Nee maar dat is ervaving. Hij heeft het potten waarschijnlijk jaren lang getraind.quote:
Daarna had ie meer aandacht voor de potvisquote:Op maandag 4 mei 2026 18:22 schreef koffieleuk het volgende:
Ben benieuwd of BBC vanavond nog David Attenborough's aanstaande 100e verjaardag gaat benoemen. Toch de man die Pot Black op TV bracht en zo snooker populariseerde
Eerste keer dat Ronnie mee doet?quote:Op maandag 4 mei 2026 19:26 schreef Modus het volgende:
Overigens begint woensdag het Seniors WK met o.a. Ronnie, M Williams, Bingham, Doherty, Carter, Perry en Dale.
Daarom op "Voor 23:00" gestemdquote:Op maandag 4 mei 2026 20:25 schreef Gretzl het volgende:
Gaan we na de zes op rij van Murphy nu ook nu 5/5 van Wu zien? Dan zou 't wel eens vroeg gedaan kunnen zijn.
Als ze in de buurt van de 18 komen krijgen de heren vaak ook nog de bibbersquote:Op maandag 4 mei 2026 20:25 schreef Gretzl het volgende:
Gaan we na de zes op rij van Murphy nu ook nu 5/5 van Wu zien? Dan zou 't wel eens vroeg gedaan kunnen zijn.
Ja, daar vrees ik ook een beetje voor. En bedoelde uiteraard vijf op rijquote:Op maandag 4 mei 2026 20:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als ze in de buurt van de 18 komen krijgen de heren vaak ook nog de bibbers
Zo'n streaker is een kort oponthoud maar een paar jaar geleden had je deze gek en dat leverde wel veel vertraging op:quote:Op maandag 4 mei 2026 20:29 schreef Gretzl het volgende:
De analyse van Haneveer over de protestant van gisteren
Kunnen ze het 1x in China doen. Zou een kijkcijferkanon zijn in China.quote:Op maandag 4 mei 2026 21:33 schreef borisz het volgende:
Waarschijnlijk in het WK in 2029 toch een jaartje buitenshuis voor de verbouwing van het theater.
Zit jij op de dag van het snookerjaar bij een pubquiz?!quote:Op maandag 4 mei 2026 21:34 schreef koffieleuk het volgende:
Pub quiz host is ook snooker fan dus vanavond geen bezwaar voor telefoons op tafel![]()
Lekkere counter clearance Wu
Dit kan ECHT nietquote:Op maandag 4 mei 2026 21:37 schreef mitt het volgende:
[..]
Zit jij op de dag van het snookerjaar bij een pubquiz?!
quote:Op maandag 4 mei 2026 21:39 schreef DrMarten het volgende:
Bij de BBC aandacht voor het overlijden van John Virgo. Dat was echt helemaal langs mij heen gegaan
quote:
Ik heb al vanaf de tweede ronde Wu gezegd, dus daar blijf ik bijquote:
Ik ook. Speelt vanaf ronde 1 het leukste.quote:Op maandag 4 mei 2026 21:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf de tweede ronde Wu gezegd, dus daar blijf ik bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |