De suggestieve opmerkingen van deze user - net een langspeelplaat waarin een grote kras zitquote:
Wat moeten ze dan? De andere twee keuzes geven al 15 jaar aan dat ze migratie willen beteugelen, maar doen er ook keer op keer op keer op keer niks aan. Beetje zoals D66 nu ook hier doet. Even populistisch lullen en dan weer negeren. Uiteindelijk ga je dan dit soort stemmen krijgen. De “fatsoenlijke alternatieven” bieden geen soelaas en zijn hun oorspronkelijke achterban al tijden vergeten.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 22:17 schreef opgebaarde het volgende:
Farage is de man die Brexit voor elkaar kreeg. Jaren later hebben de Britten geleerd dat vrijwel alles wat Farage beweerde simpelweg leugens waren en toch weerhoudt dat de Britten er niet van om opnieuw op hem te stemmen. En dan zijn er mensen die beweren dat de Britten ‘wakker worden’.
Nee.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
misschien is het alternatief nog erger.
De problemen in het VK gaan veel, veel verder dan enkel immigratie.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:33 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan? De andere twee keuzes geven al 15 jaar aan dat ze migratie willen beteugelen, maar doen er ook keer op keer op keer op keer niks aan. Beetje zoals D66 nu ook hier doet. Even populistisch lullen en dan weer negeren. Uiteindelijk ga je dan dit soort stemmen krijgen. De “fatsoenlijke alternatieven” bieden geen soelaas en zijn hun oorspronkelijke achterban al tijden vergeten.
Ik denk dat Farage wel wat kan doen aan de immigratie. Niet dat hij echt wat voor elkaar krijgt op dat vlak, maar de mensen komen voor een goede economie en de laatste keer dat hij wat voor elkaar kreeg was een enorme klap voor de economie van GB. Trump heeft Amerika ook in rap tempo veranderd in een plek waar onvrijheid grootschalige armoede ontmoet en daar gaan ook veel minder mensen naartoe!quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het VK zit dan ook diep in de penarie, behalve Londen en de bankensector is er bar weinig overgebleven van de economie, er is geen Pond om te investeren, het innovatieklimaat is ruk en er is een staatsschuld waar je de hik van krijgt.
Gooi vergrijzing en immigratie in de mix en je kijkt iedere zoveel jaar tegen een nieuwe volksmemmer aan.
Geen enkele. 10 jaar terug waren er meer Somalische mannen drugsverslaafd dan een baan hadden. Geen idee of dat drastisch veranderd is, maar ik gok zomaar van niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Krijg vanuit jullie kant ook weinig input om op te reageren. Gaat niet verder dan een poging tot emotionele chantage en als dat niet werkt komt de hail mary in de vorm van nazi vergelijkingen op tafel, en wanneer dat niet werkt dan stoppen de reacties.
Als jij nou eens wat onderzoek laat zien dat aantoont dat islamitische migratie naar Nederland zorgt voor economische of culturele verrijking wat schaalbaar is tot groottes van de groepen die je binnen wil laten wat niet ten koste gaat van ons zelf dan wil ik daar best inhoudelijk op in gaan. Dan rekenen we dat even door.
Niet voor niks zie je in het nieuws ook enkel berichten over hoe "gemeen" rechts is, terwijl de veel sterkere boodschap zou zijn om aan te tonen hoeveel we wel niet hebben aan al die gelukszoekers hier. Of links is zo achterlijk dat ze dit zelf niet snappen, of dit nieuws inhoudelijk niet zo sterk als het demoniseren van rechts op basis van emotie en definities die ze zelf verzinnen en bijstellen.
Dan geef jij het goede voorbeeld maar aangezien je graag de diepte in gaat, leg mij eens uit wat de meerwaarde is van Somaliėrs voor ons land zonder een beroep op emotie te doen.
Zo zeg nou dit was een een inhoudelijk sterke post van jou! Gelukkig geef jij het goede voorbeeld. Geef mij voortaan gewoon direct gelijk bespaart ons beide tijd.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Geen enkele. 10 jaar terug waren er meer Somalische mannen drugsverslaafd dan een baan hadden. Geen idee of dat drastisch veranderd is, maar ik gok zomaar van niet.
Zie je hoe je zoiets kan opschrijven zonder meteen in de slachtofferrol te schieten zoals je hier doet met je jankpost of in algemene vaagheden kan blijven zoals in de vorige?
Maar je hebt geen gelijk. Je jankt alleen en zegt niet wat je wil. Wat is het "begin" dat de overheid zou moeten uitvoeren?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zo zeg nou dit was een een inhoudelijk sterke post van jou! Gelukkig geef jij het goede voorbeeld. Geef mij voortaan gewoon direct gelijk bespaart ons beide tijd.
Farage is simpelweg een leugenaar die beweerde dat ze veel geld zouden krijgen en minder migranten zouden komen met de Brexit. Maar dat bleek allemaal onwaar te zijn waardoor het VK veel armer is geworden.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 22:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Omdat het jou niet uitkomt? Waarom zou je stemmen op iemand die je land nog meer kwaad doet.
Maar Farage zou ook niet mij gewenste keus zijn, hij is nog veel te lief en krabbelt op veel posities al terug.
Net zoals we in Nederland nog geen partij hebben die op immigratie echt zegt wat nou nodig is, en nou eens gewoon openlijk begint bij het begin.
Bovendien je land overleveren aan een pyromaan vanwege wat Somalische nietsnutten is ook tamelijk zelfdestructief.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Geen enkele. 10 jaar terug waren er meer Somalische mannen drugsverslaafd dan een baan hadden. Geen idee of dat drastisch veranderd is, maar ik gok zomaar van niet.
Zie je hoe je zoiets kan opschrijven zonder meteen in de slachtofferrol te schieten zoals je hier doet met je jankpost of in algemene vaagheden kan blijven zoals in de vorige?
Europese en grondwettelijke verdragen uit een andere tijdsgeest die nu als schild ter verdediging worden gebruikt om asielzoekers binnen te loodsen en het uitzetten te frustreren al dan niet zo kostbaar en tijdrovend te maken.quote:Op zondag 10 mei 2026 00:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Maar je hebt geen gelijk. Je jankt alleen en zegt niet wat je wil. Wat is het "begin" dat de overheid zou moeten uitvoeren?
Ik durf de stelling wel aan dat Farage de economie van GB meer heeft gekost dan al die enge Somaliėrs bij elkaar ja. Maar drugsverslaafd gekkie op straat simpel. Economie moeilijk.quote:Op zondag 10 mei 2026 00:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Bovendien je land overleveren aan een pyromaan vanwege wat Somalische nietsnutten is ook tamelijk zelfdestructief.
Farage gaat ook geen succes worden, die zit er voornamelijk voor zichzelf. Maar dat is niet uniek aan Farage.quote:Op zondag 10 mei 2026 00:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Farage is simpelweg een leugenaar die beweerde dat ze veel geld zouden krijgen en minder migranten zouden komen met de Brexit. Maar dat bleek allemaal onwaar te zijn waardoor het VK veel armer is geworden.
En zo'n figuur ga je dan premier maken. Dat zal vast een groot succes worden.
Linkse instituten man man man. Ook hier schrijf je enkel wat je kut vindt niet wat je wil. Zelf invulbare "nieuwe fundamenten"quote:Op zondag 10 mei 2026 00:18 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Europese en grondwettelijke verdragen uit een andere tijdsgeest die nu als schild ter verdediging worden gebruikt om asielzoekers binnen te loodsen en het uitzetten te frustreren al dan niet zo kostbaar en tijdrovend te maken.
Om het voor jou begrijpelijk te maken; Ik wil verdragen en wetten nationaal en internationaal/Europees die misbruikt worden om onze landen vol te stoppen en die linkse instituten houvast geven om om de boel vast te laten lopen verscheuren en nieuwe fundamenten hebben. Tot aan de grondwet aan toe.
En dat zonder angst voor verwijten en met halve omslachtige taal.
Dat jij niet begrijpend kan lezen is niet mijn tekortkoming.quote:Op zondag 10 mei 2026 00:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Linkse instituten man man man. Ook hier schrijf je enkel wat je kut vindt niet wat je wil. Zelf invulbare "nieuwe fundamenten"
Het lijkt me in ieder geval stukken beter dan stemmen op partijen die decennialang wegkeken terwijl duizenden autochtone meisjes misbruikt werden door niet-Westerse immigranten. Immigratieproblematiek gaat wel een stuk verder dan ‘wat nietsnutten’. Mensen hebben jarenlang op gevestigde partijen gestemd die niets om hen gaven. Over zelfdestructief gesproken.quote:Op zondag 10 mei 2026 00:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Bovendien je land overleveren aan een pyromaan vanwege wat Somalische nietsnutten is ook tamelijk zelfdestructief.
Ik kan wel begrijpend lezen en daarom is het af en toe ook zo kut op dit forum. In je hele plan staat trouwens geen enkele oplossing of zelfs maar erkenning voor het grootste probleem bij massale uitzettingen.quote:Op zondag 10 mei 2026 00:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat jij niet begrijpend kan lezen is niet mijn tekortkoming.
Misschien moet je dan eens betere vragen stellen als je nooit de gewenste antwoorden krijgt. Of je kiest er expres voor om het zo vaag en breed te houden exact waar jij mij van verwijt omdat je weet dat niemand een wetsvoorstel van 600 pagina's gaat typen op op FOK!.quote:Op zondag 10 mei 2026 00:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik kan wel begrijpend lezen en daarom is het af en toe ook zo kut op dit forum. In je hele plan staat trouwens geen enkele oplossing of zelfs maar erkenning voor het grootste probleem bij massale uitzettingen.
Denk jij.quote:
Het bericht waar ik op reageerde ging over Farage en Brexit, waarvan migratie toen het hoofdthema was. Daar reageerde ik op. Natuurlijk zijn er nog vele andere (NHS, Londen versus de rest, achterstalligheid, ingestorte industrie, recent censurbeleid, slap woningbeleid, nauwelijks tot geen groei, afhankelijkheid) problemen, slimmerd.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De problemen in het VK gaan veel, veel verder dan enkel immigratie.
En komt van dezelfde kostschoolelite als al de andere politici. Maar goed, feit is dat hij de uitvoering niet heeft geleid dus we zullen nooit weten of hij er wat van had gemaakt / dit voor ogen had.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:10 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Maar Farage was wel een van de aanjagers en voorstander van Brexit.
Farage is wilders^2. Veel schreeuwen weinig kunnen. Voor Farage was een gunstige brexit helemaal onmogelijk geweest. Die man vluchtte naar de VS.quote:Op zondag 10 mei 2026 08:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En komt van dezelfde kostschoolelite als al de andere politici. Maar goed, feit is dat hij de uitvoering niet heeft geleid dus we zullen nooit weten of hij er wat van had gemaakt / dit voor ogen had.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |