Gelukkig zijn die kinderen waarschijnlijk al ergens rond de 30 en hoop voor hun gewoon zelfstandig. 9 kinderen tussen de 0-18 is echt helemaal drama.quote:
Ja ik vind hem ook echt tof. Stelt zich er ook voor open ofzo, ipv zo'n schild voor te houden.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Goeie man die schipper
Je ziet de emoties bij bepaalde onderwerpen
Ben benieuwd of die 5 kinderen bij 1 vrouw zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik vind hem ook echt tof. Stelt zich er ook voor open ofzo, ipv zo'n schild voor te houden.
Maar ben heel nuchter hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik geloof in sterrenbeelden en maan en zon en planeten en geboortetijd en tijden
- aha
Alleen een oude olie boot is er nogquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nu helemaal, met die verhalen over sponsoring. Alles voor de kinderen is weg.
Misschien is hij multimiljonairquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:15 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Alleen een oude olie boot is er nog
Eens, al loopt hij nog wel echt met zijn ziel onder z'n arm zeg. Hopelijk voor hem kan ie dat nog een plek geven.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik vind hem ook echt tof. Stelt zich er ook voor open ofzo, ipv zo'n schild voor te houden.
nu even niet, heb zaterdag me onderrug verkloot met deadliftenquote:
Ai, klote man, ik met arm curlsquote:Op maandag 18 mei 2026 19:30 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
nu even niet, heb zaterdag me onderrug verkloot met deadliften
ah tering, ik kan niet meer liggen in bed zonder dat ik verrot van de pijn, of normaal lopenquote:Op maandag 18 mei 2026 19:34 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ai, klote man, ik met arm curlskan mijn jas niet eens meer aantrekken
HR, coltrui, mogieto. Ik zie al 3 rode kruisjes.quote:Op maandag 18 mei 2026 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Eens per jaar komt er een knappe man. Dat is vandaag.
Ik hou van coltruien en mojitos.quote:Op maandag 18 mei 2026 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
HR, coltrui, mogieto. Ik zie al 3 rode kruisjes.
schuurt zo met baardquote:
Beetje zoals jij met de mensen op een bankjequote:Op maandag 18 mei 2026 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
Ik haal de rode kruisjes weer weg na het verhaal over vrijwilligerswerk.
En was er dan iets mis?quote:Op maandag 18 mei 2026 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Leuke meid dit, maar ik ben bevooroordeeld. Mijn ex was ook katholiek uit Syrië en echt zo'n zelfde vibe en uitstraling.
In het zuiden gatsdeladicheeee…quote:Op maandag 18 mei 2026 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij is de blonde vrouw uit mestreeech een tikje simpel
Die indruk heb ik ook een beetjequote:Op maandag 18 mei 2026 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij is de blonde vrouw uit mestreeech een tikje simpel
Ja met iedereen wel op een manier. Ontmoette haar toen zij 17 was, dan kan er in 8 jaar veel veranderen voor allebei en groei je uit elkaar ofzo. En ze had wel een en ander meegemaakt, dus uiteindelijk zaten we allebei in zo'n periode dat het beter is om je eigen weg te gaan en je daarop te richten want ik zat ook met een rugzakje toen.quote:
Remco is een lieve jongen. Jammer van dat accent he.quote:Op maandag 18 mei 2026 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
@:bugno3 zou je Remco op date met je zus laten gaan?
Ik lees geen bijbel en ga misschien 4x per jaar naar de kerk, dus tot op zekere hoogte. Verder wel communie, vormsel etc gedaan.quote:
1 minpuntje mag hij wel hebbenquote:Op maandag 18 mei 2026 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Remco is een lieve jongen. Jammer van dat accent he.
Misschien support hij wel mijn club. Praten we nergens meer over.quote:Op maandag 18 mei 2026 19:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Stukje Rijnmond is wel moeilijk overheen stappen hoor.
Nee ze heeft een keer een Spaanse dans gedaan en vind dat ze nu een Spaans temperament heeftquote:Op maandag 18 mei 2026 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Is ze Spaans of net terug van vakantie?
Vindt zichzelf een 9quote:Op maandag 18 mei 2026 19:56 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nee ze heeft een keer een Spaanse dans gedaan en vind dat ze nu een Spaans temperament heeft
Toch vind ik hem wel sympathiek.quote:Op maandag 18 mei 2026 19:58 schreef Gibson88 het volgende:
Altijd weer de Ex-verhalen op een 1e date. Hoe kom je er op dat te doen
Is prima imoquote:Op maandag 18 mei 2026 19:58 schreef Gibson88 het volgende:
Altijd weer de Ex-verhalen op een 1e date. Hoe kom je er op dat te doen
Zou denken een piercing plekjequote:Op maandag 18 mei 2026 20:05 schreef Gibson88 het volgende:
Heeft ze nou een koortslip of gewoon een wondje
Paardjongetje?quote:
Ja die zou nog wel 's Ja kunnen gaan zeggen. Compleet tegen mijn 1e indruk in .quote:
Ik zag het rollen met de ogen ook niet. Misschien keek ik verkeerd. Leek eerder een tickjequote:Op maandag 18 mei 2026 20:07 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja die zou nog wel 's Ja kunnen gaan zeggen. Compleet tegen mijn 1e indruk in .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |