quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Traag.. wat klopt er niet?quote:Op maandag 11 mei 2026 19:35 schreef Gibson88 het volgende:
Godverd* gaat weer lekker, kan niet eens de TT normaal invoeren zonder dat de server eruit klapt
“Uiteindelijk?quote:
Championquote:Op maandag 11 mei 2026 19:47 schreef Gibson88 het volgende:
Hey zijn trui wordt geblurt, wat zal er staan ?!
Dat moet ik ook maar weer eens doen.quote:
Ik las baard-rangquote:Op maandag 11 mei 2026 19:52 schreef Gibson88 het volgende:
Zo, die Joy heeft/had me toch een baardrang
Tenzij ze alleen kata's heeft getraind.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:56 schreef Sapstengel het volgende:
Oh ze heeft karate gedaan, kan je veilig mee door de favela lopen dan.
Ik zocht een skateboard merk in rood-blauw maar kan er niet opkomenquote:
Haar tanden staan er nog scheef van…quote:Op maandag 11 mei 2026 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
“Ik heb wel wat gedate, ja”
Neukte werkelijk alles
Ze wilde het gesprek openen. Aparte keuze dit dan.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:00 schreef Dutch_view het volgende:
Max.
- Met een X?
Is er ook een Max zonder X dan?
Ma, die stond gisteren centraal.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:00 schreef Dutch_view het volgende:
Max.
- Met een X?
Is er ook een Max zonder X dan?
Zonnevlecht aaienquote:Op maandag 11 mei 2026 20:03 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Verzameld koemest in de achtertuin om met het universum in verbinding te komen.
Ik lust alles wel.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ik eet ongeveer alleen broccoli als groente, precies door die structuur.
Heb nog geen diagnose, maar zit wel op fok dus dat zegt opzich al genoeg.
Oh ja ik ook wel, post even iets bijgewerkt. Ik lust alles, maar als ik de keuze heb ga ik niet bijvoorbeeld witlof of bietjes maken.quote:
En dan toch nog wachten tot zij gesproken heeft.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:14 schreef Felagund het volgende:
Stelde hij nu voor om af te tellen voordat hij nee zei?
Fijne avondquote:Op maandag 11 mei 2026 20:16 schreef Gibson88 het volgende:
Ik sluit alvast af, even wat anders kijken, fijne avond allen
100%. Werken in de seksindustrie is per definitie min/min.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Gastvrouw in een sexclub op je cv hebben staan. Wij vragen: is dit een afknapper?
@:bugno3
Die bonsai en littlequote:Op woensdag 13 mei 2026 19:48 schreef Gibson88 het volgende:
Woordgarpen, als ze goed zijn vind ik het wel leuk.
Keer 's wat anders dan een gillende drama-haai óf waar de autisme kaart getrokken wordtquote:
Ik spoel nu terugquote:Op woensdag 13 mei 2026 19:51 schreef Gibson88 het volgende:
Astrid ahd wel heel grote oren, viel me op
Wat leuk dat je komt aanwaaienquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:03 schreef PzKpfw het volgende:
Dat ze nog altijd zoveel idioten kunnen vinden die zich lenen voor dit programma.
Ze betalen wel, maar een iets kleiner bedrag dan je elders zou betalen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:07 schreef Regilio_ het volgende:
Die hele 'wie betaalt de rekening' is toch een act?
Meen dat de deelnemers überhaupt niét hoeven te betalen nl.
Kost gewoon knaken. Niet veel, iets van 25 / 30 eu pp excl de drankjes. Volgens mij tenminste, staat mij iets van bij.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:07 schreef Regilio_ het volgende:
Die hele 'wie betaalt de rekening' is toch een act?
Meen dat de deelnemers überhaupt niét hoeven te betalen nl.
En denk dat reiskosten ook wel betaald wordenquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:08 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Kost gewoon knaken. Niet veel, iets van 25 / 30 eu pp excl de drankjes. Volgens mij tenminste, staat mij iets van bij.
FirstDates betalen je treinticket nietquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:11 schreef Ole het volgende:
[..]
En denk dat reiskosten ook wel betaald worden
Komt er toch nog iets aanwaaien in het leven.quote:
Jeetje wat skeer dan van zo een programmaquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:12 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
FirstDates betalen je treinticket nietMaar als je bedoelt dat die kosten voor jezelf zijn heb je gelijk
Had ik gisteren. Kwam een vriend op bezoek en zijn de stad in gegaan voor een pilsie.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oja te laat... Nu was het topic wel druk. Maarja had zelf weer dingen te doen.
Opzich betere besteding van de avond dan FD herhaling uit coronatijd.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:34 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Had ik gisteren. Kwam een vriend op bezoek en zijn de stad in gegaan voor een pilsie.
Was het boogschieten moeilijk?quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Opzich betere besteding van de avond dan FD herhaling uit coronatijd.
Ik was vandaag boogschieten met een vriend, dacht keertje proberen. En laatste tijd veel bezichtigingen overdag dus 's avonds stukje werk nog inhalen of later eten enzo. Meestal is het al snel 8 uur als ik terug ben van hond uitlaten na avondeten.
Nog best wel ja en ga het vooral voelen in m'n schouders morgen denk ik. Hele tijd die boog aanspannen. Had er ook één van hem geleend en hij is 2 bij 2 meter dus kostte mij net iets teveel kracht eigenlijkquote:
Nee het kabbelt wat voort.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:44 schreef nelaeryn het volgende:
Ik schakel net in, vergeet het altijd. Nog wat gemist?
Dit zijn afleveringen uit 2021.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:14 schreef nelaeryn het volgende:
Ik zou er vorig jaar heengaan. Maar dat kon niet vanwege corona.
Het is 2026. Of dit is een herhaling of ze kletst uit haar nek.
quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:16 schreef Dutch_view het volgende:
Dit zijn afleveringen uit 2021.
Was de grote tafel, het spatscherm en de afstand tussen de barkrukken je nog niet opgevallen
Dat thicc soort halfbloedmeisje? Die kon slecht met een afwijzing omgaan volgens mij.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Deze mensen zijn me te fris en positief, en zij praat teveel in clichés.
Het is inderdaad eerder vreemd als ze hetero zijn. Tenzij het zo'n hippe barbier is of een Syriër zoals mijn kapper.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:53 schreef Dutch_view het volgende:
Een HAAI die kapper is, je verwacht het niet.
Ik denk dat ze eigenlijk alleen verbaasd was.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat thicc soort halfbloedmeisje? Die kon slecht met een afwijzing omgaan volgens mij.
Ja ik was ook verbaasd want zou zelf geen nee zeggen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eigenlijk alleen verbaasd was.
Vrouwen worden gewoon zelden afgewezen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik was ook verbaasd want zou zelf geen nee zeggen.
Misschien is slecht er mee omgaan verkeerde woordkeuze. Was eerder beetje alsof ze gewoon weinig is afgewezen, wat ik opzich snap. En het beetje voor haar als verrassing kwam.
Nee, die onderwijzer, en vooral de vrouwquote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat thicc soort halfbloedmeisje? Die kon slecht met een afwijzing omgaan volgens mij.
Gelukkig zijn die kinderen waarschijnlijk al ergens rond de 30 en hoop voor hun gewoon zelfstandig. 9 kinderen tussen de 0-18 is echt helemaal drama.quote:
Ja ik vind hem ook echt tof. Stelt zich er ook voor open ofzo, ipv zo'n schild voor te houden.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Goeie man die schipper
Je ziet de emoties bij bepaalde onderwerpen
Ben benieuwd of die 5 kinderen bij 1 vrouw zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik vind hem ook echt tof. Stelt zich er ook voor open ofzo, ipv zo'n schild voor te houden.
Maar ben heel nuchter hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik geloof in sterrenbeelden en maan en zon en planeten en geboortetijd en tijden
- aha
Alleen een oude olie boot is er nogquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nu helemaal, met die verhalen over sponsoring. Alles voor de kinderen is weg.
Misschien is hij multimiljonairquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:15 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Alleen een oude olie boot is er nog
Eens, al loopt hij nog wel echt met zijn ziel onder z'n arm zeg. Hopelijk voor hem kan ie dat nog een plek geven.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik vind hem ook echt tof. Stelt zich er ook voor open ofzo, ipv zo'n schild voor te houden.
nu even niet, heb zaterdag me onderrug verkloot met deadliftenquote:
Ai, klote man, ik met arm curlsquote:Op maandag 18 mei 2026 19:30 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
nu even niet, heb zaterdag me onderrug verkloot met deadliften
ah tering, ik kan niet meer liggen in bed zonder dat ik verrot van de pijn, of normaal lopenquote:Op maandag 18 mei 2026 19:34 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ai, klote man, ik met arm curlskan mijn jas niet eens meer aantrekken
HR, coltrui, mogieto. Ik zie al 3 rode kruisjes.quote:Op maandag 18 mei 2026 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Eens per jaar komt er een knappe man. Dat is vandaag.
Ik hou van coltruien en mojitos.quote:Op maandag 18 mei 2026 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
HR, coltrui, mogieto. Ik zie al 3 rode kruisjes.
schuurt zo met baardquote:
Beetje zoals jij met de mensen op een bankjequote:Op maandag 18 mei 2026 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
Ik haal de rode kruisjes weer weg na het verhaal over vrijwilligerswerk.
En was er dan iets mis?quote:Op maandag 18 mei 2026 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Leuke meid dit, maar ik ben bevooroordeeld. Mijn ex was ook katholiek uit Syrië en echt zo'n zelfde vibe en uitstraling.
In het zuiden gatsdeladicheeee…quote:Op maandag 18 mei 2026 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij is de blonde vrouw uit mestreeech een tikje simpel
Die indruk heb ik ook een beetjequote:Op maandag 18 mei 2026 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij is de blonde vrouw uit mestreeech een tikje simpel
Ja met iedereen wel op een manier. Ontmoette haar toen zij 17 was, dan kan er in 8 jaar veel veranderen voor allebei en groei je uit elkaar ofzo. En ze had wel een en ander meegemaakt, dus uiteindelijk zaten we allebei in zo'n periode dat het beter is om je eigen weg te gaan en je daarop te richten want ik zat ook met een rugzakje toen.quote:
Remco is een lieve jongen. Jammer van dat accent he.quote:Op maandag 18 mei 2026 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
@:bugno3 zou je Remco op date met je zus laten gaan?
Ik lees geen bijbel en ga misschien 4x per jaar naar de kerk, dus tot op zekere hoogte. Verder wel communie, vormsel etc gedaan.quote:
1 minpuntje mag hij wel hebbenquote:Op maandag 18 mei 2026 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Remco is een lieve jongen. Jammer van dat accent he.
Misschien support hij wel mijn club. Praten we nergens meer over.quote:Op maandag 18 mei 2026 19:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Stukje Rijnmond is wel moeilijk overheen stappen hoor.
Nee ze heeft een keer een Spaanse dans gedaan en vind dat ze nu een Spaans temperament heeftquote:Op maandag 18 mei 2026 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Is ze Spaans of net terug van vakantie?
Vindt zichzelf een 9quote:Op maandag 18 mei 2026 19:56 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nee ze heeft een keer een Spaanse dans gedaan en vind dat ze nu een Spaans temperament heeft
Toch vind ik hem wel sympathiek.quote:Op maandag 18 mei 2026 19:58 schreef Gibson88 het volgende:
Altijd weer de Ex-verhalen op een 1e date. Hoe kom je er op dat te doen
Is prima imoquote:Op maandag 18 mei 2026 19:58 schreef Gibson88 het volgende:
Altijd weer de Ex-verhalen op een 1e date. Hoe kom je er op dat te doen
Zou denken een piercing plekjequote:Op maandag 18 mei 2026 20:05 schreef Gibson88 het volgende:
Heeft ze nou een koortslip of gewoon een wondje
Paardjongetje?quote:
Ja die zou nog wel 's Ja kunnen gaan zeggen. Compleet tegen mijn 1e indruk in .quote:
Ik zag het rollen met de ogen ook niet. Misschien keek ik verkeerd. Leek eerder een tickjequote:Op maandag 18 mei 2026 20:07 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja die zou nog wel 's Ja kunnen gaan zeggen. Compleet tegen mijn 1e indruk in .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |