abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 mei 2026 @ 19:20:58 #181
63722 z80
I fink you freaky
pi_220774898
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:20 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat gaat automatisch met het overnemen van de wachtwoorden. Ik heb nog steeds wifi netwerken van twee telefoons geleden in m'n huidige telefoon
Alleen de wachtwoorden in Android. De wachtwoorden in apps is altijd een vraagteken waar deze zijn opgeslagen en of die mee komen. Wachtwoorden uit de webbrowser komen standaard niet mee. Tenzij je deze vooraf zo instelt dat deze de wachtwoorden in de cloud opslaat.
Appel slaat de meeste wachtwoorden in een backup op. En die komen dan ook weer op een ander toestel terug.

Een volledige backup van een android toestel was in het verleden mogelijk. Maar dat heeft google de nek om gedraaid.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220774919
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 19:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Maar je bent weer "op 't honk" *O*
Yes *O*
  Moderator dinsdag 12 mei 2026 @ 20:11:14 #183
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220775305
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 19:01 schreef Blues het volgende:
Laatste avondmaal :9
Sardijns grillrestaurant :9
Casu marzu?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220775414
Goed bezig @Sarabi! Welke telefoon heb je?

Ik regelde dit weekend mijn overstap met mobiele abonnement en vanmiddag ook voor internet & tv en ik ben vrij tevreden met de deals die ik daarvoor gemaakt heb :Y . Mijn huidige telefoon werkt nog prima, maar hij krijgt na juli geen beveiligingsupdates meer. En aangezien ik hem ook veel gebruik voor werk, vind ik dat wat te tricky. Dus dit keer abonnement met toestel (maar wel toestel gewoon in geheel betaald, geen maandelijks bedrag). Ik heb 'm vandaag bij pakketpunt gehaald, maar ga er donderdag even voor zitten om alles in te stellen en vrijdag/zaterdag eens kijken of ik er op de markt een screenprotector en hoesje voor kan scoren (ik zal proberen zonder boomerflap ;)) en anders bestel ik die online. Pas als dat er beide op zit ga ik hem echt gebruiken.

Verder hele dag druk geweest maar wel maar weinig aan werktaken toe gekomen. Fysio, naar uni, daar wilde ik eigenlijk een scriptie feedback geven maar moest ik allerlei mails sturen over een meeting van volgende week waar ik niet bij ben maar wel mede organiseer, toen nog dingen printen en doorlezen voor werkgroep, de werkgroep zelf, naar huis, snel foto's ophalen bij Hema en telefoon bij pakketpunt, bij buren eten en net een halfuurtje thuis, waarin ik een snelwasje heb aangezet en ben begonnen met lezen van bestanden voor de nieuwe werkgroep van morgen.

Morgen wordt nog erger. 8.15 al een online meeting, 10u een online meeting, 11u een online meeting. En dan ergens in de ochtend naar de uni, want 13.15-15u derde werkgroep aan studentengroep A en 15.15-17u tweede werkgroep aan studentengroep B. Die tweede is gelukkig wel makkelijk en was bij groep A een half uur eerder klaar, hopelijk nu weer, want na die werkgroep moet ik nog drie studenten uit groep A door de inhoud van de eerste werkgroep heen praten omdat die niet bij de inhaalwerkgroep van vandaag konden zijn. En als ik daarmee klaar ben, moet ik door naar Amsterdam voor de pensioen-borrel van mijn copromotor van mijn PhD, waar ik in het gunstigste geval rond 18.15 aankom en in het ongunstigste geval rond 19.00. Ik denk dat ik gesloopt ben als ik thuis kom morgenavond :') . Wel gezellig want aantal oud collega's van mn PhD periode komen ook. Maar ik hoop eigenlijk wel zo uiterlijk rond 20u weer richting huis te kunnen.

Ik ga denk ik proberen na die eerste online meeting richting de uni te gaan en dan de 10u meeting vanuit de trein te doen, zodat ik tussen 11.30-13.15 tijd heb om de werkgroep van 13.15 nog even echt goed voor te bereiden. Want ik ben inmiddels best gaar en moet wel echt even die documenten met aandacht doorlezen en de opdrachten even keer doorlopen met die informatie om te zorgen dat ik het zelf snap en kan uitleggen.
pi_220775550
Hier wel een boomerflap :D en screen protector.

Een Samsung Galaxy S26. Voor het eerst in flink wat jaar wel gekozen voor een nieuwe Samsung en maandelijks betalen.
pi_220775932
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 20:11 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Casu marzu?
Het beste steakrestaurant in Olbia | Don Carlos https://share.google/cjPBDkcresVRi7fsT

Wat een zaak _O_ Goed voor een meet :D
  dinsdag 12 mei 2026 @ 21:20:13 #187
63722 z80
I fink you freaky
pi_220776309
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 20:59 schreef Blues het volgende:

[..]
Het beste steakrestaurant in Olbia | Don Carlos https://share.google/cjPBDkcresVRi7fsT

Wat een zaak _O_ Goed voor een meet :D
Dat is een behoorlijk eind weg van het vliegveld volgens google.
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220776409
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 20:31 schreef Sarabi het volgende:
Hier wel een boomerflap :D en screen protector.

Een Samsung Galaxy S26. Voor het eerst in flink wat jaar wel gekozen voor een nieuwe Samsung en maandelijks betalen.
Haha ja ik moet ook zeggen dat mijn boomerflap me best goed bevalt omdat ik anders mn ov / werk ov / id / kentekenbewijs altijd vergeet of in de verkeerde tas heb zitten enzo. Maar wie weet is er een hipper alternatief voor :P
pi_220777090
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 21:20 schreef z80 het volgende:

[..]
Dat is een behoorlijk eind weg van het vliegveld volgens google.
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
:o :D
We vliegen vanaf deze zelfde plaats, Olbia ;)
pi_220777421
Kwartier vuurwerk hier, zo blij zijn ze dat we vertrekken _O-
pi_220777583
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 22:17 schreef Blues het volgende:
Kwartier vuurwerk hier, zo blij zijn ze dat we vertrekken _O-
w/
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 mei 2026 @ 22:31:05 #192
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220777698
En dat was mn laatste bestuursvergadering :o.
Tis goed zo :)

Presentaties van studie was leuk. En weer papiertje erbij :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220777811
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 22:31 schreef borisz het volgende:
En dat was mn laatste bestuursvergadering :o.
Tis goed zo :)

Presentaties van studie was leuk. En weer papiertje erbij :+.
gefeliciteerd!
We have far more in common than that which devides us..
pi_220778416
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 22:31 schreef borisz het volgende:
En dat was mn laatste bestuursvergadering :o.
Tis goed zo :)

Presentaties van studie was leuk. En weer papiertje erbij :+.
Proficiat w/
Ging het je ‘makkelijk’ af?
pi_220779027
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 20:20 schreef vlindertje89 het volgende:
Goed bezig @:Sarabi! Welke telefoon heb je?

Ik regelde dit weekend mijn overstap met mobiele abonnement en vanmiddag ook voor internet & tv en ik ben vrij tevreden met de deals die ik daarvoor gemaakt heb :Y . Mijn huidige telefoon werkt nog prima, maar hij krijgt na juli geen beveiligingsupdates meer. En aangezien ik hem ook veel gebruik voor werk, vind ik dat wat te tricky. Dus dit keer abonnement met toestel (maar wel toestel gewoon in geheel betaald, geen maandelijks bedrag). Ik heb 'm vandaag bij pakketpunt gehaald, maar ga er donderdag even voor zitten om alles in te stellen en vrijdag/zaterdag eens kijken of ik er op de markt een screenprotector en hoesje voor kan scoren (ik zal proberen zonder boomerflap ;)) en anders bestel ik die online. Pas als dat er beide op zit ga ik hem echt gebruiken.

Verder hele dag druk geweest maar wel maar weinig aan werktaken toe gekomen. Fysio, naar uni, daar wilde ik eigenlijk een scriptie feedback geven maar moest ik allerlei mails sturen over een meeting van volgende week waar ik niet bij ben maar wel mede organiseer, toen nog dingen printen en doorlezen voor werkgroep, de werkgroep zelf, naar huis, snel foto's ophalen bij Hema en telefoon bij pakketpunt, bij buren eten en net een halfuurtje thuis, waarin ik een snelwasje heb aangezet en ben begonnen met lezen van bestanden voor de nieuwe werkgroep van morgen.

Morgen wordt nog erger. 8.15 al een online meeting, 10u een online meeting, 11u een online meeting. En dan ergens in de ochtend naar de uni, want 13.15-15u derde werkgroep aan studentengroep A en 15.15-17u tweede werkgroep aan studentengroep B. Die tweede is gelukkig wel makkelijk en was bij groep A een half uur eerder klaar, hopelijk nu weer, want na die werkgroep moet ik nog drie studenten uit groep A door de inhoud van de eerste werkgroep heen praten omdat die niet bij de inhaalwerkgroep van vandaag konden zijn. En als ik daarmee klaar ben, moet ik door naar Amsterdam voor de pensioen-borrel van mijn copromotor van mijn PhD, waar ik in het gunstigste geval rond 18.15 aankom en in het ongunstigste geval rond 19.00. Ik denk dat ik gesloopt ben als ik thuis kom morgenavond :') . Wel gezellig want aantal oud collega's van mn PhD periode komen ook. Maar ik hoop eigenlijk wel zo uiterlijk rond 20u weer richting huis te kunnen.

Ik ga denk ik proberen na die eerste online meeting richting de uni te gaan en dan de 10u meeting vanuit de trein te doen, zodat ik tussen 11.30-13.15 tijd heb om de werkgroep van 13.15 nog even echt goed voor te bereiden. Want ik ben inmiddels best gaar en moet wel echt even die documenten met aandacht doorlezen en de opdrachten even keer doorlopen met die informatie om te zorgen dat ik het zelf snap en kan uitleggen.
Volle dagen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd @borisz *O*

Hier is het ok, best weer wat lange dagen gemaakt maar we zijn inmiddels weer iets beter bezet. Dat haalt wel druk van de ketel.

Vanochtend eerst naar Nieuwegein om te helpen met een operatie, daarna terug langs huis om Simon op te pikken (hij is niet lekker, staartbasis is dik, bij elke landing blaast ie en hij loopt bol. Zou wel eens een vechtabces kunnen zijn) en dan nog een volle middag in ZH KaatjeCity.
pi_220779070
Veel succes en sterkte bij je programma vdg @vlindertje89 ^O^
pi_220779071
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2026 06:38 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Volle dagen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd @:borisz *O*

Hier is het ok, best weer wat lange dagen gemaakt maar we zijn inmiddels weer iets beter bezet. Dat haalt wel druk van de ketel.

Vanochtend eerst naar Nieuwegein om te helpen met een operatie, daarna terug langs huis om Simon op te pikken (hij is niet lekker, staartbasis is dik, bij elke landing blaast ie en hij loopt bol. Zou wel eens een vechtabces kunnen zijn) en dan nog een volle middag in ZH KaatjeCity.
Aww Simon :*
pi_220779073
Feli Boor *O*
pi_220779074
En mogge :W vroeg op, lekker naar huis O+

Mijn hooikoorts bereikte hier wel het hoogtepunt, hoop dat het in NL beter gaat. :M

[ Bericht 29% gewijzigd door Blues op 13-05-2026 07:07:02 ]
pi_220779141
Goede reis @Blues!
En beterschap met Simon @Candaasje

Jongens ik baal een beetje -O- morgen is een van de drukst bezochte festivals van het jaar. En nu wordt er 10 graden en regen voorspelt. De meeste kaartjes zijn al verkocht en de organisator kennende zullen er genoeg schuilplekker zijn, maar het is toch erg jammer.
pi_220779176
@Candaasje spoiler: ja, buiten hun schuld :Y de eerste werkgroep heb ik afgezegd, was toen de katten ziek waren en Sam niet at en ik met hem naar dierenarts moest op een tijdstip dat niet te combineren was (en ik wilde ook sowieso niet halve dag in andere stad zitten dan). Die werkgroep is toen opnieuw ingepland, maar op een ander moment, di 13-15, waar hij normaal voor hen op wo 15-17 is. Dus zij konden er niet echt iets aan doen als ze al andere verplichtingen hadden op dat moment. Een hoop studenten hebben overigens niks laten weten en waren er ook niet, maar dit zijn er twee die snel na bekend worden inhaalmoment gemaild hebben dat ze niet kunnen op dat moment en of er nog iets mogelijk is om hem dan elders in te halen (maar dat is niet, alle andere groepen hebben deze inhoud al gehad), en eentje die gister wel het eerste uur bij de inhaalwerkgroep was maar het tweede uur een afspraak had die niet meer te verplaatsen was. Dus dan ben ik wel genegen om iets voor ze te doen. Maar heb wel bedacht maximaal een uur eraan te besteden, alleen de meest belangrijke onderdelen voor de toetsing doe ik met ze en de rest laat ik er uit.

Sneu voor Simon! En fijn dat jullie wat beter bezet zijn inmiddels.

Ik heb in elk geval een goede start van de dag. Ik werd 6.45 wakker terwijl wekker 7.30 pas stond, heb nog een halfuurtje lekker rustig in bed gelegen en daarna katten eten gegeven en spullen klaargelegd zodat ik na meeting meteen deur uit kan, en lig nu een kwartiertje in klein bad. Over een kwartier er weer uit, 8.15 de meeting, en dan hobbel ik 9.15 met spullen de deur uit richting station. Daar zit ik dan precies al in de trein als de meeting van 10u begint. So far so good :).
pi_220779297
Goedemorgen :W
pi_220779306
@Sarabi als je toch over moet van telefoon met alle wachtwoorden, is dit misschien het moment om met een password manager te gaan werken? Dan gaat het in het vervolg niet meer mis ;)
pi_220779342
Ik ben wéér sip / uit m'n doen. Gaat lekker de laatste tijd :')

B en ik zijn afgelopen weekend weer heel druk geweest met voorbereiden voor de week vrijwilligerswerk eind deze maand (eerdere jaren waren we met 5 man en nu zijn we alleen met ons tweeën voor dezelfde set taken) maar Hemelvaartsdag gingen we vrijhouden en we hadden al gekeken om dan naar Fotomuseum Rotterdam te gaan O+

Nou appte gisteravond een goede vriendin van ons dat ze de sleutels van haar nieuwe huis heeft gekregen en of we willen komen klussen. En B wil morgen meteen gaan.

Nou kan ik hem natuurlijk niet tegenhouden en naar het Fotomuseum slepen.

Vrijdag moet hij gewoon werken.
Zaterdag komt mijn tante.
Zondag hadden we weer een lijst taken voor vrijwilligerswerk staan.

Ik denk nu, ik ben vrijdag vrij dus misschien moet ik vrijdag maar proberen om alle taken te doen die we voor de zondag hadden staan en dan kunnen we zondag naar het Fotomuseum. Maar twee taken waren om naar de Ikea en de Amazing Oriental te gaan en ik ga dat allemaal niet mee krijgen op de fiets en B heeft de auto nodig vrijdag.
Misschien moet ik de fietskar van vrienden proberen te lenen. Of een auto huren. Of met de bus, maar dan is nog steeds de vraag hoe ik alle spullen moet sjouwen.

Ik weet het even niet. ;(
pi_220779440
Of je doet helemaal niet @Tele6 en neemt je rust (ook in je hoofd)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220779451
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 08:24 schreef Tele6 het volgende:
Nou appte gisteravond een goede vriendin van ons dat ze de sleutels van haar nieuwe huis heeft gekregen en of we willen komen klussen. En B wil morgen meteen gaan.

Nou kan ik hem natuurlijk niet tegenhouden en naar het Fotomuseum slepen.
Waarom kun je dat niet?
Je had een afspraak met hem. Volgens mij is er geen enkele reden waarom haar vraag belangrijker is dan jouw behoefte om samen te zijn.
Is jouw B een pleaser met moeite om nee te zeggen (dan trek je als partner veel te vaak aan het losse eind is mijn ervaring)? Dan kun je hem misschien uitleggen dat ie nu tegen jou ook nee zegt en ook nog eens een ja terugneemt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220779474
Hier toevallig iemand met een 2 verdiepingen airfryer?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220779530
En mogge!

Hele rare droom gehad, was op een groot feest ter ere van een vriendin (die ik al jaren niet gezien of gesproken heb) en bij de stukjes die haar kinderen opvoerden waren ze heelgemeen tegen haar en alle gasten.
Toen werd ik wakker van pijn in de benen, vervolgens lag m’n bril niet op m’n nachtkastje (lag gelukkig op de grond ernaast).
Hopelijk is dit niet een voorbode van de rest van de dag, straks met Elin voor een nieuwe poging bloedaien bloeddrukmeting
We have far more in common than that which devides us..
pi_220779534
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 08:55 schreef Kaatje1 het volgende:
En mogge!

Hele rare droom gehad, was op een groot feest ter ere van een vriendin (die ik al jaren niet gezien of gesproken heb) en bij de stukjes die haar kinderen opvoerden waren ze heelgemeen tegen haar en alle gasten.
Toen werd ik wakker van pijn in de benen, vervolgens lag m’n bril niet op m’n nachtkastje (lag gelukkig op de grond ernaast).
Hopelijk is dit niet een voorbode van de rest van de dag, straks met Elin voor een nieuwe poging bloedaien bloeddrukmeting
Succes met Elin zometeen :*
pi_220779556
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 08:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Waarom kun je dat niet?
Je had een afspraak met hem. Volgens mij is er geen enkele reden waarom haar vraag belangrijker is dan jouw behoefte om samen te zijn.
Is jouw B een pleaser met moeite om nee te zeggen (dan trek je als partner veel te vaak aan het losse eind is mijn ervaring)? Dan kun je hem misschien uitleggen dat ie nu tegen jou ook nee zegt en ook nog eens een ja terugneemt.
Daar heb je wel een goed punt.

Ik vind het alsnog lastig om er echt wat van te zeggen, want het Fotomuseum was een leuk uitje (we hadden ook nog niet gereserveerd of iets anders definitiefs afgesproken) en die vriendin koopt een huis dus dat is een veel bijzonderder iets.

B wil zondag wel met me naar het Fotomuseum, via de Ikea en de Amazing Oriental, maar dan kun je me opvegen vrees ik :')
Maar hij wil dus wel. Nou is het probleem dus dat ik niet museum én Ikea en AO op 1 dag kan -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')