Ik ben er al weer bijna klaar mee.quote:
Had niet door dat een gele vlag wasquote:Op zondag 3 mei 2026 19:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoezo is die Argentijn Verstappen weer voorbij.
Is gras groen, of sneeuw wit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |