Ja eens verder.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, ik snap ik. Mijn vraag was meer waarom dat in godsnaam pas na de race gegeven wordt terwijl het toch een redelijk binaire situatie is die je binnen een paar minuten max kunt beoordelen.
Dat zou ik jou ook graag wensen hier , maar dat zou niet eerlijk zijn.quote:
hmja.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:05 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 14 (ALO) NO FURTHER ACTION - YELLOW FLAG INFRINGEMENT
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 23 (ALB) NO FURTHER ACTION - YELLOW FLAG INFRINGEMENT
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 31 (OCO) NO FURTHER ACTION - YELLOW FLAG INFRINGEMENT
En het zou na de race zijn.![]()
@:Sally
Ja.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, ik snap ik. Mijn vraag was meer waarom dat in godsnaam pas na de race gegeven wordt terwijl het toch een redelijk binaire situatie is die je binnen een paar minuten max kunt beoordelen.
Steekpenningen ontvangen.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja.
Zullen wel verzachtende omstandigheden zijn.
quote:Op zondag 3 mei 2026 20:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Lewis kan straks weer losgaan op de gelifte reet van Kim.
Omdat het nu om race director instructies ging toch en de commentator zei net ook iets vaags dat hij het op de beelden niet kon zien, dus er is ergens onduidelijkheid over blijkbaar.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, ik snap ik. Mijn vraag was meer waarom dat in godsnaam pas na de race gegeven wordt terwijl het toch een redelijk binaire situatie is die je binnen een paar minuten max kunt beoordelen.
Sorry.quote:
Ik doe dual screenquote:
Nog 30 of 50 rondjes is wel een groot verschilquote:Op zondag 3 mei 2026 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max is weer de bandenfluisteraar.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 3 mei 2026 20:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Jammer dat track position nauwelijks nog wat voorstelt.
Ohw?quote:Op zondag 3 mei 2026 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max is weer de bandenfluisteraar.
Ik geloof er geen reet van, volgens mij is HAM net zo aseksueel als Rutte.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Lewis kan straks weer losgaan op de gelifte reet van Kim.
Die banden zijn bijna 30 rondjes ouderquote:Op zondag 3 mei 2026 20:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw?
Terwijl hij steeds meer secs afstand krijgt op NOR?
Het is wel erg wishful thinking dat Red Bull helemaal vooraan kan rijdenquote:Op zondag 3 mei 2026 20:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw?
Terwijl hij steeds meer secs afstand krijgt op NOR?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |