Hopelijk ook nog regen.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:19 schreef ZaZoe het volgende:
Het kan nog alle kanten op met deze hotse knotse begonia race
We gaan ons alvast opmaken voor Magic - Pistons.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:19 schreef 3rr0r het volgende:
Lawson die Max in de weg zit, die kan het shaken
Meer geluk dan wijsheid, maar wel knap hersteld.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:17 schreef Gremen het volgende:
Verstappen raakt helemaal niemand met zijn spin
Ja echt mooi dat deze race vervroegd isquote:Op zondag 3 mei 2026 19:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We gaan ons alvast opmaken voor Magic - Pistons.
Tenzij het nog gaat regenenquote:Op zondag 3 mei 2026 19:19 schreef Peterselieman het volgende:
Uithuilen en opnieuw beginnen voor Max. P6 is echt het maximale denk ik
Murphy is The Magician, niet Magic.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We gaan ons alvast opmaken voor Magic - Pistons.
Ja, nu gaan de marshalls de auto opruimen.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:20 schreef LTVDK het volgende:
Maareh, hebben ze die SC geregeld zodat ze 5 minuten replays kunnen doen of gaan ze nog een keertje verder?
Flat spots, dus niet heel gek.quote:
Alleen banden, geen vleugelquote:Op zondag 3 mei 2026 19:21 schreef PzKpfw het volgende:
Heeft Verstappen net ook nog banden gewisseld of alleen de voorvleugel?
We hebben geloof in Hannah.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |