abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220774769
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 19:01 schreef Blues het volgende:
Laatste avondmaal :9
Sardijns grillrestaurant :9
Met sardientjes als voor-, hoofd- en nagerecht? ;)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220774781
:D Ik heb nog geen lekkere Sardijn gezien hier.
pi_220774791
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wanneer je een nieuw account maakt met "bier" erin dan weten we dat jij het bent :P
:D

Ik ben er 2 uur mee bezig geweest maar ik kan in ieder geval weer in de belangrijkste apps/sites
pi_220774798
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:20 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat gaat automatisch met het overnemen van de wachtwoorden. Ik heb nog steeds wifi netwerken van twee telefoons geleden in m'n huidige telefoon
Nou hier gaat niets automatisch. En ik heb het 2x in het laatste half jaar moeten doen :')
Maar hopelijk ben ik er nu weer 2 jaar van af.
pi_220774879
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 19:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]
:D

Ik ben er 2 uur mee bezig geweest maar ik kan in ieder geval weer in de belangrijkste apps/sites
Maar je bent weer "op 't honk" *O*
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 12 mei 2026 @ 19:20:58 #181
63722 z80
I fink you freaky
pi_220774898
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:20 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat gaat automatisch met het overnemen van de wachtwoorden. Ik heb nog steeds wifi netwerken van twee telefoons geleden in m'n huidige telefoon
Alleen de wachtwoorden in Android. De wachtwoorden in apps is altijd een vraagteken waar deze zijn opgeslagen en of die mee komen. Wachtwoorden uit de webbrowser komen standaard niet mee. Tenzij je deze vooraf zo instelt dat deze de wachtwoorden in de cloud opslaat.
Appel slaat de meeste wachtwoorden in een backup op. En die komen dan ook weer op een ander toestel terug.

Een volledige backup van een android toestel was in het verleden mogelijk. Maar dat heeft google de nek om gedraaid.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220774919
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 19:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Maar je bent weer "op 't honk" *O*
Yes *O*
  Moderator dinsdag 12 mei 2026 @ 20:11:14 #183
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220775305
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 19:01 schreef Blues het volgende:
Laatste avondmaal :9
Sardijns grillrestaurant :9
Casu marzu?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220775414
Goed bezig @Sarabi! Welke telefoon heb je?

Ik regelde dit weekend mijn overstap met mobiele abonnement en vanmiddag ook voor internet & tv en ik ben vrij tevreden met de deals die ik daarvoor gemaakt heb :Y . Mijn huidige telefoon werkt nog prima, maar hij krijgt na juli geen beveiligingsupdates meer. En aangezien ik hem ook veel gebruik voor werk, vind ik dat wat te tricky. Dus dit keer abonnement met toestel (maar wel toestel gewoon in geheel betaald, geen maandelijks bedrag). Ik heb 'm vandaag bij pakketpunt gehaald, maar ga er donderdag even voor zitten om alles in te stellen en vrijdag/zaterdag eens kijken of ik er op de markt een screenprotector en hoesje voor kan scoren (ik zal proberen zonder boomerflap ;)) en anders bestel ik die online. Pas als dat er beide op zit ga ik hem echt gebruiken.

Verder hele dag druk geweest maar wel maar weinig aan werktaken toe gekomen. Fysio, naar uni, daar wilde ik eigenlijk een scriptie feedback geven maar moest ik allerlei mails sturen over een meeting van volgende week waar ik niet bij ben maar wel mede organiseer, toen nog dingen printen en doorlezen voor werkgroep, de werkgroep zelf, naar huis, snel foto's ophalen bij Hema en telefoon bij pakketpunt, bij buren eten en net een halfuurtje thuis, waarin ik een snelwasje heb aangezet en ben begonnen met lezen van bestanden voor de nieuwe werkgroep van morgen.

Morgen wordt nog erger. 8.15 al een online meeting, 10u een online meeting, 11u een online meeting. En dan ergens in de ochtend naar de uni, want 13.15-15u derde werkgroep aan studentengroep A en 15.15-17u tweede werkgroep aan studentengroep B. Die tweede is gelukkig wel makkelijk en was bij groep A een half uur eerder klaar, hopelijk nu weer, want na die werkgroep moet ik nog drie studenten uit groep A door de inhoud van de eerste werkgroep heen praten omdat die niet bij de inhaalwerkgroep van vandaag konden zijn. En als ik daarmee klaar ben, moet ik door naar Amsterdam voor de pensioen-borrel van mijn copromotor van mijn PhD, waar ik in het gunstigste geval rond 18.15 aankom en in het ongunstigste geval rond 19.00. Ik denk dat ik gesloopt ben als ik thuis kom morgenavond :') . Wel gezellig want aantal oud collega's van mn PhD periode komen ook. Maar ik hoop eigenlijk wel zo uiterlijk rond 20u weer richting huis te kunnen.

Ik ga denk ik proberen na die eerste online meeting richting de uni te gaan en dan de 10u meeting vanuit de trein te doen, zodat ik tussen 11.30-13.15 tijd heb om de werkgroep van 13.15 nog even echt goed voor te bereiden. Want ik ben inmiddels best gaar en moet wel echt even die documenten met aandacht doorlezen en de opdrachten even keer doorlopen met die informatie om te zorgen dat ik het zelf snap en kan uitleggen.
pi_220775550
Hier wel een boomerflap :D en screen protector.

Een Samsung Galaxy S26. Voor het eerst in flink wat jaar wel gekozen voor een nieuwe Samsung en maandelijks betalen.
pi_220775932
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 20:11 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Casu marzu?
Het beste steakrestaurant in Olbia | Don Carlos https://share.google/cjPBDkcresVRi7fsT

Wat een zaak _O_ Goed voor een meet :D
  dinsdag 12 mei 2026 @ 21:20:13 #187
63722 z80
I fink you freaky
pi_220776309
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 20:59 schreef Blues het volgende:

[..]
Het beste steakrestaurant in Olbia | Don Carlos https://share.google/cjPBDkcresVRi7fsT

Wat een zaak _O_ Goed voor een meet :D
Dat is een behoorlijk eind weg van het vliegveld volgens google.
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220776409
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 20:31 schreef Sarabi het volgende:
Hier wel een boomerflap :D en screen protector.

Een Samsung Galaxy S26. Voor het eerst in flink wat jaar wel gekozen voor een nieuwe Samsung en maandelijks betalen.
Haha ja ik moet ook zeggen dat mijn boomerflap me best goed bevalt omdat ik anders mn ov / werk ov / id / kentekenbewijs altijd vergeet of in de verkeerde tas heb zitten enzo. Maar wie weet is er een hipper alternatief voor :P
pi_220777090
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 21:20 schreef z80 het volgende:

[..]
Dat is een behoorlijk eind weg van het vliegveld volgens google.
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
:o :D
We vliegen vanaf deze zelfde plaats, Olbia ;)
pi_220777421
Kwartier vuurwerk hier, zo blij zijn ze dat we vertrekken _O-
pi_220777583
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 22:17 schreef Blues het volgende:
Kwartier vuurwerk hier, zo blij zijn ze dat we vertrekken _O-
w/
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 mei 2026 @ 22:31:05 #192
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220777698
En dat was mn laatste bestuursvergadering :o.
Tis goed zo :)

Presentaties van studie was leuk. En weer papiertje erbij :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220777811
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 22:31 schreef borisz het volgende:
En dat was mn laatste bestuursvergadering :o.
Tis goed zo :)

Presentaties van studie was leuk. En weer papiertje erbij :+.
gefeliciteerd!
We have far more in common than that which devides us..
pi_220778416
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 22:31 schreef borisz het volgende:
En dat was mn laatste bestuursvergadering :o.
Tis goed zo :)

Presentaties van studie was leuk. En weer papiertje erbij :+.
Proficiat w/
Ging het je ‘makkelijk’ af?
pi_220779027
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 20:20 schreef vlindertje89 het volgende:
Goed bezig @:Sarabi! Welke telefoon heb je?

Ik regelde dit weekend mijn overstap met mobiele abonnement en vanmiddag ook voor internet & tv en ik ben vrij tevreden met de deals die ik daarvoor gemaakt heb :Y . Mijn huidige telefoon werkt nog prima, maar hij krijgt na juli geen beveiligingsupdates meer. En aangezien ik hem ook veel gebruik voor werk, vind ik dat wat te tricky. Dus dit keer abonnement met toestel (maar wel toestel gewoon in geheel betaald, geen maandelijks bedrag). Ik heb 'm vandaag bij pakketpunt gehaald, maar ga er donderdag even voor zitten om alles in te stellen en vrijdag/zaterdag eens kijken of ik er op de markt een screenprotector en hoesje voor kan scoren (ik zal proberen zonder boomerflap ;)) en anders bestel ik die online. Pas als dat er beide op zit ga ik hem echt gebruiken.

Verder hele dag druk geweest maar wel maar weinig aan werktaken toe gekomen. Fysio, naar uni, daar wilde ik eigenlijk een scriptie feedback geven maar moest ik allerlei mails sturen over een meeting van volgende week waar ik niet bij ben maar wel mede organiseer, toen nog dingen printen en doorlezen voor werkgroep, de werkgroep zelf, naar huis, snel foto's ophalen bij Hema en telefoon bij pakketpunt, bij buren eten en net een halfuurtje thuis, waarin ik een snelwasje heb aangezet en ben begonnen met lezen van bestanden voor de nieuwe werkgroep van morgen.

Morgen wordt nog erger. 8.15 al een online meeting, 10u een online meeting, 11u een online meeting. En dan ergens in de ochtend naar de uni, want 13.15-15u derde werkgroep aan studentengroep A en 15.15-17u tweede werkgroep aan studentengroep B. Die tweede is gelukkig wel makkelijk en was bij groep A een half uur eerder klaar, hopelijk nu weer, want na die werkgroep moet ik nog drie studenten uit groep A door de inhoud van de eerste werkgroep heen praten omdat die niet bij de inhaalwerkgroep van vandaag konden zijn. En als ik daarmee klaar ben, moet ik door naar Amsterdam voor de pensioen-borrel van mijn copromotor van mijn PhD, waar ik in het gunstigste geval rond 18.15 aankom en in het ongunstigste geval rond 19.00. Ik denk dat ik gesloopt ben als ik thuis kom morgenavond :') . Wel gezellig want aantal oud collega's van mn PhD periode komen ook. Maar ik hoop eigenlijk wel zo uiterlijk rond 20u weer richting huis te kunnen.

Ik ga denk ik proberen na die eerste online meeting richting de uni te gaan en dan de 10u meeting vanuit de trein te doen, zodat ik tussen 11.30-13.15 tijd heb om de werkgroep van 13.15 nog even echt goed voor te bereiden. Want ik ben inmiddels best gaar en moet wel echt even die documenten met aandacht doorlezen en de opdrachten even keer doorlopen met die informatie om te zorgen dat ik het zelf snap en kan uitleggen.
Volle dagen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd @borisz *O*

Hier is het ok, best weer wat lange dagen gemaakt maar we zijn inmiddels weer iets beter bezet. Dat haalt wel druk van de ketel.

Vanochtend eerst naar Nieuwegein om te helpen met een operatie, daarna terug langs huis om Simon op te pikken (hij is niet lekker, staartbasis is dik, bij elke landing blaast ie en hij loopt bol. Zou wel eens een vechtabces kunnen zijn) en dan nog een volle middag in ZH KaatjeCity.
pi_220779070
Veel succes en sterkte bij je programma vdg @vlindertje89 ^O^
pi_220779071
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2026 06:38 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Volle dagen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd @:borisz *O*

Hier is het ok, best weer wat lange dagen gemaakt maar we zijn inmiddels weer iets beter bezet. Dat haalt wel druk van de ketel.

Vanochtend eerst naar Nieuwegein om te helpen met een operatie, daarna terug langs huis om Simon op te pikken (hij is niet lekker, staartbasis is dik, bij elke landing blaast ie en hij loopt bol. Zou wel eens een vechtabces kunnen zijn) en dan nog een volle middag in ZH KaatjeCity.
Aww Simon :*
pi_220779073
Feli Boor *O*
pi_220779074
En mogge :W vroeg op, lekker naar huis O+

Mijn hooikoorts bereikte hier wel het hoogtepunt, hoop dat het in NL beter gaat. :M

[ Bericht 29% gewijzigd door Blues op 13-05-2026 07:07:02 ]
pi_220779141
Goede reis @Blues!
En beterschap met Simon @Candaasje

Jongens ik baal een beetje -O- morgen is een van de drukst bezochte festivals van het jaar. En nu wordt er 10 graden en regen voorspelt. De meeste kaartjes zijn al verkocht en de organisator kennende zullen er genoeg schuilplekker zijn, maar het is toch erg jammer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')