abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:02:44 #1
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220722531


Wat is Radio 49?

Sinds 01-06-2011... dé webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 thuis in MUZ. We draaien zowel Marilyn Monroe als Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, van Gothic tot Goa, van 78 toeren tot Top 40 en alles daartussen in. Of in het geval van DJ Vout: alles daarbuiten. Wij zijn echter geen radio van FOK!

Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak. :s)

SPOILER: Frequently Asked Questions
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?

Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.



Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.



Vind je Radio 49 leuk?

Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.


DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's. ;)
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:03:12 #2
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722535
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:01 schreef livelink het volgende:
De Jostiband kwam ongeveer langs het raam van mijn werk vliegen vandaag.
Ze hebben vandaag ook hier opgetreden (of ze komen dat nog doen)
pi_220722539
Je belt me nooit
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:04:34 #4
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722541
^O^ @ TT

Vandaag een soort van reguliere uitzending. Wel met een vrijheids-sausje, natuurlijk w/
Vorig jaar heb ik ook op 5 mei uitgezonden; vanavond dus weer.

Een paar nieuwe nummers, een paar in de herhaling. Dus veel ruimte voor oude muziek én natuurlijk jullie verzoekjes / suggesties, welkom via DM
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:04:59 #5
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220722547
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Je belt me nooit
:o :D
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220722549
Scooter *O*
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:07:12 #7
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722554
We blijven nog heel even beuken. Hierna gaat het tempo aardig omlaag ;)

i Members of Mayday - Enter The Arena
pi_220722558
Ik hoop dat het niet te heftig was in de heli voor de Josti-band, het is echt heel oncomfortabel in zo’n ding
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:08:31 #9
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220722561
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:04 schreef livelink het volgende:

[..]
:o :D
:@
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:12:23 #10
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722573
Dit nummer begint zo onderhand een traditie te worden, begin mei. Dan mag -ie weer :7

i TheFatRat feat. Laura Brehm - Mayday
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:13:57 #11
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220722578
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:07 schreef DJ11 het volgende:
We blijven nog heel even beuken. Hierna gaat het tempo aardig omlaag ;)

i Members of Mayday - Enter The Arena
Tune ik daarvoor in, hoor ik Freestyler -O-
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:14:20 #12
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220722580
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoop dat het niet te heftig was in de heli voor de Josti-band, het is echt heel oncomfortabel in zo’n ding
Ik werk vlak bij het bevrijdingsfestival in Utrecht. Dat ding kwam echt heel laag over. Ik vond het echt behoorlijk angstaanjagend. Ik geloof ook niet dat ik er zo nodig in zou willen zitten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:14:25 #13
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722581
Van Symphonic heb ik inmiddels twee verzoekjes klaarstaan. Eén van zaterdag en één van nu. Meer is welkom. Moet niet, mag wel :)

Nu is het tijd voor een nummer dat onlosmakelijk is verbonden met de hick-up die Gup ooit had...

i Bomfunk MC's - Freestyler
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:14:52 #14
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722584
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:13 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Tune ik daarvoor in, hoor ik Freestyler -O-
Oei... tja, alweer twee nummers verder, sorry
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:16:00 #15
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220722590
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:14 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Oei... tja, alweer twee nummers verder, sorry
Ik vraag 'm zo gewoon nog een keer aan.
Vrijheid van keuze…
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:16:46 #16
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220722597
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:16 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik vraag 'm zo gewoon nog een keer aan.
Vrijheid van keuze…
Goedenavond MadMaster
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220722599
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:14 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik werk vlak bij het bevrijdingsfestival in Utrecht. Dat ding kwam echt heel laag over. Ik vond het echt behoorlijk angstaanjagend. Ik geloof ook niet dat ik er zo nodig in zou willen zitten.
We zijn hier wel wat gewend qua laag overvliegend militair materieel, je raakt er gelukkig wel aan gewend, al is de frequentie al een tijdje beduidend hoger.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:17:09 #18
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220722603
Heeft hier iemand vandaag iets bevrijdingsgerelateerds gedaan?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:18:01 #19
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220722609
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
We zijn hier wel wat gewend qua laag overvliegend militair materieel, je raakt er gelukkig wel aan gewend, al is de frequentie al een tijdje beduidend hoger.
Hier in Wijk vliegt er ook veel over. Ook laag en met meerdere tegelijk en dan vind ik het ook altijd al angstaanjagend. Maar deze was nog een tandje lager.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220722612
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:17 schreef livelink het volgende:
Heeft hier iemand vandaag iets bevrijdingsgerelateerds gedaan?
Ik had de vlag uithangen. Net naar binnen gehaald want het gaat nog harder waaien en ik verwacht regen
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:18:40 #21
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722613
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:17 schreef livelink het volgende:
Heeft hier iemand vandaag iets bevrijdingsgerelateerds gedaan?
Een 5-mei uitzending samengesteld :7

Verder niet. Gewoon een doodsaaie werkdag. -O-
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:19:59 #22
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220722630
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:16 schreef livelink het volgende:

[..]
Goedenavond MadMaster
Hallo allemaal!

Vandaag heerlijk door Amsterdam gelopen en mijn geboortehuis na 55 jaar weer eens gezien.
Het was de bedoeling om een wandeling met een gids te maken, maar daarvoor had je je moeten aanmelden en dat was niet vermeld in het krantenartikel.
Dus toen maar met een voormalig gezamenlijke klasgenoot van mw. MM en mij en haar vriend door Amsterdam Zuid en randje Centrum gelopen…
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:20:12 #23
469185 DJ11
Radio 49
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:20:31 #24
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220722636
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:17 schreef livelink het volgende:
Heeft hier iemand vandaag iets bevrijdingsgerelateerds gedaan?
Zie hierboven…
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:21:21 #25
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220722639
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:19 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Hallo allemaal!

Vandaag heerlijk door Amsterdam gelopen en mijn geboortehuis na 55 jaar weer eens gezien.
Het was de bedoeling om een wandeling met een gids te maken, maar daarvoor had je je moeten aanmelden en dat was niet vermeld in het krantenartikel.
Dus toen maar een voormalig gezamenlijke klasgenoot van mw. MM en mij en haar vriend door Amsterdam Zuid en randje Centrum gelopen…
Klinkt als een geslaagde dag.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:23:02 #26
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220722646
Ik was gisteren in Lübeck, en daar wel wat sporen van WOII .
De kerk die ik bezocht is door de Engelsen gebombardeerd.
De bronzen klokken die in de toren hingen zijn daarbij neergestort en die liggen nog precies op de plek waar ze neergekomen zijn.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:23:07 #27
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722648
Een vleugje I Feel Love, de rest gaat vanzelf. Vorige keer gedebuteerd, vandaag in de herhaling:

i The Supermen Lovers feat. Nicole Slack Jones - One & More
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:23:14 #28
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220722650
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:21 schreef livelink het volgende:

[..]
Klinkt als een geslaagde dag.
Ja, rondje Apollolaan, het Hilton van John, Yoko en Herman, Vondelpark, mijn geboortehuis, Leidseplein, Paradiso, Museumplein…
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:24:19 #29
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220722657
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:20 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Zie hierboven…
Dat klinkt goed ^O^
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:24:39 #30
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220722663
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:23 schreef DJ11 het volgende:
Een vleugje I Feel Love, de rest gaat vanzelf. Vorige keer gedebuteerd, vandaag in de herhaling:

i The Supermen Lovers feat. Nicole Slack Jones - One & More
Jij hoort nu overal I Feel Love in als er een beetje sequencer in zit… :D
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:24:42 #31
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722665
Net als vorige keer zijn twee luisteraars er weer in geslaagd om verzoekjes aan te vragen die prima bij elkaar passen :P Livelink en DDM deze keer.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:25:43 #32
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722672
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:24 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Jij hoort nu overal I Feel Love in als er een beetje sequencer in zit… :D
Ik kan het niet helpen :P Die track van Madonna ook al.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:26:44 #33
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722677
Het verzoekje van DDM is eerst aan de beurt. Die van Livelink komt er zo achteraan :+

i Selecter - On My Radio
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:27:02 #34
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220722678
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik was gisteren in Lübeck, en daar wel wat sporen van WOII .
De kerk die ik bezocht is door de Engelsen gebombardeerd.
De bronzen klokken die in de toren hingen zijn daarbij neergestort en die liggen nog precies op de plek waar ze neergekomen zijn.
Lübeck ben ik ook wel eens geweest. Vond ik een leuke stad. Onderweg naar Travemunde was dat.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220722679
Oh, voor wie het nog niet heeft gekeken: kijk ‘Herdenken’ van het Jeugdjournaal van gisteren terug. Mooi gedaan en voor ons ook nog een lokaal tintje, dat Joodse werkdorp is hier in de buurt
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:27:40 #36
20720 brother52
Dus..........
pi_220722683
:W
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_220722690
Ik zag dit ooit op het Bevrijdingsfestival in Vlissingen. Feestje *O* ik vrees dat dat ook mijn laatste bevrijdingsfestival was
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:28:41 #38
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220722693
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:27 schreef brother52 het volgende:
:W
Jij bent nog steeds bezig je te bevrijden van het hoge Noorden?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:28:49 #39
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722695
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik was gisteren in Lübeck, en daar wel wat sporen van WOII .
De kerk die ik bezocht is door de Engelsen gebombardeerd.
De bronzen klokken die in de toren hingen zijn daarbij neergestort en die liggen nog precies op de plek waar ze neergekomen zijn.
Mijn ouders zijn daar afgelopen zomer op vakantie geweest. Dat is ze goed bevallen.

In Zwolle heb je bij het station een Café Lübeck. Dus ik heb m'n ouders de opdracht meegegeven om daarginds een Café Zwolle te regelen. Dat is wel het minste :P
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:29:07 #40
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220722700
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:27 schreef livelink het volgende:

[..]
Lübeck ben ik ook wel eens geweest. Vond ik een leuke stad. Onderweg naar Travemunde was dat.
Het is echt een prachtige stad. Ik zit er vlakbij
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:29:18 #41
20720 brother52
Dus..........
pi_220722703
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:28 schreef livelink het volgende:

[..]
Jij bent nog steeds bezig je te bevrijden van het hoge Noorden?
Dat heb ik opgegeven. Gisteren de beschaving maar weer opgezocht.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:29:36 #42
469185 DJ11
Radio 49
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:29:40 #43
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220722707
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:28 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Mijn ouders zijn daar afgelopen zomer op vakantie geweest. Dat is ze goed bevallen.

In Zwolle heb je bij het station een Café Lübeck. Dus ik heb m'n ouders de opdracht meegegeven om daarginds een Café Zwolle te regelen. Dat is wel het minste :P
Ik ben het niet tegengekomen :D
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:30:00 #44
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220722710
Ik ben nog nooit op een bevrijdingsfestival geweest, zelfs. Ik hou niet zo van mensenmassa's. Zat net in de bus al met allerlei dronken jongeren die uitstapten daar. Ik las toen net op rtv utrecht dat het vol was. Dus die dronken jongeren gaan vast de arme buurt onveilig maken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:30:10 #45
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220722712
*O* *O* *O* *O*
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:30:21 #46
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722714
Livelink valt extra met de neus in de boter, want ik heb de lange versie gekozen.

i What Fun! - The Right Side Won (extended version)
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:31:35 #47
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722725
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:30 schreef livelink het volgende:
Ik ben nog nooit op een bevrijdingsfestival geweest, zelfs. Ik hou niet zo van mensenmassa's. Zat net in de bus al met allerlei dronken jongeren die uitstapten daar. Ik las toen net op rtv utrecht dat het vol was. Dus die dronken jongeren gaan vast de arme buurt onveilig maken.
Ik heb er drie keer opgetreden. Wel op kleine zij-podia hoor; dat jullie niet gaan denken dat mijn bands bij de headliners hoorde. _O- Was in 2005, 2008 en 2011. De laatste was het leukst.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:31:50 #48
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220722727
Het kan verkeren. De Russen en de Amerikanen zijn er nu juist een potje van aan het maken. Gelukkig hebben we de Canadezen nog *O*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220722732
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:30 schreef livelink het volgende:
Ik ben nog nooit op een bevrijdingsfestival geweest, zelfs. Ik hou niet zo van mensenmassa's. Zat net in de bus al met allerlei dronken jongeren die uitstapten daar. Ik las toen net op rtv utrecht dat het vol was. Dus die dronken jongeren gaan vast de arme buurt onveilig maken.
Ik vond het 1 keer te druk. En te warm. Dat was ook in Vlissingen, heel lang geleden. Andere keren was het daar goed te doen. Vroeger was het in Utrecht niet zo massaal, totdat het naar park Transwijk werd verplaatst, daar ben ik nog 1 keer geweest.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:32:31 #50
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:32:32 #51
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220722737
Goede muziek uit Haarlem
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:33:17 #52
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220722748
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Ik vond het 1 keer te druk. En te warm. Dat was ook in Vlissingen, heel lang geleden. Andere keren was het daar goed te doen. Vroeger was het in Utrecht niet zo massaal, totdat het naar park Transwijk werd verplaatst, daar ben ik nog 1 keer geweest.
Daarvoor was het toch bij het Smakkelaarsveld? Daar ben ik wellicht ooit nog wel even langsgelopen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:33:32 #53
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220722752
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:30 schreef livelink het volgende:
Ik ben nog nooit op een bevrijdingsfestival geweest, zelfs. Ik hou niet zo van mensenmassa's. Zat net in de bus al met allerlei dronken jongeren die uitstapten daar. Ik las toen net op rtv utrecht dat het vol was. Dus die dronken jongeren gaan vast de arme buurt onveilig maken.
1 Keer naar Haarlem (waar deze band vandaan komt) geweest, maar dat was veels te druk.
Nooit meer…
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:33:53 #54
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722757
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:32 schreef Symphonic het volgende:
Goede muziek uit Haarlem
Over Haarlem gesproken. Vandaag is het uitzending 546. En "0546" is het kengetal van een bepaalde stad in Nederland...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:35:00 #55
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220722768
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:33 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Over Haarlem gesproken. Vandaag is het uitzending 546. En "0546" is het kengetal van een bepaalde stad in Nederland...
Herman Finkers we gaan naar de Ardennen
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:35:13 #56
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220722770
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:33 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Over Haarlem gesproken. Vandaag is het uitzending 546. En "0546" is het kengetal van een bepaalde stad in Nederland...
Almelo… :?
Ilse komt zo?
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:35:46 #57
20720 brother52
Dus..........
pi_220722773
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:35 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Almelo… :?
Ilse komt zo?
Ik mag toch hopen van niet.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:36:00 #58
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220722776
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:33 schreef MadMaster het volgende:

[..]
1 Keer naar Haarlem (waar deze band vandaan komt) geweest, maar dat was veels te druk.
Nooit meer…
Dat is echt bezopen druk ja
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:36:17 #59
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722781
Ik vrees dat dit niet het laatste nummer is met deze titel, vanavond :@

i Pharrell Williams - Freedom
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:36:31 #60
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220722782
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:35 schreef brother52 het volgende:

[..]
Ik mag toch hopen van niet.
Niet luuuuk?

Goedenavond trouwens, had je niet binnen zien sneaken…
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:36:41 #61
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220722785
Dit gekreun in dit nummer kan ik me niet herinneren.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:37:00 #62
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220722787
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:36 schreef DJ11 het volgende:
Ik vrees dat dit niet het laatste nummer is met deze titel, vanavond :@

i Pharrell Williams - Freedom
George!!!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:38:12 #63
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220722802
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:36 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Dat is echt bezopen druk ja
Ben nog wel ook een keer bij een festival bij Sloterdijk geweest, toen dat nog bijna niet bebouwd was. Met o.a. Nits, The Scene en CB Milton.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:38:27 #64
469185 DJ11
Radio 49
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:39:45 #65
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722815
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:37 schreef livelink het volgende:

[..]
George!!!
Die zou zomaar eens aangevraagd kunnen zijn door een bepaalde luisteraar...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:40:13 #66
20720 brother52
Dus..........
pi_220722823
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Same Title, Different Song *G* (deel 1)

i Erasure - Freedom
Ik had een op een andere gehoopt -O-
Maar die past er niet zo goed bij.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:40:46 #67
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220722832
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:38 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ben nog wel ook een keer bij een festival bij Sloterdijk geweest, toen dat nog bijna niet bebouwd was. Met o.a. Nits, The Scene en CB Milton.
Dat is wel even geleden….
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_220722837
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:33 schreef livelink het volgende:

[..]
Daarvoor was het toch bij het Smakkelaarsveld? Daar ben ik wellicht ooit nog wel even langsgelopen.
Het was daarvoor zelfs gewoon op Vredenburg, echt heel relaxed. En toen Smakkelaarsveld en vervolgens in het Griftpark volgens mij
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:41:26 #69
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722839
Vorige week gedebuteerd, vandaag perfect passend in de uitzending. En ik vind dit echt een ontzettende fijne plaat:

i Duran Duran feat. Nile Rodgers - Free To Love
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:43:54 #70
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220722858
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Vorige week gedebuteerd, vandaag perfect passend in de uitzending. En ik vind dit echt een ontzettende fijne plaat:

i Duran Duran feat. Nile Rodgers - Free To Love
Ik vond het de eerste keer niet echt fijn. Nu vind ik het al wat lekkerder.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:44:14 #71
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220722861
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:40 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Dat is wel even geleden….
Ik probeer het al op te zoeken, maar het zal begin jaren 90 geweest zijn.
Toen heette het het Racism Beat It festival…
quote:
Het "Pop against racism, beat it" festival vond in september 1994 plaats in de buurt van Station Sloterdijk in Amsterdam. Dit multiculturele muziek- en dansfestival, met edities in de jaren '90, richtte zich op het bestrijden van racisme. Het evenement trok tienduizenden bezoekers en werd soms gehouden in Spaarnwoude of het Amsterdamse Bos.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:44:45 #72
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220722869
Wageningen ben ik ook 1 keer geweest, eerst het defile en toen langs de verschillende podia. Maar omdat het over tig podia verspreid was was het qua mensenmassa wel te doen
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:45:00 #74
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220722876
*O* *O*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:45:08 #75
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722882
*O*
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:45:40 #77
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220722886
*O*
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:46:17 #78
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722896
Aangezien ik een tijdje geleden per ongeluk een vrij matige Twentse versie instartte, zet ik het bij deze recht.

i Brigitte Kaandorp & Herman Finkers - Duet
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:46:57 #79
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220722905
Vorige week hoorde ik een koekoek, en dan moet je echt even aan Herman Finkers denken
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:47:51 #80
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220722918
Tijdens de jubileum show van Herman in het De La Mar theater hebben we duet live mogen aanhoren. Toen snel de camera aangezet:

Bekijk deze YouTube-video
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:48:29 #81
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220722922
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:46 schreef Symphonic het volgende:
Vorige week hoorde ik een koekoek, en dan moet je echt even aan Herman Finkers denken
Ik heb dat als ik in de Ardennen ben of bij de EHBO ben…
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:49:12 #82
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220722930
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Tijdens de jubileum show van Herman in het De La Mar theater hebben we duet live mogen aanhoren. Toen snel de camera aangezet:

Bekijk deze YouTube-video
oh leuk. Ga ik straks even kijken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:49:28 #83
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722934
Als we toch met de duetten bezig zijn, gaan we meteen maar even door naar Italië

i Al Bano & Romana Power - Libertà
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:49:36 #84
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220722939
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:46 schreef DJ11 het volgende:
Aangezien ik een tijdje geleden per ongeluk een vrij matige Twentse versie instartte, zet ik het bij deze recht.

i Brigitte Kaandorp & Herman Finkers - Duet
Dat is echt al heel lang geleden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:49:44 #85
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220722942
Liberta O+ O+ O+ O+
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:51:32 #86
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220722961
Iemand hier ervaring met levering van Zalando?
Zaterdag iets besteld, zou maandag bezorgd worden en nu komt het morgen pas.
Dan ben ik alleen niet thuis…
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:51:33 #87
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722962
Hierna een liedje waarvan de eerste vijf letters van de titel overeenkomen met de titel van dit liedje. Er zijn geen prijzen te winnen. :P
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:52:30 #88
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220722974
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:51 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een liedje waarvan de eerste vijf letters van de titel overeenkomen met de titel van dit liedje. Er zijn geen prijzen te winnen. :P
Liberté - Parla & Pardoux
pi_220722979
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Iemand hier ervaring met levering van Zalando?
Zaterdag iets besteld, zou maandag bezorgd worden en nu komt het morgen pas.
Dan ben ik alleen niet thuis…
Komt het met dhl? Dat kun je makkelijk verzetten. Bij postnl kun je het vaak ook wel wijzigen vanuit je account
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:53:30 #90
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722980
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:52 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Liberté - Parla & Pardoux
Had ook zomaar gekund. Heb ik overwogen, zelfs. Aanvragen mag, natuurlijk ;)
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:54:04 #91
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:54:13 #92
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722992
Bevrijd de ziel betekent het, zo las ik :P

i Jovanotti - Libera L'Anima (DJ Professor 7-inch remix)
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:54:36 #93
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722996
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:54 schreef MadMaster het volgende:
Jovanotti met de Jimmy BoHorne sample …
Je hebt de glazen bol van stal gehaald? :P
pi_220722997
Signore Cherubini *O*
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:55:14 #95
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220723004
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:54 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Je hebt de glazen bol van stal gehaald? :P
Nee, die sample uit Dance Across The Floor is duidelijk hoorbaar…
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:57:41 #96
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723039
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:55 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Nee, die sample uit Dance Across The Floor is duidelijk hoorbaar…
Maar je wist kennelijk al dat ik die er achteraan zou draaien. Bij deze:

i Jimmy 'Bo' Horne - Dance Across The Floor (edit)
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:57:58 #97
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:58:40 #98
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723053
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:57 schreef MadMaster het volgende:
Je had ook de Summer Mix van Ben Liebrand kunnen pakken…
Die ken ik dan weer niet. Schrale troost: er komt een (in mijn ogen) zomers liedje aan nu
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:59:51 #99
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220723065
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:58 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Die ken ik dan weer niet. Schrale troost: er komt een (in mijn ogen) zomers liedje aan nu
Ik bedoelde deze:
https://www.top40.nl/dance-classics/the-mix-2067
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:00:50 #100
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723078
New music: Amerikaanse indiepop met een zomerse vibe. Ik hoor dit de komende tijd wel, tijdens de lange zomerdagen

i Almost Monday - No More Regrets
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:02:19 #101
20720 brother52
Dus..........
pi_220723102
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:00 schreef DJ11 het volgende:
New music: Amerikaanse indiepop met een zomerse vibe. Ik hoor dit de komende tijd wel, tijdens de lange zomerdagen

i Almost Monday - No More Regrets
Het duurt nog 6 dagen voor het weer maandag is.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:02:26 #102
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723105
Er komt zo één bekend nummer en dan alweer een nieuwe. :@ Daarna een hele poos geen nieuwe muziek. Heeft met de opbouw van de uitzending te maken...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:03:14 #103
20720 brother52
Dus..........
pi_220723119
Pak de stofzuiger maar uit de kast!
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:03:57 #104
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723132
Dat ik een nummer van Queen draai, is niet geheel toevallig, gezien wat hierna komt. En vandaag kon dat er natuurlijk maar eentje zijn. Ook in aantocht (eindelijk): een verzoekje van Symphonic...

i Queen - I Want To Break Free
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:04:16 #105
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723137
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:03 schreef brother52 het volgende:
Pak de stofzuiger maar uit de kast!
Like a Bosch
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_220723150
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:03 schreef brother52 het volgende:
Pak de stofzuiger maar uit de kast!
Dat deed de buurvrouw vandaag al, die ging de overkapping stofzuigen en ik denk ook het kunstgras ernaast. Heerlijk rustig buitenzitten was het
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:06:54 #107
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220723177
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Dat deed de buurvrouw vandaag al, die ging de overkapping stofzuigen en ik denk ook het kunstgras ernaast. Heerlijk rustig buitenzitten was het
Oordoppen in, ANC aan en nergens last van hebben.

Hier zijn ze al een paar weken bezig naast ons met een verbouwing waarin ook in het beton gezaagd wordt. ANC aan en nergens last van….
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:08:38 #108
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723203
Het is bijna creepy, hoe dicht de stem van deze zanger bij die van Freddy Mercury komt. En dan maakt -ie met z'n band ook nog nummers die enorm Queen-achtig klinken. En alsof het allemaal nog niet duidelijk genoeg is, staat Queen ook nog in de songtitel...

i Cosmic x Mickey Callisto - Queen For A Day

Hierna: een verzoekje van Symphonic
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:09:47 #109
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220723223
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:08 schreef DJ11 het volgende:
Het is bijna creepy, hoe dicht de stem van deze zanger bij die van Freddy Mercury komt. En dan maakt -ie met z'n band ook nog nummers die enorm Queen-achtig klinken. En alsof het allemaal nog niet duidelijk genoeg is, staat Queen ook nog in de songtitel...

i Cosmic x Mickey Callisto - Queen For A Day

Hierna: een verzoekje van Symphonic
Het is bijna een parodie, maar het klinkt eigenlijk wel lekker.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:11:39 #110
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723237
O+
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:11:45 #111
20720 brother52
Dus..........
pi_220723239
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:08 schreef DJ11 het volgende:
Het is bijna creepy, hoe dicht de stem van deze zanger bij die van Freddy Mercury komt. En dan maakt -ie met z'n band ook nog nummers die enorm Queen-achtig klinken. En alsof het allemaal nog niet duidelijk genoeg is, staat Queen ook nog in de songtitel...

i Cosmic x Mickey Callisto - Queen For A Day

Hierna: een verzoekje van Symphonic
Het gitaargeluid schurkt ook behoorlijk tegen dat van Brian aan.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:12:02 #112
469185 DJ11
Radio 49
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:12:03 #113
20720 brother52
Dus..........
pi_220723247
Is dit de versie van Jerry C?
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:13:03 #114
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723259
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:12 schreef brother52 het volgende:
Is dit de versie van Jerry C?
Het arrangement wel :Y
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:13:18 #115
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723263
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:12 schreef brother52 het volgende:
Is dit de versie van Jerry C?
Dat durf ik niet te zeggen. Voor zover ik kon nagaan, is dit de originele versie. Soms lastig om te zien. MadMaster heeft ook al zo'n lekker obscuur verzoekje ingediend. Ben ik nu aan het bekijken.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:13:53 #116
20720 brother52
Dus..........
pi_220723271
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:13 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Het arrangement wel :Y
Een of andere franse knakker heeft er ook wel een leuke uitvoering van gedaan. Matrak of zoet geloof ik.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:14:46 #117
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723281
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:15:02 #118
20720 brother52
Dus..........
pi_220723287
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:13 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Dat durf ik niet te zeggen. Voor zover ik kon nagaan, is dit de originele versie. Soms lastig om te zien. MadMaster heeft ook al zo'n lekker obscuur verzoekje ingediend. Ben ik nu aan het bekijken.
Het was jaren geleden een hype onder zolderkamergitaristen om dit te spelen. Jerry C is daar volgens mij mee begonnen.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:16:30 #119
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220723316
Heerlijk dit
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:16:40 #120
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:16:57 #121
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723325
Het was even zoeken naar iets bijpassends dat niet al een miljoen keer is gedraaid, maar het is gelukt :P

i Pop Tops - Oh Lord, Why Lord
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:18:00 #122
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723337
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:16 schreef DJ11 het volgende:
Het was even zoeken naar iets bijpassends dat niet al een miljoen keer is gedraaid, maar het is gelukt :P

i Pop Tops - Oh Lord, Why Lord
Nice *)
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:19:34 #123
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723368
Waarom moet ik steeds zelf thee zetten?
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:20:55 #125
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723370
Het is niet z'n meest bekende single, maar na al die jaren nog wél steeds één van m'n favoriete. Afkomstig van het album '18' uit 2002:

i Moby - In This World
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:21:06 #126
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:21:37 #127
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723382
Moby O+
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:22:24 #128
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723393
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Waarom moet ik steeds zelf thee zetten?
Omdat de kaboutertjes het niet doen?
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:22:52 #129
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723401
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:21 schreef MadMaster het volgende:
Moby met de zangeres van The Urban Cookie Collective...
Die zong het voornamelijk live, toch? Volgens mij is dit een sample uit een oude plaat.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:23:07 #130
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220723404
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Waarom moet ik steeds zelf thee zetten?
Irritant he! Dat heb ik 's ochtends met koffie zetten. Nu man en zoon vrij zijn en ik dus als eerste op ben moet ik zelf koffie zetten. En daar heb ik echt een hekel aan.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:23:48 #131
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220723414
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:22 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Die zong het voornamelijk live, toch? Volgens mij is dit een sample uit een oude plaat.
Ze heeft meerdere songs van Moby ingezongen, ook live...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:23:50 #132
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723415
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:22 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Omdat de kaboutertjes het niet doen?
Die staken voor een betere CAO
Vooral de vrije dagen zijn een heikel onderhandelpunt
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:24:28 #133
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220723423
O+ O+
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220723431
Herz aus Glas O+
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:24:47 #135
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723433
Ik had "Play It Cool" klaargezet, maar da hat Livelink ein stockchen vor gesteckt... :+

i Münchener Freiheit - Herz Aus Glas (single version)
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:24:59 #136
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723436
Freiheit O+ O+ O+ O+
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:25:28 #137
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723444
De Duitse versie _O_
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:25:35 #138
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220723446
Ik vond dat het op bevrijdingsdag wel Duitstalig moest zijn als verzoening..
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220723449
Ik ben 2 Duitse boeken achter elkaar aan het lezen, ik zit weer helemaal in Duitse sferen
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:26:30 #140
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723464
We blijven zo nog even bij de Freiheit. En dan heeft getal 'neunzig' er ook nog iets mee van doen...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:27:25 #141
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220723481
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:25 schreef livelink het volgende:
Ik vond dat het op bevrijdingsdag wel Duitstalig moest zijn als verzoening..
Dank voor de inspiratie...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:27:31 #142
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723482
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:26 schreef DJ11 het volgende:
We blijven zo nog even bij de Freiheit. En dan heeft getal 'neunzig' er ook nog iets mee van doen...
Das ist wirklich wunderschön
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:28:17 #143
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220723494
O+
Dit nummer gaat me echt nooit vervelen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:28:36 #144
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723502
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:28 schreef livelink het volgende:
O+
Dit nummer gaat me echt nooit vervelen.
Deze ook niet O+
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:29:16 #145
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723519
Een verzoekje van Symphonic. Vorig jaar op deze dag gedraaid, vandaag weer :P

i George Michael - Freedom! '90
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:30:07 #146
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220723539
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:27 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Dank voor de inspiratie...
Graag gedaan?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:30:43 #147
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:32:47 #148
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723570
Deze uitzending gaat echt alle kanten op stuiteren. Tussen alle verzoekjes door komt er ook nog ergens één nieuw nummer voorbij; mijn favoriete van deze - eerlijk gezegd nogal magere - week. Maar dat maakt dat nummer niet minder leuk.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:34:53 #149
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723585
Ik hoop dat ik de goede versie heb, MadMaster. Er zijn er nogal veel op YouTube. Hoe dan ook, hier is je verzoekje.

i Tolga 'Flim Flam' Balkan ‎- Joint Mix
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:35:47 #150
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220723595
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoop dat ik de goede versie heb, MadMaster. Er zijn er nogal veel op YouTube. Hoe dan ook, hier is je verzoekje.

i Tolga 'Flim Flam' Balkan ‎- Joint Mix
Deze klinkt wat anders dan de hit versie uit 1988, masr het zal wel een edit zijn daarvan...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:36:37 #151
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723605
Stars on 45 vibes
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:37:13 #152
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220723612
Daar is Jimmy Bo Horne weer, de inspiratie waarom ik dit oude mixje aangevraagd heb...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:38:00 #153
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723619
Interessant knip- en plakwerk. Het loopt allemaal wel lekker door.

Hierna: mijn favoriete nieuwe nummer van deze week. Dat komt van een zangeres die vorig jaar ook al in de subtop van m'n jaarlijst stond.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:38:50 #154
469185 DJ11
Radio 49
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:40:18 #155
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220723639
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Interessant knip- en plakwerk. Het loopt allemaal wel lekker door.

Het komt volgens mij uit Bulgarije of zo. Nog uit de tijd dat dit soort mixen met tape aan elkaar geplakt werden.
Strak gedaan inderdaad...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:40:50 #156
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723647
Happy days are here again O+
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:40:55 #157
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220723649
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Daar is Jimmy Bo Horne weer, de inspiratie waarom ik dit oude mixje aangevraagd heb...
Was wel een lekker mixje.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:41:04 #158
469185 DJ11
Radio 49
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:42:43 #159
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723666
Hierna alweer een verzoekje van MadMaster. 8)7 Totaal andere koek, kan ik verzekeren. Of Kuchen, besser gesagt.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:43:19 #160
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220723670
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:42 schreef DJ11 het volgende:
Hierna alweer een verzoekje van MadMaster. 8)7 Totaal andere koek, kan ik verzekeren. Of Kuchen, besser gesagt.
Met dank aan livelink dus...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:43:51 #161
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:44:14 #162
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723691
*O*
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:45:47 #164
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:46:09 #165
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723696
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Nog maar een wiedergutmachungsschnitzel....
Das ist ein wirklich gutes Schnitzel.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_220723704
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Het cynisme druipt er af, dat doen ze altijd wel goed...
Dat doen ze briljant, alleen snapt niet iedereen dat en stopt ze daarom in het verkeerde hokje.
Dansbaar is het ook nog eens *O*
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:47:36 #167
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723708
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:46 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Das ist ein wirklich gutes Schnitzel.
Ik zat eigenlijk meer aan bitterballen, kroketten, chocomel en vla te denken...
pi_220723713
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:47 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Ik zat eigenlijk meer aan bitterballen, kroketten, chocomel en vla te denken...
Allemaal in dezelfde mix?
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:48:34 #169
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723716
Dit komt dan weer door het voorgaande. Stond niet gepland, maar ja...

i 257ers - Holland

Ik hoorde hier een enorme hit in, in Nederland. Helaas was dat niet het geval. Terwijl ze nog wel zo goed hun best doen en deels Nederlandse zinnetjes zingen.

quote:
Lekker Strand und lekker Meisje, lekker Vaka-antie
Lekker Chocomel und Vla, denn wir sind hi-i-igh
Lekker neuken op de Wallen zonder te betalen
Holland ist die geilste Stadt der Welt
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:48:45 #170
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220723718
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Dat doen ze briljant, alleen snapt niet iedereen dat en stopt ze daarom in het verkeerde hokje.
Dansbaar is het ook nog eens *O*
Ik vind Rammstein geniaal.
Tekstueel, muzikaal en als act.

Till Lindemann solo is daarentegen verschrikkelijk, te platvoers... :X
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:48:50 #171
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723723
Mein Gott
pi_220723731
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:48 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik vind Rammstein geniaal.
Tekstueel, muzikaal en als act.

Til Linders solo is daarentegen verschrikkelijk, te platvoers... :X
Til is een achterlijke idioot met een verkeerd afgesteld moreel kompas
pi_220723739
Laten we dit aub bij een eenmalig optreden houden
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:51:17 #175
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723740
Wirklich traurig…
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:52:25 #176
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723750
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Laten we dit aub bij een eenmalig optreden houden
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:51 schreef Symphonic het volgende:
Wirklich traurig…
:D Jullie zijn weer ehhh... lecker vereinigt ;)
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:52:58 #177
469185 DJ11
Radio 49
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:54:44 #178
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723769
Ik zag van de week een filmpje van Aertha die optrad bij een tribute voor Carole King,
Dat was echt te gek. Beiden zijn ook geen spat veranderd
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:55:09 #179
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723771
Aangezien ik rond 21:30 uur klaar wil zijn en ik nog de nodige nummers op de rol heb, moet ik nu de lijnen voor verzoekjes sluiten. Het goede nieuws is dat ik waarschijnlijk zaterdag gewoon uitzend, voorafgaand aan Melting :)
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:56:07 #180
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220723777
Ook lekker!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:56:28 #181
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723780
Tja, deze stond al klaar. De reden waarom George Michael het cijfer "90" aan zijn solo-nummer toevoegde. Allemaal om verwarring met deze plaat te voorkomen.

i Wham! - Freedom (long mix)
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:56:28 #182
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723781
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Aangezien ik rond 21:30 uur klaar wil zijn en ik nog de nodige nummers op de rol heb, moet ik nu de lijnen voor verzoekjes sluiten. Het goede nieuws is dat ik waarschijnlijk zaterdag gewoon uitzend, voorafgaand aan Melting :)
Tof ^O^
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:56:55 #183
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220723786
Wat irritant dit, ik ken elke noot van het nummer en dan is het opeens anders
pi_220723790
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:56 schreef MadMaster het volgende:
You bet!

Loopt dit nu sneller dan normaal?
Het is compleet verbouwd
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:57:53 #186
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723793
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:56 schreef MadMaster het volgende:
You bet!

Loopt dit nu sneller dan normaal?
Ik heb er niks aan veranderd. Ik pitch bijna nooit iets. Heel toevallig heb ik dat vanavond een klein beetje gedaan bij Jimmy 'Bo' Horne.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:58:17 #187
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723799
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat irritant dit, ik ken elke noot van het nummer en dan is het opeens anders
Het is gewoon de lange versie, meer niet :+
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:59:16 #188
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723808
Na twee PSB-vrije uitzendingen, gaat straks het alarm ook nog even af. :@ Gelukkig wel met een uitermate toepasselijk nummer.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:59:37 #189
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220723810
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:58 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Het is gewoon de lange versie, meer niet :+
Derrick zou zeggen: 'Harry, etwas stimmt hier nicht.'
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:01:42 #190
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723828
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:59 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Derrick zou zeggen: 'Harry, etwas stimmt hier nicht.'
:D
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:02:55 #191
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723837
Deze single van het album Very uit 1993 is eigenlijk altijd één van m'n favoriete PSB-singles geweest en gebleven. Op deze dag kan dit nummer voor mij niet ontbreken.

i Pet Shop Boys - Liberation
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:07:33 #192
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723881
Deze keer niet Children, maar een andere single van Robert Miles:

i Robert Miles feat. Kathy Sledge - Freedom (radio edit)

Dat ene bandje van Melting is ook nog onderweg...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:08:43 #193
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220723893
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:07 schreef DJ11 het volgende:
Deze keer niet Children, maar een andere single van Robert Miles:

i Robert Miles feat. Kathy Sledge - Freedom (radio edit)

Dat ene bandje van Melting is ook nog onderweg...
Zo vrij als een vogeltje?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220723896
Ik vond met tuinieren nog een verdwaalde hazelnoot, dus die legde ik even opzij. Ging ik erna bovenop staan, krak…handige methode om noten te kraken wel
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:09:35 #195
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723897
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:08 schreef livelink het volgende:

[..]
Zo vrij als een vogeltje?
Dat wilde ik net typen :D
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:10:09 #196
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723903
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vond met tuinieren nog een verdwaalde hazelnoot, dus die legde ik even opzij. Ging ik erna bovenop staan, krak…handige methode om noten te kraken wel
De notenkraker. Klassieke muziek in de praktijk gebracht :P
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:10:09 #197
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723904
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vond met tuinieren nog een verdwaalde hazelnoot, dus die legde ik even opzij. Ging ik erna bovenop staan, krak…handige methode om noten te kraken wel
Mijn eigen notenkraker O+
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:10:33 #198
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220723908
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vond met tuinieren nog een verdwaalde hazelnoot, dus die legde ik even opzij. Ging ik erna bovenop staan, krak…handige methode om noten te kraken wel
Dat doe je goed. Harde noten om te kraken, die hazelnoten. Wel lekker.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:11:03 #199
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220723914
Ik vind nog wel eens een verdwaalde walnoot in mijn tuin, maar nooit hazelnoten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:11:51 #200
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723924
Uiteraard in de 'nieuwe' mix uit 2025, waarbij de vocals van John Lennon met de nieuwste technieken nog wat verder verbeterd zijn.

i The Beatles - Free As A Bird (2025 mix)
pi_220723928
De rest moet ik toch ook eens gaan kraken, misschien wachten tot Symph thuis is, die kan met z’n grote voeten de hele voorraad met 1 stap kraken
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:12:10 #202
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220723929
Ik vind alleen maar verpakkingen van Snickers in de tuin, ooit een vuist vol pinda's...
pi_220723936
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:11 schreef livelink het volgende:
Ik vind nog wel eens een verdwaalde walnoot in mijn tuin, maar nooit hazelnoten.
We hebben 3 hazelaars staan
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:13:08 #204
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220723944
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind alleen maar verpakkingen van Snickers in de tuin, ooit een vuist vol pinda's...
En ooit lekker. Die verpakking vind ik dan net minder helaas.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:13:20 #205
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723947
Er dient zich hier een nootgeval aan, waardoor ik ongeveer 3 minuten later klaar ben dan gepland...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:13:28 #206
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723950
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:11 schreef DJ11 het volgende:
Uiteraard in de 'nieuwe' mix uit 2025, waarbij de vocals van John Lennon met de nieuwste technieken nog wat verder verbeterd zijn.

i The Beatles - Free As A Bird (2025 mix)
De Beatles hadden wel iets met vogels :Y
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_220723953
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind alleen maar verpakkingen van Snickers in de tuin, ooit een vuist vol pinda's...
Ik vind steeds van die minizakjes van Haribo in de tuin
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:14:12 #208
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723957
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
De rest moet ik toch ook eens gaan kraken, misschien wachten tot Symph thuis is, die kan met z’n grote voeten de hele voorraad met 1 stap kraken
:D
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:14:37 #209
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220723963
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Ik vind steeds van die minizakjes van Haribo in de tuin
De kindertjes weten helaas niet meer wat een prullenbak is...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:14:39 #210
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723964
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind alleen maar verpakkingen van Snickers in de tuin, ooit een vuist vol pinda's...
We hebben nutellabomen
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_220723968
In het boek dat ik net uit heb komen gekarameliseerde hazelnoten voor en achterin staat ook een recept
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:15:43 #212
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723974
Amper beluisterd op Spotify, amper 'bekeken' op YouTube (al is er geen clip), maar ik krijg geen genoeg van dit liedje uit Canada. Als je het voor het eerst hoort, klinkt het wat raar. Maar het wordt écht alsmaar beter.

i 2120 - Still You Love Me
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:15:48 #213
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:17:02 #214
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723987
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:15 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit nu aan de cashewnoten... :9~
Oeh, lekker :Y
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_220723988
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:14 schreef MadMaster het volgende:

[..]
De kindertjes weten helaas niet meer wat een prullenbak is...
Ze weten ook het verschil tussen openbare weg en onze tuin niet zo goed. Ik heb nu barricades opgeworpen, want ik ben het wel een beetje beu dat ze door onze heg duiken om zo aan hun belagers in een spel te ontkomen
pi_220723992
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:15 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit nu aan de cashewnoten... :9~
Lekker zoet zijn die
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:18:50 #217
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220724004
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:15 schreef DJ11 het volgende:
Amper beluisterd op Spotify, amper 'bekeken' op YouTube (al is er geen clip), maar ik krijg geen genoeg van dit liedje uit Canada. Als je het voor het eerst hoort, klinkt het wat raar. Maar het wordt écht alsmaar beter.

i 2120 - Still You Love Me
Ik vind dit een lekker nummer hoor,
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:18:52 #218
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:18:55 #219
469185 DJ11
Radio 49
pi_220724007
Het nummer van Keane dat klaarstond, had ik wegens tijdgebrek doorgeschoven. Maar ja, er dient zich een acuut nootgeval aan, dus voeg ik alsnog snel deze B-kant uit hun begintijd in....

i Keane - Walnut Tree
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:19:34 #220
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220724010
quote:
4s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Het nummer van Keane dat klaarstond, had ik wegens tijdgebrek doorgeschoven. Maar ja, er dient zich een acuut nootgeval aan, dus voeg ik alsnog snel deze B-kant uit hun begintijd in....

i Keane - Walnut Tree
:D
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:19:38 #221
469185 DJ11
Radio 49
pi_220724012
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:18 schreef MadMaster het volgende:
Lenie het Takkenwijf uit Utrecht nu op de Amstel op TV.
Wat moet die daar?
Als we "Deutschland" op 5 mei kunnen draaien, kunnen we ook Utrechters welkom heten in Amsterdam :+
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:20:02 #222
469185 DJ11
Radio 49
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:20:29 #223
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220724020
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:18 schreef MadMaster het volgende:
Lenie het Takkenwijf uit Utrecht nu op de Amstel op TV.
Wat moet die daar?
Utrecht is vandaag het hart van de bevrijding.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:20:55 #224
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220724021
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:19 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Als we "Deutschland" op 5 mei kunnen draaien, kunnen we ook Utrechters welkom heten in Amsterdam :+
Ja, maar niet Tineke Schouten...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:21:01 #225
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220724026
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:19 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Als we "Deutschland" op 5 mei kunnen draaien, kunnen we ook Utrechters welkom heten in Amsterdam :+
Dat is wellicht nog een brug te ver..
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220724027
Prachtig roze lucht nu
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:21:22 #227
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220724029
quote:
4s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Het nummer van Keane dat klaarstond, had ik wegens tijdgebrek doorgeschoven. Maar ja, er dient zich een acuut nootgeval aan, dus voeg ik alsnog snel deze B-kant uit hun begintijd in....

i Keane - Walnut Tree
O+
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:21:48 #228
469185 DJ11
Radio 49
pi_220724038
Ik heb door die reclame wel weer een overdosis Tineke gehad
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:22:04 #230
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220724039
Ik ben geen Keane-fan, maar dit vind ik wel mooi.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:22:22 #231
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220724041
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:21 schreef livelink het volgende:

[..]
Dat is wellicht nog een brug te ver..
Die heb ik gisteren voor de 3000ste keer bekeken.
In augustus gaan we weer een week naar Normandie, bloemen leggen en zo...
pi_220724049
Wear sunscreen!
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:23:10 #233
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:23:45 #234
469185 DJ11
Radio 49
pi_220724057
Op Spotify is de edit van het origineel nu vervangen door een verschrikkelijk matige remake. Dit is deze niet ingekorte versie. De tekst is afkomstig uit een column die in de krant stond. Prachtige levenslessen, wereldplaat.

i Baz Luhrmann - Everybody's Free (To Wear Sunscreen)
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:25:40 #235
469185 DJ11
Radio 49
pi_220724076
Ik smeer als ik de zon in ga altijd factor 50. En nu de littekens boven m’n ogen ook extra met een stick.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:26:42 #237
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220724087
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:22 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Die heb ik gisteren voor de 3000ste keer bekeken.
In augustus gaan we weer een week naar Normandie, bloemen leggen en zo...
Ik wil eigenlijk eens een keer naar Ieper om daar nog sporen van de 1e WO te zien. Maar gek genoeg is Ieper toch echt wel ver weg. België klinkt zo dichtbij, maar Ieper is dat niet.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:26:51 #238
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:27:01 #239
469185 DJ11
Radio 49
pi_220724092
De slotsong is een bewerking van een dance-hit uit de 90s, waarbij er overduidelijk de nodige inspiratie is gehaald uit het nummer dat nu klinkt. Daarom heb ik ze achter elkaar gezet. We gaan er relatief uptempo uit, zo meteen...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:27:57 #240
469185 DJ11
Radio 49
pi_220724103
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:26 schreef MadMaster het volgende:
En dan zo Rozella...
Had maar zo gekund, maar ik heb deze keer wat anders gekozen. Het nummer is te raden, de uitvoering misschien wat minder makkelijk.
pi_220724106
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:26 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik wil eigenlijk eens een keer naar Ieper om daar nog sporen van de 1e WO te zien. Maar gek genoeg is Ieper toch echt wel ver weg. België klinkt zo dichtbij, maar Ieper is dat niet.
Ik heb allemaal voorouders uit die regio, destijds gevlucht omdat ze Protestants waren
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:29:48 #242
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220724118
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:26 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik wil eigenlijk eens een keer naar Ieper om daar nog sporen van de 1e WO te zien. Maar gek genoeg is Ieper toch echt wel ver weg. België klinkt zo dichtbij, maar Ieper is dat niet.
Met WO1 heb ik niks, met WO2 juist weer wel.
Ik kan heel suf richting de zee voor me uitstaren in Normandië en dan het hele gebeuren rond D-Day voor me zien. Ik vind dat beeld altijd indrukwekkend en emotioneel..
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:30:25 #243
469185 DJ11
Radio 49
pi_220724128
Vandaag het slotakkoord:

i Pete Tong x Ultra Naté x LP Giobbi x Jules Buckley - Free (Do What U Want)
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:31:21 #244
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220724142
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:29 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Met WO1 heb ik niks, met WO2 juist weer wel.
Ik kan heel suf richting de zee voor me uitstaren in Normandië en dan het hele gebeuren rond D-Day voor me zien. Ik vind dat beeld altijd indrukwekkend en emotioneel..
Ja, dat kan ik me ook wel voorstellen. Mij doet dat hele idee van die loopgraven dan juist weer wat.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:31:27 #245
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:31:38 #246
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220724147
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:30 schreef DJ11 het volgende:
Vandaag het slotakkoord:

i Pete Tong x Ultra Naté x LP Giobbi x Jules Buckley - Free (Do What U Want)
Is dit Maak muziek en vermenigvuldig u?
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:31:41 #247
469185 DJ11
Radio 49
pi_220724148
Bedankt voor het luisteren en voor jullie - nogal diverse - input :P
Naar verwachting ben ik er zaterdag weer. Allemaal een fijne week gewenst
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:32:11 #248
469185 DJ11
Radio 49
pi_220724152
Playlist DJ11 - Free Time

01 Scooter - Call Me Mañana (Heavy Horses extended)
02 Members of Mayday - Enter The Arena
03 TheFatRat feat. Laura Brehm - Mayday
04 Bomfunk MC's - Freestyler
05 The Rolling Stones - I'm Free (Fatboy Slim remix)
06 The Supermen Lovers feat. Nicole Slack Jones - One & More
07 Selecter - On My Radio
08 What Fun! - The Right Side Won (extended version)
09 Pharrell Williams - Freedom
10 Erasure - Freedom
11 Duran Duran feat. Nile Rodgers - Free To Love
12 Brigitte Kaandorp & Herman Finkers - Duet
13 Al Bano & Romana Power - Libertà
14 Jovanotti - Libera L'Anima (DJ Professor 7-inch remix)
15 Jimmy 'Bo' Horne - Dance Across The Floor (edit)
16 Almost Monday - No More Regrets
17 Queen - I Want To Break Free
18 Cosmic x Mickey Callisto - Queen For A Day
19 Funtwo - Canon
20 Pop Tops - Oh Lord, Why Lord
21 Moby - In This World
22 Münchener Freiheit - Herz Aus Glas (single version)
23 George Michael - Freedom! '90
24 Tolga 'Flim Flam' Balkan ‎- Joint Mix
25 Mikayla Geier - Hotline
26 Rammstein - Deutschland
27 257ers - Holland
28 Aretha Franklin - Freeway Of Love (single mix)
29 Wham! - Freedom (long mix)
30 Pet Shop Boys - Liberation
31 Robert Miles feat. Kathy Sledge - Freedom (radio edit)
32 The Beatles - Free As A Bird (2025 mix)
33 2120 - Still You Love Me
34 Keane - Walnut Tree
35 Baz Luhrmann - Everybody's Free (To Wear Sunscreen)
36 Pete Tong x Ultra Naté x LP Giobbi x Jules Buckley - Free (Do What U Want)
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:32:36 #249
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220724160
Dank DJ11 ^O^ _O_
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:32:46 #250
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220724163
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:30 schreef DJ11 het volgende:
Vandaag het slotakkoord:

i Pete Tong x Ultra Naté x LP Giobbi x Jules Buckley - Free (Do What U Want)
Het Do What U Want begin ik een beetje te vrij te vinden. Dat leidt tot wat excessen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:33:36 #251
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220724168
Als ze deze show over 80 jaar opgraven, zal de vraag zijn: wat was de rol van de walnoot in WOII?
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_220724169
Dat was een leuk alternatief bevrijdingsfestival
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:34:08 #253
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220724171
Mooie uitzending. Dit soort dagen lenen zich daar toch wel bij uitstek voor. Dank je wel DJ11 voor het vleugje bevrijdingsfestival dat ik op deze manier toch mee kreeg.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:34:21 #254
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220724174
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:33 schreef Symphonic het volgende:
Als ze deze show over 80 jaar opgraven, zal de vraag zijn: wat was de rol van de walnoot in WOII?
:D
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:34:28 #255
20720 brother52
Dus..........
pi_220724176
Thanks 11!
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:35:21 #256
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220724184
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Dank 11 en een fijne avond nog allemaal!
Jij ook!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 7 mei 2026 @ 17:30:51 #257
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220737371
Ik weet nog niet of ik vanavond kan luisteren. Mijn dochter komt terug vanuit Barcelona en ik denk dat we even bij willen kletsen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:00:48 #258
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220737968
We zijn weer begonnen.
Vandaag is dit de eerste:

Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:01:23 #259
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220737971
:s)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:03:12 #260
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220737981
quote:
Welkom Bos. :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_220737990
:W
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:04:22 #262
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220737992
w/
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_220737993
Ben nog aan het eten
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:04:43 #264
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220737995
Everything she does is Magic Police
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:04:51 #265
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220737996
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:04 schreef Doedezemaar het volgende:
:W
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:04 schreef Symphonic het volgende:
w/
Welkom Ddm & Symph. :W :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:05:01 #266
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220737997
quote:
88s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Everything she does is Magic Police
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:05:13 #267
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220737998
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben nog aan het eten
Smakelijk. :Y)
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:06:29 #268
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220738006
Het was wel grappig vanmiddag. De kentekens beginnen met OH.

Er stond twee auto’s naast elkaar, OH:MY en OH:NO
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:07:22 #269
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220738011
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:06 schreef Symphonic het volgende:
Het was wel grappig vanmiddag. De kentekens beginnen met OH.

Er stond twee auto’s naast elkaar, OH:MY en OH:NO
:D
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:07:23 #270
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220738012
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:06 schreef Symphonic het volgende:
Het was wel grappig vanmiddag. De kentekens beginnen met OH.

Er stond twee auto’s naast elkaar, OH:MY en OH:NO
_O-

Dat is wel bijzonder. :D
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:08:26 #271
20720 brother52
Dus..........
pi_220738028
:W
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:08:50 #272
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220738032
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:08 schreef brother52 het volgende:
:W
Welkom brother. :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:09:00 #273
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220738034
Dolly P Nine to five
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:09:08 #274
20720 brother52
Dus..........
pi_220738037
Dolly Parton - 9 to 5
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:09:16 #275
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220738040
quote:
88s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dolly P Nine to five
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:09 schreef brother52 het volgende:
Dolly Parton - 9 to 5
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:09:17 #276
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220738041
Dolly 9 to 5
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:12:08 #277
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220738060
Sheena Easton for your eyes only
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:12:31 #278
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220738064
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:12 schreef Symphonic het volgende:
Sheena Easton for your eyes only
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:16:19 #279
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220738092
Soulsister - Way to your heart
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:16:40 #280
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220738095
quote:
88s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Soulsister - Way to your heart
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:18:33 #281
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220738107
Hebben jullie al weekend, of morgen nog werken?
Ik mag morgen nog 4 uurtjes. En dan een weekje vrij. *O*
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:19:06 #282
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220738112
Deze mute ik :X :@ :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:19:57 #283
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220738118
quote:
88s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Deze mute ik :X :@ :@
:D
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:20:10 #284
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220738119
quote:
4s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:18 schreef Melting het volgende:
Hebben jullie al weekend, of morgen nog werken?
Ik mag morgen nog 4 uurtjes. En dan een weekje vrij. *O*
Lekker

Morgen nog werken

Ik heb net vorige week een weekje vrij gehad

In Juni weer een weekje vrij overigens
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:20:39 #285
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220738123
quote:
88s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:20 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Lekker

Morgen nog werken

Ik heb net vorige week een weekje vrij gehad

In Juni weer een weekje vrij overigens
Dat klinkt ook niet verkeerd. _O_
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:21:04 #286
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220738125
quote:
4s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:18 schreef Melting het volgende:
Hebben jullie al weekend, of morgen nog werken?
Ik mag morgen nog 4 uurtjes. En dan een weekje vrij. *O*
Ik ga morgen weer naar huis. Volgende week 3 dagen werken. Mijn werkdag van vandaag heb ik verplaatst naar volgende week woensdag
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:22:44 #287
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220738137
quote:
4s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:20 schreef Melting het volgende:

[..]
Dat klinkt ook niet verkeerd. _O_
Vandaag was ik weer bijna in zandoerle (al kun je het crematorium wel tot zandoerle rekenen (was voor de post, geen uitvaart gelukkig)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:22:54 #288
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220738140
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:23:27 #289
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220738147
quote:
88s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:22 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Vandaag was ik weer bijna in zandoerle (al kun je het crematorium wel tot zandoerle rekenen (was voor de post, geen uitvaart gelukkig)
Gelukkig maar dan.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:23:50 #290
20720 brother52
Dus..........
pi_220738150
Neneh Cherry - Manchild
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:24:56 #291
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220738158
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:23 schreef brother52 het volgende:
Neneh Cherry - Manchild
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:27:33 #292
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220738186
Rob de nijs foto van vroeger
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:27:46 #293
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220738189
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:27 schreef Symphonic het volgende:
Rob de nijs foto van vroeger
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:30:03 #294
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220738209
De tekst is geschreven door Joost Nuissl
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:30:57 #295
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220738218
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:30 schreef Symphonic het volgende:
De tekst is geschreven door Joost Nuissl
Dat weet je, of dat hoor je? :D
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:31:56 #296
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220738228
Abba LAY ALL YOUR LOVE ON ME
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:32:09 #297
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220738231
Abba lay all your love on me
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:32:22 #298
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220738234
quote:
88s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Abba LAY ALL YOUR LOVE ON ME
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:32 schreef Symphonic het volgende:
Abba lay all your love on me
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:33:02 #299
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220738236
quote:
4s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:30 schreef Melting het volgende:

[..]
Dat weet je, of dat hoor je? :D
Dat weet ik.
En ik ben blij dat ik het niet vergeten ben.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:33:48 #300
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220738245
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:33 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Dat weet ik.
En ik ben blij dat ik het niet vergeten ben.
:D
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:34:52 #301
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220738253
quote:
4s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:33 schreef Melting het volgende:

[..]
:D
Ja sorry, die moest :D
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')