Tot volgend jaar jongens.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:27 schreef Fred_B het volgende:
Analyse over de kosten van het niet meedoen aan het belastinggeldverslindende circus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hadden ook aflevering van Kassa kunnen programmeren en dat trekt zelfs meer kijkers.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi, en het verdiende loon voor de NOS die iets te gretig erin zijn gesprongen. 500.000 kijkers op prime time NPO1, dat zijn bijna testbeeld-achtige cijfers.
Ja, zelfs de NOS gaat dit natuurlijk nooit uit handen geven als Avrotros niet wil.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jep, we zijn volgend jaar sowieso terug
Ik denk dat volgend jaar niet kijk als het probleem met Israël nog niet is opgelost.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, zelfs de NOS gaat dit natuurlijk nooit uit handen geven als Avrotros niet wil.
Jep, de beste hoop is dat ze eerst even heel erg hard to get gaan spelen samen met onder meer de Vlaamse omroep.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, zelfs de NOS gaat dit natuurlijk nooit uit handen geven als Avrotros niet wil.
Ja, maar (met het risico nu als Johan Derksen te klinken) ik word wel een beetje moe van dat gedweep van sommigen met het vermeende anti-Israël sentiment bij de Finse omroep. Uiteindelijk hebben die zonder al te veel morren gewoon gestemd voor de aanwezigheid van Israël. Ze hebben zich niet eens onthouden van stemmen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jep, de beste hoop is dat ze eerst even heel erg hard to get gaan spelen samen met onder meer de Vlaamse omroep.
In die zin is het hopen dat de Finnen winnen want die zijn ook niet al te pro-Israël. In ieder geval minder dan Griekenland of Frankrijk dacht ik.
Jep, maar meer gepruttel is wel meer beter naar mijn mening. Hoe meer negatief/lastig gedoe, hoe groter de kans dat er toch nog eens serieus gekeken wordt naar deze kwestie. En de kans op gepruttel verhoogt nou eenmaal bij een Finse organisatie, zo lijkt het.quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar (met het risico nu als Johan Derksen te klinken) ik word wel een beetje moe van dat gedweep van sommigen met het vermeende anti-Israël sentiment bij de Finse omroep. Uiteindelijk hebben die zonder al te veel morren gewoon gestemd voor de aanwezigheid van Israël. Ze hebben zich niet eens onthouden van stemmen.
Dus die gaan vast wel even pruttelen, maar als de EBU dreigt dat Duitsland het ESF zo kan overnemen als Israël niet mee mag doen, dan gaan ze zich dit feestje niet laten afnemen.
In Finland zitten ze met een vrij rechtse regering en YLE heeft al flink moeten snoeien in budget en personeel. De omroep zal vast meer aan de kant van geen-Israël dan wel-Israel bij ESF staan, maar de druk om ze als omroep niet actief te weren bij een eventuele Tampere/Helsinki 2027 zal vrij groot zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar (met het risico nu als Johan Derksen te klinken) ik word wel een beetje moe van dat gedweep van sommigen met het vermeende anti-Israël sentiment bij de Finse omroep. Uiteindelijk hebben die zonder al te veel morren gewoon gestemd voor de aanwezigheid van Israël. Ze hebben zich niet eens onthouden van stemmen.
Dus die gaan vast wel even pruttelen, maar als de EBU dreigt dat Duitsland het ESF zo kan overnemen als Israël niet mee mag doen, dan gaan ze zich dit feestje niet laten afnemen.
Je kon aan de uitzending van gisteren al zien dat 'ie met minder budget gemaakt moest worden. Klein scherm + hele generieke uitstraling van het geheel.quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
...En je weet niet hoeveel stoppende landen de EBU zich nog kan veroorloven. Ik verwacht niet té veel. Zowel geld-wise...
Tsja, daar had Avrotros ook mee te maken toen ze besloten het ESF te boycotten.quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:22 schreef Cee het volgende:
[..]
In Finland zitten ze met een vrij rechtse regering en YLE heeft al flink moeten snoeien in budget en personeel. De omroep zal vast meer aan de kant van geen-Israël dan wel-Israel bij ESF staan, maar de druk om ze als omroep niet actief te weren bij een eventuele Tampere/Helsinki 2027 zal vrij groot zijn.
Ja dat bedoelde ik ook!quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, daar had Avrotros ook mee te maken toen ze besloten het ESF te boycotten.
Ik zeg niet dat Finland niets zal doen, maar ik denk niet dat het erg veel merkbaar verschil gaat geven met wanneer Griekenland of Frankrijk ofzo wint.
Ik vind het geweldig dat Israel door is en ook Esylla. Dat anti Israel sentiment, soms verhulde jodenhaat, bestaat voornamelijk bij regeringen en de MSM van veel landen. Het volk weet sinds 7 Oktober hoe de vork in de steel zit en trapt er niet meer in. Het zou mij niks verbazen als Engeland nu Nigel Farage in opkomst is Israel daar ook punten heeft gescoord naast Nederland, Belgie, Duitsland en wellicht het Spaanse volkquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk dat volgend jaar niet kijk als het probleem met Israël nog niet is opgelost.
HET VOLK heeft gesproken!1¡¡quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:51 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig dat Israel door is en ook Esylla. Dat anti Israel sentiment, soms verhulde jodenhaat, bestaat voornamelijk bij regeringen en de MSM van veel landen. Het volk weet sinds 7 Oktober hoe de vork in de steel zit en trapt er niet meer in. Het zou mij niks verbazen als Engeland nu Nigel Farage in opkomst is Israel daar ook punten heeft gescoord naast Nederland, Belgie, Duitsland en wellicht het Spaanse volk
Zweden en UK:quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:53 schreef molloot200 het volgende:
De berichten over de kijkcijfers gaan in ieder geval alle kanten op. In Italië is het de slechtst bekeken halve finale sinds 2023. Maar in Duitsland is het de best bekeken halve finale geweest van het afgelopen decennium. En Oostenrijk ook best bekeken semi sinds hun vorige hosting in 2015.
Nee hoor. Ik sta vooral na 7 oktober vierkant achter Israel zoals veel Nederlanders, Belgen, Fransen, Duitsers en Grieken. Het is juist een minderheid die Israel niet wil. Dat zag je vorig jaar ook. Weinig juryvotes maar veel televotes.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:11 schreef Momo het volgende:
Jullie kunnen ook niet reageren he, hij plaatst dat ook maar alleen om reacties te krijgen.
Heb je liedje gehoord?quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:13 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik sta vooral na 7 oktober vierkant achter Israel zoals veel Nederlanders, Belgen, Fransen, Duitsers en Grieken. Het is juist een minderheid die Israel niet wil. Dat zag je vorig jaar ook. Weinig juryvotes maar veel televotes.
Uiteraard. Een van de beteren van het stel gisteravondquote:
Ik denk dat buiten Georgië het redelijk willekeurig is geëindigd voor 11-14. Portugal zou ook nog best kunnen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:31 schreef NailQueen het volgende:
Durven we trouwens een gokje te wagen wie er 11de is geworden en wie laatste?
Ik gok op Montenegro als 11de en Georgië als laatste. Ik denk dat San Marino tevergeefs nog wat stemmen heeft kunnen ronselen om niet laatste te worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |