Het duurt nog 6 dagen voor het weer maandag is.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:00 schreef DJ11 het volgende:
New music: Amerikaanse indiepop met een zomerse vibe. Ik hoor dit de komende tijd wel, tijdens de lange zomerdagenAlmost Monday - No More Regrets
Queen - I Want To Break Free
Dat deed de buurvrouw vandaag al, die ging de overkapping stofzuigen en ik denk ook het kunstgras ernaast. Heerlijk rustig buitenzitten was hetquote:
Oordoppen in, ANC aan en nergens last van hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat deed de buurvrouw vandaag al, die ging de overkapping stofzuigen en ik denk ook het kunstgras ernaast. Heerlijk rustig buitenzitten was het
Cosmic x Mickey Callisto - Queen For A Day
Het is bijna een parodie, maar het klinkt eigenlijk wel lekker.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:08 schreef DJ11 het volgende:
Het is bijna creepy, hoe dicht de stem van deze zanger bij die van Freddy Mercury komt. En dan maakt -ie met z'n band ook nog nummers die enorm Queen-achtig klinken. En alsof het allemaal nog niet duidelijk genoeg is, staat Queen ook nog in de songtitel...Cosmic x Mickey Callisto - Queen For A Day
Hierna: een verzoekje van Symphonic
Het gitaargeluid schurkt ook behoorlijk tegen dat van Brian aan.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:08 schreef DJ11 het volgende:
Het is bijna creepy, hoe dicht de stem van deze zanger bij die van Freddy Mercury komt. En dan maakt -ie met z'n band ook nog nummers die enorm Queen-achtig klinken. En alsof het allemaal nog niet duidelijk genoeg is, staat Queen ook nog in de songtitel...Cosmic x Mickey Callisto - Queen For A Day
Hierna: een verzoekje van Symphonic
Dat durf ik niet te zeggen. Voor zover ik kon nagaan, is dit de originele versie. Soms lastig om te zien. MadMaster heeft ook al zo'n lekker obscuur verzoekje ingediend. Ben ik nu aan het bekijken.quote:
Een of andere franse knakker heeft er ook wel een leuke uitvoering van gedaan. Matrak of zoet geloof ik.quote:
Het was jaren geleden een hype onder zolderkamergitaristen om dit te spelen. Jerry C is daar volgens mij mee begonnen.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen. Voor zover ik kon nagaan, is dit de originele versie. Soms lastig om te zien. MadMaster heeft ook al zo'n lekker obscuur verzoekje ingediend. Ben ik nu aan het bekijken.
Pop Tops - Oh Lord, Why Lord
Nicequote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:16 schreef DJ11 het volgende:
Het was even zoeken naar iets bijpassends dat niet al een miljoen keer is gedraaid, maar het is geluktPop Tops - Oh Lord, Why Lord
Moby - In This World
Omdat de kaboutertjes het niet doen?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Waarom moet ik steeds zelf thee zetten?
Die zong het voornamelijk live, toch? Volgens mij is dit een sample uit een oude plaat.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:21 schreef MadMaster het volgende:
Moby met de zangeres van The Urban Cookie Collective...
Irritant he! Dat heb ik 's ochtends met koffie zetten. Nu man en zoon vrij zijn en ik dus als eerste op ben moet ik zelf koffie zetten. En daar heb ik echt een hekel aan.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Waarom moet ik steeds zelf thee zetten?
Ze heeft meerdere songs van Moby ingezongen, ook live...quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die zong het voornamelijk live, toch? Volgens mij is dit een sample uit een oude plaat.
Die staken voor een betere CAOquote:
Münchener Freiheit - Herz Aus Glas (single version)
Dank voor de inspiratie...quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:25 schreef livelink het volgende:
Ik vond dat het op bevrijdingsdag wel Duitstalig moest zijn als verzoening..
Das ist wirklich wunderschönquote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:26 schreef DJ11 het volgende:
We blijven zo nog even bij de Freiheit. En dan heeft getal 'neunzig' er ook nog iets mee van doen...
George Michael - Freedom! '90
Tolga 'Flim Flam' Balkan - Joint Mix
Deze klinkt wat anders dan de hit versie uit 1988, masr het zal wel een edit zijn daarvan...quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoop dat ik de goede versie heb, MadMaster. Er zijn er nogal veel op YouTube. Hoe dan ook, hier is je verzoekje.Tolga 'Flim Flam' Balkan - Joint Mix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |