Alleen banden, geen voorvleugel.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:21 schreef PzKpfw het volgende:
Heeft Verstappen net ook nog banden gewisseld of alleen de voorvleugel?
Verse bandjes en die andere waren minder vanwege de spin.quote:
Wel banden, geen voorvleugelquote:Op zondag 3 mei 2026 19:21 schreef PzKpfw het volgende:
Heeft Verstappen net ook nog banden gewisseld of alleen de voorvleugel?
Alleen banden, geen vleugelquote:Op zondag 3 mei 2026 19:21 schreef PzKpfw het volgende:
Heeft Verstappen net ook nog banden gewisseld of alleen de voorvleugel?
Het losse stuk hebben ze er af gebrokenquote:Op zondag 3 mei 2026 19:21 schreef PzKpfw het volgende:
Heeft Verstappen net ook nog banden gewisseld of alleen de voorvleugel?
Eigen schuld, dikke bult. Op een gegeven moment moet je weten dat de inhaalactie gaat lukken en dan moet je uit the duel, niet er koste wat kost naast blijven hangen. Dat doet hij zo vaak.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lewis is ook klaar met die hoeveelheid schade aan z'n barge boards.
Audi is op dit moment garantie voor pechquote:Op zondag 3 mei 2026 19:22 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Zat wederom in mijn manager, dus die moest er uit.
Gedurfd.quote:
Die dingen zijn ook alleen goed voor plofkrakenquote:Op zondag 3 mei 2026 19:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Audi is op dit moment garantie voor pech
Met heavy kan veel gebeuren.quote:
Dat zijn wel de beste, eerst iedereen in paniek naar regenbanden en daarna kijken wie de grootste ballen heeft als de baan weer snel opdroogtquote:
Werd tijd.quote:
Ligt eraan of het genoeg is voor andere bandenquote:
Ze hebben nog nachtmerries van Masi.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:26 schreef raptorix het volgende:
Echt waarom duren SC zo lang tegenwoordig, man man dit zou gewoon in 2 rondjes opgelost moeten zijn.
Oh ook jaquote:
Ik sprak te snel met 14.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |