We hebben 3 hazelaars staanquote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:11 schreef livelink het volgende:
Ik vind nog wel eens een verdwaalde walnoot in mijn tuin, maar nooit hazelnoten.
En ooit lekker. Die verpakking vind ik dan net minder helaas.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind alleen maar verpakkingen van Snickers in de tuin, ooit een vuist vol pinda's...
De Beatles hadden wel iets met vogelsquote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:11 schreef DJ11 het volgende:
Uiteraard in de 'nieuwe' mix uit 2025, waarbij de vocals van John Lennon met de nieuwste technieken nog wat verder verbeterd zijn.The Beatles - Free As A Bird (2025 mix)
Ik vind steeds van die minizakjes van Haribo in de tuinquote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind alleen maar verpakkingen van Snickers in de tuin, ooit een vuist vol pinda's...
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
De rest moet ik toch ook eens gaan kraken, misschien wachten tot Symph thuis is, die kan met z’n grote voeten de hele voorraad met 1 stap kraken
De kindertjes weten helaas niet meer wat een prullenbak is...quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik vind steeds van die minizakjes van Haribo in de tuin
We hebben nutellabomenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:12 schreef MadMaster het volgende:
2120 - Still You Love Me
Ze weten ook het verschil tussen openbare weg en onze tuin niet zo goed. Ik heb nu barricades opgeworpen, want ik ben het wel een beetje beu dat ze door onze heg duiken om zo aan hun belagers in een spel te ontkomenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De kindertjes weten helaas niet meer wat een prullenbak is...
Ik vind dit een lekker nummer hoor,quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:15 schreef DJ11 het volgende:
Amper beluisterd op Spotify, amper 'bekeken' op YouTube (al is er geen clip), maar ik krijg geen genoeg van dit liedje uit Canada. Als je het voor het eerst hoort, klinkt het wat raar. Maar het wordt écht alsmaar beter.2120 - Still You Love Me
Keane - Walnut Tree
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Het nummer van Keane dat klaarstond, had ik wegens tijdgebrek doorgeschoven. Maar ja, er dient zich een acuut nootgeval aan, dus voeg ik alsnog snel deze B-kant uit hun begintijd in....Keane - Walnut Tree
Als we "Deutschland" op 5 mei kunnen draaien, kunnen we ook Utrechters welkom heten in Amsterdamquote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:18 schreef MadMaster het volgende:
Lenie het Takkenwijf uit Utrecht nu op de Amstel op TV.
Wat moet die daar?
Utrecht is vandaag het hart van de bevrijding.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:18 schreef MadMaster het volgende:
Lenie het Takkenwijf uit Utrecht nu op de Amstel op TV.
Wat moet die daar?
Ja, maar niet Tineke Schouten...quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als we "Deutschland" op 5 mei kunnen draaien, kunnen we ook Utrechters welkom heten in Amsterdam
Dat is wellicht nog een brug te ver..quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als we "Deutschland" op 5 mei kunnen draaien, kunnen we ook Utrechters welkom heten in Amsterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |