Het komt volgens mij uit Bulgarije of zo. Nog uit de tijd dat dit soort mixen met tape aan elkaar geplakt werden.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Interessant knip- en plakwerk. Het loopt allemaal wel lekker door.
Was wel een lekker mixje.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Daar is Jimmy Bo Horne weer, de inspiratie waarom ik dit oude mixje aangevraagd heb...
Met dank aan livelink dus...quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:42 schreef DJ11 het volgende:
Hierna alweer een verzoekje van MadMaster.Totaal andere koek, kan ik verzekeren. Of Kuchen, besser gesagt.
Das ist ein wirklich gutes Schnitzel.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Nog maar een wiedergutmachungsschnitzel....
Dat doen ze briljant, alleen snapt niet iedereen dat en stopt ze daarom in het verkeerde hokje.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Het cynisme druipt er af, dat doen ze altijd wel goed...
Ik zat eigenlijk meer aan bitterballen, kroketten, chocomel en vla te denken...quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Das ist ein wirklich gutes Schnitzel.
Allemaal in dezelfde mix?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk meer aan bitterballen, kroketten, chocomel en vla te denken...
257ers - Hollandquote:Lekker Strand und lekker Meisje, lekker Vaka-antie
Lekker Chocomel und Vla, denn wir sind hi-i-igh
Lekker neuken op de Wallen zonder te betalen
Holland ist die geilste Stadt der Welt
Ik vind Rammstein geniaal.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat doen ze briljant, alleen snapt niet iedereen dat en stopt ze daarom in het verkeerde hokje.
Dansbaar is het ook nog eens
Til is een achterlijke idioot met een verkeerd afgesteld moreel kompasquote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind Rammstein geniaal.
Tekstueel, muzikaal en als act.
Til Linders solo is daarentegen verschrikkelijk, te platvoers...
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Laten we dit aub bij een eenmalig optreden houden
quote:
Wham! - Freedom (long mix)
Tofquote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Aangezien ik rond 21:30 uur klaar wil zijn en ik nog de nodige nummers op de rol heb, moet ik nu de lijnen voor verzoekjes sluiten. Het goede nieuws is dat ik waarschijnlijk zaterdag gewoon uitzend, voorafgaand aan Melting
Het is compleet verbouwdquote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:56 schreef MadMaster het volgende:
You bet!
Loopt dit nu sneller dan normaal?
Ik heb er niks aan veranderd. Ik pitch bijna nooit iets. Heel toevallig heb ik dat vanavond een klein beetje gedaan bij Jimmy 'Bo' Horne.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:56 schreef MadMaster het volgende:
You bet!
Loopt dit nu sneller dan normaal?
Het is gewoon de lange versie, meer nietquote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat irritant dit, ik ken elke noot van het nummer en dan is het opeens anders
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Derrick zou zeggen: 'Harry, etwas stimmt hier nicht.'
Pet Shop Boys - Liberation
Robert Miles feat. Kathy Sledge - Freedom (radio edit)
Zo vrij als een vogeltje?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:07 schreef DJ11 het volgende:
Deze keer niet Children, maar een andere single van Robert Miles:Robert Miles feat. Kathy Sledge - Freedom (radio edit)
Dat ene bandje van Melting is ook nog onderweg...
De notenkraker. Klassieke muziek in de praktijk gebrachtquote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vond met tuinieren nog een verdwaalde hazelnoot, dus die legde ik even opzij. Ging ik erna bovenop staan, krak…handige methode om noten te kraken wel
Mijn eigen notenkrakerquote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vond met tuinieren nog een verdwaalde hazelnoot, dus die legde ik even opzij. Ging ik erna bovenop staan, krak…handige methode om noten te kraken wel
Dat doe je goed. Harde noten om te kraken, die hazelnoten. Wel lekker.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |