Gelukkig zijn die kinderen waarschijnlijk al ergens rond de 30 en hoop voor hun gewoon zelfstandig. 9 kinderen tussen de 0-18 is echt helemaal drama.quote:
Ja ik vind hem ook echt tof. Stelt zich er ook voor open ofzo, ipv zo'n schild voor te houden.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Goeie man die schipper
Je ziet de emoties bij bepaalde onderwerpen
Ben benieuwd of die 5 kinderen bij 1 vrouw zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik vind hem ook echt tof. Stelt zich er ook voor open ofzo, ipv zo'n schild voor te houden.
Maar ben heel nuchter hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik geloof in sterrenbeelden en maan en zon en planeten en geboortetijd en tijden
- aha
Alleen een oude olie boot is er nogquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nu helemaal, met die verhalen over sponsoring. Alles voor de kinderen is weg.
Misschien is hij multimiljonairquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:15 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Alleen een oude olie boot is er nog
Eens, al loopt hij nog wel echt met zijn ziel onder z'n arm zeg. Hopelijk voor hem kan ie dat nog een plek geven.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik vind hem ook echt tof. Stelt zich er ook voor open ofzo, ipv zo'n schild voor te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |