Dit is niet het probleem.quote:Op zondag 10 mei 2026 00:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens betere vragen stellen als je nooit de gewenste antwoorden krijgt. Of je kiest er expres voor om het zo vaag en breed te houden exact waar jij mij van verwijt omdat je weet dat niemand een wetsvoorstel van 600 pagina's gaat typen op op FOK!.
Om oplossingen mogelijk te maken moeten we ten eerste alle juridische tools die gebruikt worden om mensen binnen te halen afbreken. Dan kan je beginnen met vluchtelingen en migranten uit kansloze landen categorisch weigeren dan zit de kraan dicht. Dat is vanuit links vaak het eerste wat ze roepen wanneer over remigratie gesproken wordt .. dat het niet "kan" omdat we krabbeltjes hebben onder verdrag van de vluchteling en noem het maar op.
Zo krijgt Nederland krijgt relatief veel aanvragen van Syriėrs, Eritreeėrs, Jemenieten, Afghanen, Somaliėrs enzovoort omdat die juridisch kansrijk zijn hier. In 2024 was het erkenningspercentage bij eerste aanleg bijvoorbeeld 95% voor Syriėrs en 90% voor Eritreeėrs.
Dat is dus een concreet startpunt wat concreet resultaat biedt.
Mensen op het vliegtuig zetten is meer werk ja, dus laten we eerst zorgen dat we straks minder werk hebben.
Goed dat je het bij poging twee eindelijk doorhad! Ontvangende land van je vliegtuig says no. Hoe ga je daar mee om?quote:Op zondag 10 mei 2026 14:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik vind dit soort laffe weinig specifieke posts zo vermoeiend om te lezen.
Dat zoeken ze daar op het vliegveld maar uit.quote:Op zondag 10 mei 2026 14:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Goed dat je het bij poging twee eindelijk doorhad! Ontvangende land van je vliegtuig says no. Hoe ga je daar mee om?
Duidelijkquote:Op zondag 10 mei 2026 15:18 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat zoeken ze daar op het vliegveld maar uit.
Vertel jij eens wat je zou doen of wat jij zou willen doen maar waar jij dan problemen ziet en waarom jij dat een probleem vindt. Jij klaagt over diepte maar komt zelf met helemaal niets. Sterker nog een fatsoenlijke zin typen lijkt nog teveel gevraagd. Maar verwacht van een ander diepte..quote:
Nu het ff niet uitkomt is dat natuurlijk de oplossing...quote:Op zaterdag 9 mei 2026 22:32 schreef Harmankardon het volgende:
Misschien dat de grote twee eens serieus gaan nadenken over hun debiele ‘eerste door de poort’ systeem. Het is geen 1756 meer.
Kijk als je doet wat jij wil dan krijgt dat vliegtuig geen toestemming om te landen en zal het simpelweg niet vertrekken. De huidige situatie. Je hebt eigenlijk twee opties om dat de veranderen.quote:Op zondag 10 mei 2026 15:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vertel jij eens wat je zou doen of wat jij zou willen doen maar waar jij dan problemen ziet en waarom jij dat een probleem vindt. Jij klaagt over diepte maar komt zelf met helemaal niets. Sterker nog een fatsoenlijke zin typen lijkt nog teveel gevraagd. Maar verwacht van een ander diepte..Luie hond
Ik geloof er meer in dat je een voorbeeld moet stellen en dat je het voor mensen zo vervelend kan maken dat de kosten die ze moeten maken en het risico dat ze moeten nemen helemaal niet opweegt tegenover de geringe kans op succes.quote:Op zondag 10 mei 2026 15:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Kijk als je doet wat jij wil dan krijgt dat vliegtuig geen toestemming om te landen en zal het simpelweg niet vertrekken. De huidige situatie. Je hebt eigenlijk twee opties om dat de veranderen.
Je gaat als een Trump staan schreeuwen en dreigen met heffingen oid en dat zal op de korte termijn bij een aantal landen gaan werken. Moet je wel de hele EU meekrijgen, want Nederland alleen kan dat niet vanwege ons EU lidmaatschap en als we het toch zouden doen, dan worden we uitgelachen door een Marokko.
Optie twee: de Jesse Klaver methode. Jij bent zeer geļnteresseerd in mensen uitzetten, hebt tijdens de verkiezingen vast goed geluisterd, dus die hoef ik niet eens aan jou uit te leggen.
Ik geloof het meeste in optie twee.
Je doet iedere keer alsof je weet hoe het allemaal zit, dus dan mag ik daar vanuit gaan toch? Nu blijk je je helemaal niet te hebben verdiept op een van je belangrijkste onderwerpen tijdens de verkiezingen.quote:Op zondag 10 mei 2026 15:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik geloof er meer in dat je een voorbeeld moet stellen en dat je het voor mensen zo vervelend kan maken dat de kosten die ze moeten maken en het risico dat ze moeten nemen helemaal niet opweegt tegenover de geringe kans op succes.
En dat betekent op korte termijn dat je extreme maatregelen moet nemen. Je haalt Trump aan, ben benieuwd hoeveel mensen zonder paspoort in eens weer weten waar ze vandaan komen wanneer ze 20 jaar El Salvador als alternatief hebben. Of met 20 man op een cel zitten op brood en water tot het geheugen wat is opgefrist.
Leg jouw optie 2 maar eens in detail uit, want ik wil juist weten waarom jij die ideeėn goed vindt in plaats van wederom lui je eigen denkwerk verleggen naar een ander.
Jij weet het allemaal zo goed te vertellen en wil er graag de diepte in. Dat werkt alleen wanneer ik weet wat jouw wereldframe is waarbinnen jij werkt welke kennis jij hebt en op welke aannames dat gebaseerd is.quote:Op zondag 10 mei 2026 15:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je doet iedere keer alsof je weet hoe het allemaal zit, dus dan mag ik daar vanuit gaan toch? Nu blijk je je helemaal niet te hebben verdiept op een van je belangrijkste onderwerpen tijdens de verkiezingen.
Ga er toch niet op in joh, bespaar je de tijd en moeitequote:Op zondag 10 mei 2026 16:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij weet het allemaal zo goed te vertellen en wil er graag de diepte in. Dat werkt alleen wanneer ik weet wat jouw wereldframe is waarbinnen jij werkt welke kennis jij hebt en op welke aannames dat gebaseerd is.
Probeer FOK! alleen interessant voor jou te maken en jou de diepte te geven waar jij zo naar verlangt. Snap nu wel waarom jij hier altijd diepte mist, want jij levert ook niets aan het gesprek en bent bewust zo vaag mogelijk en vermijdt elke directe inhoud zodat je ook nergens op vastgezet kan worden.
Zal zo van jouw kant wel weer een zinnetje ontwijkend niet inhoudelijk zinnetje komen van misschien max 7 woordjes. Had gehoopt dat je met iets zou komen maar helaas.. wat een tijdsverspilling ben jij.
En wat houdt dit in de praktijk in?quote:Op zondag 10 mei 2026 15:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Kijk als je doet wat jij wil dan krijgt dat vliegtuig geen toestemming om te landen en zal het simpelweg niet vertrekken. De huidige situatie. Je hebt eigenlijk twee opties om dat de veranderen.
Je gaat als een Trump staan schreeuwen en dreigen met heffingen oid en dat zal op de korte termijn bij een aantal landen gaan werken. Moet je wel de hele EU meekrijgen, want Nederland alleen kan dat niet vanwege ons EU lidmaatschap en als we het toch zouden doen, dan worden we uitgelachen door een Marokko.
Optie twee: de Jesse Klaver methode. Jij bent zeer geļnteresseerd in mensen uitzetten, hebt tijdens de verkiezingen vast goed geluisterd, dus die hoef ik niet eens aan jou uit te leggen.
Ik geloof het meeste in optie twee.
Dan had men wel op de Green Party gestemd, dus wat dat betreft is Reform UK een uitstekend alternatief.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:37 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Op een club met Farage stemmen.Dat ze hun land nog even wat verder de vernieling in helpen.
Dat hadden ze in 2024 al aan moeten zien komen natuurlijk.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:37 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Op een club met Farage stemmen.Dat ze hun land nog even wat verder de vernieling in helpen.
Het is ook niet mijn smaak, maar om daar dan zo over te gaan schelden…quote:Op zondag 10 mei 2026 17:36 schreef Enchanter het volgende:
In Southampton hebben ze wel een leuk gemeenteraadslid er bij gekregen
[ x ]
Dit systeem slaat zowel in het VK en VS echt nergens op. En dan heb je die Farage met zijn speeches die roept dat de EU democratie afbreekt. Man man man.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat hadden ze in 2024 al aan moeten zien komen natuurlijk.
[ afbeelding ]
Ohnee iemand die lekker zichzelf is.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:36 schreef Enchanter het volgende:
In Southampton hebben ze wel een leuk gemeenteraadslid er bij gekregen
[ x ]
Met bijvoorbeeld Marokko gaan praten zonder opgeheven vingertje en een win win deal voor iedereen sluiten. Bijvoorbeeld het wat makkelijker maken om door Europa te reizen op vakantie en wat meer vrije handel in ruil voor het terugnemen van onze vaak besproken overlastgevende kansloze "asielzoekers".quote:Op zondag 10 mei 2026 16:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En wat houdt dit in de praktijk in?
[..]
Dan had men wel op de Green Party gestemd, dus wat dat betreft is Reform UK een uitstekend alternatief.
Zie voor het inhoudelijke antwoord hierboven. Ik ben blij dat ik je irritatiegrens heb bereikt. Hopelijk heb je nu door hoe irritant die neerbuigende, maar inhoudsloze schijtposts zijn. Niet meer doen he.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij weet het allemaal zo goed te vertellen en wil er graag de diepte in. Dat werkt alleen wanneer ik weet wat jouw wereldframe is waarbinnen jij werkt welke kennis jij hebt en op welke aannames dat gebaseerd is.
Probeer FOK! alleen interessant voor jou te maken en jou de diepte te geven waar jij zo naar verlangt. Snap nu wel waarom jij hier altijd diepte mist, want jij levert ook niets aan het gesprek en bent bewust zo vaag mogelijk en vermijdt elke directe inhoud zodat je ook nergens op vastgezet kan worden.
Zal zo van jouw kant wel weer een zinnetje ontwijkend niet inhoudelijk zinnetje komen van misschien max 7 woordjes. Had gehoopt dat je met iets zou komen maar helaas.. wat een tijdsverspilling ben jij.
Waarom kan het ontvangende land wel nee zeggen tegen ontvangst van hun eigen burgers, maar kunnen wij geen nee zeggen tegen de ontvangst van hun burgers?quote:Op zondag 10 mei 2026 14:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Goed dat je het bij poging twee eindelijk doorhad! Ontvangende land van je vliegtuig says no. Hoe ga je daar mee om?
Allemaal onwil.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom kan het ontvangende land wel nee zeggen tegen ontvangst van hun eigen burgers, maar kunnen wij geen nee zeggen tegen de ontvangst van hun burgers?
Het slaat alleen nergens op als de uitslag niet in de kraam te pas komt. Starmer vond ook dat er eerst van alles gedaan moest worden voordat er iets aan FPTP gedaan ging worden, nu krijgt hij de rekening gepresenteerd.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:29 schreef Glazenmaker het volgende:
Dit systeem slaat zowel in het VK en VS echt nergens op. En dan heb je die Farage met zijn speeches die roept dat de EU democratie afbreekt. Man man man.
Toen kwam 2024 waar dit systeem hem bijzonder goed uitkwam... Daarna natuurlijk radiostilte.quote:Keir Starmer: “We’ve got to address the fact that millions of people vote in safe seats and they feel their vote doesn’t count”
Labour Party Leadership frontrunner Sir Keir Starmer this morning announced his support for a constitutional convention and electoral reform to repair Britain’s broken democratic system.
Speaking at an event this morning in central London, Starmer declared his support for a constitutional convention and the need for a fairer, proportional voting system.
quote:Keir Starmer: Put country first, then reform electoral system
But Starmer has a remarkable, and pivotal, opportunity to re-enfranchise the UK electorate and immediately consolidate his right to govern. Throughout the campaign, he repeated the mantra 'country first, party second'. Over to you, prime minister.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |