abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220771126
:N
Vakantie is altijd te kort.

Eeuwen geleden ging ik eens 6 mnd op trip met Mrs V en op de laatste dag wilde ik heus weer bekenden zien maar ik was toch treurig dat ik niet nog een beetje langer weg kon blijven.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220771452
MnX wil nooit naar huis…en neemt dan een lange omweg binnendoor.
Thuisgekomen wil hij weer vertrekken. De wereldreiziger. 😉

Goed. Dus proeflapjes bestellen is niet mogelijk vanwege de honderden print opties. Uiteindelijk heb ik drie opties om in één keer 2.50 meter van te bestellen.

Misschien kunnen jullie helpen kiezen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220771472
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 11:29 schreef AnneX het volgende:
MnX wil nooit naar huis…en neemt dan een lange omweg binnendoor.
Thuisgekomen wil hij weer vertrekken. De wereldreiziger. 😉

Goed. Dus proeflapjes bestellen is niet mogelijk vanwege de honderden print opties. Uiteindelijk heb ik drie opties om in één keer 2.50 meter van te bestellen.

Misschien kunnen jullie helpen kiezen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De klaprozen passen het best bij jou (en is ook het leukste)
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 12 mei 2026 @ 11:56:44 #154
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220771575
Klaprozen. Tres AnneX :Y
Spoilers!
pi_220771598
Die klaprozen zijn woest
Die middelste is heel mooi, maar geeft een kreukelige indruk
Die onderste is sjiek
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220771845


:W Ik liep in de Tyrreense zee O+
pi_220771860
Gekozen voor klaproos🌺
pi_220772142
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:29 schreef Blues het volgende:
[ link | afbeelding ]

:W Ik liep in de Tyrreense zee O+
Heerlijk plaatje!

Geniet toch nog maar even met volle teugen van de laatste dag daaro :Y
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 12 mei 2026 @ 12:57:39 #159
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220772153
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 09:19 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik eet rabarber inderdaad als compote of moes, of als crumble. Het liefst met wat aardbeien erdoor, voor de zoetheid. En ik vroeg graag wat kalk/calcium toe om het oxaalzuur te neutraliseren.
Wat voor kalk is dat? Ik ben wel benieuwd of het verschil maakt in de smaak.
pi_220772185
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:29 schreef Blues het volgende:
[ link | afbeelding ]

:W Ik liep in de Tyrreense zee O+
Zó blauw, zó blauw …top🥰
pi_220772195
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:57 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wat voor kalk is dat? Ik ben wel benieuwd of het verschil maakt in de smaak.
Gewoon schoolkrijt
We have far more in common than that which devides us..
pi_220772286
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:57 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wat voor kalk is dat? Ik ben wel benieuwd of het verschil maakt in de smaak.
Je proeft het niet, het zorgt er alleen voor dat je tanden niet zo stroef worden. Je kunt online wel krijt kopen (https://www.koopjesdrogis(...)carbonaat-500gr.html) maar je kunt ook calciumtabletten van de drogist nemen (die je slikt tegen botontkalking). Dat laatste is vaak calciumcintraat maar volgens mij werkt dat net zo goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 12-05-2026 15:11:24 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 13:26:28 #163
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220772342
Ahh bedankt beide! Ga het eens proberen. Dat gevoel aan je tanden is sowieso niet lekker. :D
pi_220772524
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 10:48 schreef Vanyel het volgende:
:N
Vakantie is altijd te kort.

Eeuwen geleden ging ik eens 6 mnd op trip met Mrs V en op de laatste dag wilde ik heus weer bekenden zien maar ik was toch treurig dat ik niet nog een beetje langer weg kon blijven.
En maar 1 kaart he. Die hele 6 maanden! :N
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220772826
er zit nu een lading rabarber in de magnetron. Sigme had het over kleine stukjes en ik dacht hoe dan, want tot nu toe sneed ik het in grote stukken en dat zorgde voor zere handen.
En toen dacht ik, zou de keukenmachine werken, met de grootste plakjes mogeijkheid. En jawel. 750 gram in mooie dunne plakjes *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_220772919
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 13:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
En maar 1 kaart he. Die hele 6 maanden! :N
Echt? :o

Ik heb daar geen actieve herinnering aan.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220773000
Dat liep enigszins uit de hand. Iets korter was beter geweest, maar nu heb ik wel weer een blinkend schone magnetron.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220773028
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 13:19 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Je proeft het niet, het zorgt er alleen voor dat je tanden niet zo stroef worden. Je kunt online wel krijt kopen (https://www.koopjesdrogis(...)carbonaat-500gr.html) maar je kunt ook calciumtabletten van de drogist nemen (die je slikt tegen botontkalking). Dat laatste is vaak calciumcintraat maar volgens mij werkt dat net zo goed.
In de kruidvat calcium pillen (blauw potje waar 1000mg op staat, maar dat is per portie, en een portie is twee pillen, vet misleidend :P ) zit calciumcarbonaat!

Ik heb ze staan omdat ik moeite heb met structureel aan voldoende calcium komen en het dus deels bijslik (op huisarts advies) :+

Dat zijn wel slik-pillen overigens en geen kauw-pillen, geen idee of dat praktisch gezien een probleem is bij het recept :Y

[ Bericht 7% gewijzigd door vlindertje89 op 12-05-2026 15:50:50 ]
pi_220773952
Gisteren een nieuwe telefoon gekocht maar tot nu toe gebruik ik nog mij oude. Ik ben altijd erg slecht met wachtwoorden dus opnieuw inloggen in alle apps is soms wat lastig :+ ook voor Fok! trouwens. Maar goed ik ga er zo rustig voor zitten en als jullie me niet meer zien dan is het mislukt :D
pi_220773974
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:06 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren een nieuwe telefoon gekocht maar tot nu toe gebruik ik nog mij oude. Ik ben altijd erg slecht met wachtwoorden dus opnieuw inloggen in alle apps is soms wat lastig :+ ook voor Fok! trouwens. Maar goed ik ga er zo rustig voor zitten en als jullie me niet meer zien dan is het mislukt :D
Wanneer je een nieuw account maakt met "bier" erin dan weten we dat jij het bent :P
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator dinsdag 12 mei 2026 @ 17:20:49 #171
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220774099
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:06 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren een nieuwe telefoon gekocht maar tot nu toe gebruik ik nog mij oude. Ik ben altijd erg slecht met wachtwoorden dus opnieuw inloggen in alle apps is soms wat lastig :+ ook voor Fok! trouwens. Maar goed ik ga er zo rustig voor zitten en als jullie me niet meer zien dan is het mislukt :D
Dat gaat automatisch met het overnemen van de wachtwoorden. Ik heb nog steeds wifi netwerken van twee telefoons geleden in m'n huidige telefoon
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220774145
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:20 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat gaat automatisch met het overnemen van de wachtwoorden. Ik heb nog steeds wifi netwerken van twee telefoons geleden in m'n huidige telefoon
Ook met een ander merk?
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator dinsdag 12 mei 2026 @ 17:42:06 #173
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220774274
Denk het wel, Motorola gooit weinig saus over Android volgens mij.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220774309
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:42 schreef derLudolf het volgende:
Denk het wel, Motorola gooit weinig saus over Android volgens mij.
Ik dacht meer, wanneer je over gaat van Apple naar Android, zou het dan ook goedkomen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220774733
Laatste avondmaal :9
Sardijns grillrestaurant :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')