abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 19:21:50 #201
451829 crew  H.Vviv
pi_220707501
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:21 schreef PzKpfw het volgende:
Heeft Verstappen net ook nog banden gewisseld of alleen de voorvleugel?
Alleen banden, geen voorvleugel.
  zondag 3 mei 2026 @ 19:21:52 #202
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220707502
Max P16
  zondag 3 mei 2026 @ 19:21:56 #203
178214 Zipportal
DSIGoden
pi_220707503
So it begins.
pi_220707504
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:21 schreef butz0rs het volgende:
Wat is er met HULK gebeurt?
Groen geworden
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 19:21:56 #205
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220707505
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:21 schreef Evenstar het volgende:
Weet niet hoe slim die pitstop was
Verse bandjes en die andere waren minder vanwege de spin.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 19:22:02 #206
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220707508
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:21 schreef PzKpfw het volgende:
Heeft Verstappen net ook nog banden gewisseld of alleen de voorvleugel?
Wel banden, geen voorvleugel
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zondag 3 mei 2026 @ 19:22:17 #207
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220707512
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:21 schreef PzKpfw het volgende:
Heeft Verstappen net ook nog banden gewisseld of alleen de voorvleugel?
Alleen banden, geen vleugel
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zondag 3 mei 2026 @ 19:22:18 #208
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220707513
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:21 schreef PzKpfw het volgende:
Heeft Verstappen net ook nog banden gewisseld of alleen de voorvleugel?
Het losse stuk hebben ze er af gebroken
Wie dit leest is gek
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 19:22:27 #209
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220707514
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:21 schreef butz0rs het volgende:
Wat is er met HULK gebeurt?
Zat wederom in mijn manager, dus die moest er uit.
pi_220707515
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lewis is ook klaar met die hoeveelheid schade aan z'n barge boards.
Eigen schuld, dikke bult. Op een gegeven moment moet je weten dat de inhaalactie gaat lukken en dan moet je uit the duel, niet er koste wat kost naast blijven hangen. Dat doet hij zo vaak.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 19:23:12 #211
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220707517
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:22 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Zat wederom in mijn manager, dus die moest er uit.
Audi is op dit moment garantie voor pech
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 3 mei 2026 @ 19:23:22 #212
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220707518
Bottas naar soft.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 3 mei 2026 @ 19:23:24 #213
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220707519
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 19:23:38 #214
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220707520
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Bottas naar soft.
Gedurfd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 19:23:43 #215
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220707521
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:23 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Audi is op dit moment garantie voor pech
Die dingen zijn ook alleen goed voor plofkraken :N
pi_220707523
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:23 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker douchen in lap 25
  FOK!Fotograaf zondag 3 mei 2026 @ 19:24:08 #217
842 Zorro
Z
pi_220707526
Ja doe nog maar een rondje, wat moet Bernd anders :')
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 19:24:08 #218
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220707527
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:23 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Met heavy kan veel gebeuren.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 19:24:12 #219
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220707528
Ik ga juichen voor Albon vandaag
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 19:24:17 #220
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220707531
Duurt lang
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 19:24:21 #221
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220707532
Duurt lang
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 19:24:29 #222
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220707534
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:23 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn wel de beste, eerst iedereen in paniek naar regenbanden en daarna kijken wie de grootste ballen heeft als de baan weer snel opdroogt
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 19:24:40 #223
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220707537
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:24 schreef Nattekat het volgende:
Duurt lang
SC ending
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 19:24:53 #224
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220707540
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:24 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
SC ending
Ze lezen mee
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 19:24:56 #225
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220707541
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:24 schreef Evenstar het volgende:
Duurt lang
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:24 schreef Nattekat het volgende:
Duurt lang
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')