5 seconds penalty for esteban ocon.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen's penalty depends on how many seconds he needs for not losing any position after the race. That's Article 84.7 of FIA's rules.
Geen idee of dit klopt. @:Starflyer
GMTAquote:Op zondag 3 mei 2026 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We worden weer doodgemaakt met een blije mus
quote:Op zondag 3 mei 2026 19:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen's penalty depends on how many seconds he needs for not losing any position after the race. That's Article 84.7 of FIA's rules.
Geen idee of dit klopt. @:Starflyer
Geldt alleen voor Verstappen.quote:Article 84.7 — Post-Race Time Penalty Adjustment
If a time penalty is imposed following the conclusion of a race, and the penalized driver’s finishing position is not altered as a result of the standard application of such penalty, the Stewards may adjust the duration of the penalty.
The adjusted penalty shall be increased to the minimum number of seconds required to ensure that the penalized driver loses at least one position in the final race classification. In determining the revised penalty, the Stewards shall consider the time gaps between the relevant competitors as recorded at the finish line.
Ik ookquote:Op zondag 3 mei 2026 19:45 schreef HiDiHo het volgende:
Ik had mij zo verheugd op een natte race............
Lindbladquote:Op zondag 3 mei 2026 19:45 schreef Gremen het volgende:
Wie gaat er tijdens de regen de muur in?
- Norris
- Colapinto
- Perez
?
Too little too latequote:
Gelijk heeft ie.quote:
Welke regen?quote:Op zondag 3 mei 2026 19:45 schreef Gremen het volgende:
Wie gaat er tijdens de regen de muur in?
- Norris
- Colapinto
- Perez
?
quote:
Ohw?quote:
quote:
Stig skattiequote:
Geen happy endquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Wat?quote:
Op die starts na, dan?quote:Op zondag 3 mei 2026 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij is het lek wel boven bij RB
Natte miami race nu.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2026 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen happy endSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
Nu de start nog zodat je niet steeds achter de feiten aan rijdtquote:Op zondag 3 mei 2026 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij is het lek wel boven bij RB
Nee die van Kimi was ook gewoon rukquote:
*mompelt iets in helm*quote:
Leek wel. Maar hoe het echt ging, zullen we pas weten als Max er wat over zegt, denk ik?quote:
Volgens David en Alex kan het, maar dan is ie echt com-pleet versleten aan het eind.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:51 schreef wdn het volgende:
Max kan dit uitrijden?
Dat zittie goed. Of als iedereen nog gaat pitten ivm regen zou ook goed zijn
Alleen Piastri nogquote:
RB gokt op regen denk ik. en die komt er nietquote:Op zondag 3 mei 2026 19:51 schreef Sabata het volgende:
[..]
Volgens David en Alex kan het, maar dan is ie echt com-pleet versleten aan het eind.
Moet sowieso dan die straf nog pakken.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:51 schreef wdn het volgende:
Max kan dit uitrijden?
Dan zittie goed. Of als iedereen nog gaat pitten ivm regen zou ook goed zijn
Ik begreep net van F1TV commentaar dat hij in principe geen banden meer hoefde te wisselen en dat het best zou kunnen. Gezien ook eerdere races en bandenlevensduur.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:51 schreef wdn het volgende:
Max kan dit uitrijden?
Dan zittie goed. Of als iedereen nog gaat pitten ivm regen zou ook goed zijn
Was de note idd "Investigated after the race" ?quote:Op zondag 3 mei 2026 19:52 schreef Regilio_ het volgende:
Jammer dat Max alsnog een straf krijgt na de race
quote:
Ja.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Was de note idd "Investigated after the race" ?
Jupquote:Op zondag 3 mei 2026 19:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Was de note idd "Investigated after the race" ?
Ja.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:54 schreef Sally het volgende:
ALBon - yellow flag incedent
(las ik snel Na de race??)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |