abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 10 mei 2026 @ 11:20:45 #76
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220756501
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 09:56 schreef z80 het volgende:

[..]
Kijk op maps en je ziet de feesttent staan. Incl label Moulin Rouge.
Dat label zie ik niet, wel foto's van Moulin Rouge als ik op Musical dome klik.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220756555
Hopelijk hebben jullie straks straks stralend weer
We have far more in common than that which devides us..
pi_220756809
Dat was een Moederdagbrunch: brioche als french toast met heerlijk zoete aardbeien, witte chocola en sprinklers. :Y)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar hebben de buren van de woonboerderij hiernaast kippen sinds vandaag. Tok tok tok.
Gezellig.

Fijne dag @all.
  zondag 10 mei 2026 @ 12:40:23 #79
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220756914
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 09:44 schreef derLudolf het volgende:
Zo'n soort tent links als je vanuit Hbf richting Hohenzollernbrücke gaat?
Die staat er al op z'n minst 15 zo geen 20 jaar trouwens.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 10 mei 2026 @ 13:20:39 #80
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220757130
quote:
7s.gif Op zondag 10 mei 2026 08:09 schreef sigme het volgende:

[..]
Wij zochten jaren geleden iets dat zou werken zonder stroom én zonder waterdruk. Enige wat wij toen vonden was https://www.irrigatia.com
Dat systeem werkt wel (maar niet 9 maanden zonder toezicht).
Thnx, ff kijken
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 mei 2026 @ 13:41:53 #81
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220757235
Hmmm bij ma was Office ineens gedeactiveerd. Vorige maand via Groupon voor een prikkie Office 2024 aangeschaft.
Nou uiteindelijk de telefonische activatie gebruikt is het weer gelukt. Ze kan weer in Office. :+

Heb mn goede daad weer gedaan. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220758004
Nou, wanneer de politie hier nog wat bonnen moet uitschrijven deze maand moeten ze richting de John Frost brug. Er kwam een trouwstoet voorbij met een eigen interpretatie van verkeersregels

En wat is dat de laatste jaren met motorrijders, grootste deel maken een pokkeherrie alsof ze een kapotte uitlaat hebben.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 10 mei 2026 @ 16:41:43 #83
63722 z80
I fink you freaky
pi_220758282
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 15:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, wanneer de politie hier nog wat bonnen moet uitschrijven deze maand moeten ze richting de John Frost brug. Er kwam een trouwstoet voorbij met een eigen interpretatie van verkeersregels

En wat is dat de laatste jaren met motorrijders, grootste deel maken een pokkeherrie alsof ze een kapotte uitlaat hebben.
Als ze op het Keizer Traianusplein gaan staan hebben ze een extra boekje nodig.
De verplichte rijrichting is blijkbaar niet van toepassing op een groot aantal weggebruikers. Waarom in de rij gaan staan voor de afslag richting Beek Ubbergen, als je ook als een verkeershufter je eigen regels kunt maken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220758309
quote:
7s.gif Op zondag 10 mei 2026 09:29 schreef z80 het volgende:

[..]
Mocht je deze show ook nog een keer in het Duits willen zien? In Köln staat naast het station nu een grote hal waar ze ook staan te jammeren.
Lees jij hieruit dat ik hem nog eens wil zien? :P

quote:
15s.gif Op zondag 10 mei 2026 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wat een hoop tekst voor "flopshow".
Niet :(

Maar geen top10 (of 20) notering voor mij.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220758312
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 16:41 schreef z80 het volgende:

[..]
Als ze op het Keizer Traianusplein gaan staan hebben ze een extra boekje nodig.
De verplichte rijrichting is blijkbaar niet van toepassing op een groot aantal weggebruikers. Waarom in de rij gaan staan voor de afslag richting Beek Ubbergen, als je ook als een verkeershufter je eigen regels kunt maken.
Wat ik kon zien hielden ze zich wel aan de rijrichting en ze stopten voor rood. Maar een paar motoren zorgden er wel voor dat auto’s uit een zijstraat niet in de stoet konden. En sommigen hadden wat moeite met gas en rem
We have far more in common than that which devides us..
pi_220758416
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 12:18 schreef AnneX het volgende:
Dat was een Moederdagbrunch: brioche als french toast met heerlijk zoete aardbeien, witte chocola en sprinklers. :Y)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar hebben de buren van de woonboerderij hiernaast kippen sinds vandaag. Tok tok tok.
Gezellig.

Fijne dag @:all.
Natte brunch? :P

Ik deed zwemmen, bijscholing gang van zaken zwembad, inclusief watermeting, hulpmiddelen en evacuatieplannen.
Gevolgd door brunch bij broer.

Op de terugweg bijna van de snelweg gereden door een aso klotebelg :( Ik was 1 auto aan het inhalen op Vmax, niks in de achteruitkijkspiegel en net voor ik terug wilde invoegen was die spiegel gevuld opeens met klotebelg.
Die was dus met lichtsnelheid aan komen scheuren en vond het he-le-maal niks dat hij even terug naar 100 moest.

Ik was klaar met inhalen en ging terug. Waarop KLOTEBELG me voor de goede orde afsneed (echt afsneed, ik moest de vluchtstrook opslingeren) en als toetje een brakecheck deed :r

Toeter van mij, hartverzakking van ouders en mezelf, peut gas van klotebelg.


Had ik al gezegd dat het een klotebelg was? :(

Zo onnodig, zo gevaarlijk, dit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 10-05-2026 18:25:24 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220758786
@Cat-astrophe 😉 net hagelslag dan… met frambozen smaakje 😇

Wat een hufter zo’n Belgische weggebruiker.
pi_220758918
@Cat-astrophe :( :( :(

Hoi! :W Jongste nichtje was er dit weekend voor het eerst. Gister 11.30u gebracht, vandaag 12u opgehaald. Was leuk en vermoeiend tegelijk. Daarna nog even naar vrijwilligersborrel op hockey. En inmiddels onderweg naar ouders, morgenochtend vroeg op uni daar college geven en dan kan ik net halfuurtje later weg. Daar nog even keer slides doorlezen en dan moet het wel weer goedkomen, heb vorig jaar en jaar ervoor zelfde college ook gegeven. En dan lekker op tijd naar bed :+
  zondag 10 mei 2026 @ 18:12:37 #89
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220759041
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 16:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Niet :(

Maar geen top10 (of 20) notering voor mij.
Sorrie mefrauw :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 10 mei 2026 @ 18:45:12 #90
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220759355
Koud vanochtend op de buitenbaan (8 graden). Toernooitje met vrouwlief spelen, kan ik mooi mijn nieuwe schoenen rustig inlopen. Voorlopig 1 gewonnen, 3 verloren en toch door naar de kwartfinale :')
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator zondag 10 mei 2026 @ 20:29:24 #91
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220759945
Ik had nog niets van m'n belasting gehoord, die ik had uitbesteed. Blijkbaar is het gebruikelijk dat die mensen uitstel aanvragen omdat ze anders heel veel aangiften in twee maand moeten doen.

Maar krijg net een mailtje van belastingmannetje, ruim ¤3400 terug :o
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 10 mei 2026 @ 20:36:40 #92
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220759984
*G* *G*
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 10 mei 2026 @ 21:09:08 #93
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220760130
Ik ga denk ik maar gewoon een Gardena regentonpomp sturen met Google Home, via een geschakeld stopcontact van dde kerstverlichting.

Dan kan ik later alsnog een charmantere oplossing maken.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220760676
Dat zijn leuke bedragen @derLudolf Maar je zal er ook vast veel bestemmingen voor hebben
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zondag 10 mei 2026 @ 22:32:37 #95
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220760691
Spouwmuurisolatie kost ongeveer hetzelfde. Iets minder.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 11 mei 2026 @ 00:37:54 #96
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220761125
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 22:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat zijn leuke bedragen @:derLudolf Maar je zal er ook vast veel bestemmingen voor hebben
Argentinie, Chili, Perú... B-)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220761305
Kak!
Pan vol gevacumeerde sous vide gegaarde asperges vergeten, hele nacht in het water laten staan. Waren vanmorgen lauw.

Ik neig toch naar nog eten, want asperges en een uur verwarmd op 88..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 07:06:19 #98
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220761325
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 00:37 schreef flipsen het volgende:

[..]
Argentinie, Chili, Perú... B-)
Nee genoeg plekken in Europa die ik eerst nog wel zien.
En als ik veel geld op één reis wil stuk slaan:
https://www.deverdwaaldejongens.nl/
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220761642
quote:
10s.gif Op maandag 11 mei 2026 07:06 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nee genoeg plekken in Europa die ik eerst nog wel zien.
En als ik veel geld op één reis wil stuk slaan:
https://www.deverdwaaldejongens.nl/
Oh WOW …de site leest geweldig!
Geheel verzorgd voor +/- ¤ 2000,- valt toch wel mee voor een weekje afzien en genieten en avontuur. !?
#zure paardenballen van de bbq

P.S. zo’n Russische bontmuts ligt hier nog uit Oost-Duitse tijden.

[ Bericht 8% gewijzigd door AnneX op 11-05-2026 09:15:56 ]
pi_220761665
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 06:55 schreef Vanyel het volgende:
Kak!
Pan vol gevacumeerde sous vide gegaarde asperges vergeten, hele nacht in het water laten staan. Waren vanmorgen lauw.

Ik neig toch naar nog eten, want asperges en een uur verwarmd op 88..
Ontbijten met asperges, YOLO *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')