abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:23:02 #26
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220722646
Ik was gisteren in Lübeck, en daar wel wat sporen van WOII .
De kerk die ik bezocht is door de Engelsen gebombardeerd.
De bronzen klokken die in de toren hingen zijn daarbij neergestort en die liggen nog precies op de plek waar ze neergekomen zijn.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:23:07 #27
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722648
Een vleugje I Feel Love, de rest gaat vanzelf. Vorige keer gedebuteerd, vandaag in de herhaling:

i The Supermen Lovers feat. Nicole Slack Jones - One & More
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:23:14 #28
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220722650
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:21 schreef livelink het volgende:

[..]
Klinkt als een geslaagde dag.
Ja, rondje Apollolaan, het Hilton van John, Yoko en Herman, Vondelpark, mijn geboortehuis, Leidseplein, Paradiso, Museumplein…
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:24:19 #29
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220722657
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:20 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Zie hierboven…
Dat klinkt goed ^O^
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:24:39 #30
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220722663
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:23 schreef DJ11 het volgende:
Een vleugje I Feel Love, de rest gaat vanzelf. Vorige keer gedebuteerd, vandaag in de herhaling:

i The Supermen Lovers feat. Nicole Slack Jones - One & More
Jij hoort nu overal I Feel Love in als er een beetje sequencer in zit… :D
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:24:42 #31
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722665
Net als vorige keer zijn twee luisteraars er weer in geslaagd om verzoekjes aan te vragen die prima bij elkaar passen :P Livelink en DDM deze keer.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:25:43 #32
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722672
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:24 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Jij hoort nu overal I Feel Love in als er een beetje sequencer in zit… :D
Ik kan het niet helpen :P Die track van Madonna ook al.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:26:44 #33
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722677
Het verzoekje van DDM is eerst aan de beurt. Die van Livelink komt er zo achteraan :+

i Selecter - On My Radio
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:27:02 #34
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220722678
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik was gisteren in Lübeck, en daar wel wat sporen van WOII .
De kerk die ik bezocht is door de Engelsen gebombardeerd.
De bronzen klokken die in de toren hingen zijn daarbij neergestort en die liggen nog precies op de plek waar ze neergekomen zijn.
Lübeck ben ik ook wel eens geweest. Vond ik een leuke stad. Onderweg naar Travemunde was dat.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220722679
Oh, voor wie het nog niet heeft gekeken: kijk ‘Herdenken’ van het Jeugdjournaal van gisteren terug. Mooi gedaan en voor ons ook nog een lokaal tintje, dat Joodse werkdorp is hier in de buurt
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:27:40 #36
20720 brother52
Dus..........
pi_220722683
:W
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_220722690
Ik zag dit ooit op het Bevrijdingsfestival in Vlissingen. Feestje *O* ik vrees dat dat ook mijn laatste bevrijdingsfestival was
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:28:41 #38
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220722693
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:27 schreef brother52 het volgende:
:W
Jij bent nog steeds bezig je te bevrijden van het hoge Noorden?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:28:49 #39
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722695
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik was gisteren in Lübeck, en daar wel wat sporen van WOII .
De kerk die ik bezocht is door de Engelsen gebombardeerd.
De bronzen klokken die in de toren hingen zijn daarbij neergestort en die liggen nog precies op de plek waar ze neergekomen zijn.
Mijn ouders zijn daar afgelopen zomer op vakantie geweest. Dat is ze goed bevallen.

In Zwolle heb je bij het station een Café Lübeck. Dus ik heb m'n ouders de opdracht meegegeven om daarginds een Café Zwolle te regelen. Dat is wel het minste :P
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:29:07 #40
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220722700
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:27 schreef livelink het volgende:

[..]
Lübeck ben ik ook wel eens geweest. Vond ik een leuke stad. Onderweg naar Travemunde was dat.
Het is echt een prachtige stad. Ik zit er vlakbij
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:29:18 #41
20720 brother52
Dus..........
pi_220722703
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:28 schreef livelink het volgende:

[..]
Jij bent nog steeds bezig je te bevrijden van het hoge Noorden?
Dat heb ik opgegeven. Gisteren de beschaving maar weer opgezocht.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:29:36 #42
469185 DJ11
Radio 49
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:29:40 #43
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220722707
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:28 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Mijn ouders zijn daar afgelopen zomer op vakantie geweest. Dat is ze goed bevallen.

In Zwolle heb je bij het station een Café Lübeck. Dus ik heb m'n ouders de opdracht meegegeven om daarginds een Café Zwolle te regelen. Dat is wel het minste :P
Ik ben het niet tegengekomen :D
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:30:00 #44
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220722710
Ik ben nog nooit op een bevrijdingsfestival geweest, zelfs. Ik hou niet zo van mensenmassa's. Zat net in de bus al met allerlei dronken jongeren die uitstapten daar. Ik las toen net op rtv utrecht dat het vol was. Dus die dronken jongeren gaan vast de arme buurt onveilig maken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:30:10 #45
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220722712
*O* *O* *O* *O*
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:30:21 #46
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722714
Livelink valt extra met de neus in de boter, want ik heb de lange versie gekozen.

i What Fun! - The Right Side Won (extended version)
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:31:35 #47
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722725
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:30 schreef livelink het volgende:
Ik ben nog nooit op een bevrijdingsfestival geweest, zelfs. Ik hou niet zo van mensenmassa's. Zat net in de bus al met allerlei dronken jongeren die uitstapten daar. Ik las toen net op rtv utrecht dat het vol was. Dus die dronken jongeren gaan vast de arme buurt onveilig maken.
Ik heb er drie keer opgetreden. Wel op kleine zij-podia hoor; dat jullie niet gaan denken dat mijn bands bij de headliners hoorde. _O- Was in 2005, 2008 en 2011. De laatste was het leukst.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:31:50 #48
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220722727
Het kan verkeren. De Russen en de Amerikanen zijn er nu juist een potje van aan het maken. Gelukkig hebben we de Canadezen nog *O*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220722732
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:30 schreef livelink het volgende:
Ik ben nog nooit op een bevrijdingsfestival geweest, zelfs. Ik hou niet zo van mensenmassa's. Zat net in de bus al met allerlei dronken jongeren die uitstapten daar. Ik las toen net op rtv utrecht dat het vol was. Dus die dronken jongeren gaan vast de arme buurt onveilig maken.
Ik vond het 1 keer te druk. En te warm. Dat was ook in Vlissingen, heel lang geleden. Andere keren was het daar goed te doen. Vroeger was het in Utrecht niet zo massaal, totdat het naar park Transwijk werd verplaatst, daar ben ik nog 1 keer geweest.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:32:31 #50
81329 MadMaster
Schots en scheef...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')