quote:
Stig skattiequote:
Geen happy endquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Wat?quote:
Op die starts na, dan?quote:Op zondag 3 mei 2026 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij is het lek wel boven bij RB
Natte miami race nu.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2026 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen happy endSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
Nu de start nog zodat je niet steeds achter de feiten aan rijdtquote:Op zondag 3 mei 2026 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij is het lek wel boven bij RB
Nee die van Kimi was ook gewoon rukquote:
*mompelt iets in helm*quote:
Leek wel. Maar hoe het echt ging, zullen we pas weten als Max er wat over zegt, denk ik?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |