abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220772893
quote:
Vrouwen aangerand en geïntimideerd door jongeren op fatbikes rond Amsterdamse Sloterplas, extra agenten ingezet

De politie zet de komende tijd extra agenten in bij de Sloterplas in Amsterdam. Daar worden de laatste tijd steeds vaker vooral vrouwelijke bezoekers geïntimideerd, uitgescholden of aangerand.

De drukte rondom de Sloterplas neemt toe nu het buiten warmer wordt. Volgens de politie vallen vooral jongeren op fatbikes bezoekers – voornamelijk vrouwen – lastig. Zij worden uitgescholden, geïntimideerd en op de billen geslagen. „Dat valt onder aanranding, en dat is een misdrijf waarvoor je kunt worden opgepakt”, benadrukken agenten in een video op Instagram.

Afgelopen februari bleek uit onderzoek dat de Sloterplas een van de locaties in stadsdeel Nieuw-West is waar Amsterdamse fietsers zich het meest onveilig voelen.

Contact met jongeren op school en op straat
De politie is van plan harder op te treden, onder andere door meer agenten in te zetten, zowel zichtbaar als in burger. Hoe lang dit zal duren, is niet bekend. Ook is er contact met jongeren op scholen en op straat, om voorlichting te geven en bewustwording te creëren over straatintimidatie. “Je ziet vaak dat het bij hen gaat om lol,” zegt een van de wijkagenten in de video.

Daarnaast wordt er met partners uit de buurt gesproken over andere maatregelen om de veiligheid te vergroten. Wie dat zijn en wat die maatregelen precies inhouden, wil de politie niet zeggen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)en-ingezet~a790ae61/
Jongeren :')
Oh volgens de agent doen ze het voor de lol?!!! Moet kunnen ! :) Die laffe kutpolitiek en slappe agenten zijn er mede verantwoordelijk voor dat Nederland een vrijstaat is geworden voor seksuele roofdieren en tuig van allerlei afkomsten.
blablablabla
  Redactie Frontpage dinsdag 12 mei 2026 @ 15:01:46 #2
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220772926
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:58 schreef Elan het volgende:

[..]
Jongeren :')
Oh volgens de agent doen ze het voor de lol?!!! Moet kunnen ! :) Die laffe kutpolitiek en slappe agenten zijn er mede verantwoordelijk voor dat Nederland een vrijstaat is geworden voor seksuele roofdieren en tuig van allerlei afkomsten.
Kunnen ze dan niet beter vrouwelijke agenten undercover laten gaan, en op het juiste moment de elektrische stok te voorschijn trekken?
pi_220772933
Maar wat is er mis met de hedendaagse vrouwen? Hebben ze nooit geleerd dat een knietje geven zowat elke man meteen uitschakelt?
pi_220772936
Waar blijven de al oude knokploegen?

Tijd dat burgers zelf de actie ondernemen ....
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220772948
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:08 schreef Hiddendoe het volgende:
Hebben ze nooit geleerd dat een knietje geven zowat elke man meteen uitschakelt?
Gelukkig werkt dit bij een vrouw ook.
pi_220772953
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:11 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Gelukkig werkt dit bij een vrouw ook.
Oh ja? Vertel?
pi_220772961
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:08 schreef Chandler het volgende:
Waar blijven de al oude knokploegen?

Tijd dat burgers zelf de actie ondernemen ....
Doen ze toch al? Burgerwacht en zo.
pi_220772963
‘jongeren’
U MAD?
pi_220772965
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:12 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Oh ja? Vertel?
Falcon punch.
En nee, ik heb er geen enkele moeite mee dit bij een vrouw te doen die mij een klap denkt te mogen verkopen. Gelijke behandeling toch?
pi_220772983
twitter

Genot
OH NOES!!!!1*&@@!!
  dinsdag 12 mei 2026 @ 15:19:28 #12
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220773003
Wen er maar aan :W
pi_220773043
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:13 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Falcon punch.
En nee, ik heb er geen enkele moeite mee dit bij een vrouw te doen die mij een klap denkt te mogen verkopen. Gelijke behandeling toch?
Hangt een beetje van de situatie af. Geen enkele vrouw zal 'zomaar' een man slaan.
Hij zal wel begonnen zijn, met bijv. een achterlijke opmerking of hij zal aan haar borsten of billen gevoeld hebben.

Dus als jij een klap krijgt van een vrouw, zal je het zelf wel uitgelokt hebben.
Jij bent geen echte man, want 'echte' mannen delen geen knietjes uit, echte mannen gebruiken hun vuisten.

}:|
pi_220773061
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:26 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Hangt een beetje van de situatie af. Geen enkele vrouw zal 'zomaar' een man slaan.
Hij zal wel begonnen zijn, met bijv. een achterlijke opmerking of hij zal aan haar borsten of billen gevoeld hebben.

Dus als jij een klap krijgt van een vrouw, zal je het zelf wel uitgelokt hebben.
Jij bent geen echte man, want 'echte' mannen delen geen knietjes uit, echte mannen gebruiken hun vuisten.

}:|
The gaslighting is strong in this one.
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220773065
quote:
_O- _O- _O-

Met extremistische mannenhaters valt gewoon echt niet te discussieren :W
Vrouwen zijn heilig, en mannen zijn altijd de schuldige. Knettergek.
pi_220773075
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:16 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]
Genot
Nee, dit is niet leuk.
Het is een ramp voor het westen maar ook voor al die 'echte' asielzoekers en vluchtelingen.
Niemand is hier mee geholpen.

Ik heb het al zo vaak gevraagd en voorgesteld; waarom niet elke vreemdeling die met een rubberbootje of een zwembandje of roeibootje of voor mijn part een vlieger hier voet aan de grond zet, grondig controleren?
Alles en iedereen dus. Mannen, vrouwen en kinderen.
Alle mobieltjes meteen inleveren.
pi_220773081
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:08 schreef Hiddendoe het volgende:
Maar wat is er mis met de hedendaagse vrouwen? Hebben ze nooit geleerd dat een knietje geven zowat elke man meteen uitschakelt?
Slap geworden door al het metoo gezeik en de havermelk.

Ik zou ze echt zo die plas in trappen. Kutvolk.
pi_220773087
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:28 schreef PurifieR het volgende:

[..]
_O- _O- _O-

Met extremistische mannenhaters valt gewoon echt niet te discussieren :W
Vrouwen zijn heilig, en mannen zijn altijd de schuldige. Knettergek.
Met extremistische vrouwenhaters valt gewoon echt niet te discussieren. :+
Mannen zijn heilig en vrouwen zijn altijd de schuldige. Knettergek.
pi_220773091
quote:
Gebruiken die echte mannen ook hun vuisten tegen mannen die langere armen hebben, zodat het onmogelijk is om dergelijke mannen met volle kracht te raken?
  Forum Admin dinsdag 12 mei 2026 @ 15:33:41 #20
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220773093
Dit zijn mannetjes die vrouwen hoeren vinden. Wen er maar aan.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220773096
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:31 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ik ben op zich ook niet bang aangelegd maar bedenk wel dat je tegenwoordig zo een mes tussen je ribben hebt.

Daardoor denk ik nu wel 2x na voordat ik me ergens mee bemoei als ik weer een vechtpartij oid zie.
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220773100
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:32 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Met extremistische vrouwenhaters valt gewoon echt niet te discussieren. :+
Mannen zijn heilig en vrouwen zijn altijd de schuldige. Knettergek.
_O- _O- _O- :W
pi_220773103
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:34 schreef Regilio_ het volgende:
maar bedenk wel dat je tegenwoordig zo een mes tussen je ribben hebt.

Daardoor denk ik nu wel 2x na voordat ik me ergens mee bemoei als ik weer een vechtpartij oid zie.
Idem. Bemoei ik me niet mee. En nee, ook niet als het een vrouw is.
pi_220773110
quote:

[..]
Ik ben op zich ook niet bang aangelegd maar bedenk wel dat je tegenwoordig zo een mes tussen je ribben hebt.

Ik heb wel een grote bek, maar woon in een dorpje waar zulke jongeren helemaal niet wonen. Dus ook geen ervaring mee. Maar denk wel dat ik zoiets zou doen.
pi_220773113
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:31 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ja echt? Ik denk al heel lang dat het niet zozeer een man/vrouw dingetje is, maar meer een westers dingetje.
Het westen heeft geen macht meer.
Wisseling van de wacht.

Of had je echt gedacht dat de Europeaan/Westerling de absolute macht voor eeuwig zou behouden?
pi_220773136
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:28 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
The gaslighting is strong in this one.
Het zal wel. Weet geen eens wat dit betekent.
Mannen die bewust een vrouw slaan, zijn in mijn ogen geen mannen.
pi_220773141
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:35 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ik heb wel een grote bek, maar woon in een dorpje waar zulke jongeren helemaal niet wonen. Dus ook geen ervaring mee. Maar denk wel dat ik zoiets zou doen.
Grote bek hebben ze schijt aan, in groepsverband ten minste is mijn ervaring (helaas).

Wel benieuwd waar je woont nu, dan verhuis ik daar asap heen natuurlijk :s)
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220773148
quote:

[..]

Dat moet je altijd doen. Heb je er niks mee te maken? Bemoei je er dan ook maar niet mee. Bel de politie. En dan zien we wel verder.

Ik ga echt mijn leven niet geven voor een akkevietje tussen twee tokkies.
Tenzij het een kind of een hondje/poes of wat voor dier dan ook betreft natuurlijk.
pi_220773159
quote:

[..]

Jij bent echt niet helemaal goed hé :')
blablablabla
pi_220773160
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:36 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ja echt? Ik denk al heel lang dat het niet zozeer een man/vrouw dingetje is, maar meer een westers dingetje.
Het westen heeft geen macht meer.
Wisseling van de wacht.

Of had je echt gedacht dat de Europeaan/Westerling de absolute macht voor eeuwig zou behouden?
sharia voor hiddendoe :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')