We hebben een Dublin-akkoord dus ze hoeven helemaal geen asiel in Nederland aan te vragen. Gewoon wegwezen met die lui.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Moet niks hebben van open grenzen.
Maar ik vind wel dat wij als 'rijke westerlingen' verplicht zijn om al die stakkertjes te helpen. Vooral als het om kinderen gaat.
Maar niet door in heel Europa alle grenzen open te gooien en vervolgens alle vluchtelingen op een grote hoop te gooien. Dat geeft geheid trammelant.
Zie de Flodder films. Kampvolk in een villa wijk. En het waren geeneens de achterbuurtfiguren die voor de problemen zorgden. De problemen kwamen voornamelijk van die bekakte parelkettingteefjes.
Deze tutjes jutten hun echtgenoten op tot actie.
Tuurlijk. Flodder is fictie. Onze huidige wereld is dan ook fictie.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:01 schreef Spring_Sale het volgende:
@:Hiddendoe.
Flodder is fictie he, ik denk ik zeg het toch maar even. Dat is namelijk geen werkelijkheid.
Nee hoor. Ik neem niemand in huis. Ja, hele goede vrienden.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:01 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
We hebben een Dublin-akkoord dus ze hoeven helemaal geen asiel in Nederland aan te vragen. Gewoon wegwezen met die lui.
Of je neemt ze zelf in huis natuurlijk. Mij niet bellen in ieder geval.
Mooie NIMBY weer.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:03 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik neem niemand in huis. Ja, hele goede vrienden.
welke wissel van de macht had je dan voor ogen?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:45 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben een vrijgevochten geest.
Ik hou niet zo van regels en wetten. En al helemaal niet als ze voortkomen uit de zgn. heilige boeken.
Mensen zijn niet heilig, dus hun boeken ook niet.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:28 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
The gaslighting is strong in this one.
Als jij bijvoorbeeld iets lelijks tegen me zou zeggen, dan heb ik volgens mij nog steeds geen reden om je vervolgens een klap te verkopen of je anderszins fysiek aan te vallen.quote:
Nee hoor. Ik heb genoeg rotzooi meegemaakt. Voor alle duidelijkheid: ik ben dan wel een 'kind' uit de jaren 60 maar ik ben absoluut geen hippie of een van die andere halfzachte figuren die als credo "make love, not war" hadden.quote:
Oké, maar wat heeft dat met gaslighting te maken?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:11 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Als jij bijvoorbeeld iets lelijks tegen me zou zeggen, dan heb ik volgens mij nog steeds geen reden om je vervolgens een klap te verkopen of je anderszins fysiek aan te vallen.
quote:
Nou ja, 'genot' is het niet echt. Vind het bar, echt bar.quote:
Klopt. Is dat een probleem voor jou?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:11 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Als jij bijvoorbeeld iets lelijks tegen me zou zeggen, dan heb ik volgens mij nog steeds geen reden om je vervolgens een klap te verkopen of je anderszins fysiek aan te vallen.
"Als jij niet zo lelijk deed, had ik je geen klap gegeven" = gaslighting (schuld omdraaien).quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oké, maar wat heeft dat met gaslighting te maken?
Lastig iemand een knietje te geven op een fatbike.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:08 schreef Hiddendoe het volgende:
Maar wat is er mis met de hedendaagse vrouwen? Hebben ze nooit geleerd dat een knietje geven zowat elke man meteen uitschakelt?
Dit ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:28 schreef PurifieR het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Met extremistische mannenhaters valt gewoon echt niet te discussieren![]()
Vrouwen zijn heilig, en mannen zijn altijd de schuldige. Knettergek.
Is alleen maar goed. Tenminste, als deze jeugd in opstand komt tegen de gevestigde orde.quote:
Dit is nota bene een voorbeeld wat je eerder zelf nog hebt gegeven net waar je het wél akkoord vondquote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Klopt. Is dat een probleem voor jou?
Woorden zijn woorden. Je kunt me wel terugslaan met andere meer bijtende woorden.
Zodra woorden ontaarden in fysiek handgemeen, zijn de grenzen zoek.
En, helaas, zijn het meestal de mannen die dit verliezen.
Mannen hebben geen weerwoord, en dus gebruiken ze hun vuisten.
Begrijpelijk, maar toch ook weer niet.
Want mannen beweren toch altijd over zichzelf dat ze ook in intellictueel opzicht de meerdere zijn van de vrouw?
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de situatie af. Geen enkele vrouw zal 'zomaar' een man slaan.
Hij zal wel begonnen zijn, met bijv. een achterlijke opmerking of hij zal aan haar borsten of billen gevoeld hebben.
Dus als jij een klap krijgt van een vrouw, zal je het zelf wel uitgelokt hebben.
Jij bent geen echte man, want 'echte' mannen delen geen knietjes uit, echte mannen gebruiken hun vuisten.
Kom je weer met je gegeneraliseer, maar oh wee als wij mannen dat doen over vrouwenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:17 schreef Hiddendoe het volgende:
Mannen hebben geen weerwoord, en dus gebruiken ze hun vuisten.
Begrijpelijk, maar toch ook weer niet.
Want mannen beweren toch altijd over zichzelf dat ze ook in intellictueel opzicht de meerdere zijn van de vrouw?
Nee. Daar gaan we niet aan wennen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:33 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit zijn mannetjes die vrouwen hoeren vinden. Wen er maar aan.
Okee. Dan ik ook maar van dik hout planken zagen.quote:
Op welke politieke partij heb je gestemd.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb genoeg rotzooi meegemaakt. Voor alle duidelijkheid: ik ben dan wel een 'kind' uit de jaren 60 maar ik ben absoluut geen hippie of een van die andere halfzachte figuren die als credo "make love, not war" hadden.
Deze wereld, onze planeet dus, zal dus nooit een oord zijn waar iedereen rond een kampvuurtje 'combaya' zingt.
Ik ben het er niet helemaal mee eens. Het lijkt er op.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:18 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
"Als jij niet zo lelijk deed, had ik je geen klap gegeven" = gaslighting (schuld omdraaien).
Dit zijn geen tokkies. Dit is van dat laffe respectloze opgeschoren licht getint tuig met vuilniszakken aan en nektasjes om. 'Bepaald' achtergrondje van die 'jongeren' weten we wel weer. Sloterplas, Amsterdam Nieuw West. Downtown central van die bende.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat moet je altijd doen. Heb je er niks mee te maken? Bemoei je er dan ook maar niet mee. Bel de politie. En dan zien we wel verder.
Ik ga echt mijn leven niet geven voor een akkevietje tussen twee tokkies.
Tenzij het een kind of een hondje/poes of wat voor dier dan ook betreft natuurlijk.
Je kan ook te ver gaan hequote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:21 schreef Red_85 het volgende:
Nee. Daar gaan we niet aan wennen.
Zij dienen te wennen dat hier vrouwen niet minimaal 5 meter achter hun man moeten lopen en dat ze vrij zijn te dragen wat ze willen. Dit is ons land en wij zijn vrij. Intolerant naar intolerantie.
In dit land hebben vrouwen ook recht op een mening, hoe irritant dat soms ook is, daar zal ik voor vechten.
Dan moet je het helemaal niet opnemen voor dat naffer/mo tuig.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:45 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben een vrijgevochten geest.
Ik hou niet zo van regels en wetten. En al helemaal niet als ze voortkomen uit de zgn. heilige boeken.
Mensen zijn niet heilig, dus hun boeken ook niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |