SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwartfinales:
Shaun Murphy - Zhao Xintong 13-10
John Higgins - Neil Robertson 13-10
Mark Allen - Barry Hawkins 13-11
Wu Yize - Hossein Vafaei 13-8
Halve finales:
Shaun Murphy - John Higgins
Mark Allen - Wu Yize
Deze frame duurde lang!
TV:
Eurosport/MAX
BBC
Shaun Murphy gaat de finale sowieso op ervaring winnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Gretzl op 03-05-2026 14:47:51 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Dat, en wellicht ook op frisheid (of hoe je dat wil noemen)quote:Op zondag 3 mei 2026 00:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Shaun Murphy gaat de finale sowieso op ervaring winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Ze zeggen "Wu", niet "Boo".quote:
Jep. En als je een voorsprong van 2 frames op deze manier nog weggeeft verdien je eigenlijk geen finalequote:Op zondag 3 mei 2026 00:24 schreef wdn het volgende:
Over het hele tournooi terecht dat Wu in de finale staat.
Maar wat was dit bizar.
Ja, die moest pissenquote:Op zondag 3 mei 2026 00:26 schreef Szura het volgende:
Echt die zwarte
Was het niet ooit Doherty die zo’n zwarte miste voor een 147?
Geeft ie zelf net ook aan. "Als je zo'n zwarte mist hoor je niet in de finale thuis"quote:Op zondag 3 mei 2026 00:25 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jep. En als je een voorsprong van 2 frames op deze manier nog weggeeft verdien je eigenlijk geen finale
Groot verliezer welquote:Op zondag 3 mei 2026 00:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geeft ie zelf net ook aan. "Als je zo'n zwarte mist hoor je niet in de finale thuis"
Dat is ook hard naar zichzelf want we hebben al heel veel missers gezien onder grote druk. En je kan ook zo maar nog een kans krijgen.quote:Op zondag 3 mei 2026 00:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geeft ie zelf net ook aan. "Als je zo'n zwarte mist hoor je niet in de finale thuis"
Hij gaf aan dat ie het al een paar keer eerder af had kunnen maken, dus legt de schuld bij hemzelf en bij het goede spel van Wu. Net interview zo vlak na de wedstrijd.quote:Op zondag 3 mei 2026 00:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is ook hard naar zichzelf want we hebben al heel veel missers gezien onder grote druk. En je kan ook zo maar nog een kans krijgen.
Allen is wel een goede verliezer, ook goed interview bij Eurosport.
Zeker, en vond het interview van Allen ook echt klasse. Zo direct na zo'zo'n enorm zware mokerslag.quote:
Ja, Wu gaf hem ook echt wel veel cadeautjes. Aan de andere kant had ik niet het idee dat dat aan teveel spanning lag want op het einde pot Wu wel weer geweldige ballen. Die gele...quote:Op zondag 3 mei 2026 00:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hij gaf aan dat ie het al een paar keer eerder af had kunnen maken, dus legt de schuld bij hemzelf en bij het goede spel van Wu. Net interview zo vlak na de wedstrijd.
Same herequote:Op zondag 3 mei 2026 07:20 schreef koffieleuk het volgende:
Raad eens wie er in slaap is gevallen bij 14-16 gisteren
Even terugkijken uiteraard
quote:Op zondag 3 mei 2026 07:20 schreef koffieleuk het volgende:
Raad eens wie er in slaap is gevallen bij 14-16 gisteren
Even terugkijken uiteraard
Gedaan, genotenquote:Op zondag 3 mei 2026 10:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]![]()
Zeker even de laatste 2 frames terugkijken!
Murphy bakt er ook nog weinig van. Kan zo maar 4-0 zijn bij de mid session intervalquote:Op zondag 3 mei 2026 14:53 schreef wdn het volgende:
Wu neemt veel te veel risico. Een snooker was vele malen beter geweest nu net. Op de kleur en op de rode die hij mistte.
Wu 2-0 maar dit had 0-2 moeten zijn
Zou raken.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stukje tokkie.
Riep schijnbaar iets over de license fee van de BBC.
T/m 17?quote:Op zondag 3 mei 2026 20:01 schreef wdn het volgende:
Op naar frames 9 t/m 18
Ik voorspel een 1 frame verschil einde sessie.
quote:Op zondag 3 mei 2026 20:09 schreef koffieleuk het volgende:
Wu zou eigenlijk moeten opkomen met Song 2
Ik vind het nog steeds een misdaad dat ze va nde 8 frams per sessie zijn afgestapt. Veel overzichterlijker en eerlijker, nu staat altijd iemand voor na dag 1quote:
En door een laatste sessie van 11 was het regelmatig diep in de nacht als het close was. Was ook bijzonderquote:Op zondag 3 mei 2026 20:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een misdaad dat ze va nde 8 frams per sessie zijn afgestapt. Veel overzichterlijker en eerlijker, nu staat altijd iemand voor na dag 1
Niet in de stand in ieder gevalquote:
Inderdaad, beter investeren ze in een betere methode voor het terugleggen van de ballen na een foul and a missquote:Op zondag 3 mei 2026 21:02 schreef Zorro het volgende:
"Referee cam"
Beginnen ze hier nou ook al met die flauwekul
Hainaidsquote:Op zondag 3 mei 2026 21:02 schreef Zorro het volgende:
"Referee cam"
Beginnen ze hier nou ook al met die flauwekul
Dat weet je niet. Hendry was nog jonger en dat was carrieretechnisch ook niet verkeerd.quote:Op zondag 3 mei 2026 22:25 schreef Modus het volgende:
De kwaliteiten van Wu mogen duidelijk zijn, maar toch vind ik carrièretechnisch gezien een 2e titel voor Murphy 'logischer' dan nu al 1 voor Wu.
Wellicht verhuisde hij een dag later terug naar Chinaquote:Op maandag 4 mei 2026 08:15 schreef Zorro het volgende:
Ik lees net dat Wu op 16 jarige leeftijd naar Sheffield is verhuisd voor het snooker.
WAAROM SPREEKT IE DAN NOG STEEDS GEEN ENGELS????
quote:Op maandag 4 mei 2026 14:06 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wellicht verhuisde hij een dag later terug naar China
Nee maar dat is ervaving. Hij heeft het potten waarschijnlijk jaren lang getraind.quote:
Daarna had ie meer aandacht voor de potvisquote:Op maandag 4 mei 2026 18:22 schreef koffieleuk het volgende:
Ben benieuwd of BBC vanavond nog David Attenborough's aanstaande 100e verjaardag gaat benoemen. Toch de man die Pot Black op TV bracht en zo snooker populariseerde
Eerste keer dat Ronnie mee doet?quote:Op maandag 4 mei 2026 19:26 schreef Modus het volgende:
Overigens begint woensdag het Seniors WK met o.a. Ronnie, M Williams, Bingham, Doherty, Carter, Perry en Dale.
Daarom op "Voor 23:00" gestemdquote:Op maandag 4 mei 2026 20:25 schreef Gretzl het volgende:
Gaan we na de zes op rij van Murphy nu ook nu 5/5 van Wu zien? Dan zou 't wel eens vroeg gedaan kunnen zijn.
Als ze in de buurt van de 18 komen krijgen de heren vaak ook nog de bibbersquote:Op maandag 4 mei 2026 20:25 schreef Gretzl het volgende:
Gaan we na de zes op rij van Murphy nu ook nu 5/5 van Wu zien? Dan zou 't wel eens vroeg gedaan kunnen zijn.
Ja, daar vrees ik ook een beetje voor. En bedoelde uiteraard vijf op rijquote:Op maandag 4 mei 2026 20:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als ze in de buurt van de 18 komen krijgen de heren vaak ook nog de bibbers
Zo'n streaker is een kort oponthoud maar een paar jaar geleden had je deze gek en dat leverde wel veel vertraging op:quote:Op maandag 4 mei 2026 20:29 schreef Gretzl het volgende:
De analyse van Haneveer over de protestant van gisteren
Kunnen ze het 1x in China doen. Zou een kijkcijferkanon zijn in China.quote:Op maandag 4 mei 2026 21:33 schreef borisz het volgende:
Waarschijnlijk in het WK in 2029 toch een jaartje buitenshuis voor de verbouwing van het theater.
Zit jij op de dag van het snookerjaar bij een pubquiz?!quote:Op maandag 4 mei 2026 21:34 schreef koffieleuk het volgende:
Pub quiz host is ook snooker fan dus vanavond geen bezwaar voor telefoons op tafel![]()
Lekkere counter clearance Wu
Dit kan ECHT nietquote:Op maandag 4 mei 2026 21:37 schreef mitt het volgende:
[..]
Zit jij op de dag van het snookerjaar bij een pubquiz?!
quote:Op maandag 4 mei 2026 21:39 schreef DrMarten het volgende:
Bij de BBC aandacht voor het overlijden van John Virgo. Dat was echt helemaal langs mij heen gegaan
quote:
Ik heb al vanaf de tweede ronde Wu gezegd, dus daar blijf ik bijquote:
Ik ook. Speelt vanaf ronde 1 het leukste.quote:Op maandag 4 mei 2026 21:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf de tweede ronde Wu gezegd, dus daar blijf ik bij
Toch vind ik het een erg matige break builder als WK als hij het wordt. Zo vaak dat het stokt bij 50-60 punten.quote:
Volledig mee eens. Maar de rest was toch nog slechter.quote:Op maandag 4 mei 2026 21:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Toch vind ik het een erg matige break builder als WK als hij het wordt. Zo vaak dat het stokt bij 50-60 punten.
Eens zien wat ie hiervan maakt.
Ja!quote:
quote:Op maandag 4 mei 2026 21:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Toch vind ik het een erg matige break builder als WK als hij het wordt. Zo vaak dat het stokt bij 50-60 punten.
Eens zien wat ie hiervan maakt.
Tot nu toe dit WKquote:142, 140, 135, 126, 121, 116, 105, 103, 102 – Wu Yize
Kan zijn, maar ik heb zoveel frames van hem gezien waar hij vergeet de boel af te maken. Hier ook weer.quote:
Het gaat hem lukkenquote:Op maandag 4 mei 2026 22:04 schreef Szura het volgende:
Nou, deze tafel mag je toch niet meer prijsgeven
Ja en dan? Die Wu denkt toch alleen maar Sjineesquote:Op maandag 4 mei 2026 22:20 schreef franklop het volgende:
Wat zou het fijn zijn om af en toe eens de gedachten van de spelers te horen
Nog 3 keer 100 minuten?quote:
Was dat met Peter Ebdon?quote:Op maandag 4 mei 2026 22:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
We gaan de laatste finish ooit niet benaderen vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Griffiths? Tegen Thorburn, al weet ik dat niet helemaal zekerquote:
Huh? Heb hier geen voorkeur, ik eis alleen een decider.quote:Op maandag 4 mei 2026 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo op Aziaten hé
Ik ben tegen racisme.quote:Op maandag 4 mei 2026 23:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Huh? Heb hier geen voorkeur, ik eis alleen een decider.
Eentje van 90+ minuten gaarnequote:
Dit is toch niet Haneveer maar die andere Bels?quote:Op maandag 4 mei 2026 23:04 schreef Gretzl het volgende:
"Ja, kijk. Dat krijg je dan. Als je er vol op zit."
– B. Haneveer, 2026
Dan wel met echte snookers.quote:
Welke andere Belg bedoel je? Volgens mij doet Bjorn Haneveer de hele finalequote:Op maandag 4 mei 2026 23:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit is toch niet Haneveer maar die andere Bels?
eerst een rerackquote:
Jaquote:Op maandag 4 mei 2026 23:07 schreef Faraday01 het volgende:
4e decider in de crucible finale geschiedenis?
Was het maar zo;n feest alquote:
Even gezapt en dit is die vervelende Belg, niet Haveveer. Snel weer terug naar de BBCquote:Op maandag 4 mei 2026 23:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit is toch niet Haneveer maar die andere Bels?
Rudy nog watquote:Op maandag 4 mei 2026 23:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Welke andere Belg bedoel je? Volgens mij doet Bjorn Haneveer de hele finale
Alles beter dan die Nederlander die er soms zit, Lely dacht ik. Vreselijk.quote:
Ah, dat zou ook kunnen. Ze hebben allebei een vergelijkbaar accent en even hoge stemquote:
Ja Alex Lely. Tijdens de NK van de NPF ooit van gewonnen (pool was dat)quote:Op maandag 4 mei 2026 23:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alles beter dan die Nederlander die er soms zit, Lely dacht ik. Vreselijk.
Chinese snookerquote:Op maandag 4 mei 2026 23:20 schreef Gretzl het volgende:
"Kan wel landen boven geel. Dat is dan een omgekeerde snooker. Vroeger noemden we dat anders, maar dat mag niet meer." [ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat was de oude naam dan?
KWAAD. WOEDENDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 26 april 2026 13:58 schreef Zorro het volgende:
Ik zeg het vast: Wu Yize is de grote favoriet voor dit WKUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Ja dat zei ik straks dus ook alquote:Op maandag 4 mei 2026 23:36 schreef tjoptjop het volgende:
Hoezo spreek je geen Engels als je al vanaf je 16e in Engeland woont
Beetje vergelijkbaar met een vol TivoliVredenburg dat Uuuuuuuu scandeert naar de artiestquote:Op maandag 4 mei 2026 23:34 schreef Felagund het volgende:
Dat Wu-geroep klinkt toch een beetje raar.
Ook gefeliciteerd met de quiz ☕️😍quote:Op maandag 4 mei 2026 23:35 schreef koffieleuk het volgende:
Gefeliciteerd iedereen
Quiz gewonnen en alles kunnen zien
Correctie: vanaf z'n 14equote:Op maandag 4 mei 2026 23:36 schreef tjoptjop het volgende:
Hoezo spreek je geen Engels als je al vanaf je 16e in Engeland woont
Ooh, de Eurosport-commentators hadden het steeds over 14quote:Op maandag 4 mei 2026 23:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
16e.
https://www.bbc.com/sport/snooker/articles/c62d3ve98zzo
It's Wu mothafuckas heeft meer schwung.quote:Op maandag 4 mei 2026 23:34 schreef Felagund het volgende:
Dat Wu-geroep klinkt toch een beetje raar.
Gewoon naar de nonnen in Vughtquote:Op maandag 4 mei 2026 23:40 schreef Szura het volgende:
Van een half miljoen kun je wel een leraar betalen
De commentator zei dat hij met zijn vader op zijn 14e is verhuist.quote:Op maandag 4 mei 2026 23:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
16e.
https://www.bbc.com/sport/snooker/articles/c62d3ve98zzo
Hazel zei in het interview nog 16, dus dat neem ik net wat meer serieusquote:Op maandag 4 mei 2026 23:41 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De commentator zei dat hij met zijn vader op zijn 14e is verhuist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |