Volgens David en Alex kan het, maar dan is ie echt com-pleet versleten aan het eind.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:51 schreef wdn het volgende:
Max kan dit uitrijden?
Dat zittie goed. Of als iedereen nog gaat pitten ivm regen zou ook goed zijn
Alleen Piastri nogquote:
RB gokt op regen denk ik. en die komt er nietquote:Op zondag 3 mei 2026 19:51 schreef Sabata het volgende:
[..]
Volgens David en Alex kan het, maar dan is ie echt com-pleet versleten aan het eind.
Moet sowieso dan die straf nog pakken.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:51 schreef wdn het volgende:
Max kan dit uitrijden?
Dan zittie goed. Of als iedereen nog gaat pitten ivm regen zou ook goed zijn
Ik begreep net van F1TV commentaar dat hij in principe geen banden meer hoefde te wisselen en dat het best zou kunnen. Gezien ook eerdere races en bandenlevensduur.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:51 schreef wdn het volgende:
Max kan dit uitrijden?
Dan zittie goed. Of als iedereen nog gaat pitten ivm regen zou ook goed zijn
Was de note idd "Investigated after the race" ?quote:Op zondag 3 mei 2026 19:52 schreef Regilio_ het volgende:
Jammer dat Max alsnog een straf krijgt na de race
quote:
Ja.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Was de note idd "Investigated after the race" ?
Jupquote:Op zondag 3 mei 2026 19:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Was de note idd "Investigated after the race" ?
Ja.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:54 schreef Sally het volgende:
ALBon - yellow flag incedent
(las ik snel Na de race??)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |