quote:Op zondag 3 mei 2026 19:31 schreef raptorix het volgende:
Is er nog iemand die dit om aan te gluren vind? Tenzij je een cuck bij de marketing bent van een grote marketing en je gepegged word door je vriendin terwijl ze biologische zuurkool eet. Wat een troep.
ietsje pietsjequote:Op zondag 3 mei 2026 19:35 schreef TweedeKlum het volgende:
Nou, het lijkt tenminste weer wat meer op racen gelukkig.
Dacht je dat kinderen echt door een ooievaar werden gebracht?quote:
Moet je ook niet zijn.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:35 schreef -XOR- het volgende:
VER is niet de allercharmantste wheel to wheel racer.
Scheelde weinig.quote:
Driftbui.quote:
Hij kan tenminste in regen rijden met slicks.quote:
Mwah, het zou wel wat smoother kunnen.quote:
Blijkbaar de lijn geclipt.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoor ik nou dat Verstappen verkeerd de pits uit kwam? Iemand gezien?
OK tnx, gemistquote:
Dat was tijdens de Russische Grand Prix ook zo''n succes.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:38 schreef LTVDK het volgende:
Lekker op verbruikte medium bandjes een wolkbreuk proberen door te komen![]()
quote:
Zal dus afhankelijk van de uitslag zijn..quote:Op zondag 3 mei 2026 19:38 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 3 (VER) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – CROSSING THE LINE AT PIT EXIT
Zal wel straf worden.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:38 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 3 (VER) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – CROSSING THE LINE AT PIT EXIT
WTF Dit is gemeen. Hij heeft het wel of niet gedaan... wat gaan ze doen? Een liniaal zoeken?quote:Op zondag 3 mei 2026 19:38 schreef TweedeKlum het volgende:
Kunnen we weer gaan bowlenquote:Op zondag 3 mei 2026 19:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat was tijdens de Russische Grand Prix ook zo''n succes.
Ok, we weten het nu wel.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:39 schreef raptorix het volgende:
Als een toprijder door nieuwe regels in 1 keer 1.5 seconde langzamer rijd in een team met vergelijkbare capaciteiten dan betekent dat dat je de regels enorm verkloot hebt. Dit heeft niks meer met F1 te maken maar met cuck marketeers die batterijen belangrijker vinden dan racen.
Waarom na de race? Is zoiets niet zwart wit?quote:Op zondag 3 mei 2026 19:38 schreef TweedeKlum het volgende:
Tja, dat lijkt me wel.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:39 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Waarom na de race? Is zoiets niet zwart wit?
Zo lang is de VAR zelfs niet met een beslissing nemen.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:38 schreef TweedeKlum het volgende:
Alla Hockenheim 2019quote:
Die faalhazerij blijft ook gewoon he, je bent voor, op of over de lijn. Hoezo na de race.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:38 schreef TweedeKlum het volgende:
Hou het netjesquote:
Serdar gaat de lijn trekken vermoed ik.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Zo lang is de VAR zelfs niet met een beslissing nemen.
Niet bestquote:Op zondag 3 mei 2026 19:38 schreef TweedeKlum het volgende:
Was dat die race waarin Hamilton een ronde achterstand gratis mocht inhalen door dubieuze beslissingen van de wedstijdleiding?quote:
Van Max?quote:Op zondag 3 mei 2026 19:41 schreef Nattekat het volgende:
Onboard opgezocht. Volgens mij is dat wel een overduidelijke straf.
Wat staat er voor straf op anno 2026?quote:Op zondag 3 mei 2026 19:41 schreef Nattekat het volgende:
Max zorgt ieder geval voor entertainmentquote:Op zondag 3 mei 2026 19:41 schreef Nattekat het volgende:
Waarom?quote:
Dat was de race met IN IN IN en OUT OUT OUT gedoe.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:41 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Was dat die race waarin Hamilton een ronde achterstand gratis mocht inhalen door dubieuze beslissingen van de wedstijdleiding?
Dan neem ik aan dat ze naar Albon kijken die Max naar dat paaltje duwde.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu onderzoeken ze ook Albon Max incident.. ze moeten hem wel weer hebben
Zwaar teleurgesteldquote:
Lijkt mij ook, maar bij SKy zeiden ze het andersomquote:Op zondag 3 mei 2026 19:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat ze naar Albon kijken die Max naar dat paaltje duwde.
FIA STEWARDS: TURN 18 INCIDENT INVOLVING CARS 23 (ALB) AND 3 (VER) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATIONquote:Op zondag 3 mei 2026 19:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat ze naar Albon kijken die Max naar dat paaltje duwde.
We worden weer doodgemaakt met een blije musquote:
Blij gemaakt met dooie musquote:
Omdat FIAquote:Op zondag 3 mei 2026 19:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Waarom kun je niet gewoon tijdens de race een penalty geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |