abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:02:19 #101
20720 brother52
Dus..........
pi_220723102
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:00 schreef DJ11 het volgende:
New music: Amerikaanse indiepop met een zomerse vibe. Ik hoor dit de komende tijd wel, tijdens de lange zomerdagen

i Almost Monday - No More Regrets
Het duurt nog 6 dagen voor het weer maandag is.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:02:26 #102
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723105
Er komt zo één bekend nummer en dan alweer een nieuwe. :@ Daarna een hele poos geen nieuwe muziek. Heeft met de opbouw van de uitzending te maken...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:03:14 #103
20720 brother52
Dus..........
pi_220723119
Pak de stofzuiger maar uit de kast!
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:03:57 #104
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723132
Dat ik een nummer van Queen draai, is niet geheel toevallig, gezien wat hierna komt. En vandaag kon dat er natuurlijk maar eentje zijn. Ook in aantocht (eindelijk): een verzoekje van Symphonic...

i Queen - I Want To Break Free
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:04:16 #105
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723137
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:03 schreef brother52 het volgende:
Pak de stofzuiger maar uit de kast!
Like a Bosch
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_220723150
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:03 schreef brother52 het volgende:
Pak de stofzuiger maar uit de kast!
Dat deed de buurvrouw vandaag al, die ging de overkapping stofzuigen en ik denk ook het kunstgras ernaast. Heerlijk rustig buitenzitten was het
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:06:54 #107
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220723177
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Dat deed de buurvrouw vandaag al, die ging de overkapping stofzuigen en ik denk ook het kunstgras ernaast. Heerlijk rustig buitenzitten was het
Oordoppen in, ANC aan en nergens last van hebben.

Hier zijn ze al een paar weken bezig naast ons met een verbouwing waarin ook in het beton gezaagd wordt. ANC aan en nergens last van….
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:08:38 #108
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723203
Het is bijna creepy, hoe dicht de stem van deze zanger bij die van Freddy Mercury komt. En dan maakt -ie met z'n band ook nog nummers die enorm Queen-achtig klinken. En alsof het allemaal nog niet duidelijk genoeg is, staat Queen ook nog in de songtitel...

i Cosmic x Mickey Callisto - Queen For A Day

Hierna: een verzoekje van Symphonic
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:09:47 #109
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220723223
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:08 schreef DJ11 het volgende:
Het is bijna creepy, hoe dicht de stem van deze zanger bij die van Freddy Mercury komt. En dan maakt -ie met z'n band ook nog nummers die enorm Queen-achtig klinken. En alsof het allemaal nog niet duidelijk genoeg is, staat Queen ook nog in de songtitel...

i Cosmic x Mickey Callisto - Queen For A Day

Hierna: een verzoekje van Symphonic
Het is bijna een parodie, maar het klinkt eigenlijk wel lekker.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:11:39 #110
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723237
O+
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:11:45 #111
20720 brother52
Dus..........
pi_220723239
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:08 schreef DJ11 het volgende:
Het is bijna creepy, hoe dicht de stem van deze zanger bij die van Freddy Mercury komt. En dan maakt -ie met z'n band ook nog nummers die enorm Queen-achtig klinken. En alsof het allemaal nog niet duidelijk genoeg is, staat Queen ook nog in de songtitel...

i Cosmic x Mickey Callisto - Queen For A Day

Hierna: een verzoekje van Symphonic
Het gitaargeluid schurkt ook behoorlijk tegen dat van Brian aan.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:12:02 #112
469185 DJ11
Radio 49
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:12:03 #113
20720 brother52
Dus..........
pi_220723247
Is dit de versie van Jerry C?
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:13:03 #114
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723259
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:12 schreef brother52 het volgende:
Is dit de versie van Jerry C?
Het arrangement wel :Y
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:13:18 #115
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723263
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:12 schreef brother52 het volgende:
Is dit de versie van Jerry C?
Dat durf ik niet te zeggen. Voor zover ik kon nagaan, is dit de originele versie. Soms lastig om te zien. MadMaster heeft ook al zo'n lekker obscuur verzoekje ingediend. Ben ik nu aan het bekijken.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:13:53 #116
20720 brother52
Dus..........
pi_220723271
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:13 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Het arrangement wel :Y
Een of andere franse knakker heeft er ook wel een leuke uitvoering van gedaan. Matrak of zoet geloof ik.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:14:46 #117
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723281
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:15:02 #118
20720 brother52
Dus..........
pi_220723287
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:13 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Dat durf ik niet te zeggen. Voor zover ik kon nagaan, is dit de originele versie. Soms lastig om te zien. MadMaster heeft ook al zo'n lekker obscuur verzoekje ingediend. Ben ik nu aan het bekijken.
Het was jaren geleden een hype onder zolderkamergitaristen om dit te spelen. Jerry C is daar volgens mij mee begonnen.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:16:30 #119
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220723316
Heerlijk dit
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:16:40 #120
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:16:57 #121
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723325
Het was even zoeken naar iets bijpassends dat niet al een miljoen keer is gedraaid, maar het is gelukt :P

i Pop Tops - Oh Lord, Why Lord
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:18:00 #122
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723337
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:16 schreef DJ11 het volgende:
Het was even zoeken naar iets bijpassends dat niet al een miljoen keer is gedraaid, maar het is gelukt :P

i Pop Tops - Oh Lord, Why Lord
Nice *)
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:19:34 #123
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723368
Waarom moet ik steeds zelf thee zetten?
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:20:55 #125
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723370
Het is niet z'n meest bekende single, maar na al die jaren nog wél steeds één van m'n favoriete. Afkomstig van het album '18' uit 2002:

i Moby - In This World
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:21:06 #126
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:21:37 #127
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723382
Moby O+
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:22:24 #128
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723393
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Waarom moet ik steeds zelf thee zetten?
Omdat de kaboutertjes het niet doen?
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:22:52 #129
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723401
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:21 schreef MadMaster het volgende:
Moby met de zangeres van The Urban Cookie Collective...
Die zong het voornamelijk live, toch? Volgens mij is dit een sample uit een oude plaat.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:23:07 #130
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220723404
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Waarom moet ik steeds zelf thee zetten?
Irritant he! Dat heb ik 's ochtends met koffie zetten. Nu man en zoon vrij zijn en ik dus als eerste op ben moet ik zelf koffie zetten. En daar heb ik echt een hekel aan.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:23:48 #131
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220723414
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:22 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Die zong het voornamelijk live, toch? Volgens mij is dit een sample uit een oude plaat.
Ze heeft meerdere songs van Moby ingezongen, ook live...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:23:50 #132
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723415
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:22 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Omdat de kaboutertjes het niet doen?
Die staken voor een betere CAO
Vooral de vrije dagen zijn een heikel onderhandelpunt
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:24:28 #133
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220723423
O+ O+
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220723431
Herz aus Glas O+
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:24:47 #135
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723433
Ik had "Play It Cool" klaargezet, maar da hat Livelink ein stockchen vor gesteckt... :+

i Münchener Freiheit - Herz Aus Glas (single version)
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:24:59 #136
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723436
Freiheit O+ O+ O+ O+
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:25:28 #137
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723444
De Duitse versie _O_
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:25:35 #138
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220723446
Ik vond dat het op bevrijdingsdag wel Duitstalig moest zijn als verzoening..
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220723449
Ik ben 2 Duitse boeken achter elkaar aan het lezen, ik zit weer helemaal in Duitse sferen
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:26:30 #140
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723464
We blijven zo nog even bij de Freiheit. En dan heeft getal 'neunzig' er ook nog iets mee van doen...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:27:25 #141
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220723481
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:25 schreef livelink het volgende:
Ik vond dat het op bevrijdingsdag wel Duitstalig moest zijn als verzoening..
Dank voor de inspiratie...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:27:31 #142
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723482
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:26 schreef DJ11 het volgende:
We blijven zo nog even bij de Freiheit. En dan heeft getal 'neunzig' er ook nog iets mee van doen...
Das ist wirklich wunderschön
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:28:17 #143
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220723494
O+
Dit nummer gaat me echt nooit vervelen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:28:36 #144
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723502
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:28 schreef livelink het volgende:
O+
Dit nummer gaat me echt nooit vervelen.
Deze ook niet O+
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:29:16 #145
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723519
Een verzoekje van Symphonic. Vorig jaar op deze dag gedraaid, vandaag weer :P

i George Michael - Freedom! '90
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:30:07 #146
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220723539
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:27 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Dank voor de inspiratie...
Graag gedaan?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:30:43 #147
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:32:47 #148
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723570
Deze uitzending gaat echt alle kanten op stuiteren. Tussen alle verzoekjes door komt er ook nog ergens één nieuw nummer voorbij; mijn favoriete van deze - eerlijk gezegd nogal magere - week. Maar dat maakt dat nummer niet minder leuk.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:34:53 #149
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723585
Ik hoop dat ik de goede versie heb, MadMaster. Er zijn er nogal veel op YouTube. Hoe dan ook, hier is je verzoekje.

i Tolga 'Flim Flam' Balkan ‎- Joint Mix
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:35:47 #150
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220723595
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoop dat ik de goede versie heb, MadMaster. Er zijn er nogal veel op YouTube. Hoe dan ook, hier is je verzoekje.

i Tolga 'Flim Flam' Balkan ‎- Joint Mix
Deze klinkt wat anders dan de hit versie uit 1988, masr het zal wel een edit zijn daarvan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')