Ze hadden ook aflevering van Kassa kunnen programmeren en dat trekt zelfs meer kijkers.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi, en het verdiende loon voor de NOS die iets te gretig erin zijn gesprongen. 500.000 kijkers op prime time NPO1, dat zijn bijna testbeeld-achtige cijfers.
Ja, zelfs de NOS gaat dit natuurlijk nooit uit handen geven als Avrotros niet wil.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jep, we zijn volgend jaar sowieso terug
Ik denk dat volgend jaar niet kijk als het probleem met Israël nog niet is opgelost.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, zelfs de NOS gaat dit natuurlijk nooit uit handen geven als Avrotros niet wil.
Jep, de beste hoop is dat ze eerst even heel erg hard to get gaan spelen samen met onder meer de Vlaamse omroep.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, zelfs de NOS gaat dit natuurlijk nooit uit handen geven als Avrotros niet wil.
Ja, maar (met het risico nu als Johan Derksen te klinken) ik word wel een beetje moe van dat gedweep van sommigen met het vermeende anti-Israël sentiment bij de Finse omroep. Uiteindelijk hebben die zonder al te veel morren gewoon gestemd voor de aanwezigheid van Israël. Ze hebben zich niet eens onthouden van stemmen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jep, de beste hoop is dat ze eerst even heel erg hard to get gaan spelen samen met onder meer de Vlaamse omroep.
In die zin is het hopen dat de Finnen winnen want die zijn ook niet al te pro-Israël. In ieder geval minder dan Griekenland of Frankrijk dacht ik.
Jep, maar meer gepruttel is wel meer beter naar mijn mening. Hoe meer negatief/lastig gedoe, hoe groter de kans dat er toch nog eens serieus gekeken wordt naar deze kwestie. En de kans op gepruttel verhoogt nou eenmaal bij een Finse organisatie, zo lijkt het.quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar (met het risico nu als Johan Derksen te klinken) ik word wel een beetje moe van dat gedweep van sommigen met het vermeende anti-Israël sentiment bij de Finse omroep. Uiteindelijk hebben die zonder al te veel morren gewoon gestemd voor de aanwezigheid van Israël. Ze hebben zich niet eens onthouden van stemmen.
Dus die gaan vast wel even pruttelen, maar als de EBU dreigt dat Duitsland het ESF zo kan overnemen als Israël niet mee mag doen, dan gaan ze zich dit feestje niet laten afnemen.
In Finland zitten ze met een vrij rechtse regering en YLE heeft al flink moeten snoeien in budget en personeel. De omroep zal vast meer aan de kant van geen-Israël dan wel-Israel bij ESF staan, maar de druk om ze als omroep niet actief te weren bij een eventuele Tampere/Helsinki 2027 zal vrij groot zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar (met het risico nu als Johan Derksen te klinken) ik word wel een beetje moe van dat gedweep van sommigen met het vermeende anti-Israël sentiment bij de Finse omroep. Uiteindelijk hebben die zonder al te veel morren gewoon gestemd voor de aanwezigheid van Israël. Ze hebben zich niet eens onthouden van stemmen.
Dus die gaan vast wel even pruttelen, maar als de EBU dreigt dat Duitsland het ESF zo kan overnemen als Israël niet mee mag doen, dan gaan ze zich dit feestje niet laten afnemen.
Je kon aan de uitzending van gisteren al zien dat 'ie met minder budget gemaakt moest worden. Klein scherm + hele generieke uitstraling van het geheel.quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
...En je weet niet hoeveel stoppende landen de EBU zich nog kan veroorloven. Ik verwacht niet té veel. Zowel geld-wise...
Tsja, daar had Avrotros ook mee te maken toen ze besloten het ESF te boycotten.quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:22 schreef Cee het volgende:
[..]
In Finland zitten ze met een vrij rechtse regering en YLE heeft al flink moeten snoeien in budget en personeel. De omroep zal vast meer aan de kant van geen-Israël dan wel-Israel bij ESF staan, maar de druk om ze als omroep niet actief te weren bij een eventuele Tampere/Helsinki 2027 zal vrij groot zijn.
Ja dat bedoelde ik ook!quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, daar had Avrotros ook mee te maken toen ze besloten het ESF te boycotten.
Ik zeg niet dat Finland niets zal doen, maar ik denk niet dat het erg veel merkbaar verschil gaat geven met wanneer Griekenland of Frankrijk ofzo wint.
Ik vind het geweldig dat Israel door is en ook Esylla. Dat anti Israel sentiment, soms verhulde jodenhaat, bestaat voornamelijk bij regeringen en de MSM van veel landen. Het volk weet sinds 7 Oktober hoe de vork in de steel zit en trapt er niet meer in. Het zou mij niks verbazen als Engeland nu Nigel Farage in opkomst is Israel daar ook punten heeft gescoord naast Nederland, Belgie, Duitsland en wellicht het Spaanse volkquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk dat volgend jaar niet kijk als het probleem met Israël nog niet is opgelost.
HET VOLK heeft gesproken!1¡¡quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:51 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig dat Israel door is en ook Esylla. Dat anti Israel sentiment, soms verhulde jodenhaat, bestaat voornamelijk bij regeringen en de MSM van veel landen. Het volk weet sinds 7 Oktober hoe de vork in de steel zit en trapt er niet meer in. Het zou mij niks verbazen als Engeland nu Nigel Farage in opkomst is Israel daar ook punten heeft gescoord naast Nederland, Belgie, Duitsland en wellicht het Spaanse volk
Zweden en UK:quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:53 schreef molloot200 het volgende:
De berichten over de kijkcijfers gaan in ieder geval alle kanten op. In Italië is het de slechtst bekeken halve finale sinds 2023. Maar in Duitsland is het de best bekeken halve finale geweest van het afgelopen decennium. En Oostenrijk ook best bekeken semi sinds hun vorige hosting in 2015.
Nee hoor. Ik sta vooral na 7 oktober vierkant achter Israel zoals veel Nederlanders, Belgen, Fransen, Duitsers en Grieken. Het is juist een minderheid die Israel niet wil. Dat zag je vorig jaar ook. Weinig juryvotes maar veel televotes.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:11 schreef Momo het volgende:
Jullie kunnen ook niet reageren he, hij plaatst dat ook maar alleen om reacties te krijgen.
Heb je liedje gehoord?quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:13 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik sta vooral na 7 oktober vierkant achter Israel zoals veel Nederlanders, Belgen, Fransen, Duitsers en Grieken. Het is juist een minderheid die Israel niet wil. Dat zag je vorig jaar ook. Weinig juryvotes maar veel televotes.
Uiteraard. Een van de beteren van het stel gisteravondquote:
Ik denk dat buiten Georgië het redelijk willekeurig is geëindigd voor 11-14. Portugal zou ook nog best kunnen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:31 schreef NailQueen het volgende:
Durven we trouwens een gokje te wagen wie er 11de is geworden en wie laatste?
Ik gok op Montenegro als 11de en Georgië als laatste. Ik denk dat San Marino tevergeefs nog wat stemmen heeft kunnen ronselen om niet laatste te worden.
quote:499.603 kijkers zagen dinsdagavond live op de VRT hoe de Belgische zangeres Essyla, gestuurd door de RTBF, zich verrassend wist te plaatsen voor de finale van het Eurovisiesongfestival met haar nummer ‘Dancing on the ice’. Dat is het laagste aantal kijkers op de VRT voor een halve finale met een Belgische artiest in meer dan tien jaar.
Vorig jaar zagen nog 914.210 kijkers hoe Red Sebastian werd uitgeschakeld in de halve finale, terwijl in 2021 en 2023 telkens zo’n miljoen mensen keken hoe respectievelijk Hooverphonic en Gustaph zich plaatsten voor de finale. Maar ook in de jaren waarbij niet de VRT, maar de Franstalige omroep RTBF een kandidaat instuurde, lagen de kijkcijfers op de Vlaamse televisie hoger: in 2024 keken 973.860 mensen naar de halve finale waarin Mustii strandde, in 2022 zagen 705.152 Vlamingen hoe Jérémie Makiese doorstootte naar de finale.
Witte baard was een van de users die destijds nog zo ziedend was op de winst van Netta, want woke enzo. Dus wel gelachen om de enorme omarming van Israël nu.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:11 schreef Momo het volgende:
Jullie kunnen ook niet reageren he, hij plaatst dat ook maar alleen om reacties te krijgen.
Ter volledigheid ook Wallonië:quote:
quote:2026 - 251.108
(2025 - 278.436)
2024 - 349.890
(2023 - 252.115)
2022 - 277.896
(2021 - 289.154)
Eigenlijk wel jammer dat Israël nu niet een Dana International stuurt, dan krijgt dit soort extreemrechtse dodo's een identiteitscrisis.quote:Op woensdag 13 mei 2026 14:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Witte baard was een van de users die destijds nog zo ziedend was op de winst van Netta, want woke enzo. Dus wel gelachen om de enorme omarming van Israël nu.
Ik heb ook met dubbele gevoelens gekeken. Sommige optredens vond ik geweldig, en daar kijk ik voor, maar de hele geforceerde show er om heen vond ik moeilijk. De intervalacts heb ik overgeslagen. Dat filmpje met 'fans' waarom ze ESF zo leuk vinden. Voor de hele Joost gebeuren had ik misschien hetzelfde gezegd maar dat is nu helemaal weggeëbd.quote:Op woensdag 13 mei 2026 15:24 schreef NLpop het volgende:
Ik vind er niet veel meer aan op deze manier.
Ik kijk wel live omdat ik het als Eurovisie fan toch wil zien.. maar leuk vind ik dit niet.
Sowieso na de diskwalificatie van Joost was de lol er voor mij helemaal af.. Er is zo veel kapotgemaakt toen. Dat had tijd nodig, maar nu komt dat negativisme bij mij weer terug. Omdat ze zo fake geforceerd positief en blij doen, alsof het niks uitmaakt dat Nederland, Spanje, Ierland, IJsland en Slovenië er niet bij zijn. Dan krijg ik zoiets van: laat dan ook maar helemaal zitten.
Terwijl ik dat als fan nooit zo gevoeld heb. Ik geef de EBU de schuld, maar ook al die andere omroepen, producers en politici die dit zover hebben laten komen.
Martin Green zal er alsnog wel een positieve draai aan weten te geven.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:31 schreef TheVulture het volgende:
Al die dalende kijkcijfers op een rij geeft de EBU nog een extra probleem, we wensen ze nogmaals een fijne wedstrijd
Dat er in Nederland ondanks de boycot toch 500.000 kijkers zijn, is natuurlijk heel makkelijk als iets positiefs te brengen. Dan hoef je het gewoon niet te hebben over de 500.000 die hebben afgehaakt.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Martin Green zal er alsnog wel een positieve draai van weten te maken.
Ja. Het hadden er ook nul kunnen zijn, dus toch wel een half miljoen over gepresteerd kunnen ze denkenquote:Op woensdag 13 mei 2026 16:57 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Dat er in Nederland ondanks de boycot toch 500.000 kijkers zijn, is natuurlijk heel makkelijk als iets positiefs te brengen. Dan hoef je het gewoon niet te hebben over de 500.000 die hebben afgehaakt.
Nou, kom op mensen. Laten we donderdag voor de 0 gaan met z'n allen. Kijk lekker massaal naar de herhaling van The Passion Hemelvaart 😊quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Het hadden er ook nul kunnen zijn, dus toch wel een half miljoen over gepresteerd kunnen ze denken
Volgens mij is de zaal groter dan gebruikelijk, dus er zal wel worden ingezet op de meeste aanwezigen in 10 jaar ofzo. En wat oncontroleerbare claims over kliks en likes op Tiktok enzo en enthousiasme dat de ESF-winnaar in een miljoenmiljard landen de dagelijkse Spotify Top 200 heeft gehaald de zondag na de finale.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:01 schreef Em31 het volgende:
Weten jullie nog dat artikel over de views en clicks in 2024? Een record! Beter kon niet! Vooral door Joost, maar die werd niet genoemd.
Ik ben erg benieuwd hoe ze het dit jaar goed gaan praten, aangezien je ook 10 miljoen Spaanse kijkers mist, maar ze vinden er vast wat op.
Klinkt perfect, je kunt morgen beginnen bij de EBU!quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij is de zaal groter dan gebruikelijk, dus er zal wel worden ingezet op de meeste aanwezigen in 10 jaar ofzo. En wat oncontroleerbare claims over kliks en likes op Tiktok enzo en enthousiasme dat de ESF-winnaar in een miljoenmiljard landen de dagelijkse Spotify Top 200 heeft gehaald de zondag na de finale.
En de Richards, Raadgevers, Lara’s van nu.nl enzo kunnen dat dan gretig opschrijven en Avrotros uitleggen dat de boycot is mislukt.
Ik gok dat hij gaat zeggen dat over het algemeen lineaire tv al in een neerwaartse spiraal zit en dat het vooral online gebeurt tegenwoordig en dat ze daar dus nu ook extra focus op hebben gelegd door o.a. de geoblock er voor de Amerikanen af te gooien etc etc etc. Ze weten er áltijd wel een positieve spin aan te geven.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Martin Green zal er alsnog wel een positieve draai aan weten te geven.
Ik wil het even voor Lara opnemen! Ik luister wekelijks de nu.nl achterklap podcast, en daar vind ik haar best kritisch op het Songfestivalquote:
Dan laten we die erbuiten. Al hield ze dat gisteravond wel redelijk verborgen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik wil het even voor Lara opnemen! Ik luister wekelijks de nu.nl achterklap podcast, en daar vind ik haar best kritisch op het Songfestival
Israel zal wel niet winnen. Maar het probleem is vooral dat door het Nederlandse systeem veel van de macht bij de EBU ligt. Die hoeven immers weinig voor Avrotros te doen, als ze weten dat er meerdere andere omroepen staan te trappelen van ongeduld om het over te nemen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:15 schreef NLpop het volgende:
In de podcast die ik in de eerdere post noemde, zegt Cornald o.a. dat de vijf boycottende landen in nauw contact met elkaar blijven, dat de Nordic landen een pact hebben gesloten om mee te blijven doen, maar als Israël wint en er op staat om het in 2027 zelf te organiseren, zij zich dan ook zullen terugtrekken, en dat de NPO heeft gezegd dat Avrotros voor 2027 weer verder kan gaan, en dat ze pas naar andere omroepen gaan kijken als Avrotros niet wil.
Ik hoop dat Avrotros doorgaat, maar het is idd eerst afwachten hoe het zaterdag afloopt.
Ja, vanwege het optreden van “die Sarah”. De stellige overtuiging van een topnotering, en de stille hoop op een overwinning.quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:53 schreef molloot200 het volgende:
De berichten over de kijkcijfers gaan in ieder geval alle kanten op. In Italië is het de slechtst bekeken halve finale sinds 2023. Maar in Duitsland is het de best bekeken halve finale geweest van het afgelopen decennium. En Oostenrijk ook best bekeken semi sinds hun vorige hosting in 2015.
De kans dat Duitsland laatste gaat worden is groter dan dat ze de top 10 halen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:06 schreef Bohemio het volgende:
[..]
Ja, vanwege het optreden van “die Sarah”. De stellige overtuiging van een topnotering, en de stille hoop op een overwinning.
Vooraf was Duitsland alleen vanwege het visuele (….) mijn Geheimfavorit, maar haar optreden stak er bovenuit. Oók qua zang. Jammer dat het liedje zelf waarschijnlijk te matig is voor de winst. Desondanks top 10 verzekerd.
Ze doen precies net zo geforceerd blij als altijd. Als enigszins neutrale kijker rond het Israël-gebeuren (het zal me echt aan mijn reet roesten of ze er wel of niet bij zijn, als ik het festival maar kan kijken) merk ik er echt ontzettend weinig van dat er van alles achter de schermen speelt ofzo. Gelukkig, want een commentatorloos Songfestival of iets heb ik ook geen zin in, lekker een avond maffe liedjes luisteren en daarna punten tellen, dáár heb ik zin in.quote:Op woensdag 13 mei 2026 15:24 schreef NLpop het volgende:
Ik vind er niet veel meer aan op deze manier.
Van Servië was ik onder de indruk. Omdat die inzending mijn huidige gevoelens over Eurovisie het beste symboliseert.
Het positieve 'blije' commentaar van Henry Schut en Jeroen Kijk in de Vegte kwam op mij geforceerd en toondoof over. Alsof het vooral 'leuk' moet blijven.
Het Nederlandse verslag had van mij veel ingetogener mogen zijn. Zoals IJsland zonder commentator uitzenden. Of anders één commentator die vanuit Hilversum alleen de inzendingen aan en afkondigt, stemprocedure uitlegt, en verder niks.
Ik kijk wel live omdat ik het als Eurovisie fan toch wil zien.. maar leuk vind ik dit niet.
Sowieso na de diskwalificatie van Joost was de lol er voor mij helemaal af.. Er is zo veel kapotgemaakt toen. Dat had tijd nodig, maar nu komt dat negativisme bij mij weer terug. Omdat ze zo fake geforceerd positief en blij doen, alsof het niks uitmaakt dat Nederland, Spanje, Ierland, IJsland en Slovenië er niet bij zijn. Dan krijg ik zoiets van: laat dan ook maar helemaal zitten.
Terwijl ik dat als fan nooit zo gevoeld heb. Ik geef de EBU de schuld, maar ook al die andere omroepen, producers en politici die dit zover hebben laten komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Oh ik word gecorrigeerd, het lijkt toch mee te vallen
[ Bericht 8% gewijzigd door Meridiaan op 13-05-2026 23:05:24 ]
Oh, dat heb ik heel anders.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze doen precies net zo geforceerd blij als altijd. Als enigszins neutrale kijker rond het Israël-gebeuren (het zal me echt aan mijn reet roesten of ze er wel of niet bij zijn, als ik het festival maar kan kijken) merk ik er echt ontzettend weinig van dat er van alles achter de schermen speelt ofzo. Gelukkig, want een commentatorloos Songfestival of iets heb ik ook geen zin in, lekker een avond maffe liedjes luisteren en daarna punten tellen, dáár heb ik zin in.
Bulgarije is wel de bop van dit jaar ja, zeker nu Cyprus niet lijkt te leveren.quote:Op donderdag 14 mei 2026 00:33 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ook het publiek is helemaal Bangaranga @:Cee blij
Die hebben natuurlijk nog altijd de dikke plus van hun diaspora televote, het zou me verbazen als ze daar de finale niet mee gaan halenquote:Op donderdag 14 mei 2026 00:40 schreef Cyan9 het volgende:
Oekraïne laag gewaardeerd hier, maar ik zou er heel erg van opkijken als die niet de finale halen.
We gaan het zien zaterdag 😏🔥quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
De kans dat Duitsland laatste gaat worden is groter dan dat ze de top 10 halen.
Precies dat. En verder is het ook geen slechte inzending, en Oekraïne is zeer kundig in staging.quote:Op donderdag 14 mei 2026 00:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die hebben natuurlijk nog altijd de dikke plus van hun diaspora televote, het zou me verbazen als ze daar de finale niet mee gaan halen
Het lijkt me waarschijnlijker dat die deze semi gaan winnen dan dat ze zich niet kwalificeren.quote:Op donderdag 14 mei 2026 00:40 schreef Cyan9 het volgende:
Oekraïne laag gewaardeerd hier, maar ik zou er heel erg van opkijken als die niet de finale halen.
Oh zo bekijk ik het vaak ook wel, ik bedoel dat de show er omheen altijd al fake en overdreven blij aanvoelt, dat is nu niet anders ofzoquote:Op woensdag 13 mei 2026 23:23 schreef NLpop het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik heel anders.
Ik ben bijna altijd (alleen niet bij Gordon destijds) behoorlijk fanatiek supporter van onze Nederlandse inzendingen ook van m'n favorieten uit andere landen. Dan leef ik mee, met spanning over of het optreden goed gaat, kwalificatie, uitslag.
Dat neem ik dan ook best serieus, en vind ik dat het niet fake moet zijn, maar authentiek en oprecht.
Bizarre posts zijn dat. Maar goed, als mensen zo ver heen zijn, dan moeten ze maar lekker geloven dat ik vanavond en zaterdag genocide aan zit te moedigenquote:Op donderdag 14 mei 2026 06:15 schreef Eightyone het volgende:
Vrij gangbaar geprijsde hotelkamers nog, komend weekend, in Wenen. Voor een hotelkamer iig niet extreem duur.
Geen goed teken.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3mlqto7mopk2t
[ link | afbeelding ]
...op Bluesky valt sowieso al op dat de uitzending thuis op je TV bekijken al als iets slechts wordt gezien; berichten in de trant van "hier moedig je genocide mee aan". Op X is dat wat minder.
Ik ben te nieuwsgierig om niet te kijken (ik ben ook maar een mens).quote:Op donderdag 14 mei 2026 09:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bizarre posts zijn dat. Maar goed, als mensen zo ver heen zijn, dan moeten ze maar lekker geloven dat ik vanavond en zaterdag genocide aan zit te moedigen
"We sincerely regret the untimely departure of our executive director, Martin Green. However, we're very glad to inform you that we've found an adequate replacement on such short notice. It's an individual by the name of NLpop. Further details will follow."quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:30 schreef NLpop het volgende:
Ik betwijfel of ze er iets mee doen, maar toch... even mijn hart gelucht
Volgens mij ben je in de war met meneer Worst uit Oostenrijk toen The Common Linnets tweede werd achter deze travestiet,. Leuke podcast over het optreden van Israel in de halve finale. Je ziet ook de beveiliging een persoon uit het publiek trekken. Van mij mag Kroatie winnen. By far the best. Ik hoop op een top 5 voor Isreal.quote:Op woensdag 13 mei 2026 14:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Witte baard was een van de users die destijds nog zo ziedend was op de winst van Netta, want woke enzo. Dus wel gelachen om de enorme omarming van Israël nu.
Nee.quote:Op donderdag 14 mei 2026 15:31 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met meneer Worst uit Oostenrijk toen The Common Linnets tweede werd achter deze travestiet,. Leuke podcast over het optreden van Israel in de halve finale. Je ziet ook de beveiliging een persoon uit het publiek trekken. Van mij mag Kroatie winnen. By far the best. Ik hoop op een top 5 voor Isreal.
Bekijk deze YouTube-video
Die ging niet door omdat er geen interesse was. Ik denk niet dat daar nog iets van een vervolg komt.quote:Op donderdag 14 mei 2026 15:11 schreef ReizigerZonderDoel het volgende:
Is er eigenlijk ooit nog iets nieuws bekend gemaakt over de Eurovision Song Contest Live Tour die eerder geannuleerd was?
Ik betwijfel of ze er veel mee gaan doen. Maar het is een kleine moeite om het in te vullen. En in elk geval zal het signaal duidelijk zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:15 schreef TheVulture het volgende:
Heb het survey ook maar even ingevuld en ben met name losgegaan over de televote en de eenvoud waarmee die nu te manipuleren is. Ik kreeg een beetje het idee uit de vraagstelling dat men zelf ook wel snapt waar de pijn zit trouwens, met name over het gespreid stemmen etc. dus wie weet gaat er toch nog wat verbeteren de komende jaren.
Ik vrees dat ik m’n Bangaranga aversie na vanavond ga bijstellen maar ik wil niet.quote:Op donderdag 14 mei 2026 00:33 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ook het publiek is helemaal Bangaranga @:Cee blij
Ik heb m’n standpunt duidelijk gemaakt en heb het netjes gehouden, ik ben alleen niet helemaal blij met het feit dat ik één van de vragen niet helemaal begreep en ik nu achteraf besef dat ik daar heb geantwoord dat ik bereid ben om ¤ 300 te betalen voor een subscription.quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:42 schreef Cyan9 het volgende:
Onverwacht dit. Heb het inmiddels ingevuld, wie weet helpt het de EBU beseffen dat het zo als het nu gaat niet goed gaat.
[ x ]
En nu heb je voor tien jaar getekend a die 300,- per jaarquote:Op donderdag 14 mei 2026 16:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb m’n standpunt duidelijk gemaakt en heb het netjes gehouden, ik ben alleen niet helemaal blij met het feit dat ik één van de vragen niet helemaal begreep en ik nu achteraf besef dat ik daar heb geantwoord dat ik bereid ben om ¤ 300 te betalen voor een subscription.
Ook maar ingevuld inclusief uitgebreid commentaar. Wel jammer dat de vragen stoppen als je aangeeft dat jouw land niet meedoet dit jaar en jij ook niet zelf naar Wenen gaat.quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:42 schreef Cyan9 het volgende:
Onverwacht dit. Heb het inmiddels ingevuld, wie weet helpt het de EBU beseffen dat het zo als het nu gaat niet goed gaat.
[ x ]
Een van de vragen was voor wat voor voordeeltjes ik extra zou willen betalen via een account. Nou, helemaal niks uit die lijst eigenlijk. Maar als je niks aanvinkt kan je ook niet verder met de lijst. Dus dan wil ik graag een rondleiding door de stad kunnen doenquote:Op donderdag 14 mei 2026 16:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb m’n standpunt duidelijk gemaakt en heb het netjes gehouden, ik ben alleen niet helemaal blij met het feit dat ik één van de vragen niet helemaal begreep en ik nu achteraf besef dat ik daar heb geantwoord dat ik bereid ben om ¤ 300 te betalen voor een subscription.
Ga je me nou vertellen dat je dat er niet voor over hebt??quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik krijg als platinum member hopelijk een gesigneerde gelamineerde foto van Martin Green.quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
En nu heb je voor tien jaar getekend a die 300,- per jaar
Dat zijn twee kopjes koffie in de week om eerder toegang te hebben tot de exclusieve merchandise van het ESF. Als dat al te veel isquote:Op donderdag 14 mei 2026 16:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Zal dit alleen voor de vorm zijn?quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:42 schreef Cyan9 het volgende:
[ x ]
Jaren 90-shirtje.quote:Op donderdag 14 mei 2026 17:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zijn twee kopjes koffie in de week om eerder toegang te hebben tot de exclusieve merchandise van het ESF. Als dat al te veel is![]()
[ afbeelding ]
46 euro
Dan is het alsnog wel een hele goedkope deal.quote:Op donderdag 14 mei 2026 17:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik krijg als platinum member hopelijk een gesigneerde gelamineerde foto van Martin Green.
Ik hoop meer dan dat, maar enige scepsis is te begrijpen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 18:05 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Zal dit alleen vormer de vorm zijn?
Ik denk dat ze er wel wat dingen gaan uitpikken die door de invullers wordt opgegeven, maar waarschijnlijk dan kleine punten.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |