Dat label zie ik niet, wel foto's van Moulin Rouge als ik op Musical dome klik.quote:Op zondag 10 mei 2026 09:56 schreef z80 het volgende:
[..]
Kijk op maps en je ziet de feesttent staan. Incl label Moulin Rouge.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijkbaar hebben de buren van de woonboerderij hiernaast kippen sinds vandaag. Tok tok tok.
Gezellig.
Fijne dag @all.
Die staat er al op z'n minst 15 zo geen 20 jaar trouwens.quote:Op zondag 10 mei 2026 09:44 schreef derLudolf het volgende:
Zo'n soort tent links als je vanuit Hbf richting Hohenzollernbrücke gaat?
Thnx, ff kijkenquote:Op zondag 10 mei 2026 08:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Wij zochten jaren geleden iets dat zou werken zonder stroom én zonder waterdruk. Enige wat wij toen vonden was https://www.irrigatia.com
Dat systeem werkt wel (maar niet 9 maanden zonder toezicht).
Als ze op het Keizer Traianusplein gaan staan hebben ze een extra boekje nodig.quote:Op zondag 10 mei 2026 15:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, wanneer de politie hier nog wat bonnen moet uitschrijven deze maand moeten ze richting de John Frost brug. Er kwam een trouwstoet voorbij met een eigen interpretatie van verkeersregels
En wat is dat de laatste jaren met motorrijders, grootste deel maken een pokkeherrie alsof ze een kapotte uitlaat hebben.
Lees jij hieruit dat ik hem nog eens wil zien?quote:Op zondag 10 mei 2026 09:29 schreef z80 het volgende:
[..]
Mocht je deze show ook nog een keer in het Duits willen zien? In Köln staat naast het station nu een grote hal waar ze ook staan te jammeren.
Nietquote:
Wat ik kon zien hielden ze zich wel aan de rijrichting en ze stopten voor rood. Maar een paar motoren zorgden er wel voor dat auto’s uit een zijstraat niet in de stoet konden. En sommigen hadden wat moeite met gas en remquote:Op zondag 10 mei 2026 16:41 schreef z80 het volgende:
[..]
Als ze op het Keizer Traianusplein gaan staan hebben ze een extra boekje nodig.
De verplichte rijrichting is blijkbaar niet van toepassing op een groot aantal weggebruikers. Waarom in de rij gaan staan voor de afslag richting Beek Ubbergen, als je ook als een verkeershufter je eigen regels kunt maken.
quote:Op zondag 10 mei 2026 12:18 schreef AnneX het volgende:
Dat was een Moederdagbrunch: brioche als french toast met heerlijk zoete aardbeien, witte chocola en sprinklers.
Natte brunch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijkbaar hebben de buren van de woonboerderij hiernaast kippen sinds vandaag. Tok tok tok.
Gezellig.
Fijne dag @:all.
Ik deed zwemmen, bijscholing gang van zaken zwembad, inclusief watermeting, hulpmiddelen en evacuatieplannen.
Gevolgd door brunch bij broer.
Op de terugweg bijna van de snelweg gereden door een aso klotebelgIk was 1 auto aan het inhalen op Vmax, niks in de achteruitkijkspiegel en net voor ik terug wilde invoegen was die spiegel gevuld opeens met klotebelg.
Die was dus met lichtsnelheid aan komen scheuren en vond het he-le-maal niks dat hij even terug naar 100 moest.
Ik was klaar met inhalen en ging terug. Waarop KLOTEBELG me voor de goede orde afsneed (echt afsneed, ik moest de vluchtstrook opslingeren) en als toetje een brakecheck deed
Toeter van mij, hartverzakking van ouders en mezelf, peut gas van klotebelg.
Had ik al gezegd dat het een klotebelg was?![]()
Zo onnodig, zo gevaarlijk, dit.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 10-05-2026 18:25:24 ]Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Sorrie mefrauwquote:Op zondag 10 mei 2026 16:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Niet
Maar geen top10 (of 20) notering voor mij.
Argentinie, Chili, Perú...quote:Op zondag 10 mei 2026 22:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat zijn leuke bedragen @:derLudolf Maar je zal er ook vast veel bestemmingen voor hebben
Nee genoeg plekken in Europa die ik eerst nog wel zien.quote:
Oh WOW …de site leest geweldig!quote:Op maandag 11 mei 2026 07:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee genoeg plekken in Europa die ik eerst nog wel zien.
En als ik veel geld op één reis wil stuk slaan:
https://www.deverdwaaldejongens.nl/
Ontbijten met asperges, YOLOquote:Op maandag 11 mei 2026 06:55 schreef Vanyel het volgende:
Kak!
Pan vol gevacumeerde sous vide gegaarde asperges vergeten, hele nacht in het water laten staan. Waren vanmorgen lauw.
Ik neig toch naar nog eten, want asperges en een uur verwarmd op 88..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |