Van Max?quote:Op zondag 3 mei 2026 19:41 schreef Nattekat het volgende:
Onboard opgezocht. Volgens mij is dat wel een overduidelijke straf.
Wat staat er voor straf op anno 2026?quote:Op zondag 3 mei 2026 19:41 schreef Nattekat het volgende:
Onboard opgezocht. Volgens mij is dat wel een overduidelijke straf.
Max zorgt ieder geval voor entertainmentquote:Op zondag 3 mei 2026 19:41 schreef Nattekat het volgende:
Onboard opgezocht. Volgens mij is dat wel een overduidelijke straf.
Waarom?quote:
Dat was de race met IN IN IN en OUT OUT OUT gedoe.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:41 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Was dat die race waarin Hamilton een ronde achterstand gratis mocht inhalen door dubieuze beslissingen van de wedstijdleiding?
Dan neem ik aan dat ze naar Albon kijken die Max naar dat paaltje duwde.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu onderzoeken ze ook Albon Max incident.. ze moeten hem wel weer hebben
Zwaar teleurgesteldquote:
Lijkt mij ook, maar bij SKy zeiden ze het andersomquote:Op zondag 3 mei 2026 19:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat ze naar Albon kijken die Max naar dat paaltje duwde.
FIA STEWARDS: TURN 18 INCIDENT INVOLVING CARS 23 (ALB) AND 3 (VER) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATIONquote:Op zondag 3 mei 2026 19:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat ze naar Albon kijken die Max naar dat paaltje duwde.
We worden weer doodgemaakt met een blije musquote:
Blij gemaakt met dooie musquote:
Omdat FIAquote:Op zondag 3 mei 2026 19:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Waarom kun je niet gewoon tijdens de race een penalty geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |