quote:Op zondag 3 mei 2026 19:06 schreef HiDiHo het volgende:
Geen regen en Max achteraan....ik ga maar wat anders doen denk ik
P8.quote:
Strollquote:
Op jacht naar P5quote:
Eerst pittenquote:
Ben nog niet moe.quote:
Ik vind de normale al duur zatquote:
Was wel te verwachten.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:09 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: TURN 11 INCIDENT INVOLVING CARS 43 (COL) AND 44 (HAM) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - CAUSING A COLLISION
Hij werd aangetikt hoe is dat zijn foutquote:Op zondag 3 mei 2026 19:10 schreef Newone82 het volgende:
Bye bye race Max.
Maakt zeldzaam fouten. Dit was een grote fout.
Ik bedoel dat ze LEC/ANT missenquote:Op zondag 3 mei 2026 19:10 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Prima toch, er is genoeg actie live, dan ga je geen replays doen.
Zonde, maar inderdaad, dit keer deed hij het echt zelf.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:10 schreef Newone82 het volgende:
Bye bye race Max.
Maakt zeldzaam fouten. Dit was een grote fout.
quote:Op zondag 3 mei 2026 19:10 schreef Newone82 het volgende:
Bye bye race Max.
Maakt zeldzaam fouten. Dit was een grote fout.
quote:Op zondag 3 mei 2026 19:11 schreef PzKpfw het volgende:
Zonder snelste wagen is Verstappen ook maar een matige coureur.
Ik ben er al weer bijna klaar mee.quote:
Had niet door dat een gele vlag wasquote:Op zondag 3 mei 2026 19:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoezo is die Argentijn Verstappen weer voorbij.
Is gras groen, of sneeuw wit?quote:
Dat was bij de F2 race ook zo.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2026 19:15 schreef VoMy het volgende:
MAX bij de start direct met het snelste rondje zag ik.
Niet zijn fout.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:16 schreef Evenstar het volgende:
Kunnen ze licentie van Lawson niet gewoon verscheuren
Viel ook wel mee.quote:
Of een boer met een trekker.quote:
Dan heeft ie ook eens gewonnen met een spin.quote:
Die zat zelf ook bijna in een spin.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:17 schreef LTVDK het volgende:
Max wat agressief verdedigd op Norris maar Leclerc duwt hem daarna ook bijna de baan af
Zou dat nu ook zijn?quote:Op zondag 3 mei 2026 19:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan heeft ie ook eens gewonnen met een spin.
Leclerc zat er een heel stuk voorquote:Op zondag 3 mei 2026 19:17 schreef LTVDK het volgende:
Max wat agressief verdedigd op Norris maar Leclerc duwt hem daarna ook bijna de baan af
Motor schiet in anti-stall, dus hij miste wat remmend vermogen.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ga weg gek, tuurlijk wel hij verremt zich
Ja ik zag het met zijn boardcamera, was geen bewuste actie van Charlesquote:Op zondag 3 mei 2026 19:18 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Die zat zelf ook bijna in een spin.
Gewoon hard racen.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:17 schreef LTVDK het volgende:
Max wat agressief verdedigd op Norris maar Leclerc duwt hem daarna ook bijna de baan af
Hopelijk ook nog regen.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:19 schreef ZaZoe het volgende:
Het kan nog alle kanten op met deze hotse knotse begonia race
We gaan ons alvast opmaken voor Magic - Pistons.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:19 schreef 3rr0r het volgende:
Lawson die Max in de weg zit, die kan het shaken
Meer geluk dan wijsheid, maar wel knap hersteld.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:17 schreef Gremen het volgende:
Verstappen raakt helemaal niemand met zijn spin
Ja echt mooi dat deze race vervroegd isquote:Op zondag 3 mei 2026 19:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We gaan ons alvast opmaken voor Magic - Pistons.
Tenzij het nog gaat regenenquote:Op zondag 3 mei 2026 19:19 schreef Peterselieman het volgende:
Uithuilen en opnieuw beginnen voor Max. P6 is echt het maximale denk ik
Murphy is The Magician, niet Magic.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We gaan ons alvast opmaken voor Magic - Pistons.
Ja, nu gaan de marshalls de auto opruimen.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:20 schreef LTVDK het volgende:
Maareh, hebben ze die SC geregeld zodat ze 5 minuten replays kunnen doen of gaan ze nog een keertje verder?
Flat spots, dus niet heel gek.quote:
Alleen banden, geen vleugelquote:Op zondag 3 mei 2026 19:21 schreef PzKpfw het volgende:
Heeft Verstappen net ook nog banden gewisseld of alleen de voorvleugel?
We hebben geloof in Hannah.quote:
Alleen banden, geen voorvleugel.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:21 schreef PzKpfw het volgende:
Heeft Verstappen net ook nog banden gewisseld of alleen de voorvleugel?
Verse bandjes en die andere waren minder vanwege de spin.quote:
Wel banden, geen voorvleugelquote:Op zondag 3 mei 2026 19:21 schreef PzKpfw het volgende:
Heeft Verstappen net ook nog banden gewisseld of alleen de voorvleugel?
Alleen banden, geen vleugelquote:Op zondag 3 mei 2026 19:21 schreef PzKpfw het volgende:
Heeft Verstappen net ook nog banden gewisseld of alleen de voorvleugel?
Het losse stuk hebben ze er af gebrokenquote:Op zondag 3 mei 2026 19:21 schreef PzKpfw het volgende:
Heeft Verstappen net ook nog banden gewisseld of alleen de voorvleugel?
Eigen schuld, dikke bult. Op een gegeven moment moet je weten dat de inhaalactie gaat lukken en dan moet je uit the duel, niet er koste wat kost naast blijven hangen. Dat doet hij zo vaak.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lewis is ook klaar met die hoeveelheid schade aan z'n barge boards.
Audi is op dit moment garantie voor pechquote:Op zondag 3 mei 2026 19:22 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Zat wederom in mijn manager, dus die moest er uit.
Gedurfd.quote:
Die dingen zijn ook alleen goed voor plofkrakenquote:Op zondag 3 mei 2026 19:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Audi is op dit moment garantie voor pech
Met heavy kan veel gebeuren.quote:
Dat zijn wel de beste, eerst iedereen in paniek naar regenbanden en daarna kijken wie de grootste ballen heeft als de baan weer snel opdroogtquote:
Werd tijd.quote:
Ligt eraan of het genoeg is voor andere bandenquote:
Ze hebben nog nachtmerries van Masi.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:26 schreef raptorix het volgende:
Echt waarom duren SC zo lang tegenwoordig, man man dit zou gewoon in 2 rondjes opgelost moeten zijn.
Oh ook jaquote:
Ik sprak te snel met 14.quote:
Kelly zit op hete kolen.quote:
Mad Maxquote:
Getergde Max beste Max.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2026 19:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max en Ocon is ook een leuke zo.
Liever niet dan wint georgequote:
Veel minder batterij-onzin dan eerder, dus???quote:Op zondag 3 mei 2026 19:31 schreef raptorix het volgende:
Is er nog iemand die dit om aan te gluren vind? Tenzij je een cuck bij de marketing bent van een grote marketing en je gepegged word door je vriendin terwijl ze biologische zuurkool eet. Wat een troep.
Dat zijn wilde vriendinnenquote:Op zondag 3 mei 2026 19:31 schreef raptorix het volgende:
Is er nog iemand die dit om aan te gluren vind? Tenzij je een cuck bij de marketing bent van een grote marketing en je gepegged word door je vriendin terwijl ze biologische zuurkool eet. Wat een troep.
Werd eens tijd.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
de Regie houd Max goed in de gaten
Dan kijk je toch niet.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:31 schreef raptorix het volgende:
Is er nog iemand die dit om aan te gluren vind? Tenzij je een cuck bij de marketing bent van een grote marketing en je gepegged word door je vriendin terwijl ze biologische zuurkool eet. Wat een troep.
Het is al minder erg inmiddels dan vóór deze 'break'. Het is iéts ipv niets...quote:Op zondag 3 mei 2026 19:31 schreef raptorix het volgende:
Is er nog iemand die dit om aan te gluren vind? Tenzij je een cuck bij de marketing bent van een grote marketing en je gepegged word door je vriendin terwijl ze biologische zuurkool eet. Wat een troep.
Jij luister Olaf, dus jou neem ik niet echt serieus.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Veel minder batterij-onzin dan eerder, dus???
Ja Hitler was ook niet zo erg, die Duitsers reden in best mooie wagens.quote:
Oeiquote:Op zondag 3 mei 2026 19:33 schreef TweedeKlum het volgende:
INCIDENT INVOLVING CAR 3 (VER) NOTED - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – CROSSING THE LINE AT PIT EXIT
quote:Op zondag 3 mei 2026 19:33 schreef TweedeKlum het volgende:
INCIDENT INVOLVING CAR 3 (VER) NOTED - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – CROSSING THE LINE AT PIT EXIT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |