abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220761642
quote:
10s.gif Op maandag 11 mei 2026 07:06 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nee genoeg plekken in Europa die ik eerst nog wel zien.
En als ik veel geld op één reis wil stuk slaan:
https://www.deverdwaaldejongens.nl/
Oh WOW …de site leest geweldig!
Geheel verzorgd voor +/- ¤ 2000,- valt toch wel mee voor een weekje afzien en genieten en avontuur. !?
#zure paardenballen van de bbq

P.S. zo’n Russische bontmuts ligt hier nog uit Oost-Duitse tijden.

[ Bericht 8% gewijzigd door AnneX op 11-05-2026 09:15:56 ]
pi_220761665
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 06:55 schreef Vanyel het volgende:
Kak!
Pan vol gevacumeerde sous vide gegaarde asperges vergeten, hele nacht in het water laten staan. Waren vanmorgen lauw.

Ik neig toch naar nog eten, want asperges en een uur verwarmd op 88..
Ontbijten met asperges, YOLO *O*
pi_220761684
Moggel :W
Dag 5 online.
Hoogtepunt een prachtmural O+
https://paulentrudie.nl/r(...)estamp=1778422400970
Verplaatsing van NW door binnenland naar Oosten vandaag voor 1 nachtje.

Dan nog 1 dag + weer verplaatsing, want zelf geboekt, dichter bij vliegveld.
En dan naar huis, nu al zin in :@ :D

Oh en veel insecten op de voorruit! Door de vele bloeiende bermen, veel soorten bloemen planten begroeiing enz op dit eiland O+
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 09:48:24 #103
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220762033
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:06 schreef Blues het volgende:

[..]
Ontbijten met asperges, YOLO *O*
Zo ging het laatst op het werk over tht data op eten.
Dat ik er eigenlijk wel voorzichtig mee ben, maar ik paar dagen er voor spekreepjes had gegeten die vijf of zes dagen over datum waren.

Zouden zij niet. Nou ja, rook nog goed, zag er normaal uit en bovendien heb ik m'n koelkast op 3°C staan ipv 7°C. Nog steeds twijfel bij collega/manager
"Liever een dag ziek dat stamppot zonder spek" vond ie wel een erg goed argument :D

[ Bericht 0% gewijzigd door derLudolf op 11-05-2026 10:53:34 ]
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 11 mei 2026 @ 10:19:20 #104
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220762348
morguh.

We kochten gister even een auto.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus vandaag moeten we de Volvo maar te koop zetten :P ( of naar de sloop brengen)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220762366
Mogge!

Weekje vrij. En ook niet op tijd op hoeven staan voor antibiotica dus lekker in bed gebleven (want vergeten de wekker uit te zetten _O- ).

Dat zijn best gave reizen @derLudolf

Grappig is dat @Blues zo’n zin om op vakantie te gaan en zijn maar op de laatste dag mag het ook sneller gaan. Had ik ook altijd, of het nou een korte of lange vakantie was.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220762575
quote:
7s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:19 schreef Barreltje het volgende:
morguh.

We kochten gister even een auto.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus vandaag moeten we de Volvo maar te koop zetten :P ( of naar de sloop brengen)
…met een hondenrekje achterin toch wel?..😇
pi_220763781
Voor het eerst in tijden weer eens naar een supermarkt geweest. Heb een goede dag (in tegenstelling tot afgelopen weekend) qua pijn dus durfde het aan. Gan het niet jinxen met nog een wandeling maar dit (en de boodschappen) heb ik binnen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220765301
Ik ga rijk worden B-)

Emeralda uit Roemenië heeft me in vertrouwen genomen.
Ligt op sterven. Geen erfgenamen. Man overleden. Erfenis van ruim 600.000 euro zit vast in een constructie die alleen ik kan ontwarren door een relatief klein bedrag over te maken.

En dan mag ik 60% zelf houden en 40% overmaken naar een goed doel ^O^
Goede doel lijkt me duidelijk: ze mailde immers naar het info adres wat ik van mijn cluppie beheer :+

Ka-ching!!! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220765361
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 16:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ga rijk worden B-)

Emeralda uit Roemenië heeft me in vertrouwen genomen.
Ligt op sterven. Geen erfgenamen. Man overleden. Erfenis van ruim 600.000 euro zit vast in een constructie die alleen ik kan ontwarren door een relatief klein bedrag over te maken.

En dan mag ik 60% zelf houden en 40% overmaken naar een goed doel ^O^
Goede doel lijkt me duidelijk: ze mailde immers naar het info adres wat ik van mijn cluppie beheer :+

Ka-ching!!! *O*
Jeuh *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_220766618
Spruitjes :Y)

In de quiche.

Tis koud met 12o.
pi_220766732
Gister hadden wij het koud en dichte mist, nu via binnenland gereden, tot aan de oostkust, hier is het heerlijk warm, deden we een upgrade voor een kamer met balkon want tja...24 gr en dan dit:



Foto vanaf mn ligbedje op dat balkonneke *O*
pi_220766780
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 16:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ga rijk worden B-)

Emeralda uit Roemenië heeft me in vertrouwen genomen.
Ligt op sterven. Geen erfgenamen. Man overleden. Erfenis van ruim 600.000 euro zit vast in een constructie die alleen ik kan ontwarren door een relatief klein bedrag over te maken.

En dan mag ik 60% zelf houden en 40% overmaken naar een goed doel ^O^
Goede doel lijkt me duidelijk: ze mailde immers naar het info adres wat ik van mijn cluppie beheer :+

Ka-ching!!! *O*
:D
pi_220766782
Wat een uitzicht @Blues Lijkt wel een ansichtkaart
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 11 mei 2026 @ 20:38:19 #114
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220767799
Tweede werkdag was weer super *O* Teamleider zei dat ze vond dat het leek alsof ik er al veel lager werk, ze is erg blij me me. Gelukkig heb ik ook echt werk verricht anders dan laptop en telefoon ingebruik nemen en vergaderen. Wel al drie vergaderingen gehad _O_
Spoilers!
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 21:42:28 #115
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220768405
Alternatieven voor Schröder _O-

Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220768571
quote:
17s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:03 schreef Blues het volgende:
Gister hadden wij het koud en dichte mist, nu via binnenland gereden, tot aan de oostkust, hier is het heerlijk warm, deden we een upgrade voor een kamer met balkon want tja...24 gr en dan dit:

[ link | afbeelding ]

Foto vanaf mn ligbedje op dat balkonneke *O*
Lijkt wel of jullie, afgezien van de kerstboom op de voorgrond, in een of andere midden-amerikaanse jungle zitten, mooi hoor!
  maandag 11 mei 2026 @ 22:17:28 #117
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220768676
Ik kan voor het eerst oogsten van de rabarberplanten. Ben er gek op maar ik heb nul inspiratie. Wat zal ik er eens mee doen?
Spoilers!
  maandag 11 mei 2026 @ 22:27:25 #118
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220768774
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan voor het eerst oogsten van de rabarberplanten. Ben er gek op maar ik heb nul inspiratie. Wat zal ik er eens mee doen?
Crumble maken! En limonade! En jam!
pi_220768787
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan voor het eerst oogsten van de rabarberplanten. Ben er gek op maar ik heb nul inspiratie. Wat zal ik er eens mee doen?
Simpel: een crumble om te beginnen. Tja en als je tijd ervoor had: confiture.

Shut…dit jaar geen rabarber uit de tuin van de uren. 😢

Oh kijk: jcjoel ook. :Y)
pi_220768863
Dag 6 online. Onze avond :X :P
pi_220768913
Ik blijf rabarbermoes het aller aller lekkerst vinden. Er ligt al aardig wat in de vriezer voor de rest van het jaar
We have far more in common than that which devides us..
pi_220768958
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik blijf rabarbermoes het aller aller lekkerst vinden. Er ligt al aardig wat in de vriezer voor de rest van het jaar
Jaaaa :9
Binnenkort ook weer eens maken O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220768969
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan voor het eerst oogsten van de rabarberplanten. Ben er gek op maar ik heb nul inspiratie. Wat zal ik er eens mee doen?
Deze heb ik eens gefabriceerd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door AnneX op 12-05-2026 08:41:03 ]
  maandag 11 mei 2026 @ 23:05:56 #124
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220769036
Dat voor de inspiratie!

Wat is rabarbermoes? Dat klinkt gepureerd.
Spoilers!
  maandag 11 mei 2026 @ 23:06:14 #125
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220769040
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:56 schreef AnneX het volgende:

[..]
Deze heb ik eens gefabriceerd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plaatje O+
Spoilers!
pi_220769249
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:56 schreef AnneX het volgende:

[..]
Deze heb ik eens gefabriceerd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat bedoel je in je spoiler?
pi_220769251
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 23:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat voor de inspiratie!

Wat is rabarbermoes? Dat klinkt gepureerd.
Rabarber, beetje water, suiker naar smaak, mespuntje kalkpoeder om te ontzuren en pruttelen maar :9 Minuut of 10 is vaak al zat, tot hij lekker uit elkaar gevallen is.
Ik doe er meestal nog wat rozijnen door.

Pureren niet nodig.

Koud serveren.
Prima toetje, puur of door pudding. Of vervanging voor appelmoes.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220769259
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 23:33 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat bedoel je in je spoiler?
Vroeg ik me ook af. Vast een minder heftige verklaring dan ik nu kan bedenken...
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220769320
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:56 schreef AnneX het volgende:

[..]
Deze heb ik eens gefabriceerd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh wat? :o
pi_220769333
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 23:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat voor de inspiratie!

Wat is rabarbermoes? Dat klinkt gepureerd.
Ja, in stukjes snijden, afspoelen, suiker en vanille extract, 3-4 minuten pot-in-pot in instant pot. Roeren en proeven en opeten. Maar ook lekker in porties invriezen om later in het jaar te eten (in yoghurt bijvoorbeeld, of in cheesecake)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220769345
Anthraxx heeft Fok! Verlaten en post in PolCafe
We have far more in common than that which devides us..
pi_220769459
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan voor het eerst oogsten van de rabarberplanten. Ben er gek op maar ik heb nul inspiratie. Wat zal ik er eens mee doen?
IJs, moes, frisdrank, doet het vast ook goed als cider.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_220769460
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 23:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Anthraxx heeft Fok! Verlaten en post in PolCafe
:o een soort danny-loos fok?
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_220769466
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 23:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Anthraxx heeft Fok! Verlaten en post in PolCafe
Ja, het stond er wat vreemd. Sorry.
Zijn abo was verlopen en hij is het zat.

Voorlopig vind ik het hier èn jullie nog wel gezellig. w/
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 mei 2026 @ 06:34:32 #135
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220769646
Mogge.
Laatste dag studie met presentaties.
Vanavond laatste bestuursvergadering.

Dag van afsluitingen. :+. Ben ook wel blij als het erop zit. Laatste maand kom ik door de mix van alles gewoon niet meer toe aan sporten, avondwandeling of bank omdat ik nog bezig ben met van alles. Maar the end is near. :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220769654
Mogge!

Rabarbermoes : snij de stukjes klein genoeg, omdat je niet pureert houden de draden hun lengte dus 1cm is echt wel max, vind ik. En de bereiding vind ik het makkelijkst in de magnetron. Het kan het beste in glas bereid worden, rabarber reageert nogal met metalen en ook met emaille. Dus ook dat maakt magnetron een handige methode. En je kan het dan goed in de gaten houden en niet meer verhitten dan nodig voor de vermoezing.

Overigens vind ik rabarber het lekkerste in rabarbercake.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 12 mei 2026 @ 07:12:25 #137
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220769693
Morgen.. de schapen hebben een nieuwe weide, of ohja een kleinere ruimte om hun huis.. dat snapten ze niet dus hebben ze vanmorgen maar het hekwerk vernield 8)7
Gelukkig kwamen ze vervolgens uit in de andere weide.. maar toch.. de bedoeling was om ze iedere dag in de kleine ruimte op te sluiten als bescherming tegen de wolven enzo.. dat project moet dan maar wachten tot na de vakantie...

Verder viel mn moeder gister op straat, dus vandaag maar eens zien wat daar van komt..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus die vakantie gaat gezellig worden.. ik ben nu al toe aan een vakantie NA mn vakantie *)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 12 mei 2026 @ 08:04:21 #138
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220769827
Ik zie het al, jullie noemen moes wat bij mij thuis compote (of gewoon 'rabarber' werd genoemd.

Ik zal mijn moeder eens om haar recept vragen. Dat is nog wel een aardig en neutraal gespreksonderwerp.
Spoilers!
pi_220769843
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 07:12 schreef Barreltje het volgende:
Morgen.. de schapen hebben een nieuwe weide, of ohja een kleinere ruimte om hun huis.. dat snapten ze niet dus hebben ze vanmorgen maar het hekwerk vernield 8)7
Gelukkig kwamen ze vervolgens uit in de andere weide.. maar toch.. de bedoeling was om ze iedere dag in de kleine ruimte op te sluiten als bescherming tegen de wolven enzo.. dat project moet dan maar wachten tot na de vakantie...

Verder viel mn moeder gister op straat, dus vandaag maar eens zien wat daar van komt..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus die vakantie gaat gezellig worden.. ik ben nu al toe aan een vakantie NA mn vakantie *)
Meh. Heb je al een update over je gevallen moeder?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220769884
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 23:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Anthraxx heeft Fok! Verlaten en post in PolCafe
_O_

Wat ben ik blij met deze zin. AnneX, je laat me schrikken :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_220769939
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 08:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]
_O_

Wat ben ik blij met deze zin. AnneX, je laat me schrikken :D
Ja zeg! excuus aan Anthraxx en jullie: het was bijzonder ongelukkig geformuleerd! o|O
pi_220770117
Annie leeft voort in een ander café *O*
pi_220770178
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 08:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zie het al, jullie noemen moes wat bij mij thuis compote (of gewoon 'rabarber' werd genoemd.

Ik zal mijn moeder eens om haar recept vragen. Dat is nog wel een aardig en neutraal gespreksonderwerp.
Ik eet rabarber inderdaad als compote of moes, of als crumble. Het liefst met wat aardbeien erdoor, voor de zoetheid. En ik vroeg graag wat kalk/calcium toe om het oxaalzuur te neutraliseren.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 10:06:50 #144
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220770531
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 08:09 schreef sigme het volgende:

[..]
Meh. Heb je al een update over je gevallen moeder?
nee. mn vader wil dus nu niet meer met ons praten :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220770539
Van
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 10:06 schreef Barreltje het volgende:

nee. mn vader wil dus nu niet meer met ons praten :P
Moeilijke situatie :*
pi_220770551
Mogge!

Oef @Barreltje wat moeilijk. Zijn er buren waar je eventueel contact mee kunt opnemen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220770552
Laatste dag stukslaan ergens, op weg naar laatste B&B (zelf bijgeboekt, lekker dichtbij vliegveld).
Zin in huis :D Slechte vakantiegangers, duurt altijd een dag te lang voor ons _O-
  dinsdag 12 mei 2026 @ 10:10:41 #148
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220770556
mn tante is ingeschakeld.. wil mn pa meteen weten hoe zij het dan weer weet.. pfftt.. emoties, het is een lastige combinatie met mn vader
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 12 mei 2026 @ 10:11:17 #149
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220770562
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 10:10 schreef Blues het volgende:
Laatste dag stukslaan ergens, op weg naar laatste B&B (zelf bijgeboekt, lekker dichtbij vliegveld).
Zin in huis :D Slechte vakantiegangers, duurt altijd een dag te lang voor ons _O-
en als je een dagje korter gaat is het nog steeds een dag te lang..
:+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220770567
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 10:11 schreef Barreltje het volgende:

[..]
en als je een dagje korter gaat is het nog steeds een dag te lang..
:+
Herkenbaar *O*
pi_220771126
:N
Vakantie is altijd te kort.

Eeuwen geleden ging ik eens 6 mnd op trip met Mrs V en op de laatste dag wilde ik heus weer bekenden zien maar ik was toch treurig dat ik niet nog een beetje langer weg kon blijven.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220771452
MnX wil nooit naar huis…en neemt dan een lange omweg binnendoor.
Thuisgekomen wil hij weer vertrekken. De wereldreiziger. 😉

Goed. Dus proeflapjes bestellen is niet mogelijk vanwege de honderden print opties. Uiteindelijk heb ik drie opties om in één keer 2.50 meter van te bestellen.

Misschien kunnen jullie helpen kiezen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220771472
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 11:29 schreef AnneX het volgende:
MnX wil nooit naar huis…en neemt dan een lange omweg binnendoor.
Thuisgekomen wil hij weer vertrekken. De wereldreiziger. 😉

Goed. Dus proeflapjes bestellen is niet mogelijk vanwege de honderden print opties. Uiteindelijk heb ik drie opties om in één keer 2.50 meter van te bestellen.

Misschien kunnen jullie helpen kiezen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De klaprozen passen het best bij jou (en is ook het leukste)
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 12 mei 2026 @ 11:56:44 #154
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220771575
Klaprozen. Tres AnneX :Y
Spoilers!
pi_220771598
Die klaprozen zijn woest
Die middelste is heel mooi, maar geeft een kreukelige indruk
Die onderste is sjiek
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220771845


:W Ik liep in de Tyrreense zee O+
pi_220771860
Gekozen voor klaproos🌺
pi_220772142
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:29 schreef Blues het volgende:
[ link | afbeelding ]

:W Ik liep in de Tyrreense zee O+
Heerlijk plaatje!

Geniet toch nog maar even met volle teugen van de laatste dag daaro :Y
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 12 mei 2026 @ 12:57:39 #159
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220772153
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 09:19 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik eet rabarber inderdaad als compote of moes, of als crumble. Het liefst met wat aardbeien erdoor, voor de zoetheid. En ik vroeg graag wat kalk/calcium toe om het oxaalzuur te neutraliseren.
Wat voor kalk is dat? Ik ben wel benieuwd of het verschil maakt in de smaak.
pi_220772185
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:29 schreef Blues het volgende:
[ link | afbeelding ]

:W Ik liep in de Tyrreense zee O+
Zó blauw, zó blauw …top🥰
pi_220772195
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:57 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wat voor kalk is dat? Ik ben wel benieuwd of het verschil maakt in de smaak.
Gewoon schoolkrijt
We have far more in common than that which devides us..
pi_220772286
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:57 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wat voor kalk is dat? Ik ben wel benieuwd of het verschil maakt in de smaak.
Je proeft het niet, het zorgt er alleen voor dat je tanden niet zo stroef worden. Je kunt online wel krijt kopen (https://www.koopjesdrogis(...)carbonaat-500gr.html) maar je kunt ook calciumtabletten van de drogist nemen (die je slikt tegen botontkalking). Dat laatste is vaak calciumcintraat maar volgens mij werkt dat net zo goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 12-05-2026 15:11:24 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 13:26:28 #163
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220772342
Ahh bedankt beide! Ga het eens proberen. Dat gevoel aan je tanden is sowieso niet lekker. :D
pi_220772524
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 10:48 schreef Vanyel het volgende:
:N
Vakantie is altijd te kort.

Eeuwen geleden ging ik eens 6 mnd op trip met Mrs V en op de laatste dag wilde ik heus weer bekenden zien maar ik was toch treurig dat ik niet nog een beetje langer weg kon blijven.
En maar 1 kaart he. Die hele 6 maanden! :N
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220772826
er zit nu een lading rabarber in de magnetron. Sigme had het over kleine stukjes en ik dacht hoe dan, want tot nu toe sneed ik het in grote stukken en dat zorgde voor zere handen.
En toen dacht ik, zou de keukenmachine werken, met de grootste plakjes mogeijkheid. En jawel. 750 gram in mooie dunne plakjes *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_220772919
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 13:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
En maar 1 kaart he. Die hele 6 maanden! :N
Echt? :o

Ik heb daar geen actieve herinnering aan.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220773000
Dat liep enigszins uit de hand. Iets korter was beter geweest, maar nu heb ik wel weer een blinkend schone magnetron.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220773028
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 13:19 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Je proeft het niet, het zorgt er alleen voor dat je tanden niet zo stroef worden. Je kunt online wel krijt kopen (https://www.koopjesdrogis(...)carbonaat-500gr.html) maar je kunt ook calciumtabletten van de drogist nemen (die je slikt tegen botontkalking). Dat laatste is vaak calciumcintraat maar volgens mij werkt dat net zo goed.
In de kruidvat calcium pillen (blauw potje waar 1000mg op staat, maar dat is per portie, en een portie is twee pillen, vet misleidend :P ) zit calciumcarbonaat!

Ik heb ze staan omdat ik moeite heb met structureel aan voldoende calcium komen en het dus deels bijslik (op huisarts advies) :+

Dat zijn wel slik-pillen overigens en geen kauw-pillen, geen idee of dat praktisch gezien een probleem is bij het recept :Y

[ Bericht 7% gewijzigd door vlindertje89 op 12-05-2026 15:50:50 ]
pi_220773952
Gisteren een nieuwe telefoon gekocht maar tot nu toe gebruik ik nog mij oude. Ik ben altijd erg slecht met wachtwoorden dus opnieuw inloggen in alle apps is soms wat lastig :+ ook voor Fok! trouwens. Maar goed ik ga er zo rustig voor zitten en als jullie me niet meer zien dan is het mislukt :D
pi_220773974
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:06 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren een nieuwe telefoon gekocht maar tot nu toe gebruik ik nog mij oude. Ik ben altijd erg slecht met wachtwoorden dus opnieuw inloggen in alle apps is soms wat lastig :+ ook voor Fok! trouwens. Maar goed ik ga er zo rustig voor zitten en als jullie me niet meer zien dan is het mislukt :D
Wanneer je een nieuw account maakt met "bier" erin dan weten we dat jij het bent :P
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator dinsdag 12 mei 2026 @ 17:20:49 #171
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220774099
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:06 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren een nieuwe telefoon gekocht maar tot nu toe gebruik ik nog mij oude. Ik ben altijd erg slecht met wachtwoorden dus opnieuw inloggen in alle apps is soms wat lastig :+ ook voor Fok! trouwens. Maar goed ik ga er zo rustig voor zitten en als jullie me niet meer zien dan is het mislukt :D
Dat gaat automatisch met het overnemen van de wachtwoorden. Ik heb nog steeds wifi netwerken van twee telefoons geleden in m'n huidige telefoon
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220774145
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:20 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat gaat automatisch met het overnemen van de wachtwoorden. Ik heb nog steeds wifi netwerken van twee telefoons geleden in m'n huidige telefoon
Ook met een ander merk?
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator dinsdag 12 mei 2026 @ 17:42:06 #173
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220774274
Denk het wel, Motorola gooit weinig saus over Android volgens mij.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220774309
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:42 schreef derLudolf het volgende:
Denk het wel, Motorola gooit weinig saus over Android volgens mij.
Ik dacht meer, wanneer je over gaat van Apple naar Android, zou het dan ook goedkomen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220774733
Laatste avondmaal :9
Sardijns grillrestaurant :9
pi_220774769
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 19:01 schreef Blues het volgende:
Laatste avondmaal :9
Sardijns grillrestaurant :9
Met sardientjes als voor-, hoofd- en nagerecht? ;)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220774781
:D Ik heb nog geen lekkere Sardijn gezien hier.
pi_220774791
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wanneer je een nieuw account maakt met "bier" erin dan weten we dat jij het bent :P
:D

Ik ben er 2 uur mee bezig geweest maar ik kan in ieder geval weer in de belangrijkste apps/sites
pi_220774798
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:20 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat gaat automatisch met het overnemen van de wachtwoorden. Ik heb nog steeds wifi netwerken van twee telefoons geleden in m'n huidige telefoon
Nou hier gaat niets automatisch. En ik heb het 2x in het laatste half jaar moeten doen :')
Maar hopelijk ben ik er nu weer 2 jaar van af.
pi_220774879
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 19:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]
:D

Ik ben er 2 uur mee bezig geweest maar ik kan in ieder geval weer in de belangrijkste apps/sites
Maar je bent weer "op 't honk" *O*
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 12 mei 2026 @ 19:20:58 #181
63722 z80
I fink you freaky
pi_220774898
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:20 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat gaat automatisch met het overnemen van de wachtwoorden. Ik heb nog steeds wifi netwerken van twee telefoons geleden in m'n huidige telefoon
Alleen de wachtwoorden in Android. De wachtwoorden in apps is altijd een vraagteken waar deze zijn opgeslagen en of die mee komen. Wachtwoorden uit de webbrowser komen standaard niet mee. Tenzij je deze vooraf zo instelt dat deze de wachtwoorden in de cloud opslaat.
Appel slaat de meeste wachtwoorden in een backup op. En die komen dan ook weer op een ander toestel terug.

Een volledige backup van een android toestel was in het verleden mogelijk. Maar dat heeft google de nek om gedraaid.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220774919
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 19:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Maar je bent weer "op 't honk" *O*
Yes *O*
  Moderator dinsdag 12 mei 2026 @ 20:11:14 #183
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220775305
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 19:01 schreef Blues het volgende:
Laatste avondmaal :9
Sardijns grillrestaurant :9
Casu marzu?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220775414
Goed bezig @Sarabi! Welke telefoon heb je?

Ik regelde dit weekend mijn overstap met mobiele abonnement en vanmiddag ook voor internet & tv en ik ben vrij tevreden met de deals die ik daarvoor gemaakt heb :Y . Mijn huidige telefoon werkt nog prima, maar hij krijgt na juli geen beveiligingsupdates meer. En aangezien ik hem ook veel gebruik voor werk, vind ik dat wat te tricky. Dus dit keer abonnement met toestel (maar wel toestel gewoon in geheel betaald, geen maandelijks bedrag). Ik heb 'm vandaag bij pakketpunt gehaald, maar ga er donderdag even voor zitten om alles in te stellen en vrijdag/zaterdag eens kijken of ik er op de markt een screenprotector en hoesje voor kan scoren (ik zal proberen zonder boomerflap ;)) en anders bestel ik die online. Pas als dat er beide op zit ga ik hem echt gebruiken.

Verder hele dag druk geweest maar wel maar weinig aan werktaken toe gekomen. Fysio, naar uni, daar wilde ik eigenlijk een scriptie feedback geven maar moest ik allerlei mails sturen over een meeting van volgende week waar ik niet bij ben maar wel mede organiseer, toen nog dingen printen en doorlezen voor werkgroep, de werkgroep zelf, naar huis, snel foto's ophalen bij Hema en telefoon bij pakketpunt, bij buren eten en net een halfuurtje thuis, waarin ik een snelwasje heb aangezet en ben begonnen met lezen van bestanden voor de nieuwe werkgroep van morgen.

Morgen wordt nog erger. 8.15 al een online meeting, 10u een online meeting, 11u een online meeting. En dan ergens in de ochtend naar de uni, want 13.15-15u derde werkgroep aan studentengroep A en 15.15-17u tweede werkgroep aan studentengroep B. Die tweede is gelukkig wel makkelijk en was bij groep A een half uur eerder klaar, hopelijk nu weer, want na die werkgroep moet ik nog drie studenten uit groep A door de inhoud van de eerste werkgroep heen praten omdat die niet bij de inhaalwerkgroep van vandaag konden zijn. En als ik daarmee klaar ben, moet ik door naar Amsterdam voor de pensioen-borrel van mijn copromotor van mijn PhD, waar ik in het gunstigste geval rond 18.15 aankom en in het ongunstigste geval rond 19.00. Ik denk dat ik gesloopt ben als ik thuis kom morgenavond :') . Wel gezellig want aantal oud collega's van mn PhD periode komen ook. Maar ik hoop eigenlijk wel zo uiterlijk rond 20u weer richting huis te kunnen.

Ik ga denk ik proberen na die eerste online meeting richting de uni te gaan en dan de 10u meeting vanuit de trein te doen, zodat ik tussen 11.30-13.15 tijd heb om de werkgroep van 13.15 nog even echt goed voor te bereiden. Want ik ben inmiddels best gaar en moet wel echt even die documenten met aandacht doorlezen en de opdrachten even keer doorlopen met die informatie om te zorgen dat ik het zelf snap en kan uitleggen.
pi_220775550
Hier wel een boomerflap :D en screen protector.

Een Samsung Galaxy S26. Voor het eerst in flink wat jaar wel gekozen voor een nieuwe Samsung en maandelijks betalen.
pi_220775932
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 20:11 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Casu marzu?
Het beste steakrestaurant in Olbia | Don Carlos https://share.google/cjPBDkcresVRi7fsT

Wat een zaak _O_ Goed voor een meet :D
  dinsdag 12 mei 2026 @ 21:20:13 #187
63722 z80
I fink you freaky
pi_220776309
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 20:59 schreef Blues het volgende:

[..]
Het beste steakrestaurant in Olbia | Don Carlos https://share.google/cjPBDkcresVRi7fsT

Wat een zaak _O_ Goed voor een meet :D
Dat is een behoorlijk eind weg van het vliegveld volgens google.
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220776409
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 20:31 schreef Sarabi het volgende:
Hier wel een boomerflap :D en screen protector.

Een Samsung Galaxy S26. Voor het eerst in flink wat jaar wel gekozen voor een nieuwe Samsung en maandelijks betalen.
Haha ja ik moet ook zeggen dat mijn boomerflap me best goed bevalt omdat ik anders mn ov / werk ov / id / kentekenbewijs altijd vergeet of in de verkeerde tas heb zitten enzo. Maar wie weet is er een hipper alternatief voor :P
pi_220777090
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 21:20 schreef z80 het volgende:

[..]
Dat is een behoorlijk eind weg van het vliegveld volgens google.
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
:o :D
We vliegen vanaf deze zelfde plaats, Olbia ;)
pi_220777421
Kwartier vuurwerk hier, zo blij zijn ze dat we vertrekken _O-
pi_220777583
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 22:17 schreef Blues het volgende:
Kwartier vuurwerk hier, zo blij zijn ze dat we vertrekken _O-
w/
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 mei 2026 @ 22:31:05 #192
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220777698
En dat was mn laatste bestuursvergadering :o.
Tis goed zo :)

Presentaties van studie was leuk. En weer papiertje erbij :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220777811
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 22:31 schreef borisz het volgende:
En dat was mn laatste bestuursvergadering :o.
Tis goed zo :)

Presentaties van studie was leuk. En weer papiertje erbij :+.
gefeliciteerd!
We have far more in common than that which devides us..
pi_220778416
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 22:31 schreef borisz het volgende:
En dat was mn laatste bestuursvergadering :o.
Tis goed zo :)

Presentaties van studie was leuk. En weer papiertje erbij :+.
Proficiat w/
Ging het je ‘makkelijk’ af?
pi_220779027
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 20:20 schreef vlindertje89 het volgende:
Goed bezig @:Sarabi! Welke telefoon heb je?

Ik regelde dit weekend mijn overstap met mobiele abonnement en vanmiddag ook voor internet & tv en ik ben vrij tevreden met de deals die ik daarvoor gemaakt heb :Y . Mijn huidige telefoon werkt nog prima, maar hij krijgt na juli geen beveiligingsupdates meer. En aangezien ik hem ook veel gebruik voor werk, vind ik dat wat te tricky. Dus dit keer abonnement met toestel (maar wel toestel gewoon in geheel betaald, geen maandelijks bedrag). Ik heb 'm vandaag bij pakketpunt gehaald, maar ga er donderdag even voor zitten om alles in te stellen en vrijdag/zaterdag eens kijken of ik er op de markt een screenprotector en hoesje voor kan scoren (ik zal proberen zonder boomerflap ;)) en anders bestel ik die online. Pas als dat er beide op zit ga ik hem echt gebruiken.

Verder hele dag druk geweest maar wel maar weinig aan werktaken toe gekomen. Fysio, naar uni, daar wilde ik eigenlijk een scriptie feedback geven maar moest ik allerlei mails sturen over een meeting van volgende week waar ik niet bij ben maar wel mede organiseer, toen nog dingen printen en doorlezen voor werkgroep, de werkgroep zelf, naar huis, snel foto's ophalen bij Hema en telefoon bij pakketpunt, bij buren eten en net een halfuurtje thuis, waarin ik een snelwasje heb aangezet en ben begonnen met lezen van bestanden voor de nieuwe werkgroep van morgen.

Morgen wordt nog erger. 8.15 al een online meeting, 10u een online meeting, 11u een online meeting. En dan ergens in de ochtend naar de uni, want 13.15-15u derde werkgroep aan studentengroep A en 15.15-17u tweede werkgroep aan studentengroep B. Die tweede is gelukkig wel makkelijk en was bij groep A een half uur eerder klaar, hopelijk nu weer, want na die werkgroep moet ik nog drie studenten uit groep A door de inhoud van de eerste werkgroep heen praten omdat die niet bij de inhaalwerkgroep van vandaag konden zijn. En als ik daarmee klaar ben, moet ik door naar Amsterdam voor de pensioen-borrel van mijn copromotor van mijn PhD, waar ik in het gunstigste geval rond 18.15 aankom en in het ongunstigste geval rond 19.00. Ik denk dat ik gesloopt ben als ik thuis kom morgenavond :') . Wel gezellig want aantal oud collega's van mn PhD periode komen ook. Maar ik hoop eigenlijk wel zo uiterlijk rond 20u weer richting huis te kunnen.

Ik ga denk ik proberen na die eerste online meeting richting de uni te gaan en dan de 10u meeting vanuit de trein te doen, zodat ik tussen 11.30-13.15 tijd heb om de werkgroep van 13.15 nog even echt goed voor te bereiden. Want ik ben inmiddels best gaar en moet wel echt even die documenten met aandacht doorlezen en de opdrachten even keer doorlopen met die informatie om te zorgen dat ik het zelf snap en kan uitleggen.
Volle dagen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd @borisz *O*

Hier is het ok, best weer wat lange dagen gemaakt maar we zijn inmiddels weer iets beter bezet. Dat haalt wel druk van de ketel.

Vanochtend eerst naar Nieuwegein om te helpen met een operatie, daarna terug langs huis om Simon op te pikken (hij is niet lekker, staartbasis is dik, bij elke landing blaast ie en hij loopt bol. Zou wel eens een vechtabces kunnen zijn) en dan nog een volle middag in ZH KaatjeCity.
pi_220779070
Veel succes en sterkte bij je programma vdg @vlindertje89 ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')