SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Ze hebben vandaag ook hier opgetreden (of ze komen dat nog doen)quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:01 schreef livelink het volgende:
De Jostiband kwam ongeveer langs het raam van mijn werk vliegen vandaag.
Members of Mayday - Enter The Arena
TheFatRat feat. Laura Brehm - Mayday
Tune ik daarvoor in, hoor ik Freestylerquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:07 schreef DJ11 het volgende:
We blijven nog heel even beuken. Hierna gaat het tempo aardig omlaagMembers of Mayday - Enter The Arena
Ik werk vlak bij het bevrijdingsfestival in Utrecht. Dat ding kwam echt heel laag over. Ik vond het echt behoorlijk angstaanjagend. Ik geloof ook niet dat ik er zo nodig in zou willen zitten.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoop dat het niet te heftig was in de heli voor de Josti-band, het is echt heel oncomfortabel in zo’n ding
Bomfunk MC's - Freestyler
Oei... tja, alweer twee nummers verder, sorryquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tune ik daarvoor in, hoor ik Freestyler…
Ik vraag 'm zo gewoon nog een keer aan.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oei... tja, alweer twee nummers verder, sorry
Goedenavond MadMasterquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag 'm zo gewoon nog een keer aan.
Vrijheid van keuze…
We zijn hier wel wat gewend qua laag overvliegend militair materieel, je raakt er gelukkig wel aan gewend, al is de frequentie al een tijdje beduidend hoger.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik werk vlak bij het bevrijdingsfestival in Utrecht. Dat ding kwam echt heel laag over. Ik vond het echt behoorlijk angstaanjagend. Ik geloof ook niet dat ik er zo nodig in zou willen zitten.
Hier in Wijk vliegt er ook veel over. Ook laag en met meerdere tegelijk en dan vind ik het ook altijd al angstaanjagend. Maar deze was nog een tandje lager.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We zijn hier wel wat gewend qua laag overvliegend militair materieel, je raakt er gelukkig wel aan gewend, al is de frequentie al een tijdje beduidend hoger.
Ik had de vlag uithangen. Net naar binnen gehaald want het gaat nog harder waaien en ik verwacht regenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:17 schreef livelink het volgende:
Heeft hier iemand vandaag iets bevrijdingsgerelateerds gedaan?
Een 5-mei uitzending samengesteldquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:17 schreef livelink het volgende:
Hallo allemaal!quote:
Zie hierboven…quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:17 schreef livelink het volgende:
Klinkt als een geslaagde dag.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo allemaal!
Vandaag heerlijk door Amsterdam gelopen en mijn geboortehuis na 55 jaar weer eens gezien.
Het was de bedoeling om een wandeling met een gids te maken, maar daarvoor had je je moeten aanmelden en dat was niet vermeld in het krantenartikel.
Dus toen maar een voormalig gezamenlijke klasgenoot van mw. MM en mij en haar vriend door Amsterdam Zuid en randje Centrum gelopen…
The Supermen Lovers feat. Nicole Slack Jones - One & More
Ja, rondje Apollolaan, het Hilton van John, Yoko en Herman, Vondelpark, mijn geboortehuis, Leidseplein, Paradiso, Museumplein…quote:
Jij hoort nu overal I Feel Love in als er een beetje sequencer in zit…quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:23 schreef DJ11 het volgende:
Een vleugje I Feel Love, de rest gaat vanzelf. Vorige keer gedebuteerd, vandaag in de herhaling:The Supermen Lovers feat. Nicole Slack Jones - One & More
Ik kan het niet helpenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hoort nu overal I Feel Love in als er een beetje sequencer in zit…
Selecter - On My Radio
Lübeck ben ik ook wel eens geweest. Vond ik een leuke stad. Onderweg naar Travemunde was dat.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik was gisteren in Lübeck, en daar wel wat sporen van WOII .
De kerk die ik bezocht is door de Engelsen gebombardeerd.
De bronzen klokken die in de toren hingen zijn daarbij neergestort en die liggen nog precies op de plek waar ze neergekomen zijn.
Jij bent nog steeds bezig je te bevrijden van het hoge Noorden?quote:
Mijn ouders zijn daar afgelopen zomer op vakantie geweest. Dat is ze goed bevallen.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik was gisteren in Lübeck, en daar wel wat sporen van WOII .
De kerk die ik bezocht is door de Engelsen gebombardeerd.
De bronzen klokken die in de toren hingen zijn daarbij neergestort en die liggen nog precies op de plek waar ze neergekomen zijn.
Het is echt een prachtige stad. Ik zit er vlakbijquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Lübeck ben ik ook wel eens geweest. Vond ik een leuke stad. Onderweg naar Travemunde was dat.
Dat heb ik opgegeven. Gisteren de beschaving maar weer opgezocht.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij bent nog steeds bezig je te bevrijden van het hoge Noorden?
Ik ben het niet tegengekomenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn daar afgelopen zomer op vakantie geweest. Dat is ze goed bevallen.
In Zwolle heb je bij het station een Café Lübeck. Dus ik heb m'n ouders de opdracht meegegeven om daarginds een Café Zwolle te regelen. Dat is wel het minste
What Fun! - The Right Side Won (extended version)
Ik heb er drie keer opgetreden. Wel op kleine zij-podia hoor; dat jullie niet gaan denken dat mijn bands bij de headliners hoorde.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:30 schreef livelink het volgende:
Ik ben nog nooit op een bevrijdingsfestival geweest, zelfs. Ik hou niet zo van mensenmassa's. Zat net in de bus al met allerlei dronken jongeren die uitstapten daar. Ik las toen net op rtv utrecht dat het vol was. Dus die dronken jongeren gaan vast de arme buurt onveilig maken.
Ik vond het 1 keer te druk. En te warm. Dat was ook in Vlissingen, heel lang geleden. Andere keren was het daar goed te doen. Vroeger was het in Utrecht niet zo massaal, totdat het naar park Transwijk werd verplaatst, daar ben ik nog 1 keer geweest.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:30 schreef livelink het volgende:
Ik ben nog nooit op een bevrijdingsfestival geweest, zelfs. Ik hou niet zo van mensenmassa's. Zat net in de bus al met allerlei dronken jongeren die uitstapten daar. Ik las toen net op rtv utrecht dat het vol was. Dus die dronken jongeren gaan vast de arme buurt onveilig maken.
Daarvoor was het toch bij het Smakkelaarsveld? Daar ben ik wellicht ooit nog wel even langsgelopen.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik vond het 1 keer te druk. En te warm. Dat was ook in Vlissingen, heel lang geleden. Andere keren was het daar goed te doen. Vroeger was het in Utrecht niet zo massaal, totdat het naar park Transwijk werd verplaatst, daar ben ik nog 1 keer geweest.
1 Keer naar Haarlem (waar deze band vandaan komt) geweest, maar dat was veels te druk.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:30 schreef livelink het volgende:
Over Haarlem gesproken. Vandaag is het uitzending 546. En "0546" is het kengetal van een bepaalde stad in Nederland...quote:
Herman Finkers we gaan naar de Ardennenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Over Haarlem gesproken. Vandaag is het uitzending 546. En "0546" is het kengetal van een bepaalde stad in Nederland...
Almelo…quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Over Haarlem gesproken. Vandaag is het uitzending 546. En "0546" is het kengetal van een bepaalde stad in Nederland...
Ik mag toch hopen van niet.quote:
Dat is echt bezopen druk jaquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1 Keer naar Haarlem (waar deze band vandaan komt) geweest, maar dat was veels te druk.
Nooit meer…
George!!!quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:36 schreef DJ11 het volgende:
Ik vrees dat dit niet het laatste nummer is met deze titel, vanavondPharrell Williams - Freedom
Ben nog wel ook een keer bij een festival bij Sloterdijk geweest, toen dat nog bijna niet bebouwd was. Met o.a. Nits, The Scene en CB Milton.quote:
Ik had een op een andere gehooptquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Same Title, Different Song(deel 1)
Erasure - Freedom
Dat is wel even geleden….quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben nog wel ook een keer bij een festival bij Sloterdijk geweest, toen dat nog bijna niet bebouwd was. Met o.a. Nits, The Scene en CB Milton.
Het was daarvoor zelfs gewoon op Vredenburg, echt heel relaxed. En toen Smakkelaarsveld en vervolgens in het Griftpark volgens mijquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Daarvoor was het toch bij het Smakkelaarsveld? Daar ben ik wellicht ooit nog wel even langsgelopen.
Duran Duran feat. Nile Rodgers - Free To Love
Ik vond het de eerste keer niet echt fijn. Nu vind ik het al wat lekkerder.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Vorige week gedebuteerd, vandaag perfect passend in de uitzending. En ik vind dit echt een ontzettende fijne plaat:Duran Duran feat. Nile Rodgers - Free To Love
Ik probeer het al op te zoeken, maar het zal begin jaren 90 geweest zijn.quote:
quote:Het "Pop against racism, beat it" festival vond in september 1994 plaats in de buurt van Station Sloterdijk in Amsterdam. Dit multiculturele muziek- en dansfestival, met edities in de jaren '90, richtte zich op het bestrijden van racisme. Het evenement trok tienduizenden bezoekers en werd soms gehouden in Spaarnwoude of het Amsterdamse Bos.
Brigitte Kaandorp & Herman Finkers - Duet
Ik heb dat als ik in de Ardennen ben of bij de EHBO ben…quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:46 schreef Symphonic het volgende:
Vorige week hoorde ik een koekoek, en dan moet je echt even aan Herman Finkers denken
oh leuk. Ga ik straks even kijken.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Tijdens de jubileum show van Herman in het De La Mar theater hebben we duet live mogen aanhoren. Toen snel de camera aangezet:
Bekijk deze YouTube-video
Al Bano & Romana Power - Libertà
Dat is echt al heel lang geleden.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:46 schreef DJ11 het volgende:
Aangezien ik een tijdje geleden per ongeluk een vrij matige Twentse versie instartte, zet ik het bij deze recht.Brigitte Kaandorp & Herman Finkers - Duet
Liberté - Parla & Pardouxquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:51 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een liedje waarvan de eerste vijf letters van de titel overeenkomen met de titel van dit liedje. Er zijn geen prijzen te winnen.
Komt het met dhl? Dat kun je makkelijk verzetten. Bij postnl kun je het vaak ook wel wijzigen vanuit je accountquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Iemand hier ervaring met levering van Zalando?
Zaterdag iets besteld, zou maandag bezorgd worden en nu komt het morgen pas.
Dan ben ik alleen niet thuis…
Maar je wist kennelijk al dat ik die er achteraan zou draaien. Bij deze:quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die sample uit Dance Across The Floor is duidelijk hoorbaar…
Jimmy 'Bo' Horne - Dance Across The Floor (edit)
Die ken ik dan weer niet. Schrale troost: er komt een (in mijn ogen) zomers liedje aan nuquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:57 schreef MadMaster het volgende:
Je had ook de Summer Mix van Ben Liebrand kunnen pakken…
Ik bedoelde deze:quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet. Schrale troost: er komt een (in mijn ogen) zomers liedje aan nu
Almost Monday - No More Regrets
Het duurt nog 6 dagen voor het weer maandag is.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:00 schreef DJ11 het volgende:
New music: Amerikaanse indiepop met een zomerse vibe. Ik hoor dit de komende tijd wel, tijdens de lange zomerdagenAlmost Monday - No More Regrets
Queen - I Want To Break Free
Dat deed de buurvrouw vandaag al, die ging de overkapping stofzuigen en ik denk ook het kunstgras ernaast. Heerlijk rustig buitenzitten was hetquote:
Oordoppen in, ANC aan en nergens last van hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat deed de buurvrouw vandaag al, die ging de overkapping stofzuigen en ik denk ook het kunstgras ernaast. Heerlijk rustig buitenzitten was het
Cosmic x Mickey Callisto - Queen For A Day
Het is bijna een parodie, maar het klinkt eigenlijk wel lekker.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:08 schreef DJ11 het volgende:
Het is bijna creepy, hoe dicht de stem van deze zanger bij die van Freddy Mercury komt. En dan maakt -ie met z'n band ook nog nummers die enorm Queen-achtig klinken. En alsof het allemaal nog niet duidelijk genoeg is, staat Queen ook nog in de songtitel...Cosmic x Mickey Callisto - Queen For A Day
Hierna: een verzoekje van Symphonic
Het gitaargeluid schurkt ook behoorlijk tegen dat van Brian aan.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:08 schreef DJ11 het volgende:
Het is bijna creepy, hoe dicht de stem van deze zanger bij die van Freddy Mercury komt. En dan maakt -ie met z'n band ook nog nummers die enorm Queen-achtig klinken. En alsof het allemaal nog niet duidelijk genoeg is, staat Queen ook nog in de songtitel...Cosmic x Mickey Callisto - Queen For A Day
Hierna: een verzoekje van Symphonic
Dat durf ik niet te zeggen. Voor zover ik kon nagaan, is dit de originele versie. Soms lastig om te zien. MadMaster heeft ook al zo'n lekker obscuur verzoekje ingediend. Ben ik nu aan het bekijken.quote:
Een of andere franse knakker heeft er ook wel een leuke uitvoering van gedaan. Matrak of zoet geloof ik.quote:
Het was jaren geleden een hype onder zolderkamergitaristen om dit te spelen. Jerry C is daar volgens mij mee begonnen.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen. Voor zover ik kon nagaan, is dit de originele versie. Soms lastig om te zien. MadMaster heeft ook al zo'n lekker obscuur verzoekje ingediend. Ben ik nu aan het bekijken.
Pop Tops - Oh Lord, Why Lord
Nicequote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:16 schreef DJ11 het volgende:
Het was even zoeken naar iets bijpassends dat niet al een miljoen keer is gedraaid, maar het is geluktPop Tops - Oh Lord, Why Lord
Moby - In This World
Omdat de kaboutertjes het niet doen?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Waarom moet ik steeds zelf thee zetten?
Die zong het voornamelijk live, toch? Volgens mij is dit een sample uit een oude plaat.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:21 schreef MadMaster het volgende:
Moby met de zangeres van The Urban Cookie Collective...
Irritant he! Dat heb ik 's ochtends met koffie zetten. Nu man en zoon vrij zijn en ik dus als eerste op ben moet ik zelf koffie zetten. En daar heb ik echt een hekel aan.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Waarom moet ik steeds zelf thee zetten?
Ze heeft meerdere songs van Moby ingezongen, ook live...quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die zong het voornamelijk live, toch? Volgens mij is dit een sample uit een oude plaat.
Die staken voor een betere CAOquote:
Münchener Freiheit - Herz Aus Glas (single version)
Dank voor de inspiratie...quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:25 schreef livelink het volgende:
Ik vond dat het op bevrijdingsdag wel Duitstalig moest zijn als verzoening..
Das ist wirklich wunderschönquote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:26 schreef DJ11 het volgende:
We blijven zo nog even bij de Freiheit. En dan heeft getal 'neunzig' er ook nog iets mee van doen...
George Michael - Freedom! '90
Tolga 'Flim Flam' Balkan - Joint Mix
Deze klinkt wat anders dan de hit versie uit 1988, masr het zal wel een edit zijn daarvan...quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoop dat ik de goede versie heb, MadMaster. Er zijn er nogal veel op YouTube. Hoe dan ook, hier is je verzoekje.Tolga 'Flim Flam' Balkan - Joint Mix
Het komt volgens mij uit Bulgarije of zo. Nog uit de tijd dat dit soort mixen met tape aan elkaar geplakt werden.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Interessant knip- en plakwerk. Het loopt allemaal wel lekker door.
Was wel een lekker mixje.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Daar is Jimmy Bo Horne weer, de inspiratie waarom ik dit oude mixje aangevraagd heb...
Met dank aan livelink dus...quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:42 schreef DJ11 het volgende:
Hierna alweer een verzoekje van MadMaster.Totaal andere koek, kan ik verzekeren. Of Kuchen, besser gesagt.
Das ist ein wirklich gutes Schnitzel.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Nog maar een wiedergutmachungsschnitzel....
Dat doen ze briljant, alleen snapt niet iedereen dat en stopt ze daarom in het verkeerde hokje.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Het cynisme druipt er af, dat doen ze altijd wel goed...
Ik zat eigenlijk meer aan bitterballen, kroketten, chocomel en vla te denken...quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Das ist ein wirklich gutes Schnitzel.
Allemaal in dezelfde mix?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk meer aan bitterballen, kroketten, chocomel en vla te denken...
257ers - Hollandquote:Lekker Strand und lekker Meisje, lekker Vaka-antie
Lekker Chocomel und Vla, denn wir sind hi-i-igh
Lekker neuken op de Wallen zonder te betalen
Holland ist die geilste Stadt der Welt
Ik vind Rammstein geniaal.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat doen ze briljant, alleen snapt niet iedereen dat en stopt ze daarom in het verkeerde hokje.
Dansbaar is het ook nog eens
Til is een achterlijke idioot met een verkeerd afgesteld moreel kompasquote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind Rammstein geniaal.
Tekstueel, muzikaal en als act.
Til Linders solo is daarentegen verschrikkelijk, te platvoers...
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Laten we dit aub bij een eenmalig optreden houden
quote:
Wham! - Freedom (long mix)
Tofquote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Aangezien ik rond 21:30 uur klaar wil zijn en ik nog de nodige nummers op de rol heb, moet ik nu de lijnen voor verzoekjes sluiten. Het goede nieuws is dat ik waarschijnlijk zaterdag gewoon uitzend, voorafgaand aan Melting
Het is compleet verbouwdquote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:56 schreef MadMaster het volgende:
You bet!
Loopt dit nu sneller dan normaal?
Ik heb er niks aan veranderd. Ik pitch bijna nooit iets. Heel toevallig heb ik dat vanavond een klein beetje gedaan bij Jimmy 'Bo' Horne.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:56 schreef MadMaster het volgende:
You bet!
Loopt dit nu sneller dan normaal?
Het is gewoon de lange versie, meer nietquote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat irritant dit, ik ken elke noot van het nummer en dan is het opeens anders
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Derrick zou zeggen: 'Harry, etwas stimmt hier nicht.'
Pet Shop Boys - Liberation
Robert Miles feat. Kathy Sledge - Freedom (radio edit)
Zo vrij als een vogeltje?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:07 schreef DJ11 het volgende:
Deze keer niet Children, maar een andere single van Robert Miles:Robert Miles feat. Kathy Sledge - Freedom (radio edit)
Dat ene bandje van Melting is ook nog onderweg...
De notenkraker. Klassieke muziek in de praktijk gebrachtquote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vond met tuinieren nog een verdwaalde hazelnoot, dus die legde ik even opzij. Ging ik erna bovenop staan, krak…handige methode om noten te kraken wel
Mijn eigen notenkrakerquote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vond met tuinieren nog een verdwaalde hazelnoot, dus die legde ik even opzij. Ging ik erna bovenop staan, krak…handige methode om noten te kraken wel
Dat doe je goed. Harde noten om te kraken, die hazelnoten. Wel lekker.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
The Beatles - Free As A Bird (2025 mix)
We hebben 3 hazelaars staanquote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:11 schreef livelink het volgende:
Ik vind nog wel eens een verdwaalde walnoot in mijn tuin, maar nooit hazelnoten.
En ooit lekker. Die verpakking vind ik dan net minder helaas.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind alleen maar verpakkingen van Snickers in de tuin, ooit een vuist vol pinda's...
De Beatles hadden wel iets met vogelsquote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:11 schreef DJ11 het volgende:
Uiteraard in de 'nieuwe' mix uit 2025, waarbij de vocals van John Lennon met de nieuwste technieken nog wat verder verbeterd zijn.The Beatles - Free As A Bird (2025 mix)
Ik vind steeds van die minizakjes van Haribo in de tuinquote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind alleen maar verpakkingen van Snickers in de tuin, ooit een vuist vol pinda's...
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
De rest moet ik toch ook eens gaan kraken, misschien wachten tot Symph thuis is, die kan met z’n grote voeten de hele voorraad met 1 stap kraken
De kindertjes weten helaas niet meer wat een prullenbak is...quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik vind steeds van die minizakjes van Haribo in de tuin
We hebben nutellabomenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:12 schreef MadMaster het volgende:
2120 - Still You Love Me
Ze weten ook het verschil tussen openbare weg en onze tuin niet zo goed. Ik heb nu barricades opgeworpen, want ik ben het wel een beetje beu dat ze door onze heg duiken om zo aan hun belagers in een spel te ontkomenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De kindertjes weten helaas niet meer wat een prullenbak is...
Ik vind dit een lekker nummer hoor,quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:15 schreef DJ11 het volgende:
Amper beluisterd op Spotify, amper 'bekeken' op YouTube (al is er geen clip), maar ik krijg geen genoeg van dit liedje uit Canada. Als je het voor het eerst hoort, klinkt het wat raar. Maar het wordt écht alsmaar beter.2120 - Still You Love Me
Keane - Walnut Tree
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Het nummer van Keane dat klaarstond, had ik wegens tijdgebrek doorgeschoven. Maar ja, er dient zich een acuut nootgeval aan, dus voeg ik alsnog snel deze B-kant uit hun begintijd in....Keane - Walnut Tree
Als we "Deutschland" op 5 mei kunnen draaien, kunnen we ook Utrechters welkom heten in Amsterdamquote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:18 schreef MadMaster het volgende:
Lenie het Takkenwijf uit Utrecht nu op de Amstel op TV.
Wat moet die daar?
Utrecht is vandaag het hart van de bevrijding.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:18 schreef MadMaster het volgende:
Lenie het Takkenwijf uit Utrecht nu op de Amstel op TV.
Wat moet die daar?
Ja, maar niet Tineke Schouten...quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als we "Deutschland" op 5 mei kunnen draaien, kunnen we ook Utrechters welkom heten in Amsterdam
Dat is wellicht nog een brug te ver..quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als we "Deutschland" op 5 mei kunnen draaien, kunnen we ook Utrechters welkom heten in Amsterdam
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Het nummer van Keane dat klaarstond, had ik wegens tijdgebrek doorgeschoven. Maar ja, er dient zich een acuut nootgeval aan, dus voeg ik alsnog snel deze B-kant uit hun begintijd in....Keane - Walnut Tree
Die heb ik gisteren voor de 3000ste keer bekeken.quote:
Baz Luhrmann - Everybody's Free (To Wear Sunscreen)
Ik wil eigenlijk eens een keer naar Ieper om daar nog sporen van de 1e WO te zien. Maar gek genoeg is Ieper toch echt wel ver weg. België klinkt zo dichtbij, maar Ieper is dat niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren voor de 3000ste keer bekeken.
In augustus gaan we weer een week naar Normandie, bloemen leggen en zo...
Had maar zo gekund, maar ik heb deze keer wat anders gekozen. Het nummer is te raden, de uitvoering misschien wat minder makkelijk.quote:
Ik heb allemaal voorouders uit die regio, destijds gevlucht omdat ze Protestants warenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk eens een keer naar Ieper om daar nog sporen van de 1e WO te zien. Maar gek genoeg is Ieper toch echt wel ver weg. België klinkt zo dichtbij, maar Ieper is dat niet.
Met WO1 heb ik niks, met WO2 juist weer wel.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk eens een keer naar Ieper om daar nog sporen van de 1e WO te zien. Maar gek genoeg is Ieper toch echt wel ver weg. België klinkt zo dichtbij, maar Ieper is dat niet.
Ja, dat kan ik me ook wel voorstellen. Mij doet dat hele idee van die loopgraven dan juist weer wat.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met WO1 heb ik niks, met WO2 juist weer wel.
Ik kan heel suf richting de zee voor me uitstaren in Normandië en dan het hele gebeuren rond D-Day voor me zien. Ik vind dat beeld altijd indrukwekkend en emotioneel..
Is dit Maak muziek en vermenigvuldig u?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:30 schreef DJ11 het volgende:
Vandaag het slotakkoord:Pete Tong x Ultra Naté x LP Giobbi x Jules Buckley - Free (Do What U Want)
Het Do What U Want begin ik een beetje te vrij te vinden. Dat leidt tot wat excessen.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:30 schreef DJ11 het volgende:
Vandaag het slotakkoord:Pete Tong x Ultra Naté x LP Giobbi x Jules Buckley - Free (Do What U Want)
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:33 schreef Symphonic het volgende:
Als ze deze show over 80 jaar opgraven, zal de vraag zijn: wat was de rol van de walnoot in WOII?
quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Everything she does is Magic Police
quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:06 schreef Symphonic het volgende:
Het was wel grappig vanmiddag. De kentekens beginnen met OH.
Er stond twee auto’s naast elkaar, OH:MY en OH:NO
quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:06 schreef Symphonic het volgende:
Het was wel grappig vanmiddag. De kentekens beginnen met OH.
Er stond twee auto’s naast elkaar, OH:MY en OH:NO
Lekkerquote:Op donderdag 7 mei 2026 19:18 schreef Melting het volgende:
Hebben jullie al weekend, of morgen nog werken?
Ik mag morgen nog 4 uurtjes. En dan een weekje vrij.
Dat klinkt ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lekker
Morgen nog werken
Ik heb net vorige week een weekje vrij gehad
In Juni weer een weekje vrij overigens
Ik ga morgen weer naar huis. Volgende week 3 dagen werken. Mijn werkdag van vandaag heb ik verplaatst naar volgende week woensdagquote:Op donderdag 7 mei 2026 19:18 schreef Melting het volgende:
Hebben jullie al weekend, of morgen nog werken?
Ik mag morgen nog 4 uurtjes. En dan een weekje vrij.
Vandaag was ik weer bijna in zandoerle (al kun je het crematorium wel tot zandoerle rekenen (was voor de post, geen uitvaart gelukkig)quote:
Gelukkig maar dan.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vandaag was ik weer bijna in zandoerle (al kun je het crematorium wel tot zandoerle rekenen (was voor de post, geen uitvaart gelukkig)
Dat weet je, of dat hoor je?quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:30 schreef Symphonic het volgende:
De tekst is geschreven door Joost Nuissl
quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat weet ik.
En ik ben blij dat ik het niet vergeten ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |