Ik ben er al weer bijna klaar mee.quote:
Had niet door dat een gele vlag wasquote:Op zondag 3 mei 2026 19:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoezo is die Argentijn Verstappen weer voorbij.
Is gras groen, of sneeuw wit?quote:
Dat was bij de F2 race ook zo.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2026 19:15 schreef VoMy het volgende:
MAX bij de start direct met het snelste rondje zag ik.
Niet zijn fout.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:16 schreef Evenstar het volgende:
Kunnen ze licentie van Lawson niet gewoon verscheuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |