Argentinie, Chili, Perú...quote:Op zondag 10 mei 2026 22:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat zijn leuke bedragen @:derLudolf Maar je zal er ook vast veel bestemmingen voor hebben
Nee genoeg plekken in Europa die ik eerst nog wel zien.quote:
Oh WOW …de site leest geweldig!quote:Op maandag 11 mei 2026 07:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee genoeg plekken in Europa die ik eerst nog wel zien.
En als ik veel geld op één reis wil stuk slaan:
https://www.deverdwaaldejongens.nl/
Ontbijten met asperges, YOLOquote:Op maandag 11 mei 2026 06:55 schreef Vanyel het volgende:
Kak!
Pan vol gevacumeerde sous vide gegaarde asperges vergeten, hele nacht in het water laten staan. Waren vanmorgen lauw.
Ik neig toch naar nog eten, want asperges en een uur verwarmd op 88..
Zo ging het laatst op het werk over tht data op eten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus vandaag moeten we de Volvo maar te koop zetten( of naar de sloop brengen)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op maandag 11 mei 2026 10:19 schreef Barreltje het volgende:
morguh.
We kochten gister even een auto.…met een hondenrekje achterin toch wel?..😇SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus vandaag moeten we de Volvo maar te koop zetten( of naar de sloop brengen)
Jeuhquote:Op maandag 11 mei 2026 16:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ga rijk worden![]()
Emeralda uit Roemenië heeft me in vertrouwen genomen.
Ligt op sterven. Geen erfgenamen. Man overleden. Erfenis van ruim 600.000 euro zit vast in een constructie die alleen ik kan ontwarren door een relatief klein bedrag over te maken.
En dan mag ik 60% zelf houden en 40% overmaken naar een goed doel![]()
Goede doel lijkt me duidelijk: ze mailde immers naar het info adres wat ik van mijn cluppie beheer![]()
Ka-ching!!!
quote:Op maandag 11 mei 2026 16:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ga rijk worden![]()
Emeralda uit Roemenië heeft me in vertrouwen genomen.
Ligt op sterven. Geen erfgenamen. Man overleden. Erfenis van ruim 600.000 euro zit vast in een constructie die alleen ik kan ontwarren door een relatief klein bedrag over te maken.
En dan mag ik 60% zelf houden en 40% overmaken naar een goed doel![]()
Goede doel lijkt me duidelijk: ze mailde immers naar het info adres wat ik van mijn cluppie beheer![]()
Ka-ching!!!
Lijkt wel of jullie, afgezien van de kerstboom op de voorgrond, in een of andere midden-amerikaanse jungle zitten, mooi hoor!quote:Op maandag 11 mei 2026 19:03 schreef Blues het volgende:
Gister hadden wij het koud en dichte mist, nu via binnenland gereden, tot aan de oostkust, hier is het heerlijk warm, deden we een upgrade voor een kamer met balkon want tja...24 gr en dan dit:
[ link | afbeelding ]
Foto vanaf mn ligbedje op dat balkonneke
Crumble maken! En limonade! En jam!quote:Op maandag 11 mei 2026 22:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan voor het eerst oogsten van de rabarberplanten. Ben er gek op maar ik heb nul inspiratie. Wat zal ik er eens mee doen?
Simpel: een crumble om te beginnen. Tja en als je tijd ervoor had: confiture.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan voor het eerst oogsten van de rabarberplanten. Ben er gek op maar ik heb nul inspiratie. Wat zal ik er eens mee doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |