Zouden ze bij voetbal ook moeten doen...na de wedstrijdquote:Op zondag 3 mei 2026 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat na de race moeten ze ook afschaffen. Een straf uitdelen voor het oversteken van de witte lijn is zo gegeven.
Ja, ongeacht hoe wie en wat.quote:
Doelpunten toekennen en weghalenquote:Op zondag 3 mei 2026 20:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zouden ze bij voetbal ook moeten doen...na de wedstrijd
mwah, paar tienden per ronde en zo veel nog te gaan.quote:
Tenzij de banden het echt begeven zal dat ook steeds langzamer gaan.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
mwah, paar tienden per ronde en zo veel nog te gaan.
Nou ja, je mag van professionals ook wel verwachten dat ze binnen de lijntjes kleuren.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als ze niet willen dat iemand over een lijntje rijd moeten ze er een muur of een grindbak neerzetten...
Houdoequote:
In Monaco 2022 ging hij ook over de lijn, maar dat is niet altijd een probleem.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat weet ik ook weer niet, maar dit is wat ik uit deze topic reeks wist terug te vinden ;-)
[..]
[..]
[..]
Ja, ik snap ik. Mijn vraag was meer waarom dat in godsnaam pas na de race gegeven wordt terwijl het toch een redelijk binaire situatie is die je binnen een paar minuten max kunt beoordelen.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat weet ik ook weer niet, maar dit is wat ik uit deze topic reeks wist terug te vinden ;-)
[..]
[..]
[..]
Nou doeiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |