abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 10 mei 2026 @ 20:29:24 #91
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220759945
Ik had nog niets van m'n belasting gehoord, die ik had uitbesteed. Blijkbaar is het gebruikelijk dat die mensen uitstel aanvragen omdat ze anders heel veel aangiften in twee maand moeten doen.

Maar krijg net een mailtje van belastingmannetje, ruim ¤3400 terug :o
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 10 mei 2026 @ 20:36:40 #92
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220759984
*G* *G*
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 10 mei 2026 @ 21:09:08 #93
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220760130
Ik ga denk ik maar gewoon een Gardena regentonpomp sturen met Google Home, via een geschakeld stopcontact van dde kerstverlichting.

Dan kan ik later alsnog een charmantere oplossing maken.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220760676
Dat zijn leuke bedragen @derLudolf Maar je zal er ook vast veel bestemmingen voor hebben
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zondag 10 mei 2026 @ 22:32:37 #95
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220760691
Spouwmuurisolatie kost ongeveer hetzelfde. Iets minder.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 11 mei 2026 @ 00:37:54 #96
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220761125
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 22:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat zijn leuke bedragen @:derLudolf Maar je zal er ook vast veel bestemmingen voor hebben
Argentinie, Chili, Perú... B-)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220761305
Kak!
Pan vol gevacumeerde sous vide gegaarde asperges vergeten, hele nacht in het water laten staan. Waren vanmorgen lauw.

Ik neig toch naar nog eten, want asperges en een uur verwarmd op 88..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 07:06:19 #98
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220761325
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 00:37 schreef flipsen het volgende:

[..]
Argentinie, Chili, Perú... B-)
Nee genoeg plekken in Europa die ik eerst nog wel zien.
En als ik veel geld op één reis wil stuk slaan:
https://www.deverdwaaldejongens.nl/
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220761642
quote:
10s.gif Op maandag 11 mei 2026 07:06 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nee genoeg plekken in Europa die ik eerst nog wel zien.
En als ik veel geld op één reis wil stuk slaan:
https://www.deverdwaaldejongens.nl/
Oh WOW …de site leest geweldig!
Geheel verzorgd voor +/- ¤ 2000,- valt toch wel mee voor een weekje afzien en genieten en avontuur. !?
#zure paardenballen van de bbq

P.S. zo’n Russische bontmuts ligt hier nog uit Oost-Duitse tijden.

[ Bericht 8% gewijzigd door AnneX op 11-05-2026 09:15:56 ]
pi_220761665
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 06:55 schreef Vanyel het volgende:
Kak!
Pan vol gevacumeerde sous vide gegaarde asperges vergeten, hele nacht in het water laten staan. Waren vanmorgen lauw.

Ik neig toch naar nog eten, want asperges en een uur verwarmd op 88..
Ontbijten met asperges, YOLO *O*
pi_220761684
Moggel :W
Dag 5 online.
Hoogtepunt een prachtmural O+
https://paulentrudie.nl/r(...)estamp=1778422400970
Verplaatsing van NW door binnenland naar Oosten vandaag voor 1 nachtje.

Dan nog 1 dag + weer verplaatsing, want zelf geboekt, dichter bij vliegveld.
En dan naar huis, nu al zin in :@ :D

Oh en veel insecten op de voorruit! Door de vele bloeiende bermen, veel soorten bloemen planten begroeiing enz op dit eiland O+
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 09:48:24 #103
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220762033
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:06 schreef Blues het volgende:

[..]
Ontbijten met asperges, YOLO *O*
Zo ging het laatst op het werk over tht data op eten.
Dat ik er eigenlijk wel voorzichtig mee ben, maar ik paar dagen er voor spekreepjes had gegeten die vijf of zes dagen over datum waren.

Zouden zij niet. Nou ja, rook nog goed, zag er normaal uit en bovendien heb ik m'n koelkast op 3°C staan ipv 7°C. Nog steeds twijfel bij collega/manager
"Liever een dag ziek dat stamppot zonder spek" vond ie wel een erg goed argument :D

[ Bericht 0% gewijzigd door derLudolf op 11-05-2026 10:53:34 ]
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 11 mei 2026 @ 10:19:20 #104
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220762348
morguh.

We kochten gister even een auto.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus vandaag moeten we de Volvo maar te koop zetten :P ( of naar de sloop brengen)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220762366
Mogge!

Weekje vrij. En ook niet op tijd op hoeven staan voor antibiotica dus lekker in bed gebleven (want vergeten de wekker uit te zetten _O- ).

Dat zijn best gave reizen @derLudolf

Grappig is dat @Blues zo’n zin om op vakantie te gaan en zijn maar op de laatste dag mag het ook sneller gaan. Had ik ook altijd, of het nou een korte of lange vakantie was.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220762575
quote:
7s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:19 schreef Barreltje het volgende:
morguh.

We kochten gister even een auto.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus vandaag moeten we de Volvo maar te koop zetten :P ( of naar de sloop brengen)
…met een hondenrekje achterin toch wel?..😇
pi_220763781
Voor het eerst in tijden weer eens naar een supermarkt geweest. Heb een goede dag (in tegenstelling tot afgelopen weekend) qua pijn dus durfde het aan. Gan het niet jinxen met nog een wandeling maar dit (en de boodschappen) heb ik binnen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220765301
Ik ga rijk worden B-)

Emeralda uit Roemenië heeft me in vertrouwen genomen.
Ligt op sterven. Geen erfgenamen. Man overleden. Erfenis van ruim 600.000 euro zit vast in een constructie die alleen ik kan ontwarren door een relatief klein bedrag over te maken.

En dan mag ik 60% zelf houden en 40% overmaken naar een goed doel ^O^
Goede doel lijkt me duidelijk: ze mailde immers naar het info adres wat ik van mijn cluppie beheer :+

Ka-ching!!! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220765361
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 16:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ga rijk worden B-)

Emeralda uit Roemenië heeft me in vertrouwen genomen.
Ligt op sterven. Geen erfgenamen. Man overleden. Erfenis van ruim 600.000 euro zit vast in een constructie die alleen ik kan ontwarren door een relatief klein bedrag over te maken.

En dan mag ik 60% zelf houden en 40% overmaken naar een goed doel ^O^
Goede doel lijkt me duidelijk: ze mailde immers naar het info adres wat ik van mijn cluppie beheer :+

Ka-ching!!! *O*
Jeuh *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_220766618
Spruitjes :Y)

In de quiche.

Tis koud met 12o.
pi_220766732
Gister hadden wij het koud en dichte mist, nu via binnenland gereden, tot aan de oostkust, hier is het heerlijk warm, deden we een upgrade voor een kamer met balkon want tja...24 gr en dan dit:



Foto vanaf mn ligbedje op dat balkonneke *O*
pi_220766780
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 16:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ga rijk worden B-)

Emeralda uit Roemenië heeft me in vertrouwen genomen.
Ligt op sterven. Geen erfgenamen. Man overleden. Erfenis van ruim 600.000 euro zit vast in een constructie die alleen ik kan ontwarren door een relatief klein bedrag over te maken.

En dan mag ik 60% zelf houden en 40% overmaken naar een goed doel ^O^
Goede doel lijkt me duidelijk: ze mailde immers naar het info adres wat ik van mijn cluppie beheer :+

Ka-ching!!! *O*
:D
pi_220766782
Wat een uitzicht @Blues Lijkt wel een ansichtkaart
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 11 mei 2026 @ 20:38:19 #114
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220767799
Tweede werkdag was weer super *O* Teamleider zei dat ze vond dat het leek alsof ik er al veel lager werk, ze is erg blij me me. Gelukkig heb ik ook echt werk verricht anders dan laptop en telefoon ingebruik nemen en vergaderen. Wel al drie vergaderingen gehad _O_
Spoilers!
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 21:42:28 #115
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220768405
Alternatieven voor Schröder _O-

Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220768571
quote:
17s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:03 schreef Blues het volgende:
Gister hadden wij het koud en dichte mist, nu via binnenland gereden, tot aan de oostkust, hier is het heerlijk warm, deden we een upgrade voor een kamer met balkon want tja...24 gr en dan dit:

[ link | afbeelding ]

Foto vanaf mn ligbedje op dat balkonneke *O*
Lijkt wel of jullie, afgezien van de kerstboom op de voorgrond, in een of andere midden-amerikaanse jungle zitten, mooi hoor!
  maandag 11 mei 2026 @ 22:17:28 #117
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220768676
Ik kan voor het eerst oogsten van de rabarberplanten. Ben er gek op maar ik heb nul inspiratie. Wat zal ik er eens mee doen?
Spoilers!
  maandag 11 mei 2026 @ 22:27:25 #118
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220768774
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan voor het eerst oogsten van de rabarberplanten. Ben er gek op maar ik heb nul inspiratie. Wat zal ik er eens mee doen?
Crumble maken! En limonade! En jam!
pi_220768787
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan voor het eerst oogsten van de rabarberplanten. Ben er gek op maar ik heb nul inspiratie. Wat zal ik er eens mee doen?
Simpel: een crumble om te beginnen. Tja en als je tijd ervoor had: confiture.

Shut…dit jaar geen rabarber uit de tuin van de uren. 😢

Oh kijk: jcjoel ook. :Y)
pi_220768863
Dag 6 online. Onze avond :X :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')