Red Bull heeft veel winst geboekt in die break.quote:
Waar slaat dat op?quote:Op zondag 3 mei 2026 19:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Was de note idd "Investigated after the race" ?
Norris en Max allebei "DRS" )vleugel vol open) en toch de McLaren er voorbij alsof het niks kost.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:54 schreef Mothzor het volgende:
Dit heeft toch niet veel met racen te maken…echt enkel die boost en energie management…DRS was drama…maar dit is echt drama
Het grote verschil is dat je nu meer inhaalacties door uitremmen in een hairpin ziet in plaats van alleen maar voorbij rijden op een recht stukquote:Op zondag 3 mei 2026 19:54 schreef Mothzor het volgende:
Dit heeft toch niet veel met racen te maken…echt enkel die boost en energie management…DRS was drama…maar dit is echt drama
quote:quote:
Jepquote:Op zondag 3 mei 2026 19:57 schreef Sally het volgende:
[..]
quote:
1s.gif
Op zondag 3 mei 2026 19:52 schreef Regilio_ het volgende:
Jammer dat Max alsnog een straf krijgt na de race
-----------------------------
Was de note idd "Investigated after the race" ?
Ja.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:57 schreef Sally het volgende:
[..]
quote:
1s.gif
Op zondag 3 mei 2026 19:52 schreef Regilio_ het volgende:
Jammer dat Max alsnog een straf krijgt na de race
-----------------------------
Was de note idd "Investigated after the race" ?
Iets beter wel ja.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:57 schreef heywoodu het volgende:
Uitstekend vermakelijke race tot nu toe wel
Ja dat snap ik, maar warom in godsnaam na de race?quote:Op zondag 3 mei 2026 19:57 schreef Sally het volgende:
[..]
quote:
1s.gif
Op zondag 3 mei 2026 19:52 schreef Regilio_ het volgende:
Jammer dat Max alsnog een straf krijgt na de race
-----------------------------
Was de note idd "Investigated after the race" ?
Die auto lijkt net als in de oude overheersingstijden van Merc gemaakt om vooraan te rijden. Antonelli komt niet in het middenveld terecht en is weer op weg naar voren. Russell blijft na een slechte SC herstart (al-weer) hangen in dat middenveld en komt er vervolgens niet meer uitquote:
Of een goed buitjequote:
Dat weet niemand.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar warom in godsnaam na de race?
Doe je werk.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2026 19:59 schreef Nattekat het volgende:
Op zich geen verkeerde uitslag dit. Kimi kampioen
Dat weet ik ook weer niet, maar dit is wat ik uit deze topic reeks wist terug te vinden ;-)quote:Op zondag 3 mei 2026 19:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar warom in godsnaam na de race?
quote:Op zondag 3 mei 2026 19:33 schreef TweedeKlum het volgende:
INCIDENT INVOLVING CAR 3 (VER) NOTED - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – CROSSING THE LINE AT PIT EXIT
quote:Op zondag 3 mei 2026 19:38 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 3 (VER) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – CROSSING THE LINE AT PIT EXIT
quote:Op zondag 3 mei 2026 19:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen's penalty depends on how many seconds he needs for not losing any position after the race. That's Article 84.7 of FIA's rules.
Geen idee of dit klopt. @:Starflyer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |