Dit is niet het probleem.quote:Op zondag 10 mei 2026 00:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens betere vragen stellen als je nooit de gewenste antwoorden krijgt. Of je kiest er expres voor om het zo vaag en breed te houden exact waar jij mij van verwijt omdat je weet dat niemand een wetsvoorstel van 600 pagina's gaat typen op op FOK!.
Om oplossingen mogelijk te maken moeten we ten eerste alle juridische tools die gebruikt worden om mensen binnen te halen afbreken. Dan kan je beginnen met vluchtelingen en migranten uit kansloze landen categorisch weigeren dan zit de kraan dicht. Dat is vanuit links vaak het eerste wat ze roepen wanneer over remigratie gesproken wordt .. dat het niet "kan" omdat we krabbeltjes hebben onder verdrag van de vluchteling en noem het maar op.
Zo krijgt Nederland krijgt relatief veel aanvragen van Syriėrs, Eritreeėrs, Jemenieten, Afghanen, Somaliėrs enzovoort omdat die juridisch kansrijk zijn hier. In 2024 was het erkenningspercentage bij eerste aanleg bijvoorbeeld 95% voor Syriėrs en 90% voor Eritreeėrs.
Dat is dus een concreet startpunt wat concreet resultaat biedt.
Mensen op het vliegtuig zetten is meer werk ja, dus laten we eerst zorgen dat we straks minder werk hebben.
Goed dat je het bij poging twee eindelijk doorhad! Ontvangende land van je vliegtuig says no. Hoe ga je daar mee om?quote:Op zondag 10 mei 2026 14:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik vind dit soort laffe weinig specifieke posts zo vermoeiend om te lezen.
Dat zoeken ze daar op het vliegveld maar uit.quote:Op zondag 10 mei 2026 14:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Goed dat je het bij poging twee eindelijk doorhad! Ontvangende land van je vliegtuig says no. Hoe ga je daar mee om?
Duidelijkquote:Op zondag 10 mei 2026 15:18 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat zoeken ze daar op het vliegveld maar uit.
Vertel jij eens wat je zou doen of wat jij zou willen doen maar waar jij dan problemen ziet en waarom jij dat een probleem vindt. Jij klaagt over diepte maar komt zelf met helemaal niets. Sterker nog een fatsoenlijke zin typen lijkt nog teveel gevraagd. Maar verwacht van een ander diepte..quote:
Nu het ff niet uitkomt is dat natuurlijk de oplossing...quote:Op zaterdag 9 mei 2026 22:32 schreef Harmankardon het volgende:
Misschien dat de grote twee eens serieus gaan nadenken over hun debiele ‘eerste door de poort’ systeem. Het is geen 1756 meer.
Kijk als je doet wat jij wil dan krijgt dat vliegtuig geen toestemming om te landen en zal het simpelweg niet vertrekken. De huidige situatie. Je hebt eigenlijk twee opties om dat de veranderen.quote:Op zondag 10 mei 2026 15:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vertel jij eens wat je zou doen of wat jij zou willen doen maar waar jij dan problemen ziet en waarom jij dat een probleem vindt. Jij klaagt over diepte maar komt zelf met helemaal niets. Sterker nog een fatsoenlijke zin typen lijkt nog teveel gevraagd. Maar verwacht van een ander diepte..Luie hond
Ik geloof er meer in dat je een voorbeeld moet stellen en dat je het voor mensen zo vervelend kan maken dat de kosten die ze moeten maken en het risico dat ze moeten nemen helemaal niet opweegt tegenover de geringe kans op succes.quote:Op zondag 10 mei 2026 15:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Kijk als je doet wat jij wil dan krijgt dat vliegtuig geen toestemming om te landen en zal het simpelweg niet vertrekken. De huidige situatie. Je hebt eigenlijk twee opties om dat de veranderen.
Je gaat als een Trump staan schreeuwen en dreigen met heffingen oid en dat zal op de korte termijn bij een aantal landen gaan werken. Moet je wel de hele EU meekrijgen, want Nederland alleen kan dat niet vanwege ons EU lidmaatschap en als we het toch zouden doen, dan worden we uitgelachen door een Marokko.
Optie twee: de Jesse Klaver methode. Jij bent zeer geļnteresseerd in mensen uitzetten, hebt tijdens de verkiezingen vast goed geluisterd, dus die hoef ik niet eens aan jou uit te leggen.
Ik geloof het meeste in optie twee.
Je doet iedere keer alsof je weet hoe het allemaal zit, dus dan mag ik daar vanuit gaan toch? Nu blijk je je helemaal niet te hebben verdiept op een van je belangrijkste onderwerpen tijdens de verkiezingen.quote:Op zondag 10 mei 2026 15:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik geloof er meer in dat je een voorbeeld moet stellen en dat je het voor mensen zo vervelend kan maken dat de kosten die ze moeten maken en het risico dat ze moeten nemen helemaal niet opweegt tegenover de geringe kans op succes.
En dat betekent op korte termijn dat je extreme maatregelen moet nemen. Je haalt Trump aan, ben benieuwd hoeveel mensen zonder paspoort in eens weer weten waar ze vandaan komen wanneer ze 20 jaar El Salvador als alternatief hebben. Of met 20 man op een cel zitten op brood en water tot het geheugen wat is opgefrist.
Leg jouw optie 2 maar eens in detail uit, want ik wil juist weten waarom jij die ideeėn goed vindt in plaats van wederom lui je eigen denkwerk verleggen naar een ander.
Jij weet het allemaal zo goed te vertellen en wil er graag de diepte in. Dat werkt alleen wanneer ik weet wat jouw wereldframe is waarbinnen jij werkt welke kennis jij hebt en op welke aannames dat gebaseerd is.quote:Op zondag 10 mei 2026 15:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je doet iedere keer alsof je weet hoe het allemaal zit, dus dan mag ik daar vanuit gaan toch? Nu blijk je je helemaal niet te hebben verdiept op een van je belangrijkste onderwerpen tijdens de verkiezingen.
Ga er toch niet op in joh, bespaar je de tijd en moeitequote:Op zondag 10 mei 2026 16:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij weet het allemaal zo goed te vertellen en wil er graag de diepte in. Dat werkt alleen wanneer ik weet wat jouw wereldframe is waarbinnen jij werkt welke kennis jij hebt en op welke aannames dat gebaseerd is.
Probeer FOK! alleen interessant voor jou te maken en jou de diepte te geven waar jij zo naar verlangt. Snap nu wel waarom jij hier altijd diepte mist, want jij levert ook niets aan het gesprek en bent bewust zo vaag mogelijk en vermijdt elke directe inhoud zodat je ook nergens op vastgezet kan worden.
Zal zo van jouw kant wel weer een zinnetje ontwijkend niet inhoudelijk zinnetje komen van misschien max 7 woordjes. Had gehoopt dat je met iets zou komen maar helaas.. wat een tijdsverspilling ben jij.
En wat houdt dit in de praktijk in?quote:Op zondag 10 mei 2026 15:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Kijk als je doet wat jij wil dan krijgt dat vliegtuig geen toestemming om te landen en zal het simpelweg niet vertrekken. De huidige situatie. Je hebt eigenlijk twee opties om dat de veranderen.
Je gaat als een Trump staan schreeuwen en dreigen met heffingen oid en dat zal op de korte termijn bij een aantal landen gaan werken. Moet je wel de hele EU meekrijgen, want Nederland alleen kan dat niet vanwege ons EU lidmaatschap en als we het toch zouden doen, dan worden we uitgelachen door een Marokko.
Optie twee: de Jesse Klaver methode. Jij bent zeer geļnteresseerd in mensen uitzetten, hebt tijdens de verkiezingen vast goed geluisterd, dus die hoef ik niet eens aan jou uit te leggen.
Ik geloof het meeste in optie twee.
Dan had men wel op de Green Party gestemd, dus wat dat betreft is Reform UK een uitstekend alternatief.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:37 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Op een club met Farage stemmen.Dat ze hun land nog even wat verder de vernieling in helpen.
Dat hadden ze in 2024 al aan moeten zien komen natuurlijk.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:37 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Op een club met Farage stemmen.Dat ze hun land nog even wat verder de vernieling in helpen.
Het is ook niet mijn smaak, maar om daar dan zo over te gaan schelden…quote:Op zondag 10 mei 2026 17:36 schreef Enchanter het volgende:
In Southampton hebben ze wel een leuk gemeenteraadslid er bij gekregen
[ x ]
Dit systeem slaat zowel in het VK en VS echt nergens op. En dan heb je die Farage met zijn speeches die roept dat de EU democratie afbreekt. Man man man.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat hadden ze in 2024 al aan moeten zien komen natuurlijk.
[ afbeelding ]
Ohnee iemand die lekker zichzelf is.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:36 schreef Enchanter het volgende:
In Southampton hebben ze wel een leuk gemeenteraadslid er bij gekregen
[ x ]
Met bijvoorbeeld Marokko gaan praten zonder opgeheven vingertje en een win win deal voor iedereen sluiten. Bijvoorbeeld het wat makkelijker maken om door Europa te reizen op vakantie en wat meer vrije handel in ruil voor het terugnemen van onze vaak besproken overlastgevende kansloze "asielzoekers".quote:Op zondag 10 mei 2026 16:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En wat houdt dit in de praktijk in?
[..]
Dan had men wel op de Green Party gestemd, dus wat dat betreft is Reform UK een uitstekend alternatief.
Zie voor het inhoudelijke antwoord hierboven. Ik ben blij dat ik je irritatiegrens heb bereikt. Hopelijk heb je nu door hoe irritant die neerbuigende, maar inhoudsloze schijtposts zijn. Niet meer doen he.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij weet het allemaal zo goed te vertellen en wil er graag de diepte in. Dat werkt alleen wanneer ik weet wat jouw wereldframe is waarbinnen jij werkt welke kennis jij hebt en op welke aannames dat gebaseerd is.
Probeer FOK! alleen interessant voor jou te maken en jou de diepte te geven waar jij zo naar verlangt. Snap nu wel waarom jij hier altijd diepte mist, want jij levert ook niets aan het gesprek en bent bewust zo vaag mogelijk en vermijdt elke directe inhoud zodat je ook nergens op vastgezet kan worden.
Zal zo van jouw kant wel weer een zinnetje ontwijkend niet inhoudelijk zinnetje komen van misschien max 7 woordjes. Had gehoopt dat je met iets zou komen maar helaas.. wat een tijdsverspilling ben jij.
Waarom kan het ontvangende land wel nee zeggen tegen ontvangst van hun eigen burgers, maar kunnen wij geen nee zeggen tegen de ontvangst van hun burgers?quote:Op zondag 10 mei 2026 14:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Goed dat je het bij poging twee eindelijk doorhad! Ontvangende land van je vliegtuig says no. Hoe ga je daar mee om?
Allemaal onwil.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom kan het ontvangende land wel nee zeggen tegen ontvangst van hun eigen burgers, maar kunnen wij geen nee zeggen tegen de ontvangst van hun burgers?
Het slaat alleen nergens op als de uitslag niet in de kraam te pas komt. Starmer vond ook dat er eerst van alles gedaan moest worden voordat er iets aan FPTP gedaan ging worden, nu krijgt hij de rekening gepresenteerd.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:29 schreef Glazenmaker het volgende:
Dit systeem slaat zowel in het VK en VS echt nergens op. En dan heb je die Farage met zijn speeches die roept dat de EU democratie afbreekt. Man man man.
Toen kwam 2024 waar dit systeem hem bijzonder goed uitkwam... Daarna natuurlijk radiostilte.quote:Keir Starmer: “We’ve got to address the fact that millions of people vote in safe seats and they feel their vote doesn’t count”
Labour Party Leadership frontrunner Sir Keir Starmer this morning announced his support for a constitutional convention and electoral reform to repair Britain’s broken democratic system.
Speaking at an event this morning in central London, Starmer declared his support for a constitutional convention and the need for a fairer, proportional voting system.
quote:Keir Starmer: Put country first, then reform electoral system
But Starmer has a remarkable, and pivotal, opportunity to re-enfranchise the UK electorate and immediately consolidate his right to govern. Throughout the campaign, he repeated the mantra 'country first, party second'. Over to you, prime minister.
De VS en UK zijn gidslanden wat dat betreft. Volgende zal AfD in DLD zijn.quote:Op zondag 10 mei 2026 19:32 schreef gwn_een_user het volgende:
enkele nieuwsverhalen van louter de afgelopen dagen:
Reform investigate councillor who said ‘Nigerians should be melted down to fill pot holes’
https://metro.co.uk/2026/(...)-wins-seat-28297091/
Farage trying to avoid scrutiny over £5m gift from crypto billionaire, Labour says
https://www.theguardian.c(...)lionaire-labour-says
Media silent as antisemitic Reform activist spotted campaigning
https://www.thecanary.co/trending/2026/05/04/reform-antisemitism/
'Pretend patriotism': Row erupts after Reform council spends £12,000 transforming roundabout into St George's flag
https://www.lbc.co.uk/art(...)m-council-5HjdYbd_2/
Reform councillor suspended over racism allegations
https://www.bbc.co.uk/new(...)p-referrer=deep-link
New Reform councillor forgets which party he is in post election Freudian slip
https://metro.co.uk/2026/(...)udian-slip-28284939/
Reform plans threaten maternity leave and job security for half a million pregnant women, analysis shows
https://www.independent.c(...)ernity-b2967253.html
Reform candidate who said Holocaust was a hoax wins seat in local elections
https://www.liverpoolecho(...)14559?utm_source=app
Reform candidate exposed over sick 'master race' bile sweeps to DOUBLE victory
https://www.mirror.co.uk/(...)sults-essex-37129362
'We don't need you': Reform shuts door on local media hours after taking control of Suffolk County Council
https://www.ipswich.co.uk(...)folk-county-council/
Scottish Reform candidate who backed deporting all Muslims elected MSP
https://www.thenational.s(...)ing-muslims-elected/
Reform UK ran a council for a year. Things went badly
https://www.ft.com/content/3c059192-9a75-485e-b7cd-541ba2fae729
nee deze gasten moet je niet het land willen laten runnen. ik ben steevast anti-massamigratie hoor, maar dit is juist één van de problemen die je krijgt als de politiek het probleem jarenlang niet serieus neemt, dan krijg je juist![]()
![]()
partijen vol nare gasten die geen flauw benul hebben van regeren en verder super haatvol en corrupt zijn
Ja, dat zal wel werken. Ik denk dat ze ze met liefde terugnemen.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:29 schreef Glazenmaker het volgende:
Met bijvoorbeeld Marokko gaan praten zonder opgeheven vingertje en een win win deal voor iedereen sluiten. Bijvoorbeeld het wat makkelijker maken om door Europa te reizen op vakantie en wat meer vrije handel in ruil voor het terugnemen van onze vaak besproken overlastgevende kansloze "asielzoekers".
Zolang ze niets aan die idiote wet doen die iedere binnenwandelende moslim automatisch staatsburger maakt, gaat er daar helemaal niets veranderen.quote:Op zondag 10 mei 2026 00:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Farage is simpelweg een leugenaar die beweerde dat ze veel geld zouden krijgen en minder migranten zouden komen met de Brexit. Maar dat bleek allemaal onwaar te zijn waardoor het VK veel armer is geworden.
En zo'n figuur ga je dan premier maken. Dat zal vast een groot succes worden.
Lijkt wel georkestreerd dit zoveel in de 'afgelopen dagenquote:Op zondag 10 mei 2026 19:32 schreef gwn_een_user het volgende:
enkele nieuwsverhalen van louter de afgelopen dagen:
Reform investigate councillor who said ‘Nigerians should be melted down to fill pot holes’
https://metro.co.uk/2026/(...)-wins-seat-28297091/
Farage trying to avoid scrutiny over £5m gift from crypto billionaire, Labour says
https://www.theguardian.c(...)lionaire-labour-says
Media silent as antisemitic Reform activist spotted campaigning
https://www.thecanary.co/trending/2026/05/04/reform-antisemitism/
'Pretend patriotism': Row erupts after Reform council spends £12,000 transforming roundabout into St George's flag
https://www.lbc.co.uk/art(...)m-council-5HjdYbd_2/
Reform councillor suspended over racism allegations
https://www.bbc.co.uk/new(...)p-referrer=deep-link
New Reform councillor forgets which party he is in post election Freudian slip
https://metro.co.uk/2026/(...)udian-slip-28284939/
Reform plans threaten maternity leave and job security for half a million pregnant women, analysis shows
https://www.independent.c(...)ernity-b2967253.html
Reform candidate who said Holocaust was a hoax wins seat in local elections
https://www.liverpoolecho(...)14559?utm_source=app
Reform candidate exposed over sick 'master race' bile sweeps to DOUBLE victory
https://www.mirror.co.uk/(...)sults-essex-37129362
'We don't need you': Reform shuts door on local media hours after taking control of Suffolk County Council
https://www.ipswich.co.uk(...)folk-county-council/
Scottish Reform candidate who backed deporting all Muslims elected MSP
https://www.thenational.s(...)ing-muslims-elected/
Reform UK ran a council for a year. Things went badly
https://www.ft.com/content/3c059192-9a75-485e-b7cd-541ba2fae729
nee deze gasten moet je niet het land willen laten runnen. ik ben steevast anti-massamigratie hoor, maar dit is juist één van de problemen die je krijgt als de politiek het probleem jarenlang niet serieus neemt, dan krijg je juist![]()
![]()
partijen vol nare gasten met een vrij laag IQ die geen flauw benul hebben van regeren en verder super haatvol en corrupt zijn
bro en dan heb je nog de Restore partij, gevuld met ex-Reform leden die Reform juist te tam vonden![]()
Daar zijn ze blij dat die riffers (laten we het netjes houden) weg zijn.quote:Op zondag 10 mei 2026 20:35 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel werken. Ik denk dat ze ze met liefde terugnemen.
Inderdaad een "Klaver-methode"
Dat dusquote:Op zondag 10 mei 2026 21:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Daar zijn ze blij dat die riffers (laten we het netjes houden) weg zijn.
Dat is een flinke winst zeg. Zegt ook genoeg over dat ze zich flink genaaid voelen door Starmer en zijn partij.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 22:04 schreef matspontius het volgende:
Zoals zich al aftekende is de rechts-populistische Reform UK-partij van Nigel Farage de grote winnaar geworden bij de regionale en gemeentelijke verkiezingen in het Verenigd Koninkrijk. Met alle stemmen geteld blijkt dat de partij in Engeland vanuit het niets veruit de grootste wordt, met 1453 zetels in de gemeenteraden. Voor de verkiezingen van donderdag had Reform UK slechts twee zetels. Ook de Green Party won flink. De groenen krijgen er 437 zetels bij en komen op 583. De Labour Partij van premier Starmer heeft grote verliezen geleden: de partij verloor een kleine 1500 zetels en houdt er 1063 over.
Belangrijkste uitslagen lokale verkiezingen Engeland
Partij Behaalde zetels Verschil
Reform UK 1453 +1451
Labour 1063 -1492
Liberal Democrats 844 +155
Conservatieven 801 -563
Green Party 583 +437
Labour leed ook grote verliezen in Wales en Schotland, waar parlementsverkiezingen werden gehouden. Het links-nationalistische Plaid Cymru, Welsh voor 'Partij van Wales', werd de grootste in Wales, waarmee een tijdperk van 100 jaar Labour-bestuur ten einde komt. In Schotland won de linkse Schotse Nationale partij voor de vijfde keer op rij de meeste zetels.
Historische verschuiving
Reform-leider Farage spreekt van een "historische verschuiving in de Britse politiek". In Groot-Brittanniė maakten Labour en de Conservatieven vele decennia de dienst uit. Nu lijkt er een einde te komen aan het tweepartijenstelsel.
Correspondent Verenigd Koninkrijk Arjen van der Horst:
"Deze lokale verkiezingen waren bezaaid met historische mijlpalen. Reform UK mag zich nu met recht de grootste partij van het Verenigd Koninkrijk noemen. Wat het extra bijzonder maakte, was dat de anti-immigratiepartij van Nigel Farage stemmen van zowel Labour als de Conservatieven pakte.
De andere winnaar was de Green Party, die haar beste resultaat ooit haalde. Die winst was wel een stuk bescheidener dan die van Reform UK, maar de groenen wisten in vier gemeentes een absolute meerderheid te halen. Voor het eerst krijgen de Britse groenen bestuursverantwoordelijkheid.
Het is duidelijk dat de Britse kiezer op drift is geslagen. De arbeidersklasse, ruim een eeuw lang de basis voor Labour, is weggelopen bij de partij van Keir Starmer. In de grote steden liep de aanhang over naar de Green Party; in de oude industriegebieden in het noorden van Engeland ging ze naar Reform UK. Ook de Conservatieven verloren een belangrijk deel van hun traditionele achterban
Dit proces is al langer gaande, maar dat vertaalde zich bij deze verkiezingen voor het eerst in een politieke aardverschuiving. Zo ontstond een uniek beeld. Reform UK trok 25 procent van de stemmen, gevolgd door de Green Party (18 procent), Labour (17 procent) en de Conservatieven (17 procent). Voor het eerst in de geschiedenis trokken de twee flankpartijen samen meer stemmen dan Labour en de Conservatieven."
Starmer zegt dat zijn partij onnodige fouten heeft gemaakt. Toch zegt de Britse premier tegen de BBC dat hij niet van plan is te vertrekken en "het land in chaos te laten storten".
Uitgedaagd worden
In de aankomende dagen zal blijken of Starmer ook daadwerkelijk premier zal blijven, zegt historicus en politicoloog Casper Kirkels. Binnen de Labour-partij kan Starmer namelijk ook nog uitgedaagd worden. Als een uitdager 20 procent van de fractie achter zich heeft kan die een stemming over het leiderschap afdwingen.
Volgens Kirkels zijn er drie kandidaten wier namen afgelopen tijd genoemd werden: aan de rechtervleugel van de Labour Partij minister van Volksgezondheid Wes Streeting, op links Angela Rayner en ook de burgemeester van Manchester Andy Burnham werd genoemd. Hij zit echter niet in het Lagerhuis, wat een vereiste is om partijleider te worden.
Veel kritiek
Starmer ligt de laatste weken zwaar onder vuur, onder meer door de hoge levenskosten en de economische stagnatie. Ook spelen er schandalen. Zo bleek dat Peter Mandelson, die Starmer had benoemd tot Brits ambassadeur in de VS, banden had met de zedendelinquent Jeffrey Epstein.
Voorlopig is Starmer van plan door te gaan. Hij heeft voormalig premier Gordon Brown benoemd tot speciaal gezant voor financiėn en voormalig vicepremier Harriet Harman tot adviseur voor vrouwen en meisjes. Harman zou geweld tegen vrouwen moeten aanpakken en hun sociaaleconomische kansen moeten verbeteren.
https://nos.nl/artikel/26(...)m-uk-debacle-starmer
In Engeland schijnen ze eindelijk (veel te laat natuurlijk!!!) wakker te worden, hopelijk volgt Nederland snel!
De paniek is groot blijkbaar in de contreien van de mainstream media. Ook wel weer bijzonder dat men nu over antisemitisme begint terwijl men bij alles wat zich afspeelt in de kringen van de Green Party volledig negeert, zoals dit soort pareltjes:quote:Op zondag 10 mei 2026 21:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lijkt wel georkestreerd dit zoveel in de 'afgelopen dagen
Zo'n rijtje kan je ook over de greens maken wss.
'
Wtfquote:Op maandag 11 mei 2026 06:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De paniek is groot blijkbaar in de contreien van de mainstream media. Ook wel weer bijzonder dat men nu over antisemitisme begint terwijl men bij alles wat zich afspeelt in de kringen van de Green Party volledig negeert, zoals dit soort pareltjes:
[ twitter ]
[ twitter ]
Die Starmet is net zo'n relnicht als Jetten - gladjakker pur sang. Die kan zijn biezen wel gaan pakken. Nederland gaat ditzelfde scenario krijgen!quote:Op maandag 11 mei 2026 06:43 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Dat is een flinke winst zeg. Zegt ook genoeg over dat ze zich flink genaaid voelen door Starmer en zijn partij.
Dit soort spul inderdaad.quote:Op maandag 11 mei 2026 06:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De paniek is groot blijkbaar in de contreien van de mainstream media. Ook wel weer bijzonder dat men nu over antisemitisme begint terwijl men bij alles wat zich afspeelt in de kringen van de Green Party volledig negeert, zoals dit soort pareltjes:
[ twitter ]
[ twitter ]
En dat is ons probleem omdat....?quote:Op zondag 10 mei 2026 14:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Goed dat je het bij poging twee eindelijk doorhad! Ontvangende land van je vliegtuig says no. Hoe ga je daar mee om?
https://www.bbc.com/news/articles/c4g05pkqyxkoquote:Op maandag 11 mei 2026 06:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De paniek is groot blijkbaar in de contreien van de mainstream media. Ook wel weer bijzonder dat men nu over antisemitisme begint terwijl men bij alles wat zich afspeelt in de kringen van de Green Party volledig negeert, zoals dit soort pareltjes:
[ twitter ]
[ twitter ]
Goed om te zien dat de BBC hier uiteindelijk toch maar aandacht aan besloot te geven. Geldt dit ook voor The Guardian en andere media? Dat mag natuurlijk wel bij zulke uitspraken van een kandidate. Verder wordt dit niet genoemd in het artikel van de NOS, waarom je dus die linkt blijft onduidelijk. En aldus wie is antisemitisme in de kringen van Reform UK geen probleem?quote:Op maandag 11 mei 2026 10:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
https://www.bbc.com/news/articles/c4g05pkqyxko
Of
https://www.bbc.com/news/articles/cdxpq67l633o
Jammer joh.
Of
https://nos.nl/l/2613408
https://www.thesun.co.uk/(...)osts-green-hopefuls/
https://www.chroniclelive(...)tle-council-33875621
Maar dat wist jij al wel hé![]()
Jokken![]()
Bijzonder dat "in bepaalde contreien" het ook nog eens prima is dat er Reform mafketels gekozen zijn zoals antisemiet Ben Rowe (racisme ineens geen enkel probleem) of David Barker die sigaretten uitdrukte op de huid van zijn zoontje.
Én in die contreien claimt men ook dat het altijd tegen de 'blanke man' is en 'moslims wordt de hand boven het hoofd gehouden', mįįr hoe rijmt dat nu weer met de blanke mannelijke partijleider die zelf joods is....
Wat een hoop bullshit weer Howard
En jezelf ook nog 'thereal.anne.frank' noemen. Dan ben je toch ook wel een mongooltje eerste klas. De jodenhaat druipt er letterlijk vanaf.quote:Op maandag 11 mei 2026 06:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De paniek is groot blijkbaar in de contreien van de mainstream media. Ook wel weer bijzonder dat men nu over antisemitisme begint terwijl men bij alles wat zich afspeelt in de kringen van de Green Party volledig negeert, zoals dit soort pareltjes:
[ twitter ]
[ twitter ]
Deze tekst hierboven manipulatie of onnozelheid. De top van de Reform partij is net zo "rechts" als het CDA. Als je zo ontvankelijk bent voor wat de dom-linkse kranten schrijven is het een goed idee gewoon te stoppen met nadenken over politiek en andere leuke dingen te gaan doen.quote:Op zondag 10 mei 2026 19:32 schreef gwn_een_user het volgende:
enkele nieuwsverhalen van louter de afgelopen dagen:
Reform investigate councillor who said ‘Nigerians should be melted down to fill pot holes’
https://metro.co.uk/2026/(...)-wins-seat-28297091/
Farage trying to avoid scrutiny over £5m gift from crypto billionaire, Labour says
https://www.theguardian.c(...)lionaire-labour-says
Media silent as antisemitic Reform activist spotted campaigning
https://www.thecanary.co/trending/2026/05/04/reform-antisemitism/
'Pretend patriotism': Row erupts after Reform council spends £12,000 transforming roundabout into St George's flag
https://www.lbc.co.uk/art(...)m-council-5HjdYbd_2/
Reform councillor suspended over racism allegations
https://www.bbc.co.uk/new(...)p-referrer=deep-link
New Reform councillor forgets which party he is in post election Freudian slip
https://metro.co.uk/2026/(...)udian-slip-28284939/
Reform plans threaten maternity leave and job security for half a million pregnant women, analysis shows
https://www.independent.c(...)ernity-b2967253.html
Reform candidate who said Holocaust was a hoax wins seat in local elections
https://www.liverpoolecho(...)14559?utm_source=app
Reform candidate exposed over sick 'master race' bile sweeps to DOUBLE victory
https://www.mirror.co.uk/(...)sults-essex-37129362
'We don't need you': Reform shuts door on local media hours after taking control of Suffolk County Council
https://www.ipswich.co.uk(...)folk-county-council/
Scottish Reform candidate who backed deporting all Muslims elected MSP
https://www.thenational.s(...)ing-muslims-elected/
Reform UK ran a council for a year. Things went badly
https://www.ft.com/content/3c059192-9a75-485e-b7cd-541ba2fae729
nee deze gasten moet je niet het land willen laten runnen. ik ben steevast anti-massamigratie hoor, maar dit is juist één van de problemen die je krijgt als de politiek het probleem jarenlang niet serieus neemt, dan krijg je juist![]()
![]()
partijen vol nare gasten met een vrij laag IQ die geen flauw benul hebben van regeren en verder super haatvol en corrupt zijn
bro en dan heb je nog de Restore partij, gevuld met ex-Reform leden die Reform juist te tam vonden![]()
Is het CDA ook zo corrupt als Reform?quote:Op maandag 11 mei 2026 14:36 schreef TheIncredibleTwo het volgende:
[..]
Deze tekst hierboven manipulatie of onnozelheid. De top van de Reform partij is net zo "rechts" als het CDA. Als je zo ontvankelijk bent voor wat de dom-linkse kranten schrijven is het een goed idee gewoon te stoppen met nadenken over politiek en andere leuke dingen te gaan doen.
Tsja, een groot deel van de inwoners van Londen is van een andere afkomst ja. Maar ze zijn wel degenen die in winkels werken, de toeristensector, de dienstverlening.quote:
Het Verenigd Koninkrijk heeft eigenlijk meer ALT-F4 nodig.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 22:15 schreef TwenteFC het volgende:
Het is wachten op Restore, Reform is vrij tam.
Ah ja wat fijn dat ze een compleet nieuwe onderklasse binnenhalen. Immers bestond er 20, 30, 40, 50 jaar geleden niet zo iets als winkels, dienstverlening of economie in Londen...quote:Op maandag 11 mei 2026 20:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Tsja, een groot deel van de inwoners van Londen is van een andere afkomst ja. Maar ze zijn wel degenen die in winkels werken, de toeristensector, de dienstverlening.
Ze zijn onmisbaar om de economie draaiende te houden.
Wie scheldt er?quote:Op zondag 10 mei 2026 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn smaak, maar om daar dan zo over te gaan schelden…
Dus je wil Marokko belonen voor hun gedrag en laten zien aan andere landen dat een kuthouding werkt?quote:Op zondag 10 mei 2026 18:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dit systeem slaat zowel in het VK en VS echt nergens op. En dan heb je die Farage met zijn speeches die roept dat de EU democratie afbreekt. Man man man.
[..]
Ohnee iemand die lekker zichzelf is.
[..]
Met bijvoorbeeld Marokko gaan praten zonder opgeheven vingertje en een win win deal voor iedereen sluiten. Bijvoorbeeld het wat makkelijker maken om door Europa te reizen op vakantie en wat meer vrije handel in ruil voor het terugnemen van onze vaak besproken overlastgevende kansloze "asielzoekers".
[..]
Zie voor het inhoudelijke antwoord hierboven. Ik ben blij dat ik je irritatiegrens heb bereikt. Hopelijk heb je nu door hoe irritant die neerbuigende, maar inhoudsloze schijtposts zijn. Niet meer doen he.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |