abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220723928
De rest moet ik toch ook eens gaan kraken, misschien wachten tot Symph thuis is, die kan met z’n grote voeten de hele voorraad met 1 stap kraken
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:12:10 #202
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220723929
Ik vind alleen maar verpakkingen van Snickers in de tuin, ooit een vuist vol pinda's...
pi_220723936
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:11 schreef livelink het volgende:
Ik vind nog wel eens een verdwaalde walnoot in mijn tuin, maar nooit hazelnoten.
We hebben 3 hazelaars staan
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:13:08 #204
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220723944
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind alleen maar verpakkingen van Snickers in de tuin, ooit een vuist vol pinda's...
En ooit lekker. Die verpakking vind ik dan net minder helaas.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:13:20 #205
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723947
Er dient zich hier een nootgeval aan, waardoor ik ongeveer 3 minuten later klaar ben dan gepland...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:13:28 #206
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723950
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:11 schreef DJ11 het volgende:
Uiteraard in de 'nieuwe' mix uit 2025, waarbij de vocals van John Lennon met de nieuwste technieken nog wat verder verbeterd zijn.

i The Beatles - Free As A Bird (2025 mix)
De Beatles hadden wel iets met vogels :Y
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_220723953
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind alleen maar verpakkingen van Snickers in de tuin, ooit een vuist vol pinda's...
Ik vind steeds van die minizakjes van Haribo in de tuin
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:14:12 #208
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723957
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
De rest moet ik toch ook eens gaan kraken, misschien wachten tot Symph thuis is, die kan met z’n grote voeten de hele voorraad met 1 stap kraken
:D
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:14:37 #209
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220723963
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Ik vind steeds van die minizakjes van Haribo in de tuin
De kindertjes weten helaas niet meer wat een prullenbak is...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:14:39 #210
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723964
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind alleen maar verpakkingen van Snickers in de tuin, ooit een vuist vol pinda's...
We hebben nutellabomen
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_220723968
In het boek dat ik net uit heb komen gekarameliseerde hazelnoten voor en achterin staat ook een recept
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:15:43 #212
469185 DJ11
Radio 49
pi_220723974
Amper beluisterd op Spotify, amper 'bekeken' op YouTube (al is er geen clip), maar ik krijg geen genoeg van dit liedje uit Canada. Als je het voor het eerst hoort, klinkt het wat raar. Maar het wordt écht alsmaar beter.

i 2120 - Still You Love Me
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:15:48 #213
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:17:02 #214
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220723987
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:15 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit nu aan de cashewnoten... :9~
Oeh, lekker :Y
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_220723988
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:14 schreef MadMaster het volgende:

[..]
De kindertjes weten helaas niet meer wat een prullenbak is...
Ze weten ook het verschil tussen openbare weg en onze tuin niet zo goed. Ik heb nu barricades opgeworpen, want ik ben het wel een beetje beu dat ze door onze heg duiken om zo aan hun belagers in een spel te ontkomen
pi_220723992
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:15 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit nu aan de cashewnoten... :9~
Lekker zoet zijn die
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:18:50 #217
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220724004
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:15 schreef DJ11 het volgende:
Amper beluisterd op Spotify, amper 'bekeken' op YouTube (al is er geen clip), maar ik krijg geen genoeg van dit liedje uit Canada. Als je het voor het eerst hoort, klinkt het wat raar. Maar het wordt écht alsmaar beter.

i 2120 - Still You Love Me
Ik vind dit een lekker nummer hoor,
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:18:52 #218
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:18:55 #219
469185 DJ11
Radio 49
pi_220724007
Het nummer van Keane dat klaarstond, had ik wegens tijdgebrek doorgeschoven. Maar ja, er dient zich een acuut nootgeval aan, dus voeg ik alsnog snel deze B-kant uit hun begintijd in....

i Keane - Walnut Tree
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:19:34 #220
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220724010
quote:
4s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Het nummer van Keane dat klaarstond, had ik wegens tijdgebrek doorgeschoven. Maar ja, er dient zich een acuut nootgeval aan, dus voeg ik alsnog snel deze B-kant uit hun begintijd in....

i Keane - Walnut Tree
:D
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:19:38 #221
469185 DJ11
Radio 49
pi_220724012
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:18 schreef MadMaster het volgende:
Lenie het Takkenwijf uit Utrecht nu op de Amstel op TV.
Wat moet die daar?
Als we "Deutschland" op 5 mei kunnen draaien, kunnen we ook Utrechters welkom heten in Amsterdam :+
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:20:02 #222
469185 DJ11
Radio 49
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:20:29 #223
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220724020
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:18 schreef MadMaster het volgende:
Lenie het Takkenwijf uit Utrecht nu op de Amstel op TV.
Wat moet die daar?
Utrecht is vandaag het hart van de bevrijding.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:20:55 #224
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220724021
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:19 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Als we "Deutschland" op 5 mei kunnen draaien, kunnen we ook Utrechters welkom heten in Amsterdam :+
Ja, maar niet Tineke Schouten...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:21:01 #225
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220724026
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:19 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Als we "Deutschland" op 5 mei kunnen draaien, kunnen we ook Utrechters welkom heten in Amsterdam :+
Dat is wellicht nog een brug te ver..
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')