quote:Op zaterdag 9 mei 2026 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vandaag ploft het cursuspakket bij de deelnemers op de mat. Moeders belde al om te zeggen dat ze het "meesterlijk" vond. Ze was pas bij pagina 1 maar toch![]()
Hoe dan ook, blij dat het in de smaak valt.Hóe lang gaat de voorpret duren? M.a.w. wanneer is jullie weekend gepland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Todo lijst afgestreept. Het Afghaanse naai atelier zegt een voering te kunnen fabriceren. En deed opgaaf van de hoeveelheid meters. Nu wachten op proeflapjes.
Voor de winter is het vast wel gereed.![]()
Een nieuwe tuinlamp gekocht. En een k&k vitrage opgehangen.
Op ziekenbezoek bij Biebcollega.
En de eerste aardbeien voor het Zondagse ontbijt.
Nu zit ik.🍀
29 t/m 31 meiquote:Op zaterdag 9 mei 2026 15:45 schreef AnneX het volgende:
Hóe lang gaat de voorpret duren? M.a.w. wanneer is jullie weekend gepland?
Ik denk dat dat mijn volgende grote aankoop wordtquote:
Ik heb nog wel een heel eenvoudig recept voor auberginesquote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik wil van de week melanzane maken dus aubergines besteld bij picnic. De vorige keer kreeg ik mini aubergines dus voor de zekerheid 3 besteld. Alle 3 formaat joekel![]()
Ni maak eens verzinnen wat ik er nog meer mee kan maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Het is ook echt geweldig. Ik gebruik het elke ochtend om wat te lezen als ik net wakker ben. En verder bij verkoudheid, kiespijn en restless leg.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat dat mijn volgende grote aankoop wordtDat lijkt me wel heerlie de peerlie.
Meer melanzane. Lijkt me simpelquote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik wil van de week melanzane maken dus aubergines besteld bij picnic. De vorige keer kreeg ik mini aubergines dus voor de zekerheid 3 besteld. Alle 3 formaat joekel![]()
Ni maak eens verzinnen wat ik er nog meer mee kan maken
Ik heb hier nog Gardena's die in West Germany zijn gemaaktquote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:01 schreef fietsie het volgende:
[edit] en gras gemaaid, en alle tuinslangen weer eens voorzien van de juiste en passende en niet gescheurde koppelingen enzo
Die zijn vast van taaier plastiek.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb hier nog Gardena's die in West Germany zijn gemaakt
Kan je iets met Home Assistant knutselen? Hier draait sinds vandaag een bewateringscomputer in HAquote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die zijn vast van taaier plastiek.
Ik zit wat in te lezen in regentondompelpompen van Gardena, maar ik kan dan zo snel weer niet een beregeningscomputer vinden die die pomp kan aansturen.
Alleen in hun smart series, maar dan moet je een hub (paar honderd euro) en een controller (zeker een tientje of 8) voor het alleen maar starten en stoppen van een pomp. Misschien dan een Action klok erop zetten ofzo.
Ja zoiets zou kunnen (google home dan in dit geval) maar ik had eigenlijk gehoopt dat in het Gardena ecosysteem bewateren vanuit je regenvoorraad tegenwoordig gemeengoed zou zijn.quote:
Gründlichkeit. Heb vorig jaar aantal van Granit gekocht (net zoiets als Kramp) en die zijn ook degelijk en handige vergrendeling.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die zijn vast van taaier plastiek.
Ik zit wat in te lezen in regentondompelpompen van Gardena, maar ik kan dan zo snel weer niet een beregeningscomputer vinden die die pomp kan aansturen.
Alleen in hun smart series, maar dan moet je een hub (paar honderd euro) en een controller (zeker een tientje of 8) voor het alleen maar starten en stoppen van een pomp. Misschien dan een Action klok erop zetten ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |