SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:29 schreef AnneX het volgende:
MnX wil nooit naar huis…en neemt dan een lange omweg binnendoor.
Thuisgekomen wil hij weer vertrekken. De wereldreiziger. 😉
Goed. Dus proeflapjes bestellen is niet mogelijk vanwege de honderden print opties. Uiteindelijk heb ik drie opties om in één keer 2.50 meter van te bestellen.
Misschien kunnen jullie helpen kiezen?De klaprozen passen het best bij jou (en is ook het leukste)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Heerlijk plaatje!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:29 schreef Blues het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik liep in de Tyrreense zee
Wat voor kalk is dat? Ik ben wel benieuwd of het verschil maakt in de smaak.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 09:19 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik eet rabarber inderdaad als compote of moes, of als crumble. Het liefst met wat aardbeien erdoor, voor de zoetheid. En ik vroeg graag wat kalk/calcium toe om het oxaalzuur te neutraliseren.
Zó blauw, zó blauw …top🥰quote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:29 schreef Blues het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik liep in de Tyrreense zee
Gewoon schoolkrijtquote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat voor kalk is dat? Ik ben wel benieuwd of het verschil maakt in de smaak.
Je proeft het niet, het zorgt er alleen voor dat je tanden niet zo stroef worden. Je kunt online wel krijt kopen (https://www.koopjesdrogis(...)carbonaat-500gr.html) maar je kunt ook calciumtabletten van de drogist nemen (die je slikt tegen botontkalking). Dat laatste is vaak calciumcintraat maar volgens mij werkt dat net zo goed.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat voor kalk is dat? Ik ben wel benieuwd of het verschil maakt in de smaak.
En maar 1 kaart he. Die hele 6 maanden!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 10:48 schreef Vanyel het volgende:
Vakantie is altijd te kort.
Eeuwen geleden ging ik eens 6 mnd op trip met Mrs V en op de laatste dag wilde ik heus weer bekenden zien maar ik was toch treurig dat ik niet nog een beetje langer weg kon blijven.
Echt?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En maar 1 kaart he. Die hele 6 maanden!
In de kruidvat calcium pillen (blauw potje waar 1000mg op staat, maar dat is per portie, en een portie is twee pillen, vet misleidendquote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:19 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Je proeft het niet, het zorgt er alleen voor dat je tanden niet zo stroef worden. Je kunt online wel krijt kopen (https://www.koopjesdrogis(...)carbonaat-500gr.html) maar je kunt ook calciumtabletten van de drogist nemen (die je slikt tegen botontkalking). Dat laatste is vaak calciumcintraat maar volgens mij werkt dat net zo goed.
Wanneer je een nieuw account maakt met "bier" erin dan weten we dat jij het bentquote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:06 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren een nieuwe telefoon gekocht maar tot nu toe gebruik ik nog mij oude. Ik ben altijd erg slecht met wachtwoorden dus opnieuw inloggen in alle apps is soms wat lastigook voor Fok! trouwens. Maar goed ik ga er zo rustig voor zitten en als jullie me niet meer zien dan is het mislukt
Dat gaat automatisch met het overnemen van de wachtwoorden. Ik heb nog steeds wifi netwerken van twee telefoons geleden in m'n huidige telefoonquote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:06 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren een nieuwe telefoon gekocht maar tot nu toe gebruik ik nog mij oude. Ik ben altijd erg slecht met wachtwoorden dus opnieuw inloggen in alle apps is soms wat lastigook voor Fok! trouwens. Maar goed ik ga er zo rustig voor zitten en als jullie me niet meer zien dan is het mislukt
Ook met een ander merk?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat gaat automatisch met het overnemen van de wachtwoorden. Ik heb nog steeds wifi netwerken van twee telefoons geleden in m'n huidige telefoon
Ik dacht meer, wanneer je over gaat van Apple naar Android, zou het dan ook goedkomen?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:42 schreef derLudolf het volgende:
Denk het wel, Motorola gooit weinig saus over Android volgens mij.
Met sardientjes als voor-, hoofd- en nagerecht?quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wanneer je een nieuw account maakt met "bier" erin dan weten we dat jij het bent
Nou hier gaat niets automatisch. En ik heb het 2x in het laatste half jaar moeten doenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat gaat automatisch met het overnemen van de wachtwoorden. Ik heb nog steeds wifi netwerken van twee telefoons geleden in m'n huidige telefoon
Maar je bent weer "op 't honk"quote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben er 2 uur mee bezig geweest maar ik kan in ieder geval weer in de belangrijkste apps/sites
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |