abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 9 mei 2026 @ 21:30:43 #51
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220753141
Ik heb nog steeds niets gehoord van een slangkoppeling met vleugelmoer die voor me besteld zou worden. In Nederland kun je die overal krijgen maar in Duitsland niet, of niet in de juiste maat.

Dus dinsdag maar even in NL in de winkel aan een kijken of ik eindelijk de bron klaar krijg.

Vanavond ook met water in de weer geweest, alle 12 fruitbomen twee emmers water gegeven uit regentonnen.

Verder het Rotband aansmeren vanavond gedaan. Iets eerder gaan eten en pizzadeeg voor morgen gemaakt en na het eten (voorstrijk had toen 8u gedroogd) nog even wat aangesmeerd.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220753176
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het niet heel grappig dat ik steeds als ik lig enorm moet hoesten en daarbij ook behoorlijk benauwd ben. Ik zit nu rechtop tv te kijken en dat is ok. Maar vannacht is het anders. En ik ben alleen thuis dus ik vind dit niet zo leuk. Ook al heb ik al 6 van zulke nachten overleefd. Gelukkig heb ik een elektrisch verstelbaar bed dus kan ik wat rechterop zitten.
Dat was ik laatst vergeten met de verstopte neus, na dagen dacht ik eraan.

_O- @flipsen t is lekker, ga er caponata mee maken, dat heb ik niet meer op voorraad
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 9 mei 2026 @ 22:04:58 #53
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220753341
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 21:17 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ja zoiets zou kunnen (google home dan in dit geval) maar ik had eigenlijk gehoopt dat in het Gardena ecosysteem bewateren vanuit je regenvoorraad tegenwoordig gemeengoed zou zijn.

Er is een zonnepaneelvariant, maar daarvan betwijfel ik of de pomp de afstand kan overbruggen naar de kas (500 liter regenton hangt 5 meter van de kas af)
Het doosje lag nog op tafel. Deze is via wifi. Die we vorig jaar hadden ging via blutooth en daar moest elke 4 dagen 6 nieuwe batterijen in. En oplaadbare batterijen pikte hij niet.

Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 mei 2026 @ 22:13:23 #54
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220753396
Bijgepraat met moeder overste O+. Maar dan wordt een gesprek ook direct twee uur _O-
Onze oude office manager maar tevens gastvrouw, huispsycholoog, enz enz enz in 1. Iemand bij wie je altijd terecht kan, ook al is het geen officiële functie.
Of ze dr echte werk nu goed deed doet niet ter zake. Ze is inmiddels drie jaar met pensioen en nog mis je dr wel eens op kantoor voor die dingen die er niet meer zijn, maar het kantoor net even aangenamer maakte.

Binnenkort komt ze weer buurten op kantoor. :)

[ Bericht 7% gewijzigd door borisz op 09-05-2026 22:19:17 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220753557
Moulin Rouge was wat ik ervan verwachtte.
Strakke show, veel beweging, veel bloot (we zaten er met de neus.. onder -> mensen in kooien ). Carlo Boszhard die geen rol speelde maar eigenlijk zichzelf was (en dat paste) en die in een zaal vol Postcodeloterijwinnaars natuurlijk het grapje 'Wat een Postcodekanjer van een stem he?' maakte. Wist ik meteen weer waarom het niet mijn favoriete presentator is.

Het verhaal maakte wat te snelle ontwikkelingen door en eindigde abrupt. Met 'bij elkaar geraapte' bekende nummers om het aan elkaar te breien. Precies de dingen die ik in een musical minder kan waarderen en dus had ik om de goede redenen geen geld aan een kaartje uitgegeven tot dit gratis aanbod op mijn pad kwam.

Trouwens nog nooit zoveel mensen te laat binnen geloodst zien worden :D Dat zal toch echt met de factor 'gratis' te maken hebben denk ik.

Wel leuke middag gehad, net nog confetti in mijn hemd gevonden (want het moest natuurlijk wel vrolijk eindigen). Goed gegeten bij een koreaans fusion restaurant ook.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 9 mei 2026 @ 23:15:21 #56
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220753963
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 22:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Het doosje lag nog op tafel. Deze is via wifi. Die we vorig jaar hadden ging via blutooth en daar moest elke 4 dagen 6 nieuwe batterijen in. En oplaadbare batterijen pikte hij niet.

[ afbeelding ]
Ahja maar deze moet aan de waterleiding toch ?

Ik wil een pomp in mijn regenton, en die dan 2x per dag 5 minuten draaien zodat ie de kas bevloeit.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 9 mei 2026 @ 23:15:44 #57
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220753968
quote:
Kraus leefde door zijn thuissituatie in spanning toe naar het gevecht met Brooks. Zijn vriendin, die ook in de zaal zat in Rotterdam, staat op het punt om zwanger te worden.
Bron: nu.nl
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 9 mei 2026 @ 23:16:18 #58
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220753973
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 23:15 schreef fietsie het volgende:

[..]
Bron: nu.nl
_O- (maar hoort volgens mij in een ander topic?)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zaterdag 9 mei 2026 @ 23:18:01 #59
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220753993
quote:
80s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 23:16 schreef flipsen het volgende:

[..]
_O- (maar hoort volgens mij in een ander topic?)
Neuh het viel me op tijdens het lezen van het nieuws
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 9 mei 2026 @ 23:23:43 #60
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220754040
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 23:15 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ahja maar deze moet aan de waterleiding toch ?

Ik wil een pomp in mijn regenton, en die dan 2x per dag 5 minuten draaien zodat ie de kas bevloeit.
Aan de kraan inderdaad. Maar zoiets moet toch ook wel voor jouw situatie mogelijk zijn lijkt me.
Spoilers!
pi_220755036
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 23:15 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ahja maar deze moet aan de waterleiding toch ?

Ik wil een pomp in mijn regenton, en die dan 2x per dag 5 minuten draaien zodat ie de kas bevloeit.
Wij zochten jaren geleden iets dat zou werken zonder stroom én zonder waterdruk. Enige wat wij toen vonden was https://www.irrigatia.com
Dat systeem werkt wel (maar niet 9 maanden zonder toezicht).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zondag 10 mei 2026 @ 08:52:33 #63
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220755240
:W
Lekker weer, zo eventjes richting bakker fietsen O+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220755331
Mogge!

Laatste antibiotica ingenomen *O* , ingewanden kunnen zich weer herstellen.

Vanochtend Elin ander voer gegeven en in één keer alles op *O*
Morgen maar wat meer daarvan halen
We have far more in common than that which devides us..
pi_220755339
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 09:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Laatste antibiotica ingenomen *O* , ingewanden kunnen zich weer herstellen.

Vanochtend Elin ander voer gegeven en in één keer alles op *O*
Morgen maar wat meer daarvan halen
Dat is allemaal mooi nieuws *O*
  zondag 10 mei 2026 @ 09:21:03 #66
63722 z80
I fink you freaky
pi_220755455
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 23:15 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ahja maar deze moet aan de waterleiding toch ?

Ik wil een pomp in mijn regenton, en die dan 2x per dag 5 minuten draaien zodat ie de kas bevloeit.
Van Sonoff heb je ook stekkerdozen die je aan/uit kunt zetten via een systeem naar keuze. Betaal je een paar euro meer kun je ook het stroomverbruik meten. En het leuke van Sonoff, het systeem is compleet open. Je kunt deze koppelen /programmeren/flashen voor elk systeem naar keuze.
Leverbaar via onze grote vriend in het verre oosten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 10 mei 2026 @ 09:24:54 #67
63722 z80
I fink you freaky
pi_220755510
quote:
7s.gif Op zondag 10 mei 2026 08:09 schreef sigme het volgende:

[..]
Wij zochten jaren geleden iets dat zou werken zonder stroom én zonder waterdruk. Enige wat wij toen vonden was https://www.irrigatia.com
Dat systeem werkt wel (maar niet 9 maanden zonder toezicht).
Dit soort systemen werken wel in Nederland. Mits je er een groter solar paneel aan hangt. En het paneel vrij zicht heeft op de zon.
Ik heb ooit eens gekeken naar dit soort oplossingen voor hier in de wildernis. Maar teveel schaduw door al het groen, en de zon aan de verkeerde kant van het huis voor een groot deel van de dag.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 10 mei 2026 @ 09:25:05 #68
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220755512
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 22:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Moulin Rouge was wat ik ervan verwachtte.
Strakke show, veel beweging, veel bloot (we zaten er met de neus.. onder -> mensen in kooien ). Carlo Boszhard die geen rol speelde maar eigenlijk zichzelf was (en dat paste) en die in een zaal vol Postcodeloterijwinnaars natuurlijk het grapje 'Wat een Postcodekanjer van een stem he?' maakte. Wist ik meteen weer waarom het niet mijn favoriete presentator is.

Het verhaal maakte wat te snelle ontwikkelingen door en eindigde abrupt. Met 'bij elkaar geraapte' bekende nummers om het aan elkaar te breien. Precies de dingen die ik in een musical minder kan waarderen en dus had ik om de goede redenen geen geld aan een kaartje uitgegeven tot dit gratis aanbod op mijn pad kwam.

Trouwens nog nooit zoveel mensen te laat binnen geloodst zien worden :D Dat zal toch echt met de factor 'gratis' te maken hebben denk ik.

Wel leuke middag gehad, net nog confetti in mijn hemd gevonden (want het moest natuurlijk wel vrolijk eindigen). Goed gegeten bij een koreaans fusion restaurant ook.
Wat een hoop tekst voor "flopshow".
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 10 mei 2026 @ 09:29:35 #69
63722 z80
I fink you freaky
pi_220755548
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 22:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Moulin Rouge was wat ik ervan verwachtte.
Strakke show, veel beweging, veel bloot (we zaten er met de neus.. onder -> mensen in kooien ). Carlo Boszhard die geen rol speelde maar eigenlijk zichzelf was (en dat paste) en die in een zaal vol Postcodeloterijwinnaars natuurlijk het grapje 'Wat een Postcodekanjer van een stem he?' maakte. Wist ik meteen weer waarom het niet mijn favoriete presentator is.

Het verhaal maakte wat te snelle ontwikkelingen door en eindigde abrupt. Met 'bij elkaar geraapte' bekende nummers om het aan elkaar te breien. Precies de dingen die ik in een musical minder kan waarderen en dus had ik om de goede redenen geen geld aan een kaartje uitgegeven tot dit gratis aanbod op mijn pad kwam.

Trouwens nog nooit zoveel mensen te laat binnen geloodst zien worden :D Dat zal toch echt met de factor 'gratis' te maken hebben denk ik.

Wel leuke middag gehad, net nog confetti in mijn hemd gevonden (want het moest natuurlijk wel vrolijk eindigen). Goed gegeten bij een koreaans fusion restaurant ook.
Mocht je deze show ook nog een keer in het Duits willen zien? In Köln staat naast het station nu een grote hal waar ze ook staan te jammeren.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator zondag 10 mei 2026 @ 09:44:16 #70
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220755676
Zo'n soort tent links als je vanuit Hbf richting Hohenzollernbrücke gaat?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 10 mei 2026 @ 09:46:38 #71
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220755698
Aan de kant van de Dom is een of andere orkestzaal, ondergronds. Het voetpad gaat over het dak. Door een ontwerpfout hoor je het als er mensen over lopen, dus als er iets te doen is, staan er drangheten beveiligers op dat stuk voetpad :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 10 mei 2026 @ 09:49:37 #72
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220755730
Voor wie denk dat alle winkels dicht zijn in D op zondag: behalve de bakker was ook de naastgelegen bloemist vandaag geopend. En het was er druk :D

Makkelijk punten scoren, thuiskomen met warm brood en verse bloemen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220755760
Nou manlief is onderweg naar Amsterdam voor studie en ik ga zo naar mijn moeder en we gaan lekker tapas eten voor moederdag.

Gisteren was een lange dag, om 8u van huis en net voor middernacht thuis. Maar het was ook erg gezellig. Met een groep van 30 man van 1 van onze brouwgildes zijn we een flink stuk van de zennevallei doorgereden en bij 5 verschillende stekerijen/brouwerijen gekeken (en wat gedronken).
  zondag 10 mei 2026 @ 09:56:28 #74
63722 z80
I fink you freaky
pi_220755780
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 09:44 schreef derLudolf het volgende:
Zo'n soort tent links als je vanuit Hbf richting Hohenzollernbrücke gaat?
Kijk op maps en je ziet de feesttent staan. Incl label Moulin Rouge.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220756191
Het is hier maar 17 graadjes en miezer/bewolkt op Sardinië *O* -O- :P

In de auto gestapt en ritje langs onbekende wegen en bezienswaardigheden die we w.s. door het weer niet zien _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')