abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:27:56 #1
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220746904
.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 8 mei 2026 @ 22:19:04 #2
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220747160
Ik moet aan @Barreltje denken :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220747212



Een olifant en een beer.
De rotsformaties hier _O_

Dag 3 staat ook. De pizzeria was er wel weer eentje hoor _O- Maar dat gratis toetje :9~

[ Bericht 12% gewijzigd door Blues op 08-05-2026 23:30:45 ]
pi_220747329
Thuis, was een leuke avond. De heren zijn goede sprekers en vertellen echt onderhoudend. Creëerden ook een fijne sfeer met humor en serieuze zaken goed afgewisseld
Zaal was bijna vol en heerlijke stoelen waarbij ik met gemak met de voeten op de vloer kon.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220747501
@fietsie ”Magisch” zegt deze man over een pdf overgezet in pp.
Dankzij Google met Notebook LM

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220747839
Bijtjes O+

43d620387313b0679ed19a18ed713fabb22e25e7.jpg?1778283545
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220748055
Goedemorgen :W
Onderweg naar België.
pi_220748193
Goedemorgen!

Ik ging (na het beestenochtendcorvee) een rondje hardlopen. Wielewaal gehoord :muziek:

Het was mooi en uitgestorven op een van de heitjes hier in de buurt (Siepelveen, deze keer)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 mei 2026 @ 09:08:56 #9
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220748212
Heerlijke dag vandaag... Zou wel naar buiten willen. Maar moet mn eindopdracht afmaken voor mn studie. Morgen komt er ook niet van. Dus dan maar dagje buffelen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220748306
Mogge! Heerlijk buiten lijkt me, blauwe lucht, zonnetje.
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 9 mei 2026 @ 10:07:58 #11
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220748727
Heerlijke dag vandaag. En ik hoef helemaal niks! Excursiepuntje "uitslapen" is alvast gelukt *)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 9 mei 2026 @ 10:46:56 #12
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220749055
Goedemorgen. Laat ik het dan ook maar heerlijk noemen vandaag. Strakke planning hier. Alle planten moeten de moestuin in en de plantjeskraam aan de straat moet worden ingericht. Plus 100 andere dingen.
Spoilers!
pi_220749222
Moet het huis eens opruimen. Afgelopen week nauwelijks gedaan door zere duim maar die is nog maar licht gevoelig dus ik kan aan het werk.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220749312
Jaja….prachtig weer! Ontbijt op het balkon.
Straks en route.
Succes met jullie bezigheden.
En Kaatje zeker met de duim.👍🏼
pi_220749391
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 11:28 schreef AnneX het volgende:
Jaja….prachtig weer! Ontbijt op het balkon.
Straks en route.
Succes met jullie bezigheden.
En Kaatje zeker met de duim.👍🏼
Oh ontbijt op het balkon zou heerlijk zijn, maar het grote balkon zit nog vol in de schaduw, frisjes daar. Kleine ligt wel in de zon nu maar door het ding van de airco pas ik er niet meer bij. Dus ga ik nu opruimen :D
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 9 mei 2026 @ 12:05:26 #16
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220749481
Woensdag gaat tegelzetter aan het werk, hij had nog wat kleine dingetjes die niet helemaal goed waren. Ergens nog iets te veel lijmresten en ergens iets te groot verschil qua vlakheid van de muur. Lijm verwijderd, schoongemaakt, wanden voor gestreken, morgen op paar plekjes nog wat Rotband.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220749533
Zucht... Week van de verjaardags excuses, dit? In drie dagen twee mensen die een afspraak niet nakomen 'want ik ben jarig'.
Nee, we hebben dit regelwerk al veel eerder afgesproken en nu je moet opleveren ben ik 'slachtoffer van jouw slechte planning' :(

Het zijn geen onoverkomelijke zaken maar wel vét irritant.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220749614
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 12:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zucht... Week van de verjaardags excuses, dit? In drie dagen twee mensen die een afspraak niet nakomen 'want ik ben jarig'.
Nee, we hebben dit regelwerk al veel eerder afgesproken en nu je moet opleveren ben ik 'slachtoffer van jouw slechte planning' :(

Het zijn geen onoverkomelijke zaken maar wel vét irritant.
Ik kan niet want ik ben jarig had je maanden geleden kunnen aangeven toch?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220749846
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 12:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik kan niet want ik ben jarig had je maanden geleden kunnen aangeven toch?
Nee dit is: we hebben een poos geleden afgesproken dat jij deze week een aantal zaken zou hebben geregeld. En nu hoor ik dat dat niet klaar is en niet tijdig klaar komt omdat je jarig bent.

Wellicht zijn er verjaardagen die onvoorzien weken duren of zo?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220749878
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 13:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Nee dit is: we hebben een poos geleden afgesproken dat jij deze week een aantal zaken zou hebben geregeld. En nu hoor ik dat dat niet klaar is en niet tijdig klaar komt omdat je jarig bent.

Wellicht zijn er verjaardagen die onvoorzien weken duren of zo?
En dat vinden ze zelf een goed excuus?
Wanneer de opdracht een paar dagen geleden kwam, kan ik me voorstellen dat je zegt, kan niet want jarig. Maar jarig zijn weet je en had je toen moeten aangeven
We have far more in common than that which devides us..
pi_220749963
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 13:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
En dat vinden ze zelf een goed excuus?
Wanneer de opdracht een paar dagen geleden kwam, kan ik me voorstellen dat je zegt, kan niet want jarig. Maar jarig zijn weet je en had je toen moeten aangeven
Ik ken ze niet goed genoeg om ze hiermee om de oren te slaan. Nog niet. Heb mijn ongenoegen wat subtieler moeten uiten.
En domheid genees je daar toch niet mee.

Inmiddels zit ik op een bankje in het zonnetje voor het theater. Mensen kijken. Mens spotten die ik redelijk goed ken en/of twee mensen die ik minder goed ken. Daarna hapjes en muziek.
Kon slechter.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220750072
Zonnetje zou hier nu op het balkon kunnen/moeten zijn maar helaas bewolking
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 9 mei 2026 @ 14:44:12 #23
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220750314
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Muntjesraapnieuws *O* ik heb een volledig nieuwe versie van de interactieve kaart gemaakt zoals veel mensen (ik zelf vooral) graag wilden, nu mčt marker-clustering. Laat maar even weten wat jullie er van vinden _O_ Plaatjes komen later, misschien.

Klik hier
Nu met fatsoenlijke popups, en de goeie markers. Blauw = muntvondst, geel = biljetvondst, rood = recente vondst (laatste 100 dagen, daarna wordt-ie vanzelf blauw). Cameraatje = specs en foto, wit bolletje = alleen wat specs.



Voor nu is het wat mij betreft wel even klaar. Ik ga weer even lopen :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 9 mei 2026 @ 14:53:43 #24
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220750372
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga vandaag het boekje afronden en naar de drukker sturen. En verder bed verschonen en stapjes lopen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag ploft het cursuspakket bij de deelnemers op de mat. Moeders belde al om te zeggen dat ze het "meesterlijk" vond. Ze was pas bij pagina 1 maar toch :D

Hoe dan ook, blij dat het in de smaak valt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220750654
O+ perenijs O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220750741
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Vandaag ploft het cursuspakket bij de deelnemers op de mat. Moeders belde al om te zeggen dat ze het "meesterlijk" vond. Ze was pas bij pagina 1 maar toch :D

Hoe dan ook, blij dat het in de smaak valt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hķe lang gaat de voorpret duren? M.a.w. wanneer is jullie weekend gepland?

Todo lijst afgestreept. Het Afghaanse naai atelier zegt een voering te kunnen fabriceren. En deed opgaaf van de hoeveelheid meters. Nu wachten op proeflapjes.
Voor de winter is het vast wel gereed. w/
Een nieuwe tuinlamp gekocht. En een k&k vitrage opgehangen.
Op ziekenbezoek bij Biebcollega.
En de eerste aardbeien voor het Zondagse ontbijt.
Nu zit ik.🍀
  zaterdag 9 mei 2026 @ 15:45:42 #27
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220750748
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 15:45 schreef AnneX het volgende:
Hķe lang gaat de voorpret duren? M.a.w. wanneer is jullie weekend gepland?
29 t/m 31 mei :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 9 mei 2026 @ 15:57:24 #28
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220750797
Hier is het ook een stralende dag..
Vandaag is ook mooi.. ik kreeg langverwachte papieren binnen, ging in mn eentje (huuuu!) naar de natuurparkdag hier in de buurt, en kwam allemaal onverwachtte bekenden tegen..
Nog even langs het bijenvereniging standje gelopen ( O+ @TT) en hopelijk hebben we weer snel bijen..

Vanmiddag is de broer van chef er met gezin om de hekwerken van de schapen te fixen, we eten ook samen dus ik sta alvast pannenkoeken te bakken

Een echte goede zaterdag hier O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator zaterdag 9 mei 2026 @ 16:05:48 #29
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220750843
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
29 t/m 31 mei :Y
Met je verjaardag dus?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 9 mei 2026 @ 16:17:28 #30
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220750907
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 16:05 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Met je verjaardag dus?
ook ja
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 mei 2026 @ 18:47:39 #31
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220751952
Slecht eten besteld. Krijg ik van de bezorger ander slecht eten uit Thailand _O-.
Benieuwd of die nog terug komt en anders ga ik zo maar het Thaise slechte eten opeten.
Bezorger was al foetsie voordat ik hem nog kon aanspreken. En via de chatbot van TB mn geld al teruggekregen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220752181
Ik wil van de week melanzane maken dus aubergines besteld bij picnic. De vorige keer kreeg ik mini aubergines dus voor de zekerheid 3 besteld. Alle 3 formaat joekel _O-
Ni maak eens verzinnen wat ik er nog meer mee kan maken
We have far more in common than that which devides us..
pi_220752282
Lekker Aubergines :9
pi_220752297
Na een hele chille middag waarin we lekker bij en in het hotel zijn gebleven, op de bonnefooi gaan rijden via tripadvisor voor een hapje eten... 1e was fully booked. Doorrijden, en geen idee en dan kom je terecht met dit uitzicht hier O+

  zaterdag 9 mei 2026 @ 20:02:19 #35
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220752481
Hier ging het allemaal moeizaam. We zitten in een fase dat er van alles kapot gaat en daardoor kosten dingen veel te veel tijd. Vandaag was het de compressor die het begaf met als gevolg dat er zelf dingen getimmerd moesten worden. En mijn QR code is kapot dus die kraam staat ook niet aan de straat.

Gelukkig ben ik nog steeds zo verkouden dat ik morgenochtend niet naar de film ga dus dan ga ik de tuin maar weer in om nog wat dingen af te maken.

Wel gelukt: 18 tomaten, 2 komkommers, 6 spruiten, 1 spitskool, 3 knolselderij, 5 venkel, 6 boerenkool en 9 sperziebonen allemaal in de grond.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 09-05-2026 20:33:56 ]
Spoilers!
pi_220752514
Wow _O_
pi_220752658
Wauw wat een werklijst @Lucky_Strike
Ben nu aspergesoep aan het maken in de IP. Kijken of dat goed lukt (was een kilo buitenbeentjes). Ik vind asperges lekker maar aspergesoep nog lekkerder dus zolang het kan veel maken
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 9 mei 2026 @ 20:33:30 #38
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220752701
Ik vind het niet heel grappig dat ik steeds als ik lig enorm moet hoesten en daarbij ook behoorlijk benauwd ben. Ik zit nu rechtop tv te kijken en dat is ok. Maar vannacht is het anders. En ik ben alleen thuis dus ik vind dit niet zo leuk. Ook al heb ik al 6 van zulke nachten overleefd. Gelukkig heb ik een elektrisch verstelbaar bed dus kan ik wat rechterop zitten.
Spoilers!
  zaterdag 9 mei 2026 @ 20:38:34 #39
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220752755
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
een elektrisch verstelbaar bed
Ik denk dat dat mijn volgende grote aankoop wordt _O_ Dat lijkt me wel heerlie de peerlie.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 9 mei 2026 @ 20:38:43 #40
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220752758
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik wil van de week melanzane maken dus aubergines besteld bij picnic. De vorige keer kreeg ik mini aubergines dus voor de zekerheid 3 besteld. Alle 3 formaat joekel _O-
Ni maak eens verzinnen wat ik er nog meer mee kan maken
Ik heb nog wel een heel eenvoudig recept voor aubergines :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zaterdag 9 mei 2026 @ 20:40:35 #41
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220752782
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ik denk dat dat mijn volgende grote aankoop wordt _O_ Dat lijkt me wel heerlie de peerlie.
Het is ook echt geweldig. Ik gebruik het elke ochtend om wat te lezen als ik net wakker ben. En verder bij verkoudheid, kiespijn en restless leg.
Spoilers!
pi_220752897
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik wil van de week melanzane maken dus aubergines besteld bij picnic. De vorige keer kreeg ik mini aubergines dus voor de zekerheid 3 besteld. Alle 3 formaat joekel _O-
Ni maak eens verzinnen wat ik er nog meer mee kan maken
Meer melanzane. Lijkt me simpel :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 9 mei 2026 @ 21:01:12 #43
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220752930
Hier voor t eerst in weken eens een zaterdag zonder verplichtingen; de tuinslang uitgerold, de nieuwe uitschuifborstel opgesnord, zeepwater gebrouwen en de hele voorkaant van het huis geboend.

Overkapping, overstekken, ombouwen van de dakgoten, het houtwerk en daarna ook de ramen gelapt.

De ramenlapper bleek vorig jaar dermate onbetrouwbaar (9x in rekening brengen voor maar 5x komen opdagen, houtwerk schoonmaken in rekening brengen maar het nooit doen) en dan nog liegen dat je wel geweest ben (hangen 4 camera's, op geen enkele in beeld op de gefactureerde datums terwijl 3 bingo hebben als je de oprit oploopt... ) dus afscheid van genomen.

Maar nu moet ik het wel zelf doen :P Dus dat maar eens gedaan.

[edit] en gras gemaaid, en alle tuinslangen weer eens voorzien van de juiste en passende en niet gescheurde koppelingen enzo

Oow en die oprit ook voor 1/3 vrij van grasjes enzo gemaakt; volgend lang weekend de rest en de zijkant van het pand.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 9 mei 2026 @ 21:07:15 #44
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220752971
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 20:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Meer melanzane. Lijkt me simpel :Y
Waarheid.
Spoilers!
  Moderator zaterdag 9 mei 2026 @ 21:08:40 #45
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220752984
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 21:01 schreef fietsie het volgende:

[edit] en gras gemaaid, en alle tuinslangen weer eens voorzien van de juiste en passende en niet gescheurde koppelingen enzo
Ik heb hier nog Gardena's die in West Germany zijn gemaakt :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 9 mei 2026 @ 21:10:32 #46
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220752994
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 21:08 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik heb hier nog Gardena's die in West Germany zijn gemaakt :D
Die zijn vast van taaier plastiek.

Ik zit wat in te lezen in regentondompelpompen van Gardena, maar ik kan dan zo snel weer niet een beregeningscomputer vinden die die pomp kan aansturen.

Alleen in hun smart series, maar dan moet je een hub (paar honderd euro) en een controller (zeker een tientje of 8) voor het alleen maar starten en stoppen van een pomp. Misschien dan een Action klok erop zetten ofzo.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 9 mei 2026 @ 21:14:50 #47
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220753031
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 21:10 schreef fietsie het volgende:

[..]
Die zijn vast van taaier plastiek.

Ik zit wat in te lezen in regentondompelpompen van Gardena, maar ik kan dan zo snel weer niet een beregeningscomputer vinden die die pomp kan aansturen.

Alleen in hun smart series, maar dan moet je een hub (paar honderd euro) en een controller (zeker een tientje of 8) voor het alleen maar starten en stoppen van een pomp. Misschien dan een Action klok erop zetten ofzo.
Kan je iets met Home Assistant knutselen? Hier draait sinds vandaag een bewateringscomputer in HA :9
Spoilers!
  zaterdag 9 mei 2026 @ 21:17:18 #48
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220753047
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 21:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Home Assistant
Ja zoiets zou kunnen (google home dan in dit geval) maar ik had eigenlijk gehoopt dat in het Gardena ecosysteem bewateren vanuit je regenvoorraad tegenwoordig gemeengoed zou zijn.

Er is een zonnepaneelvariant, maar daarvan betwijfel ik of de pomp de afstand kan overbruggen naar de kas (500 liter regenton hangt 5 meter van de kas af)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220753075
Heerlijke dag 4 weer.
Die pasta _O_

DSC07781.JPG (3000×2250) https://share.google/0EvYJXOMgkB8FdYJr


Stomme linkjes :wtf:
  Moderator zaterdag 9 mei 2026 @ 21:23:14 #50
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220753089
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 21:10 schreef fietsie het volgende:

[..]
Die zijn vast van taaier plastiek.

Ik zit wat in te lezen in regentondompelpompen van Gardena, maar ik kan dan zo snel weer niet een beregeningscomputer vinden die die pomp kan aansturen.

Alleen in hun smart series, maar dan moet je een hub (paar honderd euro) en een controller (zeker een tientje of 8) voor het alleen maar starten en stoppen van een pomp. Misschien dan een Action klok erop zetten ofzo.
Gründlichkeit. Heb vorig jaar aantal van Granit gekocht (net zoiets als Kramp) en die zijn ook degelijk en handige vergrendeling.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 9 mei 2026 @ 21:30:43 #51
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220753141
Ik heb nog steeds niets gehoord van een slangkoppeling met vleugelmoer die voor me besteld zou worden. In Nederland kun je die overal krijgen maar in Duitsland niet, of niet in de juiste maat.

Dus dinsdag maar even in NL in de winkel aan een kijken of ik eindelijk de bron klaar krijg.

Vanavond ook met water in de weer geweest, alle 12 fruitbomen twee emmers water gegeven uit regentonnen.

Verder het Rotband aansmeren vanavond gedaan. Iets eerder gaan eten en pizzadeeg voor morgen gemaakt en na het eten (voorstrijk had toen 8u gedroogd) nog even wat aangesmeerd.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220753176
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het niet heel grappig dat ik steeds als ik lig enorm moet hoesten en daarbij ook behoorlijk benauwd ben. Ik zit nu rechtop tv te kijken en dat is ok. Maar vannacht is het anders. En ik ben alleen thuis dus ik vind dit niet zo leuk. Ook al heb ik al 6 van zulke nachten overleefd. Gelukkig heb ik een elektrisch verstelbaar bed dus kan ik wat rechterop zitten.
Dat was ik laatst vergeten met de verstopte neus, na dagen dacht ik eraan.

_O- @flipsen t is lekker, ga er caponata mee maken, dat heb ik niet meer op voorraad
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 9 mei 2026 @ 22:04:58 #53
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220753341
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 21:17 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ja zoiets zou kunnen (google home dan in dit geval) maar ik had eigenlijk gehoopt dat in het Gardena ecosysteem bewateren vanuit je regenvoorraad tegenwoordig gemeengoed zou zijn.

Er is een zonnepaneelvariant, maar daarvan betwijfel ik of de pomp de afstand kan overbruggen naar de kas (500 liter regenton hangt 5 meter van de kas af)
Het doosje lag nog op tafel. Deze is via wifi. Die we vorig jaar hadden ging via blutooth en daar moest elke 4 dagen 6 nieuwe batterijen in. En oplaadbare batterijen pikte hij niet.

Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 mei 2026 @ 22:13:23 #54
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220753396
Bijgepraat met moeder overste O+. Maar dan wordt een gesprek ook direct twee uur _O-
Onze oude office manager maar tevens gastvrouw, huispsycholoog, enz enz enz in 1. Iemand bij wie je altijd terecht kan, ook al is het geen officiële functie.
Of ze dr echte werk nu goed deed doet niet ter zake. Ze is inmiddels drie jaar met pensioen en nog mis je dr wel eens op kantoor voor die dingen die er niet meer zijn, maar het kantoor net even aangenamer maakte.

Binnenkort komt ze weer buurten op kantoor. :)

[ Bericht 7% gewijzigd door borisz op 09-05-2026 22:19:17 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220753557
Moulin Rouge was wat ik ervan verwachtte.
Strakke show, veel beweging, veel bloot (we zaten er met de neus.. onder -> mensen in kooien ). Carlo Boszhard die geen rol speelde maar eigenlijk zichzelf was (en dat paste) en die in een zaal vol Postcodeloterijwinnaars natuurlijk het grapje 'Wat een Postcodekanjer van een stem he?' maakte. Wist ik meteen weer waarom het niet mijn favoriete presentator is.

Het verhaal maakte wat te snelle ontwikkelingen door en eindigde abrupt. Met 'bij elkaar geraapte' bekende nummers om het aan elkaar te breien. Precies de dingen die ik in een musical minder kan waarderen en dus had ik om de goede redenen geen geld aan een kaartje uitgegeven tot dit gratis aanbod op mijn pad kwam.

Trouwens nog nooit zoveel mensen te laat binnen geloodst zien worden :D Dat zal toch echt met de factor 'gratis' te maken hebben denk ik.

Wel leuke middag gehad, net nog confetti in mijn hemd gevonden (want het moest natuurlijk wel vrolijk eindigen). Goed gegeten bij een koreaans fusion restaurant ook.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 9 mei 2026 @ 23:15:21 #56
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220753963
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 22:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Het doosje lag nog op tafel. Deze is via wifi. Die we vorig jaar hadden ging via blutooth en daar moest elke 4 dagen 6 nieuwe batterijen in. En oplaadbare batterijen pikte hij niet.

[ afbeelding ]
Ahja maar deze moet aan de waterleiding toch ?

Ik wil een pomp in mijn regenton, en die dan 2x per dag 5 minuten draaien zodat ie de kas bevloeit.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 9 mei 2026 @ 23:15:44 #57
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220753968
quote:
Kraus leefde door zijn thuissituatie in spanning toe naar het gevecht met Brooks. Zijn vriendin, die ook in de zaal zat in Rotterdam, staat op het punt om zwanger te worden.
Bron: nu.nl
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 9 mei 2026 @ 23:16:18 #58
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220753973
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 23:15 schreef fietsie het volgende:

[..]
Bron: nu.nl
_O- (maar hoort volgens mij in een ander topic?)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zaterdag 9 mei 2026 @ 23:18:01 #59
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220753993
quote:
80s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 23:16 schreef flipsen het volgende:

[..]
_O- (maar hoort volgens mij in een ander topic?)
Neuh het viel me op tijdens het lezen van het nieuws
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 9 mei 2026 @ 23:23:43 #60
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220754040
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 23:15 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ahja maar deze moet aan de waterleiding toch ?

Ik wil een pomp in mijn regenton, en die dan 2x per dag 5 minuten draaien zodat ie de kas bevloeit.
Aan de kraan inderdaad. Maar zoiets moet toch ook wel voor jouw situatie mogelijk zijn lijkt me.
Spoilers!
pi_220755036
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 23:15 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ahja maar deze moet aan de waterleiding toch ?

Ik wil een pomp in mijn regenton, en die dan 2x per dag 5 minuten draaien zodat ie de kas bevloeit.
Wij zochten jaren geleden iets dat zou werken zonder stroom én zonder waterdruk. Enige wat wij toen vonden was https://www.irrigatia.com
Dat systeem werkt wel (maar niet 9 maanden zonder toezicht).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zondag 10 mei 2026 @ 08:52:33 #63
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220755240
:W
Lekker weer, zo eventjes richting bakker fietsen O+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220755331
Mogge!

Laatste antibiotica ingenomen *O* , ingewanden kunnen zich weer herstellen.

Vanochtend Elin ander voer gegeven en in één keer alles op *O*
Morgen maar wat meer daarvan halen
We have far more in common than that which devides us..
pi_220755339
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 09:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Laatste antibiotica ingenomen *O* , ingewanden kunnen zich weer herstellen.

Vanochtend Elin ander voer gegeven en in één keer alles op *O*
Morgen maar wat meer daarvan halen
Dat is allemaal mooi nieuws *O*
  zondag 10 mei 2026 @ 09:21:03 #66
63722 z80
I fink you freaky
pi_220755455
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 23:15 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ahja maar deze moet aan de waterleiding toch ?

Ik wil een pomp in mijn regenton, en die dan 2x per dag 5 minuten draaien zodat ie de kas bevloeit.
Van Sonoff heb je ook stekkerdozen die je aan/uit kunt zetten via een systeem naar keuze. Betaal je een paar euro meer kun je ook het stroomverbruik meten. En het leuke van Sonoff, het systeem is compleet open. Je kunt deze koppelen /programmeren/flashen voor elk systeem naar keuze.
Leverbaar via onze grote vriend in het verre oosten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 10 mei 2026 @ 09:24:54 #67
63722 z80
I fink you freaky
pi_220755510
quote:
7s.gif Op zondag 10 mei 2026 08:09 schreef sigme het volgende:

[..]
Wij zochten jaren geleden iets dat zou werken zonder stroom én zonder waterdruk. Enige wat wij toen vonden was https://www.irrigatia.com
Dat systeem werkt wel (maar niet 9 maanden zonder toezicht).
Dit soort systemen werken wel in Nederland. Mits je er een groter solar paneel aan hangt. En het paneel vrij zicht heeft op de zon.
Ik heb ooit eens gekeken naar dit soort oplossingen voor hier in de wildernis. Maar teveel schaduw door al het groen, en de zon aan de verkeerde kant van het huis voor een groot deel van de dag.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 10 mei 2026 @ 09:25:05 #68
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220755512
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 22:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Moulin Rouge was wat ik ervan verwachtte.
Strakke show, veel beweging, veel bloot (we zaten er met de neus.. onder -> mensen in kooien ). Carlo Boszhard die geen rol speelde maar eigenlijk zichzelf was (en dat paste) en die in een zaal vol Postcodeloterijwinnaars natuurlijk het grapje 'Wat een Postcodekanjer van een stem he?' maakte. Wist ik meteen weer waarom het niet mijn favoriete presentator is.

Het verhaal maakte wat te snelle ontwikkelingen door en eindigde abrupt. Met 'bij elkaar geraapte' bekende nummers om het aan elkaar te breien. Precies de dingen die ik in een musical minder kan waarderen en dus had ik om de goede redenen geen geld aan een kaartje uitgegeven tot dit gratis aanbod op mijn pad kwam.

Trouwens nog nooit zoveel mensen te laat binnen geloodst zien worden :D Dat zal toch echt met de factor 'gratis' te maken hebben denk ik.

Wel leuke middag gehad, net nog confetti in mijn hemd gevonden (want het moest natuurlijk wel vrolijk eindigen). Goed gegeten bij een koreaans fusion restaurant ook.
Wat een hoop tekst voor "flopshow".
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 10 mei 2026 @ 09:29:35 #69
63722 z80
I fink you freaky
pi_220755548
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 22:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Moulin Rouge was wat ik ervan verwachtte.
Strakke show, veel beweging, veel bloot (we zaten er met de neus.. onder -> mensen in kooien ). Carlo Boszhard die geen rol speelde maar eigenlijk zichzelf was (en dat paste) en die in een zaal vol Postcodeloterijwinnaars natuurlijk het grapje 'Wat een Postcodekanjer van een stem he?' maakte. Wist ik meteen weer waarom het niet mijn favoriete presentator is.

Het verhaal maakte wat te snelle ontwikkelingen door en eindigde abrupt. Met 'bij elkaar geraapte' bekende nummers om het aan elkaar te breien. Precies de dingen die ik in een musical minder kan waarderen en dus had ik om de goede redenen geen geld aan een kaartje uitgegeven tot dit gratis aanbod op mijn pad kwam.

Trouwens nog nooit zoveel mensen te laat binnen geloodst zien worden :D Dat zal toch echt met de factor 'gratis' te maken hebben denk ik.

Wel leuke middag gehad, net nog confetti in mijn hemd gevonden (want het moest natuurlijk wel vrolijk eindigen). Goed gegeten bij een koreaans fusion restaurant ook.
Mocht je deze show ook nog een keer in het Duits willen zien? In Köln staat naast het station nu een grote hal waar ze ook staan te jammeren.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator zondag 10 mei 2026 @ 09:44:16 #70
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220755676
Zo'n soort tent links als je vanuit Hbf richting Hohenzollernbrücke gaat?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 10 mei 2026 @ 09:46:38 #71
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220755698
Aan de kant van de Dom is een of andere orkestzaal, ondergronds. Het voetpad gaat over het dak. Door een ontwerpfout hoor je het als er mensen over lopen, dus als er iets te doen is, staan er drangheten beveiligers op dat stuk voetpad :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 10 mei 2026 @ 09:49:37 #72
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220755730
Voor wie denk dat alle winkels dicht zijn in D op zondag: behalve de bakker was ook de naastgelegen bloemist vandaag geopend. En het was er druk :D

Makkelijk punten scoren, thuiskomen met warm brood en verse bloemen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220755760
Nou manlief is onderweg naar Amsterdam voor studie en ik ga zo naar mijn moeder en we gaan lekker tapas eten voor moederdag.

Gisteren was een lange dag, om 8u van huis en net voor middernacht thuis. Maar het was ook erg gezellig. Met een groep van 30 man van 1 van onze brouwgildes zijn we een flink stuk van de zennevallei doorgereden en bij 5 verschillende stekerijen/brouwerijen gekeken (en wat gedronken).
  zondag 10 mei 2026 @ 09:56:28 #74
63722 z80
I fink you freaky
pi_220755780
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 09:44 schreef derLudolf het volgende:
Zo'n soort tent links als je vanuit Hbf richting Hohenzollernbrücke gaat?
Kijk op maps en je ziet de feesttent staan. Incl label Moulin Rouge.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220756191
Het is hier maar 17 graadjes en miezer/bewolkt op Sardinië *O* -O- :P

In de auto gestapt en ritje langs onbekende wegen en bezienswaardigheden die we w.s. door het weer niet zien _O-
  Moderator zondag 10 mei 2026 @ 11:20:45 #76
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220756501
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 09:56 schreef z80 het volgende:

[..]
Kijk op maps en je ziet de feesttent staan. Incl label Moulin Rouge.
Dat label zie ik niet, wel foto's van Moulin Rouge als ik op Musical dome klik.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220756555
Hopelijk hebben jullie straks straks stralend weer
We have far more in common than that which devides us..
pi_220756809
Dat was een Moederdagbrunch: brioche als french toast met heerlijk zoete aardbeien, witte chocola en sprinklers. :Y)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar hebben de buren van de woonboerderij hiernaast kippen sinds vandaag. Tok tok tok.
Gezellig.

Fijne dag @all.
  zondag 10 mei 2026 @ 12:40:23 #79
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220756914
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 09:44 schreef derLudolf het volgende:
Zo'n soort tent links als je vanuit Hbf richting Hohenzollernbrücke gaat?
Die staat er al op z'n minst 15 zo geen 20 jaar trouwens.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 10 mei 2026 @ 13:20:39 #80
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220757130
quote:
7s.gif Op zondag 10 mei 2026 08:09 schreef sigme het volgende:

[..]
Wij zochten jaren geleden iets dat zou werken zonder stroom én zonder waterdruk. Enige wat wij toen vonden was https://www.irrigatia.com
Dat systeem werkt wel (maar niet 9 maanden zonder toezicht).
Thnx, ff kijken
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 mei 2026 @ 13:41:53 #81
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220757235
Hmmm bij ma was Office ineens gedeactiveerd. Vorige maand via Groupon voor een prikkie Office 2024 aangeschaft.
Nou uiteindelijk de telefonische activatie gebruikt is het weer gelukt. Ze kan weer in Office. :+

Heb mn goede daad weer gedaan. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220758004
Nou, wanneer de politie hier nog wat bonnen moet uitschrijven deze maand moeten ze richting de John Frost brug. Er kwam een trouwstoet voorbij met een eigen interpretatie van verkeersregels

En wat is dat de laatste jaren met motorrijders, grootste deel maken een pokkeherrie alsof ze een kapotte uitlaat hebben.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 10 mei 2026 @ 16:41:43 #83
63722 z80
I fink you freaky
pi_220758282
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 15:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, wanneer de politie hier nog wat bonnen moet uitschrijven deze maand moeten ze richting de John Frost brug. Er kwam een trouwstoet voorbij met een eigen interpretatie van verkeersregels

En wat is dat de laatste jaren met motorrijders, grootste deel maken een pokkeherrie alsof ze een kapotte uitlaat hebben.
Als ze op het Keizer Traianusplein gaan staan hebben ze een extra boekje nodig.
De verplichte rijrichting is blijkbaar niet van toepassing op een groot aantal weggebruikers. Waarom in de rij gaan staan voor de afslag richting Beek Ubbergen, als je ook als een verkeershufter je eigen regels kunt maken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220758309
quote:
7s.gif Op zondag 10 mei 2026 09:29 schreef z80 het volgende:

[..]
Mocht je deze show ook nog een keer in het Duits willen zien? In Köln staat naast het station nu een grote hal waar ze ook staan te jammeren.
Lees jij hieruit dat ik hem nog eens wil zien? :P

quote:
15s.gif Op zondag 10 mei 2026 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wat een hoop tekst voor "flopshow".
Niet :(

Maar geen top10 (of 20) notering voor mij.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220758312
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 16:41 schreef z80 het volgende:

[..]
Als ze op het Keizer Traianusplein gaan staan hebben ze een extra boekje nodig.
De verplichte rijrichting is blijkbaar niet van toepassing op een groot aantal weggebruikers. Waarom in de rij gaan staan voor de afslag richting Beek Ubbergen, als je ook als een verkeershufter je eigen regels kunt maken.
Wat ik kon zien hielden ze zich wel aan de rijrichting en ze stopten voor rood. Maar een paar motoren zorgden er wel voor dat auto’s uit een zijstraat niet in de stoet konden. En sommigen hadden wat moeite met gas en rem
We have far more in common than that which devides us..
pi_220758416
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 12:18 schreef AnneX het volgende:
Dat was een Moederdagbrunch: brioche als french toast met heerlijk zoete aardbeien, witte chocola en sprinklers. :Y)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar hebben de buren van de woonboerderij hiernaast kippen sinds vandaag. Tok tok tok.
Gezellig.

Fijne dag @:all.
Natte brunch? :P

Ik deed zwemmen, bijscholing gang van zaken zwembad, inclusief watermeting, hulpmiddelen en evacuatieplannen.
Gevolgd door brunch bij broer.

Op de terugweg bijna van de snelweg gereden door een aso klotebelg :( Ik was 1 auto aan het inhalen op Vmax, niks in de achteruitkijkspiegel en net voor ik terug wilde invoegen was die spiegel gevuld opeens met klotebelg.
Die was dus met lichtsnelheid aan komen scheuren en vond het he-le-maal niks dat hij even terug naar 100 moest.

Ik was klaar met inhalen en ging terug. Waarop KLOTEBELG me voor de goede orde afsneed (echt afsneed, ik moest de vluchtstrook opslingeren) en als toetje een brakecheck deed :r

Toeter van mij, hartverzakking van ouders en mezelf, peut gas van klotebelg.


Had ik al gezegd dat het een klotebelg was? :(

Zo onnodig, zo gevaarlijk, dit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 10-05-2026 18:25:24 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220758786
@Cat-astrophe 😉 net hagelslag dan… met frambozen smaakje 😇

Wat een hufter zo’n Belgische weggebruiker.
pi_220758918
@Cat-astrophe :( :( :(

Hoi! :W Jongste nichtje was er dit weekend voor het eerst. Gister 11.30u gebracht, vandaag 12u opgehaald. Was leuk en vermoeiend tegelijk. Daarna nog even naar vrijwilligersborrel op hockey. En inmiddels onderweg naar ouders, morgenochtend vroeg op uni daar college geven en dan kan ik net halfuurtje later weg. Daar nog even keer slides doorlezen en dan moet het wel weer goedkomen, heb vorig jaar en jaar ervoor zelfde college ook gegeven. En dan lekker op tijd naar bed :+
  zondag 10 mei 2026 @ 18:12:37 #89
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220759041
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 16:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Niet :(

Maar geen top10 (of 20) notering voor mij.
Sorrie mefrauw :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 10 mei 2026 @ 18:45:12 #90
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220759355
Koud vanochtend op de buitenbaan (8 graden). Toernooitje met vrouwlief spelen, kan ik mooi mijn nieuwe schoenen rustig inlopen. Voorlopig 1 gewonnen, 3 verloren en toch door naar de kwartfinale :')
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator zondag 10 mei 2026 @ 20:29:24 #91
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220759945
Ik had nog niets van m'n belasting gehoord, die ik had uitbesteed. Blijkbaar is het gebruikelijk dat die mensen uitstel aanvragen omdat ze anders heel veel aangiften in twee maand moeten doen.

Maar krijg net een mailtje van belastingmannetje, ruim ¤3400 terug :o
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 10 mei 2026 @ 20:36:40 #92
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220759984
*G* *G*
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 10 mei 2026 @ 21:09:08 #93
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220760130
Ik ga denk ik maar gewoon een Gardena regentonpomp sturen met Google Home, via een geschakeld stopcontact van dde kerstverlichting.

Dan kan ik later alsnog een charmantere oplossing maken.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220760676
Dat zijn leuke bedragen @derLudolf Maar je zal er ook vast veel bestemmingen voor hebben
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zondag 10 mei 2026 @ 22:32:37 #95
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220760691
Spouwmuurisolatie kost ongeveer hetzelfde. Iets minder.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 11 mei 2026 @ 00:37:54 #96
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220761125
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 22:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat zijn leuke bedragen @:derLudolf Maar je zal er ook vast veel bestemmingen voor hebben
Argentinie, Chili, Perú... B-)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220761305
Kak!
Pan vol gevacumeerde sous vide gegaarde asperges vergeten, hele nacht in het water laten staan. Waren vanmorgen lauw.

Ik neig toch naar nog eten, want asperges en een uur verwarmd op 88..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 07:06:19 #98
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220761325
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 00:37 schreef flipsen het volgende:

[..]
Argentinie, Chili, Perú... B-)
Nee genoeg plekken in Europa die ik eerst nog wel zien.
En als ik veel geld op één reis wil stuk slaan:
https://www.deverdwaaldejongens.nl/
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')