Nee hoor. Ik ben een vrijgevochten geest.quote:
Goed zo jongens. Plak er maar een etiketje op, dan hoef je je hersenloze hoofdjes niet te kwellen met steekhoudende argumenten.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:43 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Mannenhatende 'feminist'. Daar valt gewoon niet mee te praten.
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Goed zo jongens. Plak er maar een etiketje op, dan hoef je je hersenloze hoofdjes niet te kwellen met steekhoudende argumenten.
Die vrouwen bekijken het inderdaad maar. Vrouwen stemmen ook veel te vaak zelf voor al die open grenzen. En vrouwen zijn tegenwoordig allemaal zogenaamd heel erg sterk en onafhankelijk etc. En ze 'hebben geen mannen meer nodig' dus.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:35 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Idem. Bemoei ik me niet mee. En nee, ook niet als het een vrouw is.
Als men zich al uitgelokt voelt en boos wordt door een fysiek zwakker individu is er toch wel behoorlijk wat mis met de bovenkamer.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:39 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Als dat uitgelokt is, niets mis mee. Gelijke behandeling toch? Of geldt dat alleen als het de feminazi's uitkomt?
'Nazi' 'Fascist' 'Vrouwenhater' 'Wappie' 'incel' 'racist'. O nee dat zijn die kosher etiketen die weer wel mogen worden gebruiktquote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Goed zo jongens. Plak er maar een etiketje op, dan hoef je je hersenloze hoofdjes niet te kwellen met steekhoudende argumenten.
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:48 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Die vrouwen bekijken het inderdaad maar. Vrouwen stemmen ook veel te vaak zelf voor al die open grenzen. En vrouwen zijn tegenwoordig allemaal zogenaamd heel erg sterk en onafhankelijk etc. En ze 'hebben geen mannen meer nodig' dus.
Ik ontmasker slechts jouzelf en Elan.quote:
Maar ze zijn tegenwoordig toch allemaal zo sterk en krachtig en hebben geen man nodig?quote:
Deze moderne tijd is wel veel onveiliger geworden voor jullie vrouwen. Mede door jullie eigen schuld dus.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik ontmasker slechts jouzelf en Elan.
Twee broeders die hand in hand ten strijde trekken tegen een hoogbejaarde vrouw met zoveel jaren meer aan levenservaring.
Ga lekker samen een kamertje zoeken waar jullie elkaar overdrachtelijk kunnen pijpen.
Door te klagen over al die kutwijven die wel meegaan met de moderne tijd terwijl jij en hij liever terug gaan naar de oertijd.
Ik wil helemaal niet 'terug naar de oertijd'. Gelijkheid tussen mannen en vrouwen, helemaal voor. Maar dan wel op élk vlak, en niet gaan cherrypicken wat wel en wat niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:52 schreef Hiddendoe het volgende:
Door te klagen over al die kutwijven die wel meegaan met de moderne tijd terwijl jij en hij liever terug gaan naar de oertijd.
Ik niet hoor. Moet niks hebben van open grenzen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:48 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Die vrouwen bekijken het inderdaad maar. Vrouwen stemmen ook veel te vaak zelf voor al die open grenzen. En vrouwen zijn tegenwoordig allemaal zogenaamd heel erg sterk en onafhankelijk etc. En ze 'hebben geen mannen meer nodig' dus.
Ik ben dus geen mannenhater. Maar ik snap dat dit voor jou makkelijker is. Want anders heb je geen poot om op te staan.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:54 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet 'terug naar de oertijd'. Gelijkheid tussen mannen en vrouwen, helemaal voor. Maar dan wel op élk vlak, en niet gaan cherrypicken wat wel en wat niet.
Ik heb wél een gruwelijke pesthekel aan mannenhaters zoals jij.
En je leeftijd interesseert me geen fluit.
We hebben een Dublin-akkoord dus ze hoeven helemaal geen asiel in Nederland aan te vragen. Gewoon wegwezen met die lui.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Moet niks hebben van open grenzen.
Maar ik vind wel dat wij als 'rijke westerlingen' verplicht zijn om al die stakkertjes te helpen. Vooral als het om kinderen gaat.
Maar niet door in heel Europa alle grenzen open te gooien en vervolgens alle vluchtelingen op een grote hoop te gooien. Dat geeft geheid trammelant.
Zie de Flodder films. Kampvolk in een villa wijk. En het waren geeneens de achterbuurtfiguren die voor de problemen zorgden. De problemen kwamen voornamelijk van die bekakte parelkettingteefjes.
Deze tutjes jutten hun echtgenoten op tot actie.
Tuurlijk. Flodder is fictie. Onze huidige wereld is dan ook fictie.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:01 schreef Spring_Sale het volgende:
@:Hiddendoe.
Flodder is fictie he, ik denk ik zeg het toch maar even. Dat is namelijk geen werkelijkheid.
Nee hoor. Ik neem niemand in huis. Ja, hele goede vrienden.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:01 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
We hebben een Dublin-akkoord dus ze hoeven helemaal geen asiel in Nederland aan te vragen. Gewoon wegwezen met die lui.
Of je neemt ze zelf in huis natuurlijk. Mij niet bellen in ieder geval.
Mooie NIMBY weer.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:03 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik neem niemand in huis. Ja, hele goede vrienden.
welke wissel van de macht had je dan voor ogen?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:45 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben een vrijgevochten geest.
Ik hou niet zo van regels en wetten. En al helemaal niet als ze voortkomen uit de zgn. heilige boeken.
Mensen zijn niet heilig, dus hun boeken ook niet.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:28 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
The gaslighting is strong in this one.
Als jij bijvoorbeeld iets lelijks tegen me zou zeggen, dan heb ik volgens mij nog steeds geen reden om je vervolgens een klap te verkopen of je anderszins fysiek aan te vallen.quote:
Nee hoor. Ik heb genoeg rotzooi meegemaakt. Voor alle duidelijkheid: ik ben dan wel een 'kind' uit de jaren 60 maar ik ben absoluut geen hippie of een van die andere halfzachte figuren die als credo "make love, not war" hadden.quote:
Oké, maar wat heeft dat met gaslighting te maken?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:11 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Als jij bijvoorbeeld iets lelijks tegen me zou zeggen, dan heb ik volgens mij nog steeds geen reden om je vervolgens een klap te verkopen of je anderszins fysiek aan te vallen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |