Ben benieuwd of die 5 kinderen bij 1 vrouw zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik vind hem ook echt tof. Stelt zich er ook voor open ofzo, ipv zo'n schild voor te houden.
Maar ben heel nuchter hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik geloof in sterrenbeelden en maan en zon en planeten en geboortetijd en tijden
- aha
Alleen een oude olie boot is er nogquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nu helemaal, met die verhalen over sponsoring. Alles voor de kinderen is weg.
Misschien is hij multimiljonairquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:15 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Alleen een oude olie boot is er nog
Eens, al loopt hij nog wel echt met zijn ziel onder z'n arm zeg. Hopelijk voor hem kan ie dat nog een plek geven.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik vind hem ook echt tof. Stelt zich er ook voor open ofzo, ipv zo'n schild voor te houden.
nu even niet, heb zaterdag me onderrug verkloot met deadliftenquote:
Ai, klote man, ik met arm curlsquote:Op maandag 18 mei 2026 19:30 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
nu even niet, heb zaterdag me onderrug verkloot met deadliften
ah tering, ik kan niet meer liggen in bed zonder dat ik verrot van de pijn, of normaal lopenquote:Op maandag 18 mei 2026 19:34 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ai, klote man, ik met arm curlskan mijn jas niet eens meer aantrekken
HR, coltrui, mogieto. Ik zie al 3 rode kruisjes.quote:Op maandag 18 mei 2026 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Eens per jaar komt er een knappe man. Dat is vandaag.
Ik hou van coltruien en mojitos.quote:Op maandag 18 mei 2026 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
HR, coltrui, mogieto. Ik zie al 3 rode kruisjes.
schuurt zo met baardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |