SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Laten we ze vanaf nu dan gewoon collectief zo noemen.quote:Op donderdag 23 april 2026 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind de term influencer sowieso een beetje te 'positief' wordt gebruikt, want als je het manipulator zou noemen zou niemand de term gebruiken terwijl het dat in feite gewoon is
Goed ideequote:Op donderdag 23 april 2026 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laten we ze vanaf nu dan gewoon collectief zo noemen.
Nou neuh. Manipulator suggereert meer dat het ook echt effect heeft. Influencers zijn er gewoon om uitgelachen te worden.quote:Op donderdag 23 april 2026 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind de term influencer sowieso een beetje te 'positief' wordt gebruikt, want als je het manipulator zou noemen zou niemand de term gebruiken terwijl het dat in feite gewoon is
Het zal je verbazen hoeveel mensen klakkeloos dingen overnemen van zo'n manipulator.quote:Op donderdag 23 april 2026 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou neuh. Manipulator suggereert meer dat het ook echt effect heeft. Influencers zijn er gewoon om uitgelachen te worden.
Ook die mensen zijn er om uitgelachen te worden.quote:Op donderdag 23 april 2026 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoeveel mensen klakkeloos dingen overnemen van zo'n manipulator.
Nou ja, het vervelende is natuurlijk wel dat ze effect hebben, anders verdienen ze er ook niet zoveel geld meequote:Op donderdag 23 april 2026 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou neuh. Manipulator suggereert meer dat het ook echt effect heeft. Influencers zijn er gewoon om uitgelachen te worden.
Mooi voorbeeld:quote:Op donderdag 23 april 2026 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja, het vervelende is natuurlijk wel dat ze effect hebben, anders verdienen ze er ook niet zoveel geld mee
Als de influencers die ik volg zeggen gebruik dit cremetje of deze peptide doe ik dat braaf hoorquote:Op donderdag 23 april 2026 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Als iemand zich via mijn website inschrijft bij het online gokbedrijf, krijg ik een vast bedrag of een percentage van wat mensen verliezen"quote:Op donderdag 23 april 2026 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld:
https://www.ad.nl/binnenl(...)es-spelers~abdacc1c/
Overheid had heel dat gokken nooit moeten legaliserenquote:Op donderdag 23 april 2026 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
"Als iemand zich via mijn website inschrijft bij het online gokbedrijf, krijg ik een vast bedrag of een percentage van wat mensen verliezen"
Dit vind ik moreel verwerpelijk.
HA HA HA KIJK DIE DIMMYquote:Op donderdag 23 april 2026 09:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als de influencers die ik volg zeggen gebruik dit cremetje of deze peptide doe ik dat braaf hoor
Dat is nog zacht uitgedrukt.quote:Op donderdag 23 april 2026 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
"Als iemand zich via mijn website inschrijft bij het online gokbedrijf, krijg ik een vast bedrag of een percentage van wat mensen verliezen"
En dit ookquote:Op donderdag 23 april 2026 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:De gokbedrijven stellen in een reactie dat het rolmodellenverbod nooit is overtreden. Volgens de branchevereniging VNLOK zijn er alleen deals gesloten met de website van een streamer en niet met de streamer zelf.
„Het zijn twee verschillende mediatypen. Het ene is audiovisueel en valt heel duidelijk met de beeltenis van de streamer onder een rolmodel. En de website staat daar verre van’’, zegt VNLOK-voorzitter Björn Fuchs.
Hoe kan ik mijn eigen straatje schoonvegen.quote:
De tering ookquote:
Die gokbedrijven zijn nog beter dan politici en advocaten in alles wat krom is recht te lullenquote:Op donderdag 23 april 2026 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe kan ik mijn eigen straatje schoonvegen.
Echt he.quote:Op donderdag 23 april 2026 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gokbedrijven zijn nog beter dan politici en advocaten in alles wat krom is recht te lullen
Ze leren van elkaarquote:Op donderdag 23 april 2026 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gokbedrijven zijn nog beter dan politici en advocaten in alles wat krom is recht te lullen
Dotjequote:
Stigjequote:
quote:
Wat is het rustig hier?quote:
Allemaal naar buiten!quote:
Ga ik vanmiddag wel, vind het nu nog wel frisjes het is 9 gradenquote:
Dat doen ze al in ziekenhuizen.quote:
Walgelijk inderdaad.quote:Op donderdag 23 april 2026 09:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Overheid had heel dat gokken nooit moeten legaliseren
Morguh Karzaiquote:
Ben ik ook aan het doen heb ook al weer te veel weg moeten gooien zo jammerquote:Op donderdag 23 april 2026 10:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben bezig de vriezer leeg te eten, zodat die weer eens schoongemaakt kan worden.
Liggen nu nog ijsjes in, wat worstjes. 2 opwarmmaaltijden. 2 tosties. En een hoop bladerdeeg.
Eens denken wat ik met het bladerdeeg ga doen.
Opeten?quote:Op donderdag 23 april 2026 10:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben bezig de vriezer leeg te eten, zodat die weer eens schoongemaakt kan worden.
Liggen nu nog ijsjes in, wat worstjes. 2 opwarmmaaltijden. 2 tosties. En een hoop bladerdeeg.
Eens denken wat ik met het bladerdeeg ga doen.
Deze vrouw weet.quote:Op donderdag 23 april 2026 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik ook aan het doen heb ook al weer te veel weg moeten gooien zo jammer
Knakworstjes in bladerdeeg is wel jammie
quote:Op donderdag 23 april 2026 10:40 schreef Ama het volgende:
Koop je een Engelse Pokemonkaart en dan krijg je zo'n lelijke Duitse kaart.
O dat is balen, hoop voor je dat je het terug krijgt of alsnog de juiste toegezonden wordt.quote:
Ik heb toevallig verse knakworsten gekocht van de week, vind die blik dingen niet zo lekkerquote:
Ja dat laatste is ook prima idd. Even afwachten wat hij zegt.quote:Op donderdag 23 april 2026 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
O dat is balen, hoop voor je dat je het terug krijgt of alsnog de juiste toegezonden wordt.
Gaat vast goed komen, waarschijnlijk de verkeerde ingepaktquote:Op donderdag 23 april 2026 10:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat laatste is ook prima idd. Even afwachten wat hij zegt.
*stuurt een mini-Stig*quote:Op donderdag 23 april 2026 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb toevallig verse knakworsten gekocht van de week, vind die blik dingen niet zo lekker
Eens bladerdeeg kopen en de kleintjes verwennen als ze komen
O zijn die er dan?quote:Op donderdag 23 april 2026 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*stuurt een mini-Stig*
koetsie koestie wat een skattiequote:
Knakworsten zijn niet in de vriezer. Chipolata.quote:Op donderdag 23 april 2026 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik ook aan het doen heb ook al weer te veel weg moeten gooien zo jammer
Ik ken chipolata alleen als pudding van die dr oekter bakkiesquote:Op donderdag 23 april 2026 10:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knakworsten zijn niet in de vriezer. Chipolata.
Op eoa manier heeft ooit iemand bedacht dat precies hetzelfde woord ook voor worstjes gebruikt moest worden. Net als dat je een bepaald soort nietmachine ineens "scooter" gaat noemen of zo.quote:Op donderdag 23 april 2026 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken chipolata alleen als pudding van die dr oekter bakkies
Daar pik ik er vaak eentje van mee bij de bakkerquote:Op donderdag 23 april 2026 10:44 schreef Dotteke het volgende:
ja wat zal ik er van zeggenquote:Op donderdag 23 april 2026 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou nu je alles weer zelf moet dragen?
Lekker slim, stuur je je kind naar de winkel voor pudding komt hij met een worst aan zetten (lol)quote:Op donderdag 23 april 2026 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op eoa manier heeft ooit iemand bedacht dat precies hetzelfde woord ook voor worstjes gebruikt moest worden. Net als dat je een bepaald soort nietmachine ineens "scooter" gaat noemen of zo.
Echt lekker, vooral als ze warm zijn en knapperigquote:Op donderdag 23 april 2026 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
Daar pik ik er vaak eentje van mee bij de bakker
O dat is mooi op tijd, zat je zo vroeg aan het ontbijt dan>quote:
Hij houdt vast aan de wintertijd.quote:Op donderdag 23 april 2026 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is mooi op tijd, zat je zo vroeg aan het ontbijt dan>
* politie beltquote:Op donderdag 23 april 2026 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij houdt vast aan de wintertijd.
Mijn zusje ging eens naar de winkel voor een pak koffiemelk.quote:Op donderdag 23 april 2026 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker slim, stuur je je kind naar de winkel voor pudding komt hij met een worst aan zetten (lol)
Well, it's not wrong...quote:Op donderdag 23 april 2026 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn zusje ging eens naar de winkel voor een pak koffiemelk.
Kwam terug met een pak koffie. En een pak melk.
Nou ja, wel.quote:Op donderdag 23 april 2026 11:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Well, it's not wrong...
Hem missen of alles dragen?quote:Op donderdag 23 april 2026 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wat zal ik er van zeggenhet is gewoon onwijs zwaar
Maar dan zou hij helemaal vroeg aan de lunch zitten want dan is het een uur vroegerquote:Op donderdag 23 april 2026 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij houdt vast aan de wintertijd.
O ja dat zijn leuke dingen, mijn zoon stuurde ik om een pak volle melk en kwam terug met twee pakken half volle melk.quote:Op donderdag 23 april 2026 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn zusje ging eens naar de winkel voor een pak koffiemelk.
Kwam terug met een pak koffie. En een pak melk.
Ja, daar kwam ik ook achter nadat ik die post plaatste.quote:Op donderdag 23 april 2026 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dan zou hij helemaal vroeg aan de lunch zitten want dan is het een uur vroeger
Nog even en ze loopt mee naar de winkel enzoquote:Op donderdag 23 april 2026 11:55 schreef Ama het volgende:
Maar ik moet dan altijd beneden naar een trap lopen want volgens mij wil ze altijd uit enthousiasme omdat ze mij ziet anders naar beneden springen.
Wel meer waar voor je geldquote:Op donderdag 23 april 2026 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat zijn leuke dingen, mijn zoon stuurde ik om een pak volle melk en kwam terug met twee pakken half volle melk.en dat is echt gebeurd. Ik lag in een deuk en hij snapte er niets van waarom ik zo moest lachen
Dit probeer ik wel echt te voorkomen.quote:Op donderdag 23 april 2026 11:57 schreef maily het volgende:
[..]
Nog even en ze loopt mee naar de winkel enzo
Uur of 8quote:Op donderdag 23 april 2026 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is mooi op tijd, zat je zo vroeg aan het ontbijt dan>
Dat is ook weer waarquote:
O dat valt nog meequote:
om half 1 /1 uur eet je niets?quote:Op donderdag 23 april 2026 12:07 schreef Karzai het volgende:
Dan eet ik om een uur of drie weer iets en rond 7 avondeten
jij drinkt toch ook elke dagquote:Op donderdag 23 april 2026 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Gister de boel water gegeven en het is nu alweer droog
Ja ook een klein beetje vaak welquote:Op donderdag 23 april 2026 12:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
om half 1 /1 uur eet je niets?
eensquote:Op donderdag 23 april 2026 12:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja ook een klein beetje vaak wel
Wat is het warm jongens
Doen danquote:Op donderdag 23 april 2026 12:45 schreef Karzai het volgende:
Ik had vanochtend nog handschoenen aan en een sjaal om op de fiets.
Nu kan je wel in korte broek en 't shirt
Zal eens zorgen dat je niet droog bent.quote:Op donderdag 23 april 2026 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Gister de boel water gegeven en het is nu alweer droog
quote:Op donderdag 23 april 2026 13:16 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb mijn kacheltje aangezet in mijn kantoor. Gvd koud
Het voelt warmer in de zon.quote:Op donderdag 23 april 2026 13:19 schreef LTVDK het volgende:
Qua temperatuur valt het nog wel mee, maar de zon die brandt al goed door
Heb je je al ingesmeerd?quote:Op donderdag 23 april 2026 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
zonkracht 4.0 momenteel
https://www.rivm.nl/zonkracht/zonkrachtwijzer
In de zon sowiesoquote:Op donderdag 23 april 2026 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het voelt warmer in de zon.
quote:Op donderdag 23 april 2026 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de zon sowiesoin het zonlicht ook wel
De zon momenteel:quote:Op donderdag 23 april 2026 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
zonkracht 4.0 momenteel
Net nieuw zonnescherm.quote:Op donderdag 23 april 2026 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
zonkracht 4.0 momenteel
Wil ik ook nog hebben, alleen van die dure geintjesquote:
okee Dimmyquote:Op donderdag 23 april 2026 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De zon momenteel:
[ afbeelding ]
Je hebt toch maar één nier nodig.quote:Op donderdag 23 april 2026 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil ik ook nog hebben, alleen van die dure geintjes
Weet niet of het dat beetje schaduw waard isquote:
Hier is dat denk ik ook niet echt nodig, in de andere straat met deze huisjes hebben veel mensen het wel gedaan maar daar is de achtertuin aan de kant waar ik mijn voortuin heb dus die hebben wel in de zomer bijna de hele dag de zon op de woonkamer staan (gadver ook op de slaapkamer bedenk ik mij nuquote:Op donderdag 23 april 2026 13:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Dure grap. Rest van het jaar droog brood eten. Zonder brood.
Hier is de achtertuin op het zuid-westen dus in de zomer vanaf 11:00 zon tot einde van de dag. Dan heb je wel een goed zonnescherm nodig.quote:Op donderdag 23 april 2026 13:55 schreef Ama het volgende:
Ik heb in de zomer ook gewoon schaduw in mijn achtertuin na 14:00. Wat een genot.En tegen 16:00 ofzo is de hele tuin gewoon schaduw.
Bij mij is het net wat westelijker en een uurtje later zon, maar een zonnescherm zou hier geen overbodige luxe zijn. Al beginnen mijn bomen wel flink te groeien dat ze al wat schaduw kunnen gevenquote:Op donderdag 23 april 2026 13:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier is de achtertuin op het zuid-westen dus in de zomer vanaf 11:00 zon tot einde van de dag. Dan heb je wel een goed zonnescherm nodig.
Hoe gaan ze het isoleren?quote:Op donderdag 23 april 2026 13:58 schreef rival het volgende:
Offerte voor vloerisolatie binnen.
Mag ik 742 euro voor aftikken, ik zeg doen
Valt hard mee.quote:Op donderdag 23 april 2026 13:58 schreef rival het volgende:
Offerte voor vloerisolatie binnen.
Mag ik 742 euro voor aftikken, ik zeg doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 23 april 2026 14:01 schreef Ama het volgende:
Ik heb mijn eerste pagina's met niet Eevee's compleet.Eevee heb ik nu ook 3 pagina's van vol. Begint inmiddels wel een leuke verzameling te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Dan moet je gewoon eens wat eten, je mist gewoon de energie om op te warmenquote:
Misschienquote:Op donderdag 23 april 2026 14:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je een leesbril nodig?
Ieuwliedepeelie plannenquote:Op donderdag 23 april 2026 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al allemaal plannen voor de zomer, help.
quote:Op donderdag 23 april 2026 14:01 schreef Ama het volgende:
Ik heb mijn eerste pagina's met niet Eevee's compleet.Eevee heb ik nu ook 3 pagina's van vol. Begint inmiddels wel een leuke verzameling te worden.
Ziet er top uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Ik had net een bakje meloen voor lunchquote:Op donderdag 23 april 2026 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon eens wat eten, je mist gewoon de energie om op te warmen
En wat erbij?quote:Op donderdag 23 april 2026 14:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik had net een bakje meloen voor lunch
quote:
Hoe hahaquote:Op donderdag 23 april 2026 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou nog even opmaken dan.![]()
Slapen?quote:Op donderdag 23 april 2026 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al allemaal plannen voor de zomer, help.
Daar heb je brillen voorquote:Op donderdag 23 april 2026 14:11 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel vaker moeite met dingen lezen wat een ander wel lukt, merk dat vooral met kentekenplaten. Dan zegt bijv. iemand ja dat is een K. Ik: Oh?Als ze dan wat dichterbij rijden zie ik het wel.
Maar heb er verder geen last van ofzo.
Luie hond die je bentquote:
klinkt jakkiequote:Op donderdag 23 april 2026 15:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vitamine B, ginseng en taurine. Super healthy
Dit is energydrank of niet dan.quote:Op donderdag 23 april 2026 15:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vitamine B, ginseng en taurine. Super healthy
Kwam ik ook achter ja. We hadden vanuit het treinenrondje een kaartje gestuurd naar iemand in Utrecht.quote:Op donderdag 23 april 2026 14:49 schreef Ama het volgende:
Het is trouwens goedkoper om uit Duitsland iets met een postzegel te laten versturen dan binnen NL.
Ik keek bij mij ook even. Ik heb ook nog bijna volledig tegoed en over 2 dagen weer nieuw.quote:
Voor mij is dit eigenlijk gelijk aan onbeperkt internet.quote:Op donderdag 23 april 2026 15:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik keek bij mij ook even. Ik heb ook nog bijna volledig tegoed en over 2 dagen weer nieuw.
Tien sherlockpunten voor jouquote:Op donderdag 23 april 2026 15:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit is energydrank of niet dan.
Nee ik heb niet terug gelezen
Ik gebruik mijn data ook bijna alleen tijdens vakantie. Dan is het wel prettig. Voor de rest zit ik toch bijna altijd op wifi.quote:Op donderdag 23 april 2026 15:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor mij is dit eigenlijk gelijk aan onbeperkt internet.
quote:Op donderdag 23 april 2026 15:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tien sherlockpunten voor jou
Ik heb eigenlijk nooit wifi op mijn telefoon, alleen als die moet updaten en daarover gaat miepenquote:Op donderdag 23 april 2026 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn data ook bijna alleen tijdens vakantie. Dan is het wel prettig. Voor de rest zit ik toch bijna altijd op wifi.
We? Gaat Hedwig je helpen ofzo?quote:Op donderdag 23 april 2026 15:26 schreef Ama het volgende:
Krijg net een berichtje dat we morgen het kattenluik in de deur gaan maken.
quote:Op donderdag 23 april 2026 15:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We? Gaat Hedwig je helpen ofzo?
naar binnen slurpen met wat curryquote:Op donderdag 23 april 2026 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, de helft van de chipolata is in de pastasaus.
Heb nog 8 worstjes over. Iemand een idee?
Gewoon bij de saus gooienquote:Op donderdag 23 april 2026 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee dank je.quote:Op donderdag 23 april 2026 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
naar binnen slurpen met wat curry
Ik ging even kijken tot wanneer mijn huidige abonnement loopt.quote:Op donderdag 23 april 2026 15:35 schreef rival het volgende:
Ik weet weinig details van mn mobiele data.
Het is nooit op in ieder geval
OPFRETUHHquote:Op donderdag 23 april 2026 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee ik heb onbeperkt met als daglimiet 20 gig. Het is bijna nooit opquote:Op donderdag 23 april 2026 15:35 schreef rival het volgende:
Ik weet weinig details van mn mobiele data.
Het is nooit op in ieder geval
Zitten nu nog in de vriezer.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2026 15:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ik heb onbeperkt met als daglimiet 20 gig. Het is bijna nooit op
Ik heb nu 18 voor 10 euro bij Simpel. Is nu nog goedkoper. Eerste jaar 2.50 haha: https://www.simpel.nl/sim-onlyquote:Op donderdag 23 april 2026 15:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n abonnement verlengen. Ik betaal nu 8 euro voor 7 gig. Nieuwe aanbieding: 8 euro voor 6 gig. Ja nee oké.
Ik moet eens overstappen. Ik betaal iets van 20 voor 10 gb.quote:Op donderdag 23 april 2026 16:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb nu 18 voor 10 euro bij Simpel. Is nu nog goedkoper. Eerste jaar 2.50 haha: https://www.simpel.nl/sim-only
Maar wat moet ik nou met 18GBquote:Op donderdag 23 april 2026 16:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb nu 18 voor 10 euro bij Simpel. Is nu nog goedkoper. Eerste jaar 2.50 haha: https://www.simpel.nl/sim-only
Dan kan goedkoper ja.quote:Op donderdag 23 april 2026 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet eens overstappen. Ik betaal iets van 20 voor 10 gb.
Weet ik veel.quote:
10 voor 7.50, eerste jaar 2.50quote:
Is zelfde als Simpel.quote:Op donderdag 23 april 2026 16:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
10 voor 7.50, eerste jaar 2.50
50+mobiel
True, ik zal er geen traan om laten. Mensen kunnen niet eens meer zelf nadenken blijkbaar. Als een blond tutje zegt dat ze elke dag klei eet en mensen geloven dat op haar mooie blond ogen dan verdien je een ziekenhuisopname.quote:Op donderdag 23 april 2026 09:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mooi, dan planten die influencers zich niet meer voort.
Ja, echt he. Dief van mijn eigen portemonnee op deze manier. Ik zie dat mijn huidige abonnement dit jaar in augustus afloopt. Dus dan maar eens overstappen.quote:
bij 50+ heb je 55 voor 11, dat komt het dichtst in de buurt bij de prijs die jij noemdequote:
Ik ben al jaren tevreden over Simpel iig.quote:Op donderdag 23 april 2026 16:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, echt he. Dief van mijn eigen portemonnee op deze manier. Ik zie dat mijn huidige abonnement dit jaar in augustus afloopt. Dus dan maar eens overstappen.
Goed afspoelen, daar willen nog weleens slakkensporen of kevertjes tussen zitten.quote:Op donderdag 23 april 2026 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer groentebak vandaag. parika en feta in plaats van snackkomkommertjes. De rest hetzelfde
Uit Oost-Europa halen; lekker zonder filter meteen.quote:Op donderdag 23 april 2026 16:39 schreef datismijnmening het volgende:
KLB / Minder tabak in sigaretten
![]()
Ja ja jongen, het gezinsleven eist zijn tolquote:
Je wilt zeggen dat hij gisteren bezig was om zn harem uit te zoeken?quote:Op donderdag 23 april 2026 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja jongen, het gezinsleven eist zijn tol
En geen accijns naar de roverheidquote:Op donderdag 23 april 2026 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uit Oost-Europa halen; lekker zonder filter meteen.
Haken juist haske hip onder Gen Zquote:
en terechtquote:Op donderdag 23 april 2026 17:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haken juist haske hip onder Gen Z
Lekker. Ik kom er aanquote:
Zoals het hoort. Werken voor je geldquote:
quote:
Werkenquote:Op donderdag 23 april 2026 17:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Werken voor je geld
Nee ik dacht dat het een meeting van de ganzenbordclub was.quote:Op donderdag 23 april 2026 17:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat hij gisteren bezig was om zn harem uit te zoeken?
12 ofzo?quote:Op donderdag 23 april 2026 17:50 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke jurk. Wat zou haar bmi zijn?
Maar jij bent een millennialquote:Op donderdag 23 april 2026 17:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haken juist haske hip onder Gen Z
Ben jong van geestquote:
Maar ik reed naar huisquote:Op donderdag 23 april 2026 17:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Werken voor je geld
quote:
Ambtenaar.quote:
18,19quote:Op donderdag 23 april 2026 17:50 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is allang weer uitquote:
Ik snap dat kapsel niet.quote:Op donderdag 23 april 2026 17:50 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
zoete lieve gerritjequote:Op donderdag 23 april 2026 18:36 schreef CherryLips het volgende:
Weer gebeld door een onbekend nummer, uit Den Bosch deze keer.
Dat had ik ook toen ik haar in de nieuwste aflevering zag van Euphoria (daar komt die uit).quote:
Ja, die mensen zijn echt te dom om te poepen.quote:Op donderdag 23 april 2026 16:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
True, ik zal er geen traan om laten. Mensen kunnen niet eens meer zelf nadenken blijkbaar. Als een blond tutje zegt dat ze elke dag klei eet en mensen geloven dat op haar mooie blond ogen dan verdien je een ziekenhuisopname.
Ik heb het vaker gezien, het is verschrikkelijk.quote:Op donderdag 23 april 2026 18:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik haar in de nieuwste aflevering zag van Euphoria (daar komt die uit).
Ga slapen danquote:
Dutje doenquote:Op donderdag 23 april 2026 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel te vroeg daarvoor joh.
Dat ga ik alleen nooit halen.quote:Op donderdag 23 april 2026 18:51 schreef Nizno het volgende:
kan best lekker zijn om even een nachtje van 12+ uur te halen
ik wel, maar dat heeft ook te maken met dat ik soms nachten wakker lig of hooguit twee uurtjes slaap.quote:Op donderdag 23 april 2026 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ga ik alleen nooit halen.
Als ik later naar bed ga, word ik altijd wel rond 6 uur wakker.quote:Op donderdag 23 april 2026 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wel, maar dat heeft ook te maken met dat ik soms nachten wakker lig of hooguit twee uurtjes slaap.
Morgen nog een half dagje en dan lang weekendquote:
ook van die vallende sterren dus?quote:Op donderdag 23 april 2026 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb gekeken welke artiesten er hier komen voor koningsdag. Nou daarvoor hoef ik niet speciaal het centrum in.
Ik welquote:Op donderdag 23 april 2026 19:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook nergens heen met koningsdag. Trekt mij ook totaal niet,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op donderdag 23 april 2026 19:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb de hele week vrij, zou ook eigenlijk met pa een broer (+ gezin) naar een vakantiepark gaan, maar dat hebben we moeten afzeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op donderdag 23 april 2026 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Ik heb de hele week vrij, zou ook eigenlijk met pa een broer (+ gezin) naar een vakantiepark gaan, maar dat hebben we moeten afzeggen.
O dat is niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ja, doet me denken aan The Hunger Games of Back to the Future deel 2 ofzo.quote:Op donderdag 23 april 2026 18:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kort aan de voorkant, lang aan de achterkant?
Nee, je heet idd geen Henkquote:Op donderdag 23 april 2026 19:26 schreef Ama het volgende:
Prima weer maandag om lekker over de vrijmarkt te lopen. Maar niet vanaf 06:00 al hoor.Ben gekke Henkie niet.
Heb je al een plekje gestoepkrijt?quote:Op donderdag 23 april 2026 19:26 schreef Ama het volgende:
Prima weer maandag om lekker over de vrijmarkt te lopen. Maar niet vanaf 06:00 al hoor.Ben gekke Henkie niet.
Gekke Amaquote:Op donderdag 23 april 2026 19:26 schreef Ama het volgende:
Van een lichaam op de plaats delict.quote:Op donderdag 23 april 2026 19:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je al een plekje gestoepkrijt?
Niet gezienquote:Op donderdag 23 april 2026 19:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, doet me denken aan The Hunger Games of Back to the Future deel 2 ofzo.
dan sta ik misschien een keer op om te gaan plassenquote:Op donderdag 23 april 2026 19:26 schreef Ama het volgende:
Moet dat als je over de markt wil lopen?quote:Op donderdag 23 april 2026 19:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je al een plekje gestoepkrijt?
Alleen omdat Fles het nu zegt?quote:
Waar blijft die 20 graden dan.quote:Op donderdag 23 april 2026 19:37 schreef Rozevla het volgende:
Komende dagen / weken mooi weer.
Beter !!!!
Net niet gehaald hierquote:
quote:High Temperature
19.8°C at 17:05
Misschien moet ik toch maar verhuizen. Daar is het vaak warmer.quote:
Zegt de persoon die de halve dag hier zit.quote:Op donderdag 23 april 2026 18:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ambtenaar.
Beetje halve dagen werken.
Ja ik zit hier niet om de hoek van Denemarkenquote:Op donderdag 23 april 2026 19:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch maar verhuizen. Daar is het vaak warmer.
Uitkijkend over Noorwegen.quote:Op donderdag 23 april 2026 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zit hier niet om de hoek van Denemarken
Nou nouquote:Op donderdag 23 april 2026 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Welke hoek zit je wel?quote:Op donderdag 23 april 2026 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zijn de gletsjers van de laatste ijstijd nog bezig met smeltenquote:
In een van de zeearmen die de Biesbosch heeft gemaaktquote:
Dat is heel ver van Denemarken.quote:Op donderdag 23 april 2026 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In een van de zeearmen die de Biesbosch heeft gemaakt
quote:Op donderdag 23 april 2026 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |