quote:Op zondag 3 mei 2026 20:09 schreef koffieleuk het volgende:
Wu zou eigenlijk moeten opkomen met Song 2
Ik vind het nog steeds een misdaad dat ze va nde 8 frams per sessie zijn afgestapt. Veel overzichterlijker en eerlijker, nu staat altijd iemand voor na dag 1quote:
En door een laatste sessie van 11 was het regelmatig diep in de nacht als het close was. Was ook bijzonderquote:Op zondag 3 mei 2026 20:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een misdaad dat ze va nde 8 frams per sessie zijn afgestapt. Veel overzichterlijker en eerlijker, nu staat altijd iemand voor na dag 1
Niet in de stand in ieder gevalquote:
Inderdaad, beter investeren ze in een betere methode voor het terugleggen van de ballen na een foul and a missquote:Op zondag 3 mei 2026 21:02 schreef Zorro het volgende:
"Referee cam"
Beginnen ze hier nou ook al met die flauwekul
Hainaidsquote:Op zondag 3 mei 2026 21:02 schreef Zorro het volgende:
"Referee cam"
Beginnen ze hier nou ook al met die flauwekul
Dat weet je niet. Hendry was nog jonger en dat was carrieretechnisch ook niet verkeerd.quote:Op zondag 3 mei 2026 22:25 schreef Modus het volgende:
De kwaliteiten van Wu mogen duidelijk zijn, maar toch vind ik carrièretechnisch gezien een 2e titel voor Murphy 'logischer' dan nu al 1 voor Wu.
Wellicht verhuisde hij een dag later terug naar Chinaquote:Op maandag 4 mei 2026 08:15 schreef Zorro het volgende:
Ik lees net dat Wu op 16 jarige leeftijd naar Sheffield is verhuisd voor het snooker.
WAAROM SPREEKT IE DAN NOG STEEDS GEEN ENGELS????
quote:Op maandag 4 mei 2026 14:06 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wellicht verhuisde hij een dag later terug naar China
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |