The Supermen Lovers feat. Nicole Slack Jones - One & More
Ja, rondje Apollolaan, het Hilton van John, Yoko en Herman, Vondelpark, mijn geboortehuis, Leidseplein, Paradiso, Museumplein…quote:
Jij hoort nu overal I Feel Love in als er een beetje sequencer in zit…quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:23 schreef DJ11 het volgende:
Een vleugje I Feel Love, de rest gaat vanzelf. Vorige keer gedebuteerd, vandaag in de herhaling:The Supermen Lovers feat. Nicole Slack Jones - One & More
Ik kan het niet helpenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hoort nu overal I Feel Love in als er een beetje sequencer in zit…
Selecter - On My Radio
Lübeck ben ik ook wel eens geweest. Vond ik een leuke stad. Onderweg naar Travemunde was dat.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik was gisteren in Lübeck, en daar wel wat sporen van WOII .
De kerk die ik bezocht is door de Engelsen gebombardeerd.
De bronzen klokken die in de toren hingen zijn daarbij neergestort en die liggen nog precies op de plek waar ze neergekomen zijn.
Jij bent nog steeds bezig je te bevrijden van het hoge Noorden?quote:
Mijn ouders zijn daar afgelopen zomer op vakantie geweest. Dat is ze goed bevallen.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik was gisteren in Lübeck, en daar wel wat sporen van WOII .
De kerk die ik bezocht is door de Engelsen gebombardeerd.
De bronzen klokken die in de toren hingen zijn daarbij neergestort en die liggen nog precies op de plek waar ze neergekomen zijn.
Het is echt een prachtige stad. Ik zit er vlakbijquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Lübeck ben ik ook wel eens geweest. Vond ik een leuke stad. Onderweg naar Travemunde was dat.
Dat heb ik opgegeven. Gisteren de beschaving maar weer opgezocht.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij bent nog steeds bezig je te bevrijden van het hoge Noorden?
Ik ben het niet tegengekomenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn daar afgelopen zomer op vakantie geweest. Dat is ze goed bevallen.
In Zwolle heb je bij het station een Café Lübeck. Dus ik heb m'n ouders de opdracht meegegeven om daarginds een Café Zwolle te regelen. Dat is wel het minste
What Fun! - The Right Side Won (extended version)
Ik heb er drie keer opgetreden. Wel op kleine zij-podia hoor; dat jullie niet gaan denken dat mijn bands bij de headliners hoorde.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:30 schreef livelink het volgende:
Ik ben nog nooit op een bevrijdingsfestival geweest, zelfs. Ik hou niet zo van mensenmassa's. Zat net in de bus al met allerlei dronken jongeren die uitstapten daar. Ik las toen net op rtv utrecht dat het vol was. Dus die dronken jongeren gaan vast de arme buurt onveilig maken.
Ik vond het 1 keer te druk. En te warm. Dat was ook in Vlissingen, heel lang geleden. Andere keren was het daar goed te doen. Vroeger was het in Utrecht niet zo massaal, totdat het naar park Transwijk werd verplaatst, daar ben ik nog 1 keer geweest.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:30 schreef livelink het volgende:
Ik ben nog nooit op een bevrijdingsfestival geweest, zelfs. Ik hou niet zo van mensenmassa's. Zat net in de bus al met allerlei dronken jongeren die uitstapten daar. Ik las toen net op rtv utrecht dat het vol was. Dus die dronken jongeren gaan vast de arme buurt onveilig maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |