Die bonsai en littlequote:Op woensdag 13 mei 2026 19:48 schreef Gibson88 het volgende:
Woordgarpen, als ze goed zijn vind ik het wel leuk.
Keer 's wat anders dan een gillende drama-haai óf waar de autisme kaart getrokken wordtquote:
Ik spoel nu terugquote:Op woensdag 13 mei 2026 19:51 schreef Gibson88 het volgende:
Astrid ahd wel heel grote oren, viel me op
Wat leuk dat je komt aanwaaienquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:03 schreef PzKpfw het volgende:
Dat ze nog altijd zoveel idioten kunnen vinden die zich lenen voor dit programma.
Ze betalen wel, maar een iets kleiner bedrag dan je elders zou betalen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:07 schreef Regilio_ het volgende:
Die hele 'wie betaalt de rekening' is toch een act?
Meen dat de deelnemers überhaupt niét hoeven te betalen nl.
Kost gewoon knaken. Niet veel, iets van 25 / 30 eu pp excl de drankjes. Volgens mij tenminste, staat mij iets van bij.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:07 schreef Regilio_ het volgende:
Die hele 'wie betaalt de rekening' is toch een act?
Meen dat de deelnemers überhaupt niét hoeven te betalen nl.
En denk dat reiskosten ook wel betaald wordenquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:08 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Kost gewoon knaken. Niet veel, iets van 25 / 30 eu pp excl de drankjes. Volgens mij tenminste, staat mij iets van bij.
FirstDates betalen je treinticket nietquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:11 schreef Ole het volgende:
[..]
En denk dat reiskosten ook wel betaald worden
Komt er toch nog iets aanwaaien in het leven.quote:
Jeetje wat skeer dan van zo een programmaquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:12 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
FirstDates betalen je treinticket nietMaar als je bedoelt dat die kosten voor jezelf zijn heb je gelijk
Had ik gisteren. Kwam een vriend op bezoek en zijn de stad in gegaan voor een pilsie.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oja te laat... Nu was het topic wel druk. Maarja had zelf weer dingen te doen.
Opzich betere besteding van de avond dan FD herhaling uit coronatijd.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:34 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Had ik gisteren. Kwam een vriend op bezoek en zijn de stad in gegaan voor een pilsie.
Was het boogschieten moeilijk?quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Opzich betere besteding van de avond dan FD herhaling uit coronatijd.
Ik was vandaag boogschieten met een vriend, dacht keertje proberen. En laatste tijd veel bezichtigingen overdag dus 's avonds stukje werk nog inhalen of later eten enzo. Meestal is het al snel 8 uur als ik terug ben van hond uitlaten na avondeten.
Nog best wel ja en ga het vooral voelen in m'n schouders morgen denk ik. Hele tijd die boog aanspannen. Had er ook één van hem geleend en hij is 2 bij 2 meter dus kostte mij net iets teveel kracht eigenlijkquote:
Nee het kabbelt wat voort.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:44 schreef nelaeryn het volgende:
Ik schakel net in, vergeet het altijd. Nog wat gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |