Niet blij mee, zoveel na de racequote:Op zondag 3 mei 2026 19:54 schreef Sally het volgende:
ALBon - yellow flag incedent
(las ik snel Na de race??)
Verkeerde setup of instelling.quote:
Idd...quote:
Ferrari kwaaltje, geweldige start maar naarmate de race vordert steeds verder inkakkenquote:
En Max zo snelquote:
Red Bull heeft veel winst geboekt in die break.quote:
Waar slaat dat op?quote:Op zondag 3 mei 2026 19:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Was de note idd "Investigated after the race" ?
Norris en Max allebei "DRS" )vleugel vol open) en toch de McLaren er voorbij alsof het niks kost.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:54 schreef Mothzor het volgende:
Dit heeft toch niet veel met racen te maken…echt enkel die boost en energie management…DRS was drama…maar dit is echt drama
Het grote verschil is dat je nu meer inhaalacties door uitremmen in een hairpin ziet in plaats van alleen maar voorbij rijden op een recht stukquote:Op zondag 3 mei 2026 19:54 schreef Mothzor het volgende:
Dit heeft toch niet veel met racen te maken…echt enkel die boost en energie management…DRS was drama…maar dit is echt drama
quote:quote:
Jepquote:Op zondag 3 mei 2026 19:57 schreef Sally het volgende:
[..]
quote:
1s.gif
Op zondag 3 mei 2026 19:52 schreef Regilio_ het volgende:
Jammer dat Max alsnog een straf krijgt na de race
-----------------------------
Was de note idd "Investigated after the race" ?
Ja.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:57 schreef Sally het volgende:
[..]
quote:
1s.gif
Op zondag 3 mei 2026 19:52 schreef Regilio_ het volgende:
Jammer dat Max alsnog een straf krijgt na de race
-----------------------------
Was de note idd "Investigated after the race" ?
Iets beter wel ja.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:57 schreef heywoodu het volgende:
Uitstekend vermakelijke race tot nu toe wel
Ja dat snap ik, maar warom in godsnaam na de race?quote:Op zondag 3 mei 2026 19:57 schreef Sally het volgende:
[..]
quote:
1s.gif
Op zondag 3 mei 2026 19:52 schreef Regilio_ het volgende:
Jammer dat Max alsnog een straf krijgt na de race
-----------------------------
Was de note idd "Investigated after the race" ?
Die auto lijkt net als in de oude overheersingstijden van Merc gemaakt om vooraan te rijden. Antonelli komt niet in het middenveld terecht en is weer op weg naar voren. Russell blijft na een slechte SC herstart (al-weer) hangen in dat middenveld en komt er vervolgens niet meer uitquote:
Of een goed buitjequote:
Dat weet niemand.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar warom in godsnaam na de race?
Doe je werk.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2026 19:59 schreef Nattekat het volgende:
Op zich geen verkeerde uitslag dit. Kimi kampioen
Dat weet ik ook weer niet, maar dit is wat ik uit deze topic reeks wist terug te vinden ;-)quote:Op zondag 3 mei 2026 19:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar warom in godsnaam na de race?
quote:Op zondag 3 mei 2026 19:33 schreef TweedeKlum het volgende:
INCIDENT INVOLVING CAR 3 (VER) NOTED - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – CROSSING THE LINE AT PIT EXIT
quote:Op zondag 3 mei 2026 19:38 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 3 (VER) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – CROSSING THE LINE AT PIT EXIT
quote:Op zondag 3 mei 2026 19:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen's penalty depends on how many seconds he needs for not losing any position after the race. That's Article 84.7 of FIA's rules.
Geen idee of dit klopt. @:Starflyer
Je zou denken dat deze slam-dunk is.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat na de race moeten ze ook afschaffen. Een straf uitdelen voor het oversteken van de witte lijn is zo gegeven.
Of de schakel-'pedals'?quote:Op zondag 3 mei 2026 20:00 schreef Peterselieman het volgende:
Antonelli versnellingsbakproblemen en problemen met het gaspedaal
Ik geef hem nog wel een kans.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:01 schreef -XOR- het volgende:
Haha, Melroy Heemskerk die dacht dat VER het kon houden tov LEC.
Zouden ze bij voetbal ook moeten doen...na de wedstrijdquote:Op zondag 3 mei 2026 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat na de race moeten ze ook afschaffen. Een straf uitdelen voor het oversteken van de witte lijn is zo gegeven.
Ja, ongeacht hoe wie en wat.quote:
Doelpunten toekennen en weghalenquote:Op zondag 3 mei 2026 20:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zouden ze bij voetbal ook moeten doen...na de wedstrijd
mwah, paar tienden per ronde en zo veel nog te gaan.quote:
Tenzij de banden het echt begeven zal dat ook steeds langzamer gaan.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
mwah, paar tienden per ronde en zo veel nog te gaan.
Nou ja, je mag van professionals ook wel verwachten dat ze binnen de lijntjes kleuren.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als ze niet willen dat iemand over een lijntje rijd moeten ze er een muur of een grindbak neerzetten...
Houdoequote:
In Monaco 2022 ging hij ook over de lijn, maar dat is niet altijd een probleem.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat weet ik ook weer niet, maar dit is wat ik uit deze topic reeks wist terug te vinden ;-)
[..]
[..]
[..]
Ja, ik snap ik. Mijn vraag was meer waarom dat in godsnaam pas na de race gegeven wordt terwijl het toch een redelijk binaire situatie is die je binnen een paar minuten max kunt beoordelen.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat weet ik ook weer niet, maar dit is wat ik uit deze topic reeks wist terug te vinden ;-)
[..]
[..]
[..]
Nou doeiquote:
Ja eens verder.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, ik snap ik. Mijn vraag was meer waarom dat in godsnaam pas na de race gegeven wordt terwijl het toch een redelijk binaire situatie is die je binnen een paar minuten max kunt beoordelen.
Dat zou ik jou ook graag wensen hier , maar dat zou niet eerlijk zijn.quote:
hmja.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:05 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 14 (ALO) NO FURTHER ACTION - YELLOW FLAG INFRINGEMENT
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 23 (ALB) NO FURTHER ACTION - YELLOW FLAG INFRINGEMENT
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 31 (OCO) NO FURTHER ACTION - YELLOW FLAG INFRINGEMENT
En het zou na de race zijn.![]()
@:Sally
Ja.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, ik snap ik. Mijn vraag was meer waarom dat in godsnaam pas na de race gegeven wordt terwijl het toch een redelijk binaire situatie is die je binnen een paar minuten max kunt beoordelen.
Steekpenningen ontvangen.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja.
Zullen wel verzachtende omstandigheden zijn.
quote:Op zondag 3 mei 2026 20:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Lewis kan straks weer losgaan op de gelifte reet van Kim.
Omdat het nu om race director instructies ging toch en de commentator zei net ook iets vaags dat hij het op de beelden niet kon zien, dus er is ergens onduidelijkheid over blijkbaar.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, ik snap ik. Mijn vraag was meer waarom dat in godsnaam pas na de race gegeven wordt terwijl het toch een redelijk binaire situatie is die je binnen een paar minuten max kunt beoordelen.
Sorry.quote:
Ik doe dual screenquote:
Nog 30 of 50 rondjes is wel een groot verschilquote:Op zondag 3 mei 2026 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max is weer de bandenfluisteraar.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 3 mei 2026 20:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Jammer dat track position nauwelijks nog wat voorstelt.
Ohw?quote:Op zondag 3 mei 2026 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max is weer de bandenfluisteraar.
Ik geloof er geen reet van, volgens mij is HAM net zo aseksueel als Rutte.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Lewis kan straks weer losgaan op de gelifte reet van Kim.
Die banden zijn bijna 30 rondjes ouderquote:Op zondag 3 mei 2026 20:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw?
Terwijl hij steeds meer secs afstand krijgt op NOR?
Het is wel erg wishful thinking dat Red Bull helemaal vooraan kan rijdenquote:Op zondag 3 mei 2026 20:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw?
Terwijl hij steeds meer secs afstand krijgt op NOR?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |