abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:36:37 #151
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723605
Stars on 45 vibes
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:37:13 #152
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220723612
Daar is Jimmy Bo Horne weer, de inspiratie waarom ik dit oude mixje aangevraagd heb...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:38:00 #153
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723619
Interessant knip- en plakwerk. Het loopt allemaal wel lekker door.

Hierna: mijn favoriete nieuwe nummer van deze week. Dat komt van een zangeres die vorig jaar ook al in de subtop van m'n jaarlijst stond.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:38:50 #154
469185 DJ11
Radio 49
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:40:18 #155
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220723639
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Interessant knip- en plakwerk. Het loopt allemaal wel lekker door.

Het komt volgens mij uit Bulgarije of zo. Nog uit de tijd dat dit soort mixen met tape aan elkaar geplakt werden.
Strak gedaan inderdaad...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:40:50 #156
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723647
Happy days are here again O+
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:40:55 #157
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220723649
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Daar is Jimmy Bo Horne weer, de inspiratie waarom ik dit oude mixje aangevraagd heb...
Was wel een lekker mixje.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:41:04 #158
469185 DJ11
Radio 49
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:42:43 #159
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723666
Hierna alweer een verzoekje van MadMaster. 8)7 Totaal andere koek, kan ik verzekeren. Of Kuchen, besser gesagt.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:43:19 #160
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220723670
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:42 schreef DJ11 het volgende:
Hierna alweer een verzoekje van MadMaster. 8)7 Totaal andere koek, kan ik verzekeren. Of Kuchen, besser gesagt.
Met dank aan livelink dus...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:43:51 #161
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:44:14 #162
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723691
*O*
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:45:47 #164
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:46:09 #165
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723696
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Nog maar een wiedergutmachungsschnitzel....
Das ist ein wirklich gutes Schnitzel.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_220723704
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Het cynisme druipt er af, dat doen ze altijd wel goed...
Dat doen ze briljant, alleen snapt niet iedereen dat en stopt ze daarom in het verkeerde hokje.
Dansbaar is het ook nog eens *O*
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:47:36 #167
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723708
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:46 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Das ist ein wirklich gutes Schnitzel.
Ik zat eigenlijk meer aan bitterballen, kroketten, chocomel en vla te denken...
pi_220723713
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:47 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Ik zat eigenlijk meer aan bitterballen, kroketten, chocomel en vla te denken...
Allemaal in dezelfde mix?
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:48:34 #169
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723716
Dit komt dan weer door het voorgaande. Stond niet gepland, maar ja...

i 257ers - Holland

Ik hoorde hier een enorme hit in, in Nederland. Helaas was dat niet het geval. Terwijl ze nog wel zo goed hun best doen en deels Nederlandse zinnetjes zingen.

quote:
Lekker Strand und lekker Meisje, lekker Vaka-antie
Lekker Chocomel und Vla, denn wir sind hi-i-igh
Lekker neuken op de Wallen zonder te betalen
Holland ist die geilste Stadt der Welt
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:48:45 #170
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220723718
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Dat doen ze briljant, alleen snapt niet iedereen dat en stopt ze daarom in het verkeerde hokje.
Dansbaar is het ook nog eens *O*
Ik vind Rammstein geniaal.
Tekstueel, muzikaal en als act.

Till Lindemann solo is daarentegen verschrikkelijk, te platvoers... :X
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:48:50 #171
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723723
Mein Gott
pi_220723731
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:48 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik vind Rammstein geniaal.
Tekstueel, muzikaal en als act.

Til Linders solo is daarentegen verschrikkelijk, te platvoers... :X
Til is een achterlijke idioot met een verkeerd afgesteld moreel kompas
pi_220723739
Laten we dit aub bij een eenmalig optreden houden
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:51:17 #175
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723740
Wirklich traurig…
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')