abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220707361
Knotsgekke race.

Leuk
  zondag 3 mei 2026 @ 19:13:59 #102
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220707362
Hoezo is die Argentijn Verstappen weer voorbij.
  zondag 3 mei 2026 @ 19:14:00 #103
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220707363
Hadjar gaat al weer Albon, Gasly, Perez, Lawson achterna
Wie dit leest is gek
pi_220707364
De Fransen geven op
  zondag 3 mei 2026 @ 19:14:02 #105
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220707365
Sc
  zondag 3 mei 2026 @ 19:14:03 #106
178214 Zipportal
DSIGoden
pi_220707366
WRC -> F1
  zondag 3 mei 2026 @ 19:14:06 #107
407026 Sjemmert
sjemmert
pi_220707369
Isack pijnlijke handjes straks
pi_220707371
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:11 schreef Nattekat het volgende:
Jojo aids
Ik ben er al weer bijna klaar mee.
De viaplay stumpers met hun "praaaachtige" inhaalactie en "je zag hem het boost knopje indrukken".

Hulk Hogan spektakel op 4 wielen. Nep nep nep.
-
  zondag 3 mei 2026 @ 19:14:15 #110
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220707372
Hadjar wil zich telkens weer teveel bewijzen
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zondag 3 mei 2026 @ 19:14:16 #111
24313 Gremen
Eindbaas
pi_220707373
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoezo is die Argentijn Verstappen weer voorbij.
Had niet door dat een gele vlag was
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  zondag 3 mei 2026 @ 19:14:21 #112
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220707374
Goed moment voor start replays
  FOK!Fotograaf zondag 3 mei 2026 @ 19:14:22 #113
842 Zorro
Z
pi_220707375
Hadjar nu maar wat beter opgelet he
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220707376
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:14 schreef Zipportal het volgende:
WRC -> F1
Vindt het wel leuke race :)
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 19:14:28 #115
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220707379
Maar is het gaan regenen dat er opeens een paar tegelijk er uit vliegen?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 19:14:31 #116
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220707381
En niet eens regen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 19:14:32 #117
174756 Rnie
& Bert
pi_220707382
Ik vind die Hadjar een opgefokt irritant ventje.
De enige echte.
  zondag 3 mei 2026 @ 19:14:34 #118
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220707383
Replay?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220707384
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:13 schreef Stoorzendert het volgende:
Is Hadjer woest?
Is gras groen, of sneeuw wit?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_220707385
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:14 schreef QuidProJoe het volgende:
De Fransen geven op
Goh
  zondag 3 mei 2026 @ 19:14:39 #121
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220707386
Gasly
pi_220707389
Vandaag geen replays :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 19:14:51 #123
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220707390
Is regie met vakantie ofzo
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 19:14:56 #124
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220707391
Leuke strategie _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 19:15:07 #125
128174 tralalala
Koekoek!
pi_220707392
Replay is kapot, ook niet van de opening
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')