Toch vind ik het een erg matige break builder als WK als hij het wordt. Zo vaak dat het stokt bij 50-60 punten.quote:
Volledig mee eens. Maar de rest was toch nog slechter.quote:Op maandag 4 mei 2026 21:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Toch vind ik het een erg matige break builder als WK als hij het wordt. Zo vaak dat het stokt bij 50-60 punten.
Eens zien wat ie hiervan maakt.
Ja!quote:
quote:Op maandag 4 mei 2026 21:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Toch vind ik het een erg matige break builder als WK als hij het wordt. Zo vaak dat het stokt bij 50-60 punten.
Eens zien wat ie hiervan maakt.
Tot nu toe dit WKquote:142, 140, 135, 126, 121, 116, 105, 103, 102 – Wu Yize
Kan zijn, maar ik heb zoveel frames van hem gezien waar hij vergeet de boel af te maken. Hier ook weer.quote:
Het gaat hem lukkenquote:Op maandag 4 mei 2026 22:04 schreef Szura het volgende:
Nou, deze tafel mag je toch niet meer prijsgeven
Ja en dan? Die Wu denkt toch alleen maar Sjineesquote:Op maandag 4 mei 2026 22:20 schreef franklop het volgende:
Wat zou het fijn zijn om af en toe eens de gedachten van de spelers te horen
Nog 3 keer 100 minuten?quote:
Was dat met Peter Ebdon?quote:Op maandag 4 mei 2026 22:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
We gaan de laatste finish ooit niet benaderen vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Griffiths? Tegen Thorburn, al weet ik dat niet helemaal zekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |