SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ontbijt op het balkon zou heerlijk zijn, maar het grote balkon zit nog vol in de schaduw, frisjes daar. Kleine ligt wel in de zon nu maar door het ding van de airco pas ik er niet meer bij. Dus ga ik nu opruimenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:28 schreef AnneX het volgende:
Jaja….prachtig weer! Ontbijt op het balkon.
Straks en route.
Succes met jullie bezigheden.
En Kaatje zeker met de duim.👍🏼
Ik kan niet want ik ben jarig had je maanden geleden kunnen aangeven toch?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 12:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zucht... Week van de verjaardags excuses, dit? In drie dagen twee mensen die een afspraak niet nakomen 'want ik ben jarig'.
Nee, we hebben dit regelwerk al veel eerder afgesproken en nu je moet opleveren ben ik 'slachtoffer van jouw slechte planning'
Het zijn geen onoverkomelijke zaken maar wel vét irritant.
Nee dit is: we hebben een poos geleden afgesproken dat jij deze week een aantal zaken zou hebben geregeld. En nu hoor ik dat dat niet klaar is en niet tijdig klaar komt omdat je jarig bent.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 12:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kan niet want ik ben jarig had je maanden geleden kunnen aangeven toch?
En dat vinden ze zelf een goed excuus?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 13:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee dit is: we hebben een poos geleden afgesproken dat jij deze week een aantal zaken zou hebben geregeld. En nu hoor ik dat dat niet klaar is en niet tijdig klaar komt omdat je jarig bent.
Wellicht zijn er verjaardagen die onvoorzien weken duren of zo?
Ik ken ze niet goed genoeg om ze hiermee om de oren te slaan. Nog niet. Heb mijn ongenoegen wat subtieler moeten uiten.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 13:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En dat vinden ze zelf een goed excuus?
Wanneer de opdracht een paar dagen geleden kwam, kan ik me voorstellen dat je zegt, kan niet want jarig. Maar jarig zijn weet je en had je toen moeten aangeven
Nu met fatsoenlijke popups, en de goeie markers. Blauw = muntvondst, geel = biljetvondst, rood = recente vondst (laatste 100 dagen, daarna wordt-ie vanzelf blauw). Cameraatje = specs en foto, wit bolletje = alleen wat specs.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Muntjesraapnieuwsik heb een volledig nieuwe versie van de interactieve kaart gemaakt zoals veel mensen (ik zelf vooral) graag wilden, nu mčt marker-clustering. Laat maar even weten wat jullie er van vinden
Plaatjes komen later, misschien.
Klik hier
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga vandaag het boekje afronden en naar de drukker sturen. En verder bed verschonen en stapjes lopen.Vandaag ploft het cursuspakket bij de deelnemers op de mat. Moeders belde al om te zeggen dat ze het "meesterlijk" vond. Ze was pas bij pagina 1 maar tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe dan ook, blij dat het in de smaak valt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vandaag ploft het cursuspakket bij de deelnemers op de mat. Moeders belde al om te zeggen dat ze het "meesterlijk" vond. Ze was pas bij pagina 1 maar toch![]()
Hoe dan ook, blij dat het in de smaak valt.Hķe lang gaat de voorpret duren? M.a.w. wanneer is jullie weekend gepland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Todo lijst afgestreept. Het Afghaanse naai atelier zegt een voering te kunnen fabriceren. En deed opgaaf van de hoeveelheid meters. Nu wachten op proeflapjes.
Voor de winter is het vast wel gereed.![]()
Een nieuwe tuinlamp gekocht. En een k&k vitrage opgehangen.
Op ziekenbezoek bij Biebcollega.
En de eerste aardbeien voor het Zondagse ontbijt.
Nu zit ik.🍀
29 t/m 31 meiquote:Op zaterdag 9 mei 2026 15:45 schreef AnneX het volgende:
Hķe lang gaat de voorpret duren? M.a.w. wanneer is jullie weekend gepland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |